Sacs Rebel 40 na testu: Uglađen izgled i buntovan duh



4 min
00:00:43
00:00:43

U dvanaest metara duljine Sacs Rebel 40 nudi komfor nekad nezamisliv za gumenjake, a sve zahvaljujući tridesetogodišnjem iskustvu talijanskog brenda i rješenjima dizajnera Christiana Grandea

Gumenjaci već neko vrijeme nisu poluindustrijska plovila namijenjena roniocima i jedriličarskim trenerima, a Sacsov Rebel 40 najbolji je dokaz za to. Premda je u ovoj klasi maxi gumenjaka iz serije Rebel 40-ica najmanji, svejedno posjeduje isti gen svoje veće ‘braće’ kao što je Sacs Rebel 47.

Sacs Rebel 40 dizajn

 Sacs Rebel 40 u plovidbi

To je, prije svega, dinamičan dizajn uparen s maritimnim svojstvima koja će vas sigurno dovesti do željene luke, bez obzira na uvjete. Naime, u 12 metara duljine upakiran je komfor nekad nezamisliv za gumenjake, a sve zahvaljujući tridesetogodišnjem Sacsovu iskustvu i rješenjima dizajnera Christiana Grandea.

Korištenjem izrezanih tuba u unutrašnjosti se dobila pozamašna voluminoznost, pa se čini da je Sacs uspješno spojio najbolje karakteristike od cruisera i maxi gumenjaka

Pogled ravno s krme ne daje naslutiti da je riječ o gumenjaku, jer tek pogled sa strane otkriva anti collision tubuse od hypalon neoprena u obliku slova D, s diskretnim, ali jako korisnim rukohvatom koji ovaj gumenjak čini sigurnim walkaroundom.

 Sacs Rebel 40 kabina

This is photo of a Rebel 40 bathroom

Korištenjem izrezanih tuba u unutrašnjosti se dobila pozamašna voluminoznost, pa se čini da je Sacs uspješno spojio najbolje karakteristike od cruisera i maxi gumenjaka. Takav dojam nastavlja se u interijeru, gdje se kombinacijom svijetlog furnira i bijelih površina dodatno naglašava korisni prostor, ali i doza luksuza.

Rebel 40 je udoban i multifunkcionalan

U ‘utrobi’ Rebela mogu se ‘ispružiti’ i oni preko 1,90 m, a stajaću su visinu dizajneri uspjeli postići i u toaletu s odvojenom tuš-kabinom. Spremišta su smještena gdje god je za to bilo prostora i nadohvat ruke, a s desne strane se čak smjestio i TV. Jedan king-size ležaj u pramcu, drugi ispod kokpita, zavidnih su dimenzija kada se (pod)sjetimo da smo ipak na gumenjaku.

Vrhunski kokpit s tri više pilotska nego skiperska sjedala jako je udoban i isprofiliran da vas drži na mjestu pri velikim brzinama, za što je Rebel 40 i stvoren, a najznačajniji element dizajna cijelog gumenjaka je svakako stakleni krov, koji je s vjetrobranom napravljen iz jednog komada, te izvrsno štiti od vjetra (i sunca) kojeg ne manjka pri 40-ak čvorova maksimalne brzine. Konzolom dominiraju dva multifunkcionalna Raymarine zaslona, a analogni pokazivači daju ‘racing’ osjećaj.

Bimini od pramca do krma

Ovo je fotografija sunčalište

Iza sjedala postavljen je kuhinjski blok sa sudoperom i grill pločom, te dva hladnjaka, do kojega je smješten i rasklopni stol, i to je praktički sve što vam treba za lagane ‘snackove’ u kakvoj uvali. A kada se usidrite, pomoću motki u tren se razvije bimini od pramca do krme, pa ‘buntovnik’ omekša i postane brod za opuštanje. Ogroman prostor na krmi rezerviran je za sunčalište koje je izvedeno u dvobojnoj koži, a iako nešto uži prostor na pramcu, pruža jednako komfora za dvoje i više ljudi.

Kakav je Sacs Rebel 40 na moru?

Blagodat testiranja novih modela, osim gušta u vožnji potpuno novog broda, ponekad ima i svoju ‘tamnu’ stranu, a to su neka ograničenja kad je riječ o motorima (2 x Volvo Penta D6/400 KS) s tek dva radna sata kao u ovom slučaju (!). Stoga smo ga i iskušali pri manjim brzinama i tu se nema što (pri)govoriti, jer već s 1500 okretaja Rebel 40 ide deset čvorova, a na 3000 rpm doseže svoju brzinu krstarenja od oko 33 čvora, s potrošnjom od 100-tinjak litara.

Sacs Rebel 40 u plovidbi

Okreti nisu nagli kao kod gumija s pentama, već blagi i odmjereni, gotovo elegantni, pa je i vožnja opuštenija čak i preko valova zahvaljujući četirima uzdužnim šinama na trupu. O konačnoj brzini preko 41 čv. (150 l) vjerovat ćemo skiperu Juri, koji ga je prvi testirao na moru, i koji na manevriranje nije imao ni najmanjih zamjerki.

A o maksimalnoj brzini Rebela 40 može se govoriti tek s opcijom 2 x Yamaha 425 KS, kada će ‘buntovnik’ s 200 kg manje težine doći do punog potencijala. Jurnjava s brodom koji kombinira elegantan izgled i obilje prostora klasičnog cruisera i moćne sposobnosti gumenjaka odvest će užitak do maksimuma, bez ijedne poprskane kapi mora na vašem nasmiješenom licu.

Sacs Rebel 40 tehnički podaci

Duljina: 12,32 m
Širina: 3,98 m
Gaz: 0,85 m
Istisnina: 8,5 t
Spremnik za gorivo: 2 x 550 l
Spremnik za vodu: 220 l
Motori: 2 x Volvo D6 400 KS
2 x Yamaha 425 KS XTO
Najveća brzina: 42 čv.
Graditelj: Sacs
Zastupnik: Princess Yachts Adriatic

Tekst Filip Bubalo
Fotografije & video Sacs

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above