Nikola Krasić

3 MINUTES READ

‘Prvak Hrvatske’

Osim što Dufour bilježi izvrsne rezultate u prodaji čarter jedrilica u cijelom svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, za što je Krasić u tom brodogradilištu zadužen, Dufour priprema i nove projekte koji su veliki iskorak za brodogradilište

Nikola Krasić je prodajni čarter menadžer za Dufour jedrilice na globalnoj razini. Njegov izbor na tu zahtjevnu poziciji otprije tri godine nije slučajan s obzirom na odlično poznavanje čarter biznisa kod nas, a nije tajna da je hrvatsko tržište najveće na svijetu po broju čarter jedrilica. Stoga smo Nikolu pitali koliki dio čarter tržišta u samom Dufouru zauzima Hrvatska: ‘Na Hrvatsku nam otpada oko 50% prodaje svih čarter jedrilica u svijetu. Sljedeće tržište su nam Karibi, pa Grčka i Španjolska. Na svim tržištima nam dobro idu jedrilice s četiri kabine, a na Karibima je primjetna tendencija malo većih brodova.’ Dufoura ima sve više u čarter flotama na Jadranu, možeš li nam konkretnije opisati vaše prodajne rezultate u Hrvatskoj?
Jedan od razloga sve veće prisutnosti Dufoura u čarter flotama jest što smo prije nekoliko godina odlučili direktno poslovati s čarter tvrtkama, što je uvelike pojednostavilo proces prodaje. Konkretno, Dufour je ove godine u segmentu jedrilica između 10 i 15 metara najprodavaniji brend na Jadranu. Ne bih govorio o konkretnim brojkama, koje su naša poslovna tajna, ali se danas lako može saznati koliko ima naših novih jedrilica, a to ćete lako uočiti i u marinama.
Zašto je Dufour tako dobro prihvaćen brend?
Smatram da današnji uspjeh brenda dijelom možemo zahvaliti našem modelu Gib Sea koji mnogi čarteraši pamte kao idealno čarter plovilo. Dufour je danas kombinacija plovila koje omogućava odlične performanse u jedrenju, dok istovremeno pruža maksimalan komfor, pa je vrlo poželjan u čarteru. Također, ne smijemo zaboraviti da je postprodajna vrijednost plovila Dufour nakon isteka financiranja (pet ili sedam godina) nešto veća u odnosu na konkurenciju, što itekako igra ulogu u čarter kalkulaciji.

Nikola Krasic
Dufor Yachts – Dufor 460

Što klijenti/čarteraši cijene i traže od Dufoura?
Dufour je u proteklih nekoliko godina prilagodio svoje modele čarter tržištu, pogotovo u predjelu kokpita dodavanjem hladnjaka i roštilja, vodeći se filozofijom kako klijenti kada su u čarteru većinu vremena provode vani. Također, svake godine imamo sastanke s ključnim klijentima i čarterašima od kojih primamo feedback, te implementiramo ideje kako bismo naše modele učinili još boljima. Dvosmjerna komunikacija na relaciji klijent/brodogradilište je itekako cijenjena, a prodajni rezultati nam dokazuju da je to ispravan put.
Koji su vam modeli najtraženiji?
Najtraženiji modeli su oni u konfiguraciji s tri kabine i dva WC-a, to su Dufour 382 i Dufour 412, te Dufour 460, koji je apsolutni hit zato što je to jedini model koji u toj veličini ima konfiguraciju s četiri kabine i četiri WC-a. U zadnje vrijeme primjećujem i porast popularnosti jednog od naših većih modela – Dufour 56 Exclusive, koji bilježi odlične prodajne rezultate.
Kakva je budućnost brenda koji danas očito odlično posluje?
Ove smo godine zakoračili i u segment jedrilica preko 60 stopa s našim modelom 63 Exclusive koji je za sada odlično prihvaćen. Veliki razvojni korak za brodogradilište je proizvodnja katamarana (Dufour Catamaran) koji će također biti napravljen u suradnji s dizajn studijom Umberta Felcija. Već sada imamo naručen određen broj katamarana za sezonu 2018., bez da smo službeno predstavili model, što ukazuje na veliko povjerenje koje uživamo kod naših klijenata. Kako je nautička industrija uvelike postala slična automobilskoj, plan nam je nastaviti svake godine osvježavati postojeće modele te uvoditi nove.
Kakva su tvoje iskustva s ‘ostakom svijeta’?
Od ostalih tržišta za koja sam zadužen svakako bih istaknuo Grčku i Španjolsku, gdje nam rezultati u čarteru kontinuirano rastu. I u Austriji imamo vrlo velik broj plovila prodanih u privatnom sektoru, ali i kroz čarter menadžment programe. Jedan od kurioziteta je da bilježimo odlične rezultate u Mađarskoj, gdje na Balatonu, jezeru koje je dugo svega 70-ak kilometara, imamo zavidan broj prodanih plovila isključivo u privatnom sektoru. Rezultat je to odlične strategije te konstantnog ulaganja u brend.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Croatia Yachting- nova korporativna stranica Jahting

Nova Croatia Yachting korporativna stranica

Kao i do sad, Croatia Yachting želi omogućiti što bolji doživljaj Yachtinga – bilo da se radi o čarteru, prodaji brodova ili posebnim čarter menadžment …

Ovo je fotografija Adria Libar - pomorsko učilište Jahting

Adria Libar: Izvrsnost nije vještina – to je stav profesionalaca

Welcome pristup, safety pristup, organizacija i administracija posla, klijentela ekstravagantnog načina života, proizvodi od najfinijih materijala besprijekorne izrade, oprema velike vrijednosti, najsuvremenija tehnologija… Kako biti …

Ovo je fotogafija hostesa poslovi na super jahtama Jahting

Poslovi na super jahtama: Yachtie je za mnoge posao iz snova

Kroz Luxury Yacht Crew Training kandidati se pripremaju za rad u luksuznom svijetu jahtinga kako bi se zadovoljile potrebe i najzahtjevnijih gostiju Super jahte kao …

Ovo je fotografija Croeat dostave Jahting

Croeat: Najbolji dio svake plovidbe

Croeat je profesionalni dobavljač hrane i jamac za izvrsnu hranu i piće, kao i za svakodnevne potrepštine, koji djeluje duž hrvatske obale Tvrtka nudi usluge …

Ovo je fotografija Bali 4.6 Jahting

Bali katamarani su poput doma na moru

Croatia Yachting se prilagođava ukusima i potrebama modernih nautičara, a Bali katamarani brodovi su koji u prvi plan stavljaju udobnost, komfor i maksimalno opuštanje Odlučni …

Ovo je fotografija Barbara Grgurević Škoda Intervjui

Barbara Grgurević Škoda: Kvaliteta ispred svega

Yacht IN ima individualan pristup, a dugogodišnje iskustvo u jahting industriji omogućava nam da svako iskustvo na našim brodovima bude iznimno – naglasila je čarter …

Ovo je fotografija Marine Tribunj Jahting

D-Marin širi svoju mrežu marina u Hrvatskoj

Marina Tribunj, popularna nautička destinacija, pridružena je rastućem portfelju D-Marin premium marina Globalna mreža marina D-Marin grupe bogatija je za još jednu marinu – Marinu …

Ovo je fotografija Impatia stol za stolni tenis Luksuz

Društvene igre omiljen su način zabave

Bez obzira na modernu tehnologiju, društvene igre ostale su omiljeni način zabave. Bilijar, stolni nogomet ili Lego pravi su klasici koji oduševljavaju i djecu i …

Ovo je fotografija Croatia Yachting- nova korporativna stranica Jahting

Nova Croatia Yachting korporativna stranica

Kao i do sad, Croatia Yachting želi omogućiti što bolji doživljaj Yachtinga – bilo da se radi o čarteru, prodaji brodova ili posebnim čarter menadžment …

Ovo je fotografija novi Tudor satovi 2021 Luksuz

Novi Tudor satovi u 2021.: Bezvremenski i elegantni

Švicarska urarska tvrtka Tudor otkrila je svoje najnovije modele i predstavila dvije nove verzije popularnog sata Black Bay Fifty-Eight, Black Bay Chrono i nova izdanja …

Ovo je fotografija Heritage Hotel Martinis Marchi Hrvatska

Živo ljeto na Šolti: Mjesečina u Martinis Marchiju i kino pod zvijezdama

Kad stignete u luku Maslinica, šarmantno ribarsko mjesto na otoku Šolti, prvo što ćete primijetiti bit će impresivna palača baštinskog hotela Martinis Marchi iz 18. …

ovo je fotografija pogled iz sobe, Hotel Armerun Hoteli

Heritage Hotel Armerun: U gradskoj jezgri Šibenika

Heritage Hotel Armerun smješten u srcu grada Šibenika u potpunosti je renovirana povijesna lokacija i pretvoren je u hotel baštine Hotel raspolaže sa 17 smještajnih …

Scroll to Top