Restomod je uzbudljiv trend u automobilskoj industriji koji na fascinantan način spaja prošlost i budućnost. Jedinstvene izvedbe automobilskih klasika, obogaćene suvremenim rješenjima, omogućuju uživanje u ljepoti klasičnog dizajna uz sve prednosti moderne tehnologije.
P1800 Cyan
Originalni Volvo P1800, predstavljen 1961. godine, bio je ikonski automobil s bezvremenskim dizajnom i privlačnošću. Ali tu svaka sličnost prestaje. Jedino što je preživjelo od donorskog automobila su nosači krova, ručna kočnica i brisači. P1800 Cyan pokreće 420 konjskih snaga jak motor iz trkaćih automobila, a obilata upotreba karbonskih vlakana zaslužna je za samo 990 kilograma težine.
Restomod je zvijer s kojom želite pokoriti zavojitu cestu u Alpama ili odvesti par krugova na Nürburgringu. Zabilježite nas za primjerak u Volvo California bijeloj boji kakav je vozio i Roger Moore u seriji ‘Svetac’.
Veloce12
Talijanski karoserist Touring Superleggera osnovan je 1926. godine, a među brojnim projektima koje su radili ističu se remek-djela automobilske povijesti poput Alfa Romea Disco Volante, Astona Martina DB5, Lamborghinija 400 GT, Maseratija 5000 GT ili Ferrarija 166 MM. Veloce12 oživljava zlatno doba grand tourera, pretvarajući svaku vožnju u avanturu s ručno izrađenom karoserijom i snažnim, atmosferskim V12 motorom koji isporučuje 503 konjske snage.
Baziran na Ferrariju 550, Veloce12 evocira analogni osjećaj vožnje iz 90-ih, ali s poboljšanim voznim karakteristikama za 21. stoljeće. Touring Superleggera naglašava kako je za izradu svakog primjerka potrebno 5000 sati.
Kimera EVO37
Prije više od dva desetljeća Lancia 037 žarila je i palila svjetskom reli scenom sa stilom. Talijanska ‘bella machina’ sigurno je jedan od najljepših trkaćih automobila u povijesti. Zahvaljujući iskustvu stečenom tijekom restauracije originalnih primjeraka, nekadašnji profesionalni vozač Luca Betti krenuo je u stvaranje moderne reinkarnacije.
Rezultat je impresivan. Dizajn slijedi original, a srce automobila je preko 500 konja jak motor, u čijem je razvoju sudjelovao inženjer Claudio Lombardi, koji je radio i za tvorničku reli momčad. Uz stražnji pogon i mehanički mjenjač, Kimera EVO37 je ultimativni automobil za ljubitelje vožnje koji nas vraća u zlatno doba relija.
Eccentrica V12
Emanuel Colombini, uspješan poduzetnik i strastveni vozač, odlučio je proslaviti ljubav prema automobilima na jedinstven način. Pod imenom Eccentrica V12 krije se Lamborghini Diablo, jedan od najslavnijih automobila iz 90-ih, koji će biti proizveden u samo 19 primjeraka. Vražju narav Lamba i dalje pokreće simfonijski orkestar s 12 cilindara koji sada razvija više od 550 konjskih snaga.
S brojnim poboljšanjima kočnica i ovjesa Eccentrica V12 je postao moderan hiperautomobil s dušom i srcem klasika. Unutrašnjost je spoj klasičnog šarma i moderne tehnologije, u kojoj dodaci poput digitalnih retro brojčanika i visokokvalitetnih materijala stvaraju jedinstven ambijent.
Eagle Spyder GT
Jaguar E-Type je bezvremensko remek-djelo, simfonija elegantnih linija i zaobljenih bokova koji je legendarni Enzo Ferrari nazvao najljepšim automobilom ikad napravljenim. Crpeći inspiraciju iz prošlosti, tvrtka Eagle je ponudila svoju verziju E-Typea, zadržavajući njegov šarm, i pritom je unaprijedila njegove sposobnosti. Spyder GT je skladna mješavina oblika i funkcije. Njegov elegantni dizajn, inspiriran Speedsterom, nadopunjen je iznimnim performansama Low Drag GT-a.
Spyder GT je inženjersko remek-djelo, za čiju je izradu potrebno više od 6000 sati rada. Svaki detalj, od izbora motora do najfinijih detalja interijera, pažljivo je prilagođen specifikacijama kupca.
Fotografije Eagle / Dean Smith, Eccentrica, Kimera, Touring Superleggera, Cyan Racing