Predstavljamo 10 jedrilica i katamarana za uživanje

by Yachts Croatia

Jedrilice i sve vezano uz pogon na jedra prvi put su zasebna tema na Cannes Yachting festivalu u desetak minuta vožnje brodom udaljenom Port Cantu i, po svemu sudeći, izmještanje je bio pravi potez

Excess 15

Excess 15

Excess 15 omogućuje uživanje svim osjetilima; od vrhunske estetike sportskog dvotrupca do udobnosti neuobičajene na modelima sličnih dimenzija. Uz dvostruki sustav kormila i dizajn trupa i opreme podređen brzom jedrenju, izvedba cjelina koje služe ugodnom boravku na jedrilici u pokretu i na sidru govori da je Excess 15 koncipiran i oblikovan dosljedno u znaku težnje za vrhunskim doživljajem. Kormilar u svakom trenutku ima savršen pregled broda i okoliša, a suvremen sustav za upravljanje izvrsno skrojenim jedrima omogućuje mu maksimalno korištenje energije vjetra. Ovisno o zahtjevu naručitelja, unutrašnjost ovog modela može se podijeliti u tri do šest kabina, prikladnih za ugodan smještaj obitelji ili većih grupa prijatelja.

Excess 12

Excess 12

Kao i drugi modeli pod imenom Excess, model Excess 12 je brod izrazito sportske koncepcije i izvedbe, savršen dvotrupac za ljubitelje avanturističkog jedrenja. Uživanju u brzini pod jedrima podređeno je sve na ovom brodu, od jedrilja do palubne opreme. Ako ipak tražite nešto više, graditelj nudi i dodatno opremljenu verziju Pulse, s tim što kabine u trupcima (tri ili četiri, prema izboru kupca) nisu ni najmanje spartanski uređene. Tražite li lijep, moderan i performansama itekako uvjerljiv brod, Excess 12 odgovor je na sve vaše ideje o jedrenju u punom komforu.

Fountaine Pajot New 45

Fountaine Pajot New 45

Kad stupite na palubu dvotrupca za duga krstarenja jednostavnog imena New 45, steći ćete potpun dojam o tome što dizajnerski studio Berret-Racoupeau podrazumijeva pod prostranošću na suvremenim katamaranima. Linije ovog broda odišu energijom, pramac je zakošen unatrag, prostorije za dnevni boravak i noćno opuštanje jednostavno su zadivljujuće prostrane. Nadasve skladno oblikovan, New 45 oduševljava obiljem svjetla i prozračnošću, kao i izvedbom paluba, od pramčanog beach cluba do krmene platforme s električnim sustavom za spuštanje do razine mora. Podjela kabina je klasična: najveća je vlasnička, one gostinske nešto manje, ali itekako prostrane i opremljene pripadajućim kupaonicama.

Amel 60

Amel 60

Amel 60 nudi mnogo više prednosti od 10 stopa dodatne duljine kojima se razlikuje od modela Amel 50: cjeline su prostranije i bolje opremljene, s više zanimljivih detalja i elemenata suvremene tehnologije koji pridonose udobnosti u plovidbi i na sidru. Amel se ovim modelom čvrsto pozicionirao kao proizvođač plovila za istinske ljubitelje mora i krstarenja. Prinova nosi karbonski jarbol za spremanje jedra smotavanjem, lagan i niskog težišta, a potpalublje je podijeljeno u tri dvokrevetne kabine s pripadajućim kupaonicama, dok veliki glavni salon s barom dijeli dnevni boravak od blagovaonice. Na palubi i nadgrađu izvedeno je čak 12 okana, dok pramčana paluba i područje kokpita nude raskošan prostor za sunčanje.

Beneteau First Yacht 53

Beneteau First 53

Beneteau First Yacht 53 vrhunski je krstaš u kojem se luksuz stapa sa sjajnim performansama, darujući udobnost i užitak nautičkim entuzijastima koji očekuju najviše. Ova prinova legendarne First linije odlikuje se suvremenim linijama, dvostrukim kormilom, izborom kobilice od 2,50 ili 3 metra, karbonskim jarbolom (opcija) i opremom koja joj omogućuje ozbiljno regatno jedrenje. Dizajner Lorenzo Argento podijelio je potpalublje u tri kabine i dva sanitarna čvora, a naručitelji mogu odabrati i varijantu s trećom kupaonicom i kabinicom za skipera. Uređena u svijetlim tonovima i ugodnog interijera, ova jahta pod jedrima odlikuje se besprijekornom tehnologijom i komforom.

Nautor Swan 48

Swan 48

Novi Swan 48 djelo je cijeloga tima stručnjaka koji su stvorili model u znaku vrhunske tehnologije, najbolje dostupne opreme i rješenja kojima je ovaj krstaš učinjen stabilnim, brzim i izvanredno udobnim. Dovoljno je spomenuti da se trup sam uspravlja i nakon naginjanja od 120 stupnjeva, pa se njegova superiorna sigurnost smatra nečim samorazumljivim. Ravna paluba, udvojen sustav kormila i duljina na vodenoj liniji jamče veliku teoretsku brzinu trupa, a dodamo li tome lijepo osvijetljeno i besprijekorno funkcionalno potpalublje (tri kabine, dvije kupaonice s tuš-kabinama), jasno je da potpisnici dizajna nisu propustili usavršiti nijednu stavku projekta koji označava povratak jednoga mita.

X-Yachts X4⁰

X Yachts

Premda najmanji u liniji X, novi model X40 odlikuje se svim sjajnim značajkama svoje obitelji, od filozofije dizajna kojim je oblikovan do sretne sprege vrsnih svojstava rasne jedrilice i izvedbe opreme koja omogućuje jedrenje i s vrlo reduciranom posadom. Kao nasljednik linija potvrđenih modela Xc i Xp, X40 posebno se odlikuje besprijekornim uravnoteženjem trupa, što je temeljni uvjet visokih performansa i udobnosti pri jedrenju. Oprema za jedrenje najnovije je generacije, primijenjen je i avangardni sustav napinjanja jarbola radi postizanja optimalnog aerodinamičkog profila glavnoga jedra, a upravljanju njim i prednjim jedrima služe četiri vitla, dva koloturnika i samookretni priteg deblenjaka, raspoređeni po ergonomski optimalnim mjestima. Povrh svega, u potpalublju je X4⁰ nimalo spartanski, luksuzno uređen brod, blistav izlog sinteze stila, komfora i funkcionalnosti kakvu njeguje to poznato dansko brodogradilište.

Grand Soleil 42 LC

Grand Soleil 42

Novi Grand Soleil 42 LC polazni je model nove linije Blue Water, krstaš duljine 12,90 metara zamišljen kao udoban i prostran brod velike plovidbene autonomije. Gradit će se u verzijama standard i sport, u prvoj s krmenim klupama i karbonskim lukom nad kokpitom, kako bi se prostor za boravak u plovidbi oslobodio travelera glavnog jedra. Trup je građen prema projektu Marca Lostuzzija u suradnji sa Studiom Nauta, zamjetno je voluminozan, čime se željela postići i visoka stabilnost. Obje varijante opremat će se jedrima velike površine, da bi se postigle odgovarajuće performanse. U potpalublju, ovisno o željama naručitelja, predviđene su dvije ili tri kabine s dvije kupaonice. Glavni salon ujedno služi i kao blagovaonica povezana s kuhinjom tlocrta slova L, a tu se nalazi i veliki hladnjak, kao i nekoliko spremišta.

Dehler 30 OD

Dehler 30OD

Dugačak trup, s izraženim bokovima koji pružaju iznimnu stabilnost, izrađen je metodom vakuumske infuzije. Ravne linije krme umanjuju uronjeno područje trupa i održavaju stabilnost broda pri većoj brzini, a prošireni pramac pruža veću plovnost te ostaje uzdignut čak i tijekom spuštanja niz valove. Trup je opremljen najnovijom verzijom Dehler Carbon Cage okvira, koji ravnomjerno raspoređuje opterećenje trupa po svojoj čvrstoj strukturi. Kosnik i bobstay se za lagano krstarenje mogu ukloniti. Zato je uparen mali dizelski motor s preklopnom osovinom. Ona je pri sklapanju hermetički zatvorena unutar trupa, ne stvara nikakav otpor.

Beneteau Oceanis 30.1

Oceanis 30

Zahvaljujući dimenzijama nešto ispod 9 m x 3 m i istisnini manjoj od 4 tone, Oceanis se može prevoziti na prikolici ili kamionu kao standardan teret. Uživate li u plovidbi rijekama i kanalima, svakako će vam biti zanimljivi podizna kobilica i okretni jarbol s bezbroj mogućnosti prilagodbe. Novi Oceanis 30.1 robustan je krstaš potpuno opremljen i za pučinska putovanja. Najmanji u proizvodnoj liniji, dizajniran u studiju Finot-Conq, odlikuje se svojstvima svih imenjaka lansiranih od 2017. godine. Zato 30.1 ima i viška centimetara na strateškim mjestima, primjerice, visina stropa u salonu iznosi 1,98 m, a u kabinama punih 1,85 m.

Fotografije Mario Jelavić & Yachting Festival Cannes — Abracadabra Studios 

Lijep i koristan
Jedrenje budućnosti