Ana Biagini: Odvažne poslovne ideje



3 min

S uredima u Opatiji i Zadru, Marine Insurance Services individualnim pristupom svojim klijentima nudi brojne ponude pomorskog osiguranja, a među brojnim uslugama posebno se ističu cjeloviti paketi pokrića osiguranja plovila, ali i posade jahti

Ana Biagini, rođena Zagrepčanka, svoju karijeru započela je u Opatiji gdje se spletom okolnosti zaposlila u pomorskom osiguranju. Danas je uspješna vlasnica agencije Marine Insurance Services, jedne od vodećih agencija na tržištu pomorskog osiguranja, a mi smo imali priliku saznati kako joj je to pošlo za rukom.

KADA STE I KAKO UŠLI U POSAO POMORSKOG OSIGURANJA?
Ljeta sam provodila na jedrilici s roditeljima ploveći Jadranom. Baza nam je bila u Opatiji. Tamo sam upoznala svog prvog poslodavca koji je imao agenciju za pomorsko osiguranje, u kojoj sam radila do 2013. godine. U svakodnevnoj komunikaciji s klijentima kroz godine prepoznala sam potrebu za proširenjem dostupnih paketa pokrića malo izvan samih okvira pomorskog osiguranja. Studij prava pomogao mi je da bolje razumijem uvjete osiguranja i približim ih našim klijentima. Paralelno sam razvijala ideju o obuhvaćanju svih potreba vlasnika jahti u jedan cjeloviti paket osiguranja. 2015. godine učinila se idealna prilika odvažiti se u vlastiti posao upravo u tom smjeru, kako bih povezala znanje i iskustvo s poslovnom idejom posebnog i jedinstvenog paketa na tržištu pomorskog osiguranja. Tada sam otvorila vlastitu agenciju za osiguranje sa sjedištem u Splitu te centralnim uredom u Opatiji. S obzirom da se poslovna ideja pokazala kao iznimno učinkovita, logičnim slijedom razvoja tvrtke 2018. otvorili smo i ured u Zadru. Obje lokacije ureda vezane su uz našu misao vodilju, a to je individualan pristup našim klijentima, jer upravo u Opatiji i Zadru brojni naši klijenti imaju vez za svoje jahte, dok ostale klijente, koji su korisnici marina Istre te srednje i južne Dalmacije, ova dva ureda lokacijski bez problema pokrivaju. Trenutno se u našem portfelju nalazi oko 400 klijenata, od kojih pojedini imaju i po nekoliko plovila u vlasništvu.

KOJA JE NIT VODILJA POSLOVANJA VAŠE AGENCIJE?
Naš krajnji cilj je zadovoljan klijent, a način na koji to postižemo jest individualan pristup. Stečenim iskustvom i konstantnim nastojanjem razumijevanja potreba klijenata kreiramo naše ponude i pakete pokrića prema dogovoru s klijentom od samog početka suradnje. Prednost našeg poslovanja je u tome što možemo prepoznati i predvidjeti mogućnosti u kojima imamo priliku iskoristiti sve trenutne ponude tržišta kako bi klijent bio maksimalno osiguran. Ono što mi za svoje klijente radimo jest istraživanje tržišta poslovanja renomiranih osiguravajućih kuća s kojima surađujemo. Ključ uspjeha leži u sposobnosti kompletiranja potreba klijenata s postojećim ponudama osiguravajućih kuća uz potpuno pokriće osiguravajućih rizika, s kojima često niti sami klijenti nisu upoznati detaljno.

NUDITE LI OSIGURANJE ZA POSADE?
Iz iskustva prema potrebama naših klijenata uvidjeli smo što je sve potrebno uključiti u formirane pakete pomorskog osiguranja kako bi se vlasnici plovila u potpunosti mogli posvetiti mirnoj plovidbi. Osiguranje posade je dodatno pokriće koje nije uobičajeno u klasičnim paketima pomorskog osiguranja, izuzev nezgode za članove posade koja pokriva isključivo krajnje teške situacije. Paketi koje mi predlažemo klijentima obuhvaćaju zaštitu članova posade u slučaju potrebe liječničke skrbi, hospitalizacije, nezgoda na brodu i na obali tijekom 24 sata dnevno. Ujedinili smo pokrića putnog i zdravstvenog osiguranja te nezgode u jednu cjelinu.

KOJA JE RAZLIKA U OSIGURANJU MANJEG I VEĆEG PLOVILA?
Manja plovila klijenti kupuju za svoj vlastiti užitak te su u potpunosti posvećeni brizi o vlastitu plovilu, njima sami upravljaju i koriste ih većinom preko ljeta dok su ostatak godine u marini. Velike superjahte zahtijevaju cijeli tim članova posade koji upravlja tim brodom, tako da je opseg pokrića kompleksniji. Prvenstveno veća su pokrića na megajahtama, različite su vrijednosti svota osiguranja, ovisno o području plovidbe opširnija su pokrića osiguranja dragovoljne odgovornosti, nezgoda na jahti se ugovara za veći broj putnika, a i uključuje se i osiguranje cijelog tima posade jahte.

NUDITE LI DODATNE USLUGE, PRIMJERICE LINIJU ZA POMOĆ 24/7 I TOME SLIČNO?
U tome i jest poanta cijele priče. Mi smo ti koje klijenti kontaktiraju i kojima smo na raspolaganju u slučaju potrebe. Naša komunikacija s klijentima se temelji na redovitoj izmjeni informacija o svim promjenama i njihovim eventualnim dodatnim potrebama, a sve s ciljem da pri svakoj novoj promjeni osiguravajuće pokriće bude potpuno. Agencija mora biti upoznata sa svim kretanjima broda jer svaka država ima različita pravila limita za obvezna osiguranja, pristojbe, pristupe te se shodno tome opseg pokrića prilagođava potrebama i željama klijenta. Ono što uvijek prakticiramo s klijentima jest konstantna predana suradnja na obostrano zadovoljstvo.

Fotografija Mario Jelavić

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above