Azimut Atlantis 51

3 MINUTES READ

Uspješan spoj sporta i otmjenosti

Prvi put na modelu linije Atlantis vrh pramca je odsječen, što je dizajnerska odlika većih modela iz jednog od najpoznatijih talijanskih brodogradilišta

Točno pet mjeseci nakon premijere Azimut Atlantisa 51 na ovogodišnjem sajmu u Düsseldorfu, tvrtka Navis Marine pružila nam je priliku testirati ovaj najnoviji model poznatog talijanskog brodogradilišta, koji je i ujedno i najveći model njihove linije Atlantis. U marini hotela Le Méridien Lav u Splitu dočekao nas je novi primjerak s bijelim trupom. I u moru, ovaj model djeluje veći od svoje ukupne dužine od 16 metara. Prvi put na modelu linije Atlantis vrh pramca je odsječen, što je dizajnerska odlika po kojoj su poznati Azimutovi veći modeli. Sam trup širok je čak četiri i pol metra, a velika maksimalna širina omogućuje da svi vanjski prostori budu uistinu prostrani, poput krmene platforme. Ova platforma je ujedno i lift za tender, a u krmenu garažu stane tender dužine do 3,25 metara. Za ovu garažu, Azimut je posebno pripremio gumenjak Pirelli J33 Special Edition. Tu je i električni roštilj koji se nalazi u zasebnom ormariću na vratima krmene garaže. Na vrhu same garaže je prostrano krmeno sunčalište na kojemu se mogu smjestiti četiri osobe.

Azimut, Atlantis 51
Poviše upravljačkog mjesta dodatna prozračnost dobiva se otvaranjem tvrdog pokrova glavne palube

Kokpit ovog broda centralno je mjesto za koje su dizajneri mudro zaključili da će gosti u njemu provoditi najviše vremena te su ga opremili s klimatizacijom. Odmah na početku kokpita na lijevoj strani je polukružna sofa koja okružuje polukružni rasklopivi stol od tikovine, a u ponudi je i sa stolom koji se može pretvoriti u ležaj za dvoje. Nasuprot se nalazi mjesto za televiziju te maleni dvosjed koji se sastoji od dva taburea koja je moguće izvući te tako dobiti još dva sjedeća mjesta za stolom. Tu je i bar s malenim hladnjakom, ledomatom i sudoperom. Prednji dio kokpita rezerviran je za upravljačko mjesto s dva podesiva sjedišta te poluležaljkom na lijevoj strani, s koje gosti mogu uživati u pogledu prema naprijed u vožnji, po mogućnosti s otvorenim krovom koji se otvara točno nad ovim dijelom i upravljačkim mjestom. Atlantis 51 pruža odličnu preglednost iz kokpita, pogotovo s upravljačkog mjesta, mnogo bolju nego kod nekih brodova s otvorenim kokpitom. Razlog za ovo treba tražiti u prostranim prozorima te u tome što je čitavi kokpit postavljen visoko, ne oduzimajući visinu u unutrašnjosti koja po cijelome brodu ima stajaću visinu. Bočni prolazi do pramca su pristojno široki, a na pramcu je još jedno sunčalište. Ulaz u unutrašnjost nas vodi u prostor koji objedinjuje kuhinju i dnevni boravak sa stolom za objedovanje.

Azimut Atlantis 51
Vlasnička kabina smještena je u pramcu i uređena je u stilu moderne vile

Čitava unutrašnjost elegantno je uređena s pregradama i vratima od venge drva, sivim tepisima na podu, a sva vrata ormarića i spremišta napravljena su od sjajnog drva. Kuhinja je kompaktna, ali potpuno opremljena sudoperom, pećnicom, indukcijskom pločom, perilicom posuđa te velikim hladnjakom s ledenicom. Vlasnička kabina smještena je u pramcu te se odlikuje izvanstandardno velikim bočnim prozorima, prostranim krevetom za dvoje, te radnim stolom koji se otvara iz jednog dijela ogledala, a tu je još i luksuzna kupaonica s klasičnom zatvorenom tuš-kabinom. Kabine za goste smještene su prema krmi – manja ima krevete na kat, a velika VIP kabina opremljena je s dva pojedinačna kreveta koja se mogu spojiti u jedan. Kabine za goste dijele kupaonicu, također s tuš kabinom. Atlantis 51 je pravi užitak voziti, a budući da je opremljen s Volvo IPS sustavom i bow thrusterom manevriranje po marini je jednostavno. Pri krstarenju brod se pokazao izuzetno stabilan, pogotovo pri relativno visokoj krstarećoj brzini od 28 do 29 čvorova te maksimalnoj brzini od 35 čvorova. Trup dubokog V-profila jako dobro drži pravac u okretima. Uistinu, ovaj model dostojan je sportskog duha linije Atlantis, a u nju unosi i višu dozu luksuza na koju smo navikli kod Azimuta, čineći tako odličan spoj sportskog i otmjenog.

Tehnički podaci

Duljina: 16,18 m
Širina: 4,55 m
Gaz: 1,30 m
Spremnik za gorivo: 1.440 l
Spremnik za vodu: 450 l
Istisnina: 22 t
Motori: 2 x Volvo IPS 800 – 600 KS
Najveća brzina: 35 čv.
Brzina krstarenja: 30 čv.
Graditelj: Azimut Yachts
Zastupnik: Navis Marine

Fotografije Azimut Yachts

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Azimut Atlantis 45 na testu Jahting

Azimut Yachts s novom tehnologijom Volvo Penta Assisted

Kuća Azimut Yachts je bila prvi europski klijent Volvo Pente koji je testirao novu tehnologiju Volvo Penta Assisted. Inovativna tehnologija je uvijek misao vodilja Azimut …

Ovo je fotografija Azimut 78 Fly u plovidbi Testovi

Azimut 78 Fly na testu: Dizajnerski iskorak

Azimut 78 Fly kao nova zvijezda serije Azimut Flybridge Collection uživa u razigranim vanjskim linijama novog dizajnera Alberta Mancinija, profinjenom uređenju unutrašnjosti Achillea Salvagnija i …

Ovo je fotografija Yachts izlog 2021 nova plovila Jahting

Nova plovila 2021.: Uzbudljive premijere stižu i u Hrvatsku

Najavljujući nova plovila i njihov dolazak u Hrvatsku kroz Yachts izlog 2021 predstavnici vodećih jahting tvrtki priželjkuju još jednu lijepu i zanimljivu nautičku godinu u …

Jahting

Navis Marine: Novi Azimut modeli i Dromeas

Vlasnik tvrtke Navis Marine je Gordan Zadro, mladi zagrebački poduzetnik koji bilježi odlične prodajne rezultate, kako s talijanskom grupacijom Azimut-Benetti, čiji je zastupnik u regiji, …

Ovo je fotografija novi Magellano 66 Jahting

Novi Azimut Magellano 66 stiže na proljeće

Kolekcija Magellano ostaje pod svjetlima pozornice još malo, s prvim primjerkom novog modela Azimut Magellano 66, koji će na vodu u proljeće – a to …

This is a pgotography of new Azimut 53 sde view Jahting

Azimut 53: Savršen obiteljski brod

Azimut 53, nova jahta iz Azimuta tržišna je uzdanica te kuće u segmentu brodova s gornjom palubom, u kojoj to brodogradilište godinama drži vodeću poziciju …

Ovo je fotografija Bali 4.6 u plovidbi a testu Testovi

Bali 4.6 na testu: Predvodnik klase

Kao nasljednik modela 4.5, od kojeg su dizajneri uzeli najbolje sastojke, nastao je  moderan katamaran Bali 4.6 zaobljenih i mekih linija eksterijera, koji cilja na …

Jahting

Ljetna prilika za Frauscher 1414 Demon

Frauscher se svrstava među rijetke proizvođače čija ćete plovila prepoznati ‘na kilometar’, a upravo je takav ‘prvak stila’ i njihov najveći model 1414 Demon čiji …

Ovo je fotografija Teo Ivanišević i Luka Miletić, projekt Croeat Intervjui

Teo Ivanišević & Luka Miletić: Croeat jahtama nudi samo najbolje hrvatske proizvode

Prvoklasan izbor hrvatskih namirnica, vrhunska usluga i zarazni entuzijazam odlike su novog servisa za opskrbu jahti koji su pokrenuli Teo Ivanišević i Luka Miletić Teo …

Ovo je fotografija Breitling Superocean Heritage Ocean Conservancy Limited Edition ronilački satovi Luksuz

Ronilački satovi s ekološkim potpisom

Ronilački satovi posvećeni tajnovitim dubinama mora, veličanstvenim morskim bićima i legendarnim istraživačima podižu ekološku svijest o važnosti oceana za ljudsku civilizaciju IWC Aquatimer Chronograph Edition …

Ovo je fotografija restoran festa Gastronomija

Tri kornatske prijestolnice gastronomije: Fešta, Opat i Žakan

Plovidba predivnim labirintom Kornata nije potpuna bez užitaka na tanjuru. Restoran Fešta, Konoba Opat i Konoba Žakan nautičarima nude jedinstven doživljaj lokalne povijesti, tradicije i …

Ovo je fotografija Ivica Kostelić regata Sport

IVICA KOSTELIĆ BLOG Ocean dobrih ljudi i sjajnih jedriličara

U novom blogu za Yachts Croatia, Ivica Kostelić piše o svojem prvom prelasku oceana s jedrilicom Klase 40, Optimus Prime, na regati Les Sables-Horta Les …

Scroll to Top