Riva 82 Diva na testu: Flybridge koji čini razliku



4 min
00:01:24
00:01:24

Možemo slobodno kazati kako je Riva najdragocjeniji nautički brend, pa svaki novi model talijanskog proizvođača zaslužuje posebnu pažnju, a posebno kada uvodi više značajnih promjena

Riva 82 Diva: Nove stilske značajke i sportski ‘look’

Nove stilske značajke nove Dive najlakše je uočiti na vanjštini, jer izgleda poput modernih crossovera, s bočnim balkonima i velikim ‘beach clubom’, čiji je logičan nastavak i kokpit koji od krmene platforme dijeli samo staklena stijena.

Sportski izgled Rive 82 Dive

S druge strane, Riva 82 Diva ima izrazito sportsku, mušku siluetu koja podsjeća na sportske automobile prošlog stoljeća, od čega je najistaknutiji detalj rešetka od nehrđajućeg čelika koja skriva ispuhe motora.

Istodobno radi se o jahti koja ima veliki gornji most s tvrdim pokrovom, koji nimalo ne narušava njezin sportski izgled, već je majstorski uklopljen u njezinu siluetu.

Riva 82 Diva krmena platforma Kada smo je u Cannesu ugledali na vezu, odmah smo s krme primijetili otvaranje bokova, što je jedan od najnovijih trendova kojim se površina sunčališta uz more značajno povećava. Cijela je krma jako blizu morskoj površini, čime se pojačava ‘plažni dojam’ tog dijela jahte.

Sunčalište na pramcu jahte Riva 82 Diva

Odmah uz platformu je i garaža za jet-tender duljine 3,95 m, kojim se pomoćna brodica potpuno skriva i od pogleda i od habanja. Na njoj je veliko sunčalište koje dijeli krmu i kokpit, a u kokpitu je preklopni stol od lakiranog mahagonija s ugraviranim Riva znakom, i dva uzdužno postavljena sjedišta za troje ljudi sa svake strane.

Riva 82 Diva leteći most

Kokpit nije ni vizualno ni konceptualno odvojen od krmene platforme, već kao da teži k moru. Crno staklo kojim je odijeljen od salona ima i dodatan efekt ogledala, dok prolazi na bokovima također imaju tamne staklene površine koje omogućuju maksimalnu vidljivost iz kokpita.

Krmene komande su skrivene na kraju bočnog prolaza s lijeve strane, a na desnoj strani je na istom mjestu mali umivaonik, koji će dobro doći ako trebate oprati ruke od priveznih konopa.

Prolaz na pramac zaštićen je sivom ogradom s visokim držačima (do razine kukova) i izrezom u sredini. Na pramcu je dodatno sjedište dubokog U-oblika, te sidreni mehanizam u vrhu pramca. Gornji most ima površinu od čak 40 četvornih metara i plijeni pažnju pažljivim uređenjem: dva velika šezlona na krmi i dvije stolice na krmenom dijelu, te veliki šank i dugo sjedište u sredini.

Ispred kormilarskog mjesta je sunčalište za čak četiri osobe, a natkriveno je tvrdim pokrovom sa staklenim izrezom. Kormilarsko mjesto nalazi se s lijeve strane, opremljeno s dva Simrad ekrana i kamerama.

Pogled iznutra: Elegantni interijer Rive 82 Dive

Kada uđete u interijer, onda vas tek čeka pravo iznenađenje u smislu rasporeda i organizacije prostora. U salonu je sjedište s lijeve strane, jedna zasebna fotelja, kauč L-oblika i mali stolić od lakiranog mahagonija, te TV s desne strane.

U desnom boku su ugrađeni i hladnjak i mali bar. Prozori cijelom visinom salona daju maksimalnu dozu svjetla, a blagovaonica je odijeljena i izdignuta od salona s dvije stube koje otvaraju prostor kabinama u potpalublju. Prava atrakcija je smještaj brodske kuhinje uz kormilarnicu, koja uz izlazak na palubu s obje strane, s lijeve strane ima i kuhalo s napom.

Kuhinja i kormilarnica se dijele od blagovaonice pomičnom staklenom pregradom s malim šankom, što je i praktično i ‘štosno’ rješenje.

S desne strane salona silazi se u potpalublje u kojem su četiri kabine. Twin kabine su s lijeve i desne strane, VIP kabina je tradicionalno u pramcu, a vlasnička u krmenom dijelu potpalublja. Karakteriziraju ih izuzetno lijepe obloge na zidovima i bijeli paneli na podu u kontrastu s ogledalima i sjajno lakiranim tamnim drvenim elementima.

Uz sve novitete, po ugrađenim materijalima i finoći uređenja možete biti sasvim sigurni da je to čistokrvna Riva, uvijek elegantna i šarmantna.

Riva 82 Diva vlasnička kabina

Riva 82 Diva u plovidbi: Glatko krstarenje

Kada smo u plovidbi iskušali novu jahtu, s lakoćom smo s tog mjesta upravljali brodom i uživali u sunčanom jutru u zaljevu ispred Cannesa. Pritom smo razgovarali s kapetanom koji je novu jahtu dovezao iz La Spezije na sajam, i to brzinom krstarenja od 24 čvora uz potrošnju od 570 litara, s punih 6000 litara goriva u tankovima.

Riva 82 Diva u plovidbi

Mi smo na testu, uz brzinu 22 čvora na 2000 okretaja, zabilježili potrošnju od 490 litara, pa u krstarenju možete računati na 20-ak litara po milji. S 12 osoba na brodu postigli smo 28 čvorova maksimalne brzine, a ako umjesto standardnog para motora MAN V12 od 1800 izaberete opciju od 1900 KS, brzina se penje iznad 30 čvorova.

Naša jahta imala je ugrađen i žiroskopski stabilizator i peraje, pa je na moru potpuno mirna. Građena za američko tržište ima i supertropical air condition, uz jači generator od 27 kW (standardni je 17 kW), a novost je i ‘daily’ tank goriva u strojarnici kapaciteta 2500 litara.

Riva 82 Diva tehnički podaci

Duljina: 25,29 m
Širina: 6,08 m
Spremnik za gorivo: 6400 l
Spremnik za vodu: 1100 l
Motori: 2 x MAN V12 1800 KS hp (1900 KS hp)
Najveća brzina: 29 / 31 čvor knots
Brzina krstarenja: 24 čvora
Graditelj: Riva Yacht
Zastupnik: MennYacht

Tekst Darko Šupuk

Fotografije & video Riva

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above