Heron jahte: Mašta bez granica
- September 30, 2020
Heron yacht je talijansko brodogradilište koje gradi open jahte od 33 do 70 stopa elegantnih i revolucionarnih linija tipičnih za dizajn ‘Made in Italy’
Prvi model, predstavljen na nautičkim sajmovima u Cannesu i Genovi, bio je Heron 56, jahta privlačnog dizajna koja je impresionirala javnost hrabrim linijama, u prvom redu onima ispod vodne linije. Naime, trup modela je potpuno gladak, bez uzdužnih rebara za hidrodinamičku potporu, kao i lomova linije, pa se jahta morem kreće uz najmanji mogući otpor.
Editor picks
Heron 56 odlikuje se visokom razinom komfora
Takav oblik rezultat je proučavanja optimalnih linija regatnih jedrilica i pokusa s modelom koji su omogućili stvaranje prvog modela bez ikakvih rizika od neuspjeha. Duge provjere prototipa na moru potvrdile su sjajna plovidbena svojstva ovog broda i skromnu potrošnju goriva. Heron 56 odlikuje se visokom razinom komfora, sigurnom i udobnom plovidbom u svim vremenskim uvjetima.
‘Želimo graditi inovativne jahte kojima ćemo zadiviti stručnjake na tom području’, objašnjava gospodin Bello, predsjednik upravnog vijeća brodogradilišta, kome nije bilo teško prijeći u nautički sektor jer je slijedio svoju upornu strast prema brodovima i moru. ‘Izvrstan uspjeh Herona 56 uvjerio nas je da smo na pravom putu. Lani predstavljen prototip odlikuje se elegancijom i posebnošću: njegova se silueta prepoznaje na moru već iz daljine.’
Tvrtka ulaže u nautički sektor novac stvoren njezinom aktivnošću na drugim područjima, posebice u građevini, gdje se bavi projektiranjem, prenamjenama i gradnjom komercijalnih objekata za razne djelatnosti, i to za velike i značajne kompanije u robnoj distribuciji, farmaceutici i bankarstvu.
‘Namjeravamo odvojiti nautički sektor od cjeline kompanije jer se radi o dva posve različita svijeta. Kompleks brodogradilišta u Fiumicinu kod Rima obuhvaća 2200 četvornih metara natkrivenog prostora, 3300 na otvorenom i vlastiti lučki bazen od oko 600 kvadrata. Pogon je preuređen, jer nam je iskustvo iz građevinskog poslovanja pokazalo da treba uspostaviti organizacijsku strukturu i osposobiti je za rad usred krize u nautičkoj proizvodnji. Organizacijska matrica je vrlo jednostavna: imamo osam ključnih točaka i mnogobrojne iskusne i sposobne suradnike koji djeluju u neposrednoj blizini. Tako se za sve što nam treba, od izvedbe radnih operacija do izrade dijelova i opreme, možemo osloniti na profesionalne kooperante. Taj model suradnje jamstvo je našim klijentima da će njihov dragulj u svakoj fazi biti u najboljim rukama’, ističe Roberto Bello.
Heron Yacht trenutno radi na modelima koji će odrediti budućnost ovog brodogradilišta, a na njima nema značajnih izmjena u odnosu na referentni model, koji je projektirao Massimo Picco. Kuća na razvoju Piccovih zamisli i oblikovanju novih trupova surađuje s rimskim studijem SC Superyacht Design, novootvorenim ateljeom koji je okupio značajna imena: neke od najiskusnijih projektanata brodova za razonodu duljine do 50 metara i stručnjaka za rješavanje zahtjevnih tehničkih zadataka u gradnji glisirajućih i istisninskih brodova.
Novi model Heron 38
Do nastajanja novog modela, radi se na pedesetšestici: već je oblikovana verzija s T-krovićem, slijedi ona s ugrađenim roll-barom, kao uvod u verziju open, i nakon toga verzija s mekanim bimini krovićem. Brend radi i na potpuno novom modelu, Heron 38, razvijenom na temelju modela Heron 56, ali nešto suzdržanijih dimenzija i namijenjenom drugačijem tržištu. Gradit će se u verzijama walkaround i day cruiser, a obje će imati mogućnost pokretanja unutarnjim ili vanjskim motorima.
Kao i njegov prethodnik, Heron 56, model Heron 38 je nastao kao rezultat opsežnih istraživanja i testiranja s ciljem smanjenja potrošnje goriva, optimiziranja performansa čak i sa slabijim motorima, postizanja ugodne plovidbe i maksimalnog komfora. Projektanti su se posebno pomno posvetili stabilnosti, pa je Heron 38 postojan gotovo u svim uvjetima i pri svim brzinama. Pramac novog modela je vertikalan, delikatan, oštar poput noža i uzdužno blago zaobljen.
Što se estetike tiče, novi Heron je profinjena jahta čija je otmjenost naglašena odabirom metaliziranog laka trupa. Linije podsjećaju na model Heron 56, ali to je i bila intencija dizajnera kako bi se zadržao prepoznatljiva elegancija Heron jahti. Unutrašnjost može biti izvedena na nekoliko načina, jer broj i veličina kabina ovise o odabiru motora, a može biti uređena prema željama naručitelja. Model 38 bit će dostupan u dvije verzije – Walkaround i Cabinato – identičnih dimenzija i istisnine, te pokretan motorima 2 x Volvo Penta D6 – 400 KS DuoProp Stern Drives ili izvanbrodskim motorima snage do 2 x 350 KS. U tijeku je priprema broda N.1. čija su paluba i interijeri u potpunosti izrađeni na zahtjev vlasnika.
‘Cilj nam je’, kaže gospodin Bello, ‘uspostaviti prepoznatljivost našega brenda na međunarodnom nautičkom tržištu i držeći se osnovne linije ponuditi jahte s raznolikim uređenjem cjelina i propulzijskim sustavima, tako da naši klijenti mogu ostvariti sve svoje nautičke snove.’
Fotografije & video Heron Yacht