T7 predstavlja novu generaciju gumenjaka Technohull, poznatih prvenstveno po odličnim performansama i kvaliteti izrade, a ovaj model nije nas razočarao ni po jednom ni po drugom
Technohull T7 dizajn
Model Technohull T7, sa svojih 7,8 metara duljine, pripada skupini sportskih, udobnih dnevnih brodova sa savršeno dizajniranim trupom i mnogim funkcijama – od skladišnog prostora do ležajeva te prilično velike krmene platforme s korisnim ljestvama za izlazak iz mora.
Ova brodica predstavlja novu verziju Technohulla s kojom proizvođač, nakon iznimno uspješnog razdoblja u segmentu tendera za superjahte, ulazi u područje širokog spektra i poslovično manjih, ali i dalje vrlo i moćnih dnevnih brodica.
Ali krenimo polako, trup T7 je potpuno redizajniran i stepeničast s patentiranom tehnologijom Dynastream, čiji razvoj je trajao čak pet godina. Stvaranje zračnog jastuka zbog stepenastog trupa ne samo da omogućuje brzu plovidbu, već i zbog manjeg trenja smanjuje i potrošnju goriva.
S motorom od 300 KS, T7 reže valove kao u šali, a naša je plovidba po uzburkanom moru bila udobna i sigurna
Naš testni T7 ima oštre i sportske linije, dodatke od karbonskih vlakana, udobna i funkcionalna sjedala te ručno dorađene šavove presvlaka koji predstavljaju standard za sve njihove inačice.
Ugodan i funkcionalan gumenjak
Iza središnje postavljene konzole nalaze se odvojena sjedala za kormilara i suvozača. Pogled na zaslone osjetljive na dodir izvrstan je čak i po sunčanom vremenu, a gas je prilagođen udaljenosti kormilara u polusjedećem položaju. Iza kormilarskog i suvozačeva sjedala je klupa okrenuta prema krmi, a ispod je prostor za odlaganje.
Inače, za potrebe sunčanja, veća krmena klupa pretvara se u veliku tapeciranu ležeću površinu. U pramcu nalazimo još jedan veliki prostor za odlaganje užadi i bokobrana. U ovoj opciji mogao bi se dodati spremnik za vodu i vanjski tuš, koji su uobičajeni na day cruiseru.
Opremljen Yamahom od 300 konjskih snaga na krmi, T7 je obećavao puno zabave nakon što sam među tehničkim podacima primijetio da istisnina iznosi svega 2080 kilograma. Prema prvim testovima brodogradilišta, maksimalna brzina od 57 čvorova postignuta je s 350 KS.
Technohull T7 obećava puno zabave na moru
No, kao što je već napisano, na našem smo testu imali malo manje snažan motor koji je u potpunosti dokazao što T7 može u brzim zavojima i plovidbi na valovima. Isprva je pažljiva plovidba na valovima brzo pokazala da je trup sposoban za puno više. Pri većim brzinama T7 je rezao valove kao u šali, a plovidba je bila ugodnija nego pri manjim brzinama.
Pri maksimalnom opterećenju motora na 5700 okretaja, brzina je bila 49,5 čvorova. Za ubrzanje od mirovanja do glisiranja bilo je potrebno samo tri sekunde, što je vrlo teško i odrediti za ovaj trup, jer nema izraženog ‘prijelaza iz vode’, te zauzvrat omogućuje glisiranje pri vrlo malim brzinama.
Uvijek provjeravam brzinu na 85 posto opterećenja i primjećujem da smo došli do 40,8 čvorova i trenutne potrošnje od 79 litara na sat. Brzina krstarenja mogla bi se kretati od 21,7 čvorova na udobnih 3500 okr./min do 40 čvorova, ako smo u žurbi. Možda je čak i važnije od maksimalne brzine što je gumenjak T7 potpuno stabilan, pa je naša plovidba po uzburkanom moru bila udobna i sigurna.
Tekst Julijan Višnjevec
Fotografije & video Technohull