AlmaBura prva u Hrvatskoj nudi uslugu osobnoga vinskog brokera klijentima izravno ili preko agencija koje posluju u segmentu nautičkog turizma. Svrha je zainteresiranim posjetiteljima pružiti lakši pristup hrvatskim vinima uz personalizirano vodstvo i odabir prilagođen ukusu klijenta.
AlmaBura je nova, jedinstvena usluga iza kojeg stoje Charine Tan, sutkinja na vinskim natjecanjima i koautorica knjige Cracking Croatian Wine, te Ana Hozjan, konzultantica za marketing vina.
Kako bi se upustili u ovo iskustvo krojeno po mjeri, korisnici će najprije ispuniti petominutni upitnik, nakon kojeg će uslijediti dva poziva sa AlmaBurinim timom da bi se dodatno identificirale vinske preferencije svakoga pojedinog klijenta. AlmaBurin će tim zatim pribaviti vina i dostaviti ih u marinu po izboru kupca ili na željenu adresu.
Ova se ekskluzivna usluga također može proširiti i na druga gastronomska iskustva, primjerice organizaciju potrage za tartufima, posjete vinarijama, kušanje maslinovih ulja ili sljubljivanja hrane i vina na brodu.
‘Tijekom proteklih nekoliko godina, dobili smo niz upita gostiju s A liste koji žele naučiti više o hrvatskim vinima, ali ne znaju odakle krenuti, što isprobati, pa ni što očekivati. Često žele određeni šampanjac ili druga kultna vina koja obično nisu zastupljena u ponudi tvrtki koje se bave opskrbom plovila. Cilj nam je pružiti maksimum gostima u ovom segmentu i pretvoriti ih u ambasadore najfinijih hrvatskih vina i gastronomije’, pojasnila je Ana Hozjan.
U suradnji s tvrtkom MMK Systems, liderom u svijetu sustava za rezervacije čarter plovila, uslugu osobnoga vinskog brokera učinit ćemo dostupnom na njihovoj platformi Booking Manager. Tako će ju svojim klijentima moći ponuditi i njihovi brojni klijenti, agencije i čarteri.
‘Ovo partnerstvo u skladu je s predanošću obiju tvrtki da prošire, obogate i personaliziraju iskustvo svojih klijenata’, rekla je Martina Hršak, operativna direktorica u tvrtki MMK Systems.
Trendovi u industriji upućuju na rastuću potražnju za tematskim i individualno krojenim putovanjima. Personalizirana usluga, osim što diversificira, ujedno podiže kvalitetu ponude te pruža prostor za rast i tržišno pozicioniranje brenda u nautičkoj industriji.
‘Cilj nam je ponuditi personalizirano vinsko i gastronomsko iskustvo, u pravom kulturološkom kontekstu, kako bismo pomogli hrvatskoj nautičkoj industriji da kreira drugačiji doživljaj za klijenta. Fokusiranjem na čarter goste pomažemo i hrvatskim vinarijama da iskoriste globalni trend rasta zanimanja za ekskluzivnija vina’, ispričala je Charine Tan.
Fotografije Jacob Lund, Candy Retriever, AlmaBura