Azimut Atlantis 51 na testu: Uspješan spoj sporta i otmjenosti



3 min

Prvi put na modelu linije Atlantis vrh pramca je odsječen, što je dizajnerska odlika većih modela iz jednog od najpoznatijih talijanskih brodogradilišta

Točno pet mjeseci nakon premijere Azimut Atlantisa 51 na ovogodišnjem sajmu u Düsseldorfu, tvrtka Navis Marine pružila nam je priliku testirati ovaj najnoviji model poznatog talijanskog brodogradilišta, koji je i ujedno i najveći model njihove linije Atlantis. U marini hotela Le Méridien Lav u Splitu dočekao nas je novi primjerak s bijelim trupom. I u moru, ovaj model djeluje veći od svoje ukupne dužine od 16 metara. Prvi put na modelu linije Atlantis vrh pramca je odsječen, što je dizajnerska odlika po kojoj su poznati Azimutovi veći modeli. Sam trup širok je čak četiri i pol metra, a velika maksimalna širina omogućuje da svi vanjski prostori budu uistinu prostrani, poput krmene platforme. Ova platforma je ujedno i lift za tender, a u krmenu garažu stane tender dužine do 3,25 metara. Za ovu garažu, Azimut je posebno pripremio gumenjak Pirelli J33 Special Edition. Tu je i električni roštilj koji se nalazi u zasebnom ormariću na vratima krmene garaže. Na vrhu same garaže je prostrano krmeno sunčalište na kojemu se mogu smjestiti četiri osobe.

Azimut, Atlantis 51
Poviše upravljačkog mjesta dodatna prozračnost dobiva se otvaranjem tvrdog pokrova glavne palube

Kokpit ovog broda centralno je mjesto za koje su dizajneri mudro zaključili da će gosti u njemu provoditi najviše vremena te su ga opremili s klimatizacijom. Odmah na početku kokpita na lijevoj strani je polukružna sofa koja okružuje polukružni rasklopivi stol od tikovine, a u ponudi je i sa stolom koji se može pretvoriti u ležaj za dvoje. Nasuprot se nalazi mjesto za televiziju te maleni dvosjed koji se sastoji od dva taburea koja je moguće izvući te tako dobiti još dva sjedeća mjesta za stolom. Tu je i bar s malenim hladnjakom, ledomatom i sudoperom. Prednji dio kokpita rezerviran je za upravljačko mjesto s dva podesiva sjedišta te poluležaljkom na lijevoj strani, s koje gosti mogu uživati u pogledu prema naprijed u vožnji, po mogućnosti s otvorenim krovom koji se otvara točno nad ovim dijelom i upravljačkim mjestom. Atlantis 51 pruža odličnu preglednost iz kokpita, pogotovo s upravljačkog mjesta, mnogo bolju nego kod nekih brodova s otvorenim kokpitom. Razlog za ovo treba tražiti u prostranim prozorima te u tome što je čitavi kokpit postavljen visoko, ne oduzimajući visinu u unutrašnjosti koja po cijelome brodu ima stajaću visinu. Bočni prolazi do pramca su pristojno široki, a na pramcu je još jedno sunčalište. Ulaz u unutrašnjost nas vodi u prostor koji objedinjuje kuhinju i dnevni boravak sa stolom za objedovanje.

Azimut Atlantis 51
Vlasnička kabina smještena je u pramcu i uređena je u stilu moderne vile

Čitava unutrašnjost elegantno je uređena s pregradama i vratima od venge drva, sivim tepisima na podu, a sva vrata ormarića i spremišta napravljena su od sjajnog drva. Kuhinja je kompaktna, ali potpuno opremljena sudoperom, pećnicom, indukcijskom pločom, perilicom posuđa te velikim hladnjakom s ledenicom. Vlasnička kabina smještena je u pramcu te se odlikuje izvanstandardno velikim bočnim prozorima, prostranim krevetom za dvoje, te radnim stolom koji se otvara iz jednog dijela ogledala, a tu je još i luksuzna kupaonica s klasičnom zatvorenom tuš-kabinom. Kabine za goste smještene su prema krmi – manja ima krevete na kat, a velika VIP kabina opremljena je s dva pojedinačna kreveta koja se mogu spojiti u jedan. Kabine za goste dijele kupaonicu, također s tuš kabinom. Atlantis 51 je pravi užitak voziti, a budući da je opremljen s Volvo IPS sustavom i bow thrusterom manevriranje po marini je jednostavno. Pri krstarenju brod se pokazao izuzetno stabilan, pogotovo pri relativno visokoj krstarećoj brzini od 28 do 29 čvorova te maksimalnoj brzini od 35 čvorova. Trup dubokog V-profila jako dobro drži pravac u okretima. Uistinu, ovaj model dostojan je sportskog duha linije Atlantis, a u nju unosi i višu dozu luksuza na koju smo navikli kod Azimuta, čineći tako odličan spoj sportskog i otmjenog.

Tehnički podaci

Duljina: 16,18 m
Širina: 4,55 m
Gaz: 1,30 m
Spremnik za gorivo: 1.440 l
Spremnik za vodu: 450 l
Istisnina: 22 t
Motori: 2 x Volvo IPS 800 – 600 KS
Najveća brzina: 35 čv.
Brzina krstarenja: 30 čv.
Graditelj: Azimut Yachts
Zastupnik: Navis Marine

Fotografije Azimut Yachts

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above