Azimut Magellano 25 Metri na testu: Umjetnička duša

6 MINUTES READ
00:03:48

Azimut Magellano 25 Metri kombinacija je klasične vanjštine, umjetnički izvedene unutrašnjosti i najmodernijih tehničkih rješenja kakva do sada nisu viđena na jahtama ove veličine – pa kao takva jahta predstavlja pravo umjetničko djelo talijanskih brodograditelja

Azimut Magellano 25 Pogled S Drona 01
Azimut Magellano 25 Metri ima sve predispozicije da postane budući klasik

Kada je 2009. britanski dizajner Ken Freivokh nacrtao prvu modernu ‘navettu’, nitko nije mogao ni zamisliti koliko će takva vrsta plovila, koju danas možemo svrstati pod nazivnik ‘crossover’ (ili morski SUV), postati popularna. Radilo se o prvoj jahti iz Azimutove serije Magellano s oznakom 74. Stoga ne čudi što su talijanski brodograditelji za kreaciju novog i najvećeg modela linije Magellano ponovno pozvali Freivokha, koji je imao zahtjevan zadatak pred sobom. Kako je sam kazao pred međunarodnim auditorijem u Portofinu, uspio je dizajnirati jahtu uravnoteženih cjelina, kojoj je suđeno da postane budući klasik.

Dizajn Azimut Magellana 25

Talijanska Jahta Pramac 01
Britanski dizajner Ken Freivokh je Magellanu podario sofisticirane vanjske linije

Skladnih proporcija, uzdignutog pramca i šarmantne krme, novi Azimut Magellano 25 predstavlja pravi mali explorer, a Freivokh se još jednom dokazao kao dizajner koji jednako dobro ‘vidi’ jedrilice i motorne jahte, što se u ovom hibridnom plovilu dobro primjećuje i daje mu poseban šarm. Lakirani drveni elementi korišteni na vanjskim prostorima samo pojačavaju izuzetnu toplinu kojom zrači eksterijer. Čak i ako samo zakoračite na krmu ovog plovila, to će vam odmah postati jasno, a nama je favorit mali salon na krmenom dijelu gornje palube.

Jahta Vanjska Terasa 01

Talijanska Jahta Krmena Platforma 01

Magellano 25 Metri Pramcana Platforma 01
Na glavnoj palubi se najbolje vidi umjetnikov rad, De Cotiis koristi novi raspored i nove materijale, uz pogled koji seže od pramca do krme; jako lijepi kutci nalaze se na pramcu i krmenom dijelu gornjeg mosta

S druge strane, u Azimutu nisu smatrali dovoljnim poboljšati samo dizajn vanjštine, pa su u svoj tim pozvali talijanskog umjetnika Vincenza De Cotiisa, koji je svojom interpretacijom unutrašnjosti jahte, i njezina koncepta i stila uređenja, jednostavno stvorio nešto što bismo prije svrstali u pravo malo umjetničko djelo. Pritom je Azimutov tehnički tim odigrao ključnu ulogu u selekciji umjetnikovih ideja kako bi upotrijebili one primjenjive u jahtingu. Zanimljiva je činjenica da je De Cotiis uoči suradnje s Azimutom počeo koristiti stakloplastiku kao dizajnerski element, pa je prvi put u povijesti nautičke industrije nastao materijal koji graditelj naziva ‘artistic fiberglass’ i predstavlja dekorativne elemente izrađene od toga gradbenog materijala koji možda najviše podsjeća na drago kamenje.

U ovom slučaju slojevi stakloplastike pomiješani su u različitim slojevima s bakrenom prašinom, čime se dobila zlatna nijansa koja je u različitim oblicima integrirana u salon, a od nje su izrađeni i dekorativni stolići dizajnerskog izgleda. Ali to je samo detalj zadivljujućeg posla koji je dizajner izveo u unutrašnjosti jahte.

Azimut Magellano 25 građen je uz obilnu upotrebu karbonskih vlakana, na njemu su ugrađene nove baterije koje omogućuju da prenoćite bez upotrebe generatora, a posebna je pažnja pridana komforu

Materijali naglašavaju dodir s prirodom

De Cotiis je bio vođen idejom neometanog pogleda na glavnoj palubi s puno prirodnog svjetla i upotrebom zrcala za ‘igru’ s onim što se nalazi u salonu. Rezultat je to da, gdje god pogledate, vidite okolinu jahte, a kako smo na testu u Viareggiu isplovili u popodnevnim satima, u kojima nam je sunčev sjaj u svojem najljepšem ‘zlatnom satu’ prodirao kroz prozore, iz prve ruke smo se uvjerili u čarobnu igru svjetla koju je zamislio De Cotiis. S druge strane, cjelokupni dizajn u valovitim linijama teče od pramca prema krmi i nema oštrih rubova, a istini za pravo ni puno objekata koji bi vam smetali.

Magellano 25 Metri Salon 01
Umjetnički potpis Vincenza De Cotiisa vidljiv je u unutrašnjosti

Cijela glavna paluba Magellana 25 pretvorena je u otvoreni salon u kojem se na ulazu nalaze (umjetnički zaobljeni) ‘kauči’ s obje strane, a blagovaonički stol smješten je uzdužno. I to je to. Objašnjenje tako hrabrog koncepta je da jahta ne treba kopirati vaš dom, već stvoriti novi ambijent u kojem ćete uživati. Ni to, naravno, nije sve. Korišteni su materijali kojima se htjelo, ne samo bojom, nego i teksturom, naglasiti dodir s prirodom.

Tako je blagovaonički stol izrađen od posebne vrste mramora (Verde Alpi) kojem ćete osjetiti teksturu pod rukom, bokovi su ‘obučeni’ u drvene pregrade s istaknutim udubljenjima, a pod je presvučen umjetnim materijalom koji podsjeća na trstiku! Interijerom dominiraju svijetli tonovi pomiješani sa sjajem mesinga i pastelnim zlatnim nijansama. Osim ove izvedbe interijera, budući vlasnici mogu uživati i u još jednom, modernijem izgledu koji se u Azimutu, uz ovaj, nudi u standardu, zadržavajući smjelu arhitekturu prostora.

Azimut Magellano 25 Metri Salon 01
Artizanski blagovaonički stol i stolice

Također, otvaranjem pregrade prema pramcu ulazite u dio u kojem je smještena brodska kuhinja. Kada je ta pregrada otvorena, iz krmenog kokpita možete gledati kroz prednje prozore ili iz pramčanog dijela broda sasvim preko krmenog zrcala. Važno je i napomenuti kako u salonu nema potpornih stupova, pa vam se čini da se nalazite usred dnevne sobe lijepog ‘penthouse’ stana. Smještanjem kuhinje u pramac također se koncentrirao prostor za posadu na jednom mjestu, tako da posada ne mora ulaziti u dio jahte za vlasnika jer su njihove kabine u pramcu, a kuhinja ima i zasebni bočni izlaz na palubu. Sve u svemu, sigurni smo da ovakav koncept uređenja moderne jahte još nismo vidjeli.

Magellano 25 Metri Vlasnicka Soba 01

Talijanska Jahta Kabina 01
Magellano 25 skladno je uređen, a dizajnerov rad su i okrugla ogledala s mesinganim okvirom. Vlasnička kabina smještena je u tzv. floating kapsuli

S druge strane u potpalublju se nalaze četiri vrlo udobne kabine zahvaljujući velikom volumenu korita (hvala g. Freivokh) te brojni detalji koje je samo za ovaj model dizajnirao De Cotiis, od čega bismo istaknuli kako su okrugla ogledala okružena mesinganim okvirima njegov najvidljiviji potpis u potpalublju. Nama je bio simpatičan i detalj iz kormilarnice smještene u ‘raised pilothouse’ izvedbi, do koje se uspinjete lijepim stubištem, a koja ima mali klizni ležaj koji, u slučaju noćne navigacije, klizi do kormilara. Izlaskom iz kormilarnice dolazite na veliki gornji most. Na krmi je smješten već spomenuti ‘cozy’ prostor koji gleda preko krme. Centralni prostor u kojem je mali bar i veliki stol za blagovanje pokriven je tvrdim pokrovom s pomičnom tendom u sredini, a u prednjem dijelu vanjske palube je dodatna kormilarnica.

Magellano 25 Metri u plovidbi

U plovidbi smo provjerili riječi kapetana koji je ovo ljeto jahtom oplovio Italiju; ona pri maksimalnoj brzini troši 550 litara goriva na sat, pri brzini krstarenja od 17 čvorova 350, a kod 12 čvorova samo 100 litara na sat. Prema njegovim riječima, ovog ljeta iskusili su vjetar do 30 čvorova jačine i nisu imali nikakvih problema s jahtom. Kao što doliči pravom exploreru, na pramcu se nalazi dodatni lounge vanjski prostor, koji je posebno lijep kada se noću upale dekorativne lampe – možemo se zamisliti u tom prostoru dok je jahta privezana u marini.

Azimut Magellano 25 Pogled S Boka 01
Azimut Magellano 25 Metri u plovidbi pokazuje svoju explorerski karakter

Ali ni to nije sve – novi Azimut Magellano 25 građen je uz obilnu upotrebu karbonskih vlakana, na njemu su ugrađene nove baterije koje omogućuju da prenoćite bez upotrebe generatora, a posebna je pažnja pridana komforu. Vlasnička kabina građena je na gumenim ležajevima koji smanjuju vibracije (u Azimutu su to nazvali ‘floating capsule’), dok kopča motora ima poseban gumeni ležaj koji također smanjuje prenošenje vibracija na korito. Tako da su jedino što vam preostaje – dobre vibracije nakon posjeta perjanici Magellano modela.

Azimut Magellano 25 Metri tehnički podaci
Duljina preko svega: 25,22 m
Širina: 6,35 m
Gaz: 1,90 m
Istisnina: 85,8 t
Motori: 2 x 1400 hp MAN V12
Najveća brzina: do 25 čv.
Brzina krstarenja: 18 čv.
Spremnik za gorivo: 8000 l
Spremnik za vodu: 1500 l
Dizajn eksterijera: Ken Freivokh
Dizajn interijera: Vincenzo De Cotiis
Graditelj: Azimut Yachts
Zastupnik: Navis Marine

Azimut Magellano 25 video materijale pogledajte ispod:

Tekst Darko Šupuk

Fotografije & video Azimut

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Azimut Atlantis 45 na testu Jahting

Azimut Yachts s novom tehnologijom Volvo Penta Assisted

Kuća Azimut Yachts je bila prvi europski klijent Volvo Pente koji je testirao novu tehnologiju Volvo Penta Assisted. Inovativna tehnologija je uvijek misao vodilja Azimut …

Ovo je fotografija Azimut 78 Fly u plovidbi Testovi

Azimut 78 Fly na testu: Dizajnerski iskorak

Azimut 78 Fly kao nova zvijezda serije Azimut Flybridge Collection uživa u razigranim vanjskim linijama novog dizajnera Alberta Mancinija, profinjenom uređenju unutrašnjosti Achillea Salvagnija i …

Ovo je fotografija Yachts izlog 2021 nova plovila Jahting

Nova plovila 2021.: Uzbudljive premijere stižu i u Hrvatsku

Najavljujući nova plovila i njihov dolazak u Hrvatsku kroz Yachts izlog 2021 predstavnici vodećih jahting tvrtki priželjkuju još jednu lijepu i zanimljivu nautičku godinu u …

Jahting

Navis Marine: Novi Azimut modeli i Dromeas

Vlasnik tvrtke Navis Marine je Gordan Zadro, mladi zagrebački poduzetnik koji bilježi odlične prodajne rezultate, kako s talijanskom grupacijom Azimut-Benetti, čiji je zastupnik u regiji, …

Ovo je fotografija novi Magellano 66 Jahting

Novi Azimut Magellano 66 stiže na proljeće

Kolekcija Magellano ostaje pod svjetlima pozornice još malo, s prvim primjerkom novog modela Azimut Magellano 66, koji će na vodu u proljeće – a to …

This is a pgotography of new Azimut 53 sde view Jahting

Azimut 53: Savršen obiteljski brod

Azimut 53, nova jahta iz Azimuta tržišna je uzdanica te kuće u segmentu brodova s gornjom palubom, u kojoj to brodogradilište godinama drži vodeću poziciju …

Ovo je fotografija Bali 4.6 u plovidbi a testu Testovi

Bali 4.6 na testu: Predvodnik klase

Kao nasljednik modela 4.5, od kojeg su dizajneri uzeli najbolje sastojke, nastao je  moderan katamaran Bali 4.6 zaobljenih i mekih linija eksterijera, koji cilja na …

Jahting

Ljetna prilika za Frauscher 1414 Demon

Frauscher se svrstava među rijetke proizvođače čija ćete plovila prepoznati ‘na kilometar’, a upravo je takav ‘prvak stila’ i njihov najveći model 1414 Demon čiji …

Ovo je fotografija Teo Ivanišević i Luka Miletić, projekt Croeat Intervjui

Teo Ivanišević & Luka Miletić: Croeat jahtama nudi samo najbolje hrvatske proizvode

Prvoklasan izbor hrvatskih namirnica, vrhunska usluga i zarazni entuzijazam odlike su novog servisa za opskrbu jahti koji su pokrenuli Teo Ivanišević i Luka Miletić Teo …

Ovo je fotografija Breitling Superocean Heritage Ocean Conservancy Limited Edition ronilački satovi Luksuz

Ronilački satovi s ekološkim potpisom

Ronilački satovi posvećeni tajnovitim dubinama mora, veličanstvenim morskim bićima i legendarnim istraživačima podižu ekološku svijest o važnosti oceana za ljudsku civilizaciju IWC Aquatimer Chronograph Edition …

Ovo je fotografija restoran festa Gastronomija

Tri kornatske prijestolnice gastronomije: Fešta, Opat i Žakan

Plovidba predivnim labirintom Kornata nije potpuna bez užitaka na tanjuru. Restoran Fešta, Konoba Opat i Konoba Žakan nautičarima nude jedinstven doživljaj lokalne povijesti, tradicije i …

Ovo je fotografija Ivica Kostelić regata Sport

IVICA KOSTELIĆ BLOG Ocean dobrih ljudi i sjajnih jedriličara

U novom blogu za Yachts Croatia, Ivica Kostelić piše o svojem prvom prelasku oceana s jedrilicom Klase 40, Optimus Prime, na regati Les Sables-Horta Les …

Scroll to Top