Sacs Rebel 40 na testu: Uglađen izgled i buntovan duh

4 MINUTES READ
00:00:43

U dvanaest metara duljine Sacs Rebel 40 nudi komfor nekad nezamisliv za gumenjake, a sve zahvaljujući tridesetogodišnjem iskustvu talijanskog brenda i rješenjima dizajnera Christiana Grandea

Gumenjaci već neko vrijeme nisu poluindustrijska plovila namijenjena roniocima i jedriličarskim trenerima, a Sacsov Rebel 40 najbolji je dokaz za to. Premda je u ovoj klasi maxi gumenjaka iz serije Rebel 40-ica najmanji, svejedno posjeduje isti gen svoje veće ‘braće’ kao što je Sacs Rebel 47.

Sacs Rebel 40 dizajn

This is photo of a Sacs Rebel 40
Sacs Rebel 40

To je, prije svega, dinamičan dizajn uparen s maritimnim svojstvima koja će vas sigurno dovesti do željene luke, bez obzira na uvjete. Naime, u 12 metara duljine upakiran je komfor nekad nezamisliv za gumenjake, a sve zahvaljujući tridesetogodišnjem Sacsovu iskustvu i rješenjima dizajnera Christiana Grandea. Pogled ravno s krme ne daje naslutiti da je riječ o gumenjaku, jer tek pogled sa strane otkriva anti collision tubuse od hypalon neoprena u obliku slova D, s diskretnim, ali jako korisnim rukohvatom koji ovaj gumenjak čini sigurnim walkaroundom.

ovo je fotografija kabine Sacs Rebel 40
Sacs Rebel 40 unutrašnjost

Korištenjem izrezanih tuba u unutrašnjosti se dobila pozamašna voluminoznost, pa se čini da je Sacs uspješno spojio najbolje karakteristike od cruisera i maxi gumenjaka. Takav dojam nastavlja se u interijeru, gdje se kombinacijom svijetlog furnira i bijelih površina dodatno naglašava korisni prostor, ali i doza luksuza.

Rebel 40 je udoban i multifunkcionalan

U ‘utrobi’ Rebela mogu se ‘ispružiti’ i oni preko 1,90 m, a stajaću su visinu dizajneri uspjeli postići i u toaletu s odvojenom tuš-kabinom.

Ovo je fotografija kupaonice
Sacs Rebel 40 unutrašnjost

Spremišta su smještena gdje god je za to bilo prostora i nadohvat ruke, a s desne strane se čak smjestio i TV. Jedan king-size ležaj u pramcu, drugi ispod kokpita, zavidnih su dimenzija kada se (pod)sjetimo da smo ipak na gumenjaku.

Korištenjem izrezanih tuba u unutrašnjosti se dobila pozamašna voluminoznost, pa se čini da je Sacs uspješno spojio najbolje karakteristike od cruisera i maxi gumenjaka

Vrhunski kokpit s tri više pilotska nego skiperska sjedala jako je udoban i isprofiliran da vas drži na mjestu pri velikim brzinama, za što je Rebel 40 i stvoren, a najznačajniji element dizajna cijelog gumenjaka je svakako stakleni krov, koji je s vjetrobranom napravljen iz jednog komada, te izvrsno štiti od vjetra (i sunca) kojeg ne manjka pri 40-ak čvorova maksimalne brzine. Konzolom dominiraju dva multifunkcionalna Raymarine zaslona, a analogni pokazivači daju ‘racing’ osjećaj.

Bimini od pramca do krma

Ovo je fotografija sunčalište
Sacs Rebel 40

Iza sjedala postavljen je kuhinjski blok sa sudoperom i grill pločom, te dva hladnjaka, do kojega je smješten i rasklopni stol, i to je praktički sve što vam treba za lagane ‘snackove’ u kakvoj uvali. A kada se usidrite, pomoću motki u tren se razvije bimini od pramca do krme, pa ‘buntovnik’ omekša i postane brod za opuštanje. Ogroman prostor na krmi rezerviran je za sunčalište koje je izvedeno u dvobojnoj koži, a iako nešto uži prostor na pramcu, pruža jednako komfora za dvoje i više ljudi.

Kakav je Sacs Rebel 40 na moru?

Blagodat testiranja novih modela, osim gušta u vožnji potpuno novog broda, ponekad ima i svoju ‘tamnu’ stranu, a to su neka ograničenja kad je riječ o motorima (2 x Volvo Penta D6/400 KS) s tek dva radna sata kao u ovom slučaju (!). Stoga smo ga i iskušali pri manjim brzinama i tu se nema što (pri)govoriti, jer već s 1500 okretaja Rebel 40 ide deset čvorova, a na 3000 rpm doseže svoju brzinu krstarenja od oko 33 čvora, s potrošnjom od 100-tinjak litara.

Ovo je fotografija Sacs Rebel 40 u plovidbi
Sacs Rebel 40

Okreti nisu nagli kao kod gumija s pentama, već blagi i odmjereni, gotovo elegantni, pa je i vožnja opuštenija čak i preko valova zahvaljujući četirima uzdužnim šinama na trupu. O konačnoj brzini preko 41 čv. (150 l) vjerovat ćemo skiperu Juri, koji ga je prvi testirao na moru, i koji na manevriranje nije imao ni najmanjih zamjerki. A o maksimalnoj brzini Rebela 40 može se govoriti tek s opcijom 2 x Yamaha 425 KS, kada će ‘buntovnik’ s 200 kg manje težine doći do punog potencijala.

Elegancija cruisera i sposobnosti gumenjaka

Jurnjava s brodom koji kombinira elegantan izgled i obilje prostora klasičnog cruisera i moćne sposobnosti gumenjaka odvest će užitak do maksimuma, bez ijedne poprskane kapi mora na vašem nasmiješenom licu.

Sacs Rebel 40 tehnički podaci

Duljina: 12,32 m
Širina: 3,98 m
Gaz: 0,85 m
Istisnina: 8,5 t
Spremnik za gorivo: 2 x 550 l
Spremnik za vodu: 220 l
Motori: 2 x Volvo D6 400 KS
2 x Yamaha 425 KS XTO
Najveća brzina: 42 čv.
Graditelj: Sacs
Zastupnik: Princess Yachts Adriatic

Tekst Filip Bubalo
Fotografije Sacs

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Princess Y72 zastupnik Princess Adriatic Group Jahting

Princess Yachts Adriatic: Nova X serija i SACS u Agani

Direktor tvrtke Princess Yachts Adriatic Sven Delić istaknuo je važnost nedavno predstavljenog prvog modela iz nove linije s nazivom X95, kao i sljedeći model iste …

SACS Rebel 47 Testovi

Sacs Rebel 47

Gumenjak? Možda Vjerojatno najprovokativniji gumenjak na tržištu, SACS Rebel 47 zapravo okreće cijelu kategoriju pneumatskih plovila naglavce, jer se, umjesto za punjenje komora zrakom, ovaj …

Sacs Jahting

Sacs gumenjaci

Sacs – Uz mogućnost personalizacije Tržište gumenjaka i dalje pokazuje povećani interes za većim, visoko opremljenijim i personaliziranim modelima, a tvornica Sacs kontinuirano razvija nove …

Ovo je fotografija Tanya Houppermans, krokodil Umjetnost

Ocean Photography Awards: Priroda je najvještiji umjetnik

Ocean Photography Awards ima jednostavnu misiju: osvijetliti ljepotu našeg prekrasnog plavog planeta i istaknuti mnoge nedaće s kojima se suočava morski svijet Nedavno su proglašeni …

Ovo je fotografija Natali Dizdar Intervjui

Natali Dizdar: Punim jedrima u nove izazove

U svom profesionalnom životu Natali Dizdar spojila je tri zanimanja: skiperica, pop-pjevačica i psihoterapeutkinja, a svaki je brod, kaže, poput pjesme ili čovjeka – priča …

Ovo je fotografija pogled odozgo na otok Silbu Destinacije

Otok Silba: Skriveni kutak Dalmacije

Premda je površinom malen otok, Silba obiluje pješčanim i šljunčanim plažama i uvalicama, područjima obraslim crnikom, te nesvakidašnjim znamenitostima Svaka usporedba otoka Silbe odnosno njegovih …

Ovo je fotografija novog broja u prodaji YC69 Jahting

Novi broj u prodaji: Rapsodija novih jahti

U našem listopadskom broju donosimo vam pregled sajma u Cannesu s dvadeset stranica premijerno prikazanih jahti. Jahting industrija doživljava svoje zvjezdane trenutke, a proizvođači se, …

Ovo je fotografija jahte Prestige X70 Testovi

Prestige X70 na testu: ‘Wow’ crossover

Prestige X70, kao predstavnik nove linije X-Line, najhrabrije je dizajnirana jahta koju je ovo brodogradilište ikada proizvelo. Test u Cannesu pokazao nam je kako se …

Ovo je fotografija novog modela Sealine S390 Jahting

Sealine serija S-line nadopunjena modelom S390

Sealine popunjava prazninu između modela S335 i S430 predstavljanjem novog modela S390 u svojoj sportskoj seriji S-line S390 je savršena ljetna jahta nešto kraća od …

Scroll to Top