Najveća vrijednost Iskra brodogradilišta Šibenik su kvalificirani radnici specijalizirani za sve radove na trupu, opremi, motorima, elektrici i elektronici, kao i na opremanju i uređivanju brodskih interijera
Iskra brodogradilište Šibenik vodeće je remontno brodogradilište na istočnoj obali Jadranskog mora specijalizirano, a to znači stručno i tehnički osposobljeno i opremljeno, za popravke, remont, konverzije i održavanje plovila dugih do 90 metara te gradnju novih brodova do 60 metara dužine.
Brodogradilište se prostire na više od 110 tisuća četvornih metara od kojih čak 45 tisuća četvornih metara zauzimaju radionice među kojima su i dvije hale od po 2000 četvornih metara koje mogu prihvatiti brodove 70 metara dužine. Iskra brodogradilište ima operativnu obalu dugu 350 metara, platformu (sinkrolift) za podizanje brodova nosivosti 900 tona, plovni dok kapaciteta 1500 tona za brodove do 65 metara dužine te predstavlja jedinstven One Stop nautički centar na hrvatskoj strani Jadranskoga mora.
Nautički program Iskra brodogradilišta Šibenik u svim kategorijama plovila obuhvaća sve ono što je nautičarima, vlasnicima čartera i općenito nautičkom turizmu potrebno – od podizanja, čišćenja i bojenja brodova do bravarskih, mehaničarskih, električarskih i stolarskih usluga pa i netipičnih specijalističkih usluga.
Ako itko ima pouzdane referencije za pružanje usluga održavanja i popravaka velikih jahti na Jadranu onda je to nedvojbeno Iskra brodogradilište Šibenik
No, najveća vrijednost koju sadrže nautičke usluge Iskra brodogradilište Šibenik, predstavlja 180 vlastitih kvalificiranih radnika specijaliziranih za sve radove na trupu, opremi, motorima, elektrici i elektronici, kao i na opremanju i uređivanju brodskih interijera. Brodogradilište ne zapošljava samo kvalificirane radnike, nego i inženjere brodogradnje, strojarstva i elektrotehnike.
Uvjereni su, da samo s visoko stručnim i motiviranim kadrom mogu uspješno realizirati tehnološko visoko zahtjevne poslove. Valja naglasiti je ovo brodogradilište, među ostalim, specijalizirano i za gradnju brodova od aluminija pa posjeduje sve što je potrebno kao i stručne radnike za održavanje i popravke aluminijskih brodskih trupova i brodske opreme od tog metala.
‘Svaki brod, a pogotovo veća jahta je živi organizam, na njemu uvijek valja ponešto popraviti. Dogodi li se kakva havarija pa stradaju osovine, propeleri ili podvodni dio, valja je izvući i popraviti, a brod treba i redovito održavati. Da bi se uopće moglo raditi na održavanju velikih jahti, osim osposobljenih ljudi i kooperanata potrebna je i odgovarajuća infrastruktura. Ponajprije su to uređaji kojima se brodovi vade na suho – dokovi, navozi, travel liftovi, hidraulični transporteri, a potom i hangari u kojima se mogu obavljati svi poslovi a da brod bude zaštićen i da se poštuju ekološki standardi. ‘Mi imamo sve to’, naglasio je direktor Iskra brodogradilišta, Roko Vuletić.
U Iskra brodogradilištu ističu i članstvo u prestižnoj ICOMIA Super Yact Refit Groupi koja okuplja renomirana brodogradilišta za održavanje super jahti (MB 92, Amico, Lusben, Monaco Marine) što je svojevrsna garancija klijentima da se održavaju najviši standardi kvalitete usluga
Stoga, ako itko ima pouzdane referencije za pružanje usluga održavanja i popravaka velikih jahti na Jadranu onda je to nedvojbeno ISKRA brodogradilište Šibenik koje, uz dugu tradiciju, vrsne majstore, certifikate za održavanje i popravaka motora, suvremenu opremu ima strateški položaj na sredini Jadrana, u županiji koja ima najljepši akvatorij i najrazvijeniji nautički turizam u Hrvatskoj te prednjači brojem marina i luka nautičkog turizma.
Dovoljno je reći da je u šibenskom škveru samo tijekom proteklih osam godina servisirano 45.614 dužinskih metara brodova i to računajući samo one duge do 50 metara. Stručni, educirani i iskusni djelatnici obavljaju kompletno testiranje ispravnosti motora i različite faze servisa na svim vrstama glavnih i pomoćnih dizelskih motora te pripadajućih mjenjača, a osposobljeni su pružiti sve potrebne popravke i testiranja na svakoj od tri testne stanice za motore najveće snage do 5150 kW i vlastite mase do 15 tona.
U Iskra brodogradilištu ističu i članstvo u prestižnoj ICOMIA Super Yact Refit Groupi koja okuplja renomirana brodogradilišta za održavanje super jahti (MB 92, Amico, Lusben, Monaco Marine) što je svojevrsna garancija klijentima da se održavaju najviši standardi kvalitete usluga.
Fotografije Iskra Shipyard