Sanja Božović postaje nova direktorica prodaje Sanlorenzo Adrije nakon tri godine u grupi, donoseći svoju stručnost, prečicu prema uspjehu i svježu perspektivu
Razveselila nas je vijest da Sanlorenzo Adria ima novu direktoricu prodaje, damu koja je zvijezda u usponu u regionalnoj prodaji jahti, koja je nedavno u svoj portfelj uključila i Bluegame.
CEO Master Yachting Group i Sanlorenzo Adria, gospodin Schillinger, želio je dati svoje osobno viđenje na tu važnu promjenu u njegovu timu: ‘Razvoj osoblja jedna je od važnih zadaća u Master Yachting grupi i stoga nam je veliko zadovoljstvo što ovaj vrlo važan položaj možemo popuniti nekim iz vlastitih redova, osobom koja s nama radi već tri godine. Sanja Božović je sustavno razvijala svoje prodajno područje u Srbiji i Crnoj Gori i u posljednje tri godine postala najuspješniji konzultant za klijente Sanlorenzo Yachts u Master Yachting grupi. Njezina nova pozicija je ključna za kontinuirani razvoj prodajne strategije naše tvrtke i rast prihoda. U ulozi direktorice prodaje, Sanja će voditi konzultante za klijente Sanlorenzo Adrije u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj, BiH, Sjevernoj Makedoniji i Albaniji, a osobno će zadržati rad s klijentima u Srbiji i Crnoj Gori.’
Uspjeh Sanlorenzo Adrije vrlo je važan za razvoj Master Yachting grupe, koja je prisutna u 11 zemalja i ima sjedište u Beču, te prodajna predstavništva u Münchenu, Dresdenu, Düsseldorfu i Zürichu. Prodajna predstavništva Sanlorenzo Adrije nalaze se u Rovinju, Sukošanu i Crnoj Gori, gdje je ujedno i ured nove direktorice. A zvijezda trenutka kaže: ‘Pristala sam raditi u prodaji iz radoznalosti da vidim kako funkcionira, jer dolazim iz čarter svijeta i prodaja nam nikada nije bila primarna djelatnost. Prvih godinu dana sam promatrala je li to stvarno za mene, i nisam postavila ni jedan uvjet. Nakon godinu dana sam počela bolje shvaćati kako funkcionira prodaja novih jahti. U svakom poslu volim baratati znanjem, i uvijek sam gledala da se ne pravim prebitna ‘jer sam Sanlorenzo’, nego da vidim što mogu naučiti od drugih kolega. Ubrzo sam shvatila da nisam tako loša i da mi se posao sviđa. Također sam shvatila da ću najviše naučiti ako sama prodam brod, a tako je i bilo. Ne može ti teorija tu pomoći.’
KAKO IZGLEDA VAŠ SADAŠNJI POSAO?
Trenutno smo prodali više brodova, a imamo dosta klijenata u pripremi. Ovo je stvarno ‘people business’ i važno je da mi ljudi baš vjeruju, što i jest moj ‘drive’. Također, mislim da je najvažnije da imate strast za bavljenje ovim poslom uz koji morate voljeti ljude. Ja volim i brodove i ljude, ali i lifestyle koji jahting pruža, a volim i da drugi to osjete. Kada radiš čarter, ti nekome uljepšavaš tjedan ili dva, i ljudi su sretni kada unajme brod. Sad sam iskusila koliko su ljudi sretni kada kupe brod koji im stvarno odgovara, poput Sanlorenza. Meni je jako važno da imam povjerenje u osobe s kojima radim i da oni imaju povjerenje u mene.
DUGO STE U JAHTINGU?
Mislim da su svi u jahtingu dulje nego ja, iako sam također dugo u ovom okruženju. Moji su prvi koraci u obiteljskom biznisu, jer smo imali jedrilice za čarter, odakle smo krenuli k jahtingu. Nakon studija u Italiji ljeti sam dolazila raditi booking, možda malo prerano jer je to bilo još prije Porto Montenegra, koji je zapravo stavio Crnu Goru na nautičku mapu. Ja sam se prispitivala je li jahting stvarno za mene, a sve više su me zanimale veće motorne jahte. S vremenom su me jednostavno ljudi počeli prepoznavati kao osobu koja poznaje jahting.
ALI DOBRO POZNAJETE I PRIVATNU AVIJACIJU?
Imam radoznao um, što mi dosta pomaže u poslu. Ponekad dobijem neke lijepe ideje, što se desilo i u doba korone, kada se u Crnu Goru moglo doći samo privatnim avionom. Prvo sam pomogla svojim prijateljima, pa su me počeli zvati nepoznati ljudi. Za mjesec i pol dana smo prevezli 250 ljudi privatnim avionima u Crnu Goru, tako je počeo još jedan novi segment mog poslovanja, koji danas najviše koriste vlasnici jahti.
KAKO VIDITE RAZVOJ SANLORENZO ADRIJE U GODINAMA KOJE DOLAZE?
Ne volim dolaziti praznih ruku i drago mi je da mogu kazati kako je mojim doprinosom Bluegame došao u naše zastupstvo. Naš CEO je svjestan da naša regija ima puno potencijala, jer smo za tri godine prodali dosta brodova, što je sve u odnosu na ranije promijenio Sanlorenzo Adria. Naš rad je rezultirao time da ljudi razmišljaju o nama kada žele svoj ‘dream boat’, te je velika sreća što imamo ovako dobar brend iza sebe. To također vide u brodogradilištu, pa očekujem da ćemo za pet godina imati važnu poziciju u cijeloj regiji.
ODRŽALI STE I DVA BITNA EVENTA U LIPNJU?
Jedan se održao u Porto Montenegru, a jedan u Splitu. Imali smo izložen SD 96, Bluegame BGX 63 i Bluegame 42. Jako smo sretni da smo imali priliku uživo prikazati Sanlorenzo na Jadranu i ugostiti različite goste iz cijele regije, te otvoriti novi ured na premium lokaciji u Porto Montenegru.
Fotografije & video Sanlorenzo Adria