Elegantan poput sportskog automobila, najveći model talijanskog brodogradilišta očarava sofisticiranim dizajnom i odvažnim rješenjima u unutrašnjosti
Svjetska premijera u Cannesu
Relativno novo brodogradilište, talijanski FIM (Fabbrica Italiana Motoscafi) do sada je predstavilo nekoliko vrlo interesantnih modela koji su privukli pažnju nautičkog svijeta. Tako je i nova 500 Regina izazvala dosta pozornosti na ovogodišnjem sajmu u Cannesu gdje je imala svoju svjetsku premijeru.
Nova FIM 500 Regina trenutno je najveći model ovog brodogradilišta i bit će najveći model open serije, odnosno brodica i jahti s otvorenim kokpitom natkrivenim hard-topom.

Prepoznatljivi hard top i sportski izgled
I upravo hard top čini ovaj model toliko prepoznatljivim na moru jer počinje od vjetrobranskog stakla čije se bočne stranice nastavljaju na krov koji je na stražnjem dijelu podržan s dva nosača koji su vezani za razmu jahte. Ispod je dobro zaštićen kokpit s visokim bočnim staklima, a sve to nalazi se na trupu vrlo sportskog izgleda čiji su bokovi prošarani zatamnjenim bočnim staklima kabina.
Krmeni dio: garaža i sunčalište
Ukupan izgled jako podsjeća na klasične sportske automobile, koji su, kako dizajneri kažu, bili velika inspiracija, a to je vidljivo i na krmi koja započinje krmenom platformom iza koje se nalazi prostrana krmena garaža koja isto podsjeća na prtljažnik klasičnog automobila.
Krmena garaža rađena je da se u nju može smjestiti tender dužine do 2,60 m s izvanbrodskim motorom, a krmena platforma, koja se spušta do 50 cm dubine tako omogućuje da se tender s pomoću električnog vitla lako uvuče u garažu.
Kokpit prilagođen svakom vremenu
Prema pramcu u kokpitu nalazi se veliki vanjski bar s hladnjakom, ledomatom, sudoperom i električnim kuhalom, a iza istoga je mjesto za televiziju koja se električnim motorom podiže iz svog spremišta. Čitavi ovaj dio natkriven je spomenutim jedinstvenim hard topom izrađenim od recikliranog karbona.
Na hard topu su vodilice koje omogućuju da se čitav hard top zatvori s pomoću tende s prozorima, omogućujući upotrebu kokpita u svim vremenskim uvjetima.
Retro unutrašnjost s modernim detaljima
I koliko je dizajn kokpita odvažan, pravo iznenađenje očekuje nas u unutrašnjosti. Spuštajući se u unutrašnjost kroz ulaz pokraj upravljačke konzole dolazimo od neobične malene crvene kuhinje s bijelom radnom plohom koja se nalazi u centralnom dijelu koji spaja sve prostorije. Ono što odmah upada u oči je neobičan pod pokriven bijelo-crnim parketom koji izgleda poput nagnute šahovske ploče.

Performanse dostojne luksuza
FIM 500 Reginu nažalost nismo mogli testirati na sajmu u Cannesu, no rezultati s testova proizvođača ovog modela s dva IPS 800 D8 motora pokazuju maksimalnu brzinu od 35 čvorova pri 3080 okretaja i potrošnju od 240 litara na sat dok optimalna brzina krstarenja iznosi 30 čvorova pri 2800 okretaja i s potrošnjom od 206 litara na sat. Ekonomična brzina za duga krstarenja je pri 23 čvora pri čemu potrošnja pada na 151 litru na sat.
Predivnog dizajna i s dosta odvažnih odlika u dizajnu interijera i eksterijera, FIM 500 Regina lijepa je jahta koja neće ostati nezapažena na moru i koja je rađena za odvažne vlasnike koji cijene unikatnost.
Tekst Mlađan Marušić
Fotografije Fabbrica Italiana Motoscafi