Osim što je gotovo metar dulji, nekoliko centimetara širi i zamjetno viši od prethodnika, Princess 62 ima i više ostakljenih površina, čime se dodatno ističe prostranost unutrašnjosti
Prošlog studenoga, po običaju sivog i tmurnog, plovili smo novom jahtom Princess 62 između rta Penlee i poluotoka Yealma, nekoliko milja izvan pličine Plymoutha. Toga je dana, pak, more bilo mirno, sunce sjalo, a vjetar ništa jači od zefira. Držim svoj brod svega nekoliko milja odavde – vjerujte mi, nikada nije tako!
Gotovo metar dulji, nekoliko centimetara širi i zamjetno viši od prethodnika ovog modela – Princessa 60, prinova brodogradilišta iz Plymoutha jahta je s gornjom palubom, ima i više ostakljenih površina kako na trupu, tako i na nadgrađu, čime se ističe prostranost njezinih unutarnjih cjelina. Ima krasno izvedeno područje za opuštanje na pramcu, potpuno iznova dizajniran salon, u čijem se krmenom dijelu nalazi kuhinja smještena tako da kuharu nadohvat ruke budu sva tri stola za objedovanje: blagovaonički, onaj u kokpitu i treći na gornjemu mostu.
Razgledali smo dva primjerka ove privlačne i prostrane nove jahte, prvi s eksterijerom u bijeloj boji i mekanim krovićem i drugi u tamnoplavoj boji, s čvrstim krovićem. Ti krovići nisu samo estetski detalj, ali iako su izrađeni od laganog karbonskog laminata, zbog čeličnih potpornja na kojima stoje dodaju značajnu težinu visoko iznad vodene linije.
Kao i njegovi prethodnici, model 62 na donjoj palubi ima tri kabine i tri kupaonice, uz neograničene mogućnosti promjene – primjerice, ugradnju drugih vrata kupaonice gostinske kabine na lijevoj strani, kako bi služila i kao dnevna, te električnog sklopa za primicanje ili razmicanje postelja radi njihova odvajanja ili sastavljanja u bračnu. Moguća je i izvedba male dvokrevetne kabine za posadu, u krmi, te prilagodba osobnim željama izgleda cijelog interijera.
Namještaj i obloge izrađeni su od kestenova i hrastova drva, u raznim varijantama završne zaštite – sjajnoj ili mat – dok su podovi izrađeni od bijeljena drva, a moguće je odabrati i tapison u jednoj od šest boja koliko kuća nudi. Štoviše, ako odaberete paket opreme Allure ili Design Studio Collection kuće Princess, moći ćete birati između mnogih mogućnosti oblaganja stijena i podova, uključujući i tikovinom, te odabir boja gelcoata, kao i posebnu izvedbu vanjske rasvjete.
Vlasnička kabina položena je sredinom trupa, ima velike ladice za posteljinu i prepoznatljive prozore na oplati – uz jedan od njih je ugrađena čajna kuhinja, a uz drugi prostrana kupaonica. Postelje u VIP kabini u pramcu na prvi pogled su veće – doista i jesu nešto dulje.
Ta kabina ima iste velike prozore kao i vlasnička. Dvokrevetna gostinska kabina možda jest površinom nešto manja, ali ima i raskošnih 2,10 metara stojeće visine i pristojan razmak između kreveta. U dobrom raspoloženju, pokretani s dva motora Volvo D13 snage po 900 KS ubrzali smo do 29,5 čvorova, što je gotovo najveća brzina koju proizvođač navodi u dokumentaciji.
Što se tiče okretnosti i lakoće upravljanja, Princess 62 ponaša se kao prava dama, jednako je poslušna pri naglim skretanjima i promjenama brzine. Za to je zaslužan studio Olesinski Ltd. iz Cowesa, čiji stručnjaci projektiraju trupove svih jahta pod imenom Princess još od 1980. godine. Većina skipera ponekad shvati da plovi brže nego što želi jer brod tako hoće pa je Olesinski uložio mnogo truda stvarajući korito optimalnih proporcija i profila; konkretno, dno modela 62 u dijelu iza propulzijskih tunela blago pada nadolje. Time se postiže dodatni uzgon, učinak jednak onom krmenih zakrilaca, što ovoj jahti osigurava punu uzdužnu stabilnost pri brzinama od 16 čvorova do maksimalne. Nema poskakivanja: izmjerili smo gibanje od 0 do 5 stupnjeva, uz optimalan nagib od 4,5 stupnjeva pri plovidbi uz 1.750 do 2.250 okretaja u minuti – a nije ni bilo potrebe za aktiviranjem trima.
Fotografije Princess Yachts