Donna Vekić: Od suza do glamura

5 MINUTES READ

U svojoj prvoj mirisnoj kolekciji teniska zvijezda Donna Vekić spojila je Murano i Grasse, a dio zarade od prodaje svijeća daruje za opstanak pčelinje zajednice u Parku prirode Kopački rit

Nakon pobjeda ili poraza, ritual u hotelskoj sobi već je godinama gotovo isti: opuštanje uz toplu kupku i mirisnu svijeću. To joj pomaže razbistriti um, analizirati poteze na terenu, maštati o planovima. Premda joj je tek 25 godina, Donna Vekić svjesna je da karijera profesionalne tenisačice neće trajati zauvijek.

Kako je mami Brankici i tati Igoru – u mladosti atletičarki i nogometašu – već na početku osnovne škole objavila da je tenis njezin sport, s jednakom sigurnošću sada ih je uvukla u svoj novi poslovni izazov.

This is photo of Donna Vekić

Kako je nastajao DNNA Interior Fragrance?

Kada sam u studenome prošle godine roditeljima rekla da želim stvoriti kolekciju mirisa za interijere, oni su me, kao i uvijek, podržali, te odmah prionuli na postavljanje poslovnog plana. Brzo smo definirali ime DNNA: podsjeća na DNK, jedinstveni trag koji svatko od nas nosi u sebi, a upravo tako želim da se svi osjećaju uz moje proizvode. Posebno i jedinstveno, neovisno o tome poznaju li me ili ne.

Kada zatvorim oči i poželim se sjetiti najdražeg mirisa, pomislim na hotele Baccarat u New Yorku i Dorchester Beverly Hills. Zato će DNNA surađivati s najluksuznijim hotelima u Hrvatskoj i svijetu, za njih možemo kreirati jedinstveni miris i uklopiti ga u našu kolekciju, a svaki gost može kući ponijeti uspomenu, pojasnila je Donna Vekić

Većina vaših kolegica iz sportskog svijeta upustila se u proizvodnju parfema. Kako to da ste vi izabrali svijeće i štapiće za interijere?

Zbog sporta puno putujem, obožavam lijepe interijere, a mirisne svijeće sastavni su dio mog rituala za opuštanje. Bez obzira na veliku gužvu na tržištu mirisa, tu vidim dobru poslovnu priliku neograničenog trajanja. Njima se želim baviti uz tenis i nakon njega. Brend DNNA želim razvijati u smjeru interijera, a mirisi su samo prva stepenica na tom putu. Još kao djevojčica voljela sam jesti sladoled od vanilije, on bi bio nagrada – ako sam dobra. Tako je vanilija ostala moj najdraži okus i miris, premda sam putujući otkrivala i nove note na raznim kontinentima.

Zašto su proizvodi upakirani u bočice od ručno rađenog murano stakla?

Kvaliteta svakog segmenta proizvoda mi je garancija da će svi uistinu uživati u kolekciji. Uvijek me zanima pročitati od kakvog je voska svijeća napravljena, što udišem i je li ambalaža reciklažna. Murano je simbol stoljetne tradicije puhanja stakla. Posjetila sam taj predivni otočić pokraj Venecije, zrači posebnom kulturom i uživala sam gledati kako su vrhunski majstori posvećeni svom poslu. Tamo sam osjetila pravu vrijednost murano stakla i veselim se ponovnom posjetu jer se još nisam okušala u puhanju stakla, što uopće nije lak proces.

Publika uglavnom vidi samo lijepu stranu svake profesije, no put koji prolazim nije samo blještavilo. Zato se DNNA temelji na dualnosti: krv, suze i znoj dovode do glamura, ljepote i luksuza, ispričala je Donna Vekić

Koje mirisne note dominiraju u vašoj kolekciji?

Kombinacije su relaksirajuće i energizirajuće, te seksi i mistične. Dakako, dojmovi su subjektivni, i upravo u tome vidim ljepotu. U mojoj prvoj kolekciji pet je različitih mirisa: mango i vanilija, šampanjac i jagode, divlja menta i mimoza, amber i kanabidiol, te bergamo i pačuli. Meni su hoteli drugi dom i zato mi je važna atmosfera koju stvorim u sobi. Kada zatvorim oči i poželim se sjetiti najdražeg mirisa, pomislim na hotele Baccarat u New Yorku i Dorchester Beverly Hills.

Zato će DNNA surađivati s najluksuznijim hotelima u Hrvatskoj i svijetu, za njih možemo kreirati jedinstveni miris i uklopiti ga u našu kolekciju, a svaki gost može kući ponijeti uspomenu. Potrudili smo se napraviti jednostavnu i edukativnu web-stranicu www.dnna.eu, uživamo u kreiranju sadržaja za društvene mreže, a uz hashtag #NotAnotherDonna skupljamo dojmove svih koji uživaju uz naše mirise.

Kako vas se dojmio Grasse, gradić na jugu Francuske, poznat kao prijestolnica parfema, gdje ste i vi birali svoje esencije?

Naši partneri parfumeri brzo su shvatili moju osobnost i uspješno je prenijeli u bočicu. Priroda je tamo prekrasna, dodatnu sam inspiraciju dobila udišući mirise toga raskošnog krajolika, a kako sam cijeli život na putu, bilo mi je važno uključiti i sastojke iz dragih krajeva svijeta. Tako je pačuli iz Indonezije, vanilija s Madagaskara, mimoza iz Maroka, a menta iz Indije.

Tko je ‘nos’ za DNNA kolekciju?

Mama Brankica (smijeh)! Tako je uvijek u timu nazivamo, no mirise je kreirao profesionalni parfumer Arnaud Fourre.

Kako pobjeda ili poraz na teniskom terenu utječu na vaš izbor mirisa za opuštanje?

I nakon jednog i drugog potreban mi je odmor pa čim se vratim u sobu volim odmah zapaliti mirisnu svijeću. Spojim li je s mirisnom kupkom, dobila sam savršenu večer i odmor za dušu. Publika uglavnom vidi samo lijepu stranu svake profesije, no put koji prolazim nije samo blještavilo. Zato se DNNA temelji na dualnosti: krv, suze i znoj dovode do glamura, ljepote i luksuza. Sve te faze koje proživljavam vide samo članovi moje obitelji i najbliži prijatelji, oni poznaju i moju tvrdoglavu stranu, ali i onu blažu u kojoj znam uvažiti kritike i savjete.

Obožavam hrvatsku obalu. Volim provoditi vrijeme na jahti i obilaziti naše predivne otoke. Uživam u suncu, moru i našim delicijama, opisala je Donna Vekić

Koje mjesto smatrate domom: Osijek ili Monako?

Osijek je moj rodni grad, tamo je moja obitelj i uvijek mu se vraćam. Ponosna sam ambasadorica kontinentalnog turizma Osječko-baranjske županije, a osobito me veseli što je na moju inicijativu u Osijeku napravljen prvi javni teniski teren u Hrvatskoj, besplatan za sve i namijenjen najprije djeci i mladima, koji sada imaju priliku češće igrati, a time i zavoljeti tenis. Monako je dom, u njemu treniram i pripremam se za nove izazove.

Kako tumačite da je u posljednjih godinu dana u svijetu znatno porasla potrošnja mirisa za interijere?

Više nego ikad ističe se briga o zdravlju. Zbog pandemije puno smo vremena provodili u zatvorenom prostoru, mnoge je to sigurno potaknulo da razmisle što udišu i kako da osvježe svoj dom. Naravno da i mene brinu štetni učinci na okoliš, zato sam inzistirala da naše svijeće budu izrađene od čistog pčelinjeg voska koji jedini ionizira i pročišćava zrak, te da su fitilji od materijala na bazi papira, a ne olova. Fasciniraju me pčele, ta mala marljiva bića koja nam daruju kisik, med i vosak, te su neizmjerno važna za naš opstanak. Želim doprinijeti opstanku pčela, zato smo i pokrenuli akciju DNNA for Bees, gdje od svake prodane svijeće izdvajamo iznos za pčelinju zajednicu te im olakšavamo život unutar njihova doma – Parka prirode Kopački rit.

Kako izgleda vaše idealno ljeto bez tenisa?

Vrlo jednostavno. Obožavam hrvatsku obalu. Volim provoditi vrijeme na jahti i obilaziti naše predivne otoke. Uživam u suncu, moru i našim delicijama. Kraj dana, zalazak sunca, povjetarac, užitak predvečerja uz DNNA svijeće na jahti… Možete me odmah odvesti!

Tekst Dubravka Tomeković Aralica
Fotografije Šime Eškinja, Jimmie48 tennis photography & Alen Večanin

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija bazen Villa Nai 3.3 Hoteli

Villa Nai 3.3: Arhitektonski dragulj

Villa Nai 3.3 može se promatrati kao jedna rezidencija s osam soba ili kao butik hotel s osam soba i suiteva s pogledom na more, …

Ovo je fotografija maleza modna kuća Moda

Upoznajte slow fashion boutique modne kuće Maleza

Snaga. Moć. Strast. Ženstvenost. Neustrašivost. Hrabrost. Sve su ovo karakteristike žena koja nose Maleza modele Maleza je boutique modna kuća osnovana u vrijeme početka pandemije …

Ovo je fotografija Dominique Chenot Intervjui

Dominique Chenot: Protokol za odgodu starenja

Dominique Chenot, suosnivačica Chenota, čiji je posljednji Espace otvoren u One&Only Portonovi resortu, govori o njihovu medicinsko-terapeutskom wellness programu za zdraviji, dulji i kvalitetniji život …

Jahting

Novi Yachts u prodaji: Dvojezično ljetno izdanje na 300 stranica

Od 16. srpnja u prodaji je ljetno izdanje našeg luksuznog jahting magazina na hrvatskom i engleskom jeziku koje i ove godine broji tri stotine stranica. …

Ovo je fotografija teretana na brodu Jahting

Wellness na otvorenom moru: Kako opremiti teretanu na superjahtama

Superjahte su danas opremljene vrhunskim teretanama i fitness kutovima koji omogućavaju zadržavanje forme i tijekom odmora Jahting je jedna posebna vrsta hedonizma i ljubavi prema …

Ovo je fotografija nove sportske destinacije Falkensteiner Hoteli

Premium Active Leisure Resort Punta Skala

Nova sportska destinacija u blizini Zadra idealno je mjesto za ljubitelje aktivnog odmora, hedonizma na Jadranu i jedinstvenih gastronomskih iskustava Nezaboravni trenuci očekuju vas u …

Ovo je fotografija bazen Villa Nai 3.3 Hoteli

Villa Nai 3.3: Arhitektonski dragulj

Villa Nai 3.3 može se promatrati kao jedna rezidencija s osam soba ili kao butik hotel s osam soba i suiteva s pogledom na more, …

ovo je fotografija mjesta Rab Destinacije

Otok Rab: Carstvo smaragdnih uvala i pješčanih plaža

Premda ga okolni otoci nadmašuju u površini, otok Rab svoju veličinu vješto nadomješta brojnim smaragdnim uvalama, prebogatom kulturnom baštinom i geološkim diverzitetom te zanimljivim otočnim …

Ovo je fotografija fine dining restoran bowa Gastronomija

Fine dining na dalmatinski način: Bowa, LD i Pelegrini

Predstavljamo tri restorana u Dalmaciji za fine dining koji su popularni među nautičarim LD Restaurant – otok Korčula Chef Marko Gajski dobitnik je nagrade Gault …

Ovo je fotografija maleza modna kuća Moda

Upoznajte slow fashion boutique modne kuće Maleza

Snaga. Moć. Strast. Ženstvenost. Neustrašivost. Hrabrost. Sve su ovo karakteristike žena koja nose Maleza modele Maleza je boutique modna kuća osnovana u vrijeme početka pandemije …

This is photo of a Bloc Outdoor, furniture design Luksuz

Savršena definicija kulture života na otvorenom

Svaki komad Bloc Outdoor brenda krasi sofisticirani dizajn u nekoliko linija, koje zadovoljavaju najviši standard luksuznog životnog stila, vrhunska kvaliteta posebno tretiranog afričkog iroko drva …

ovo je fotografija električna dska za surfanje lampuga Jahting

Vodene igračke 21. stoljeća: Sedam električnih daski za surfanje

Električna daska za surfanje je zabavna, sigurna i moćna. Predstavljamo modele kod kojih je dovoljno samo upaliti motor i uživati u vožnji JETSURF Rođen za …

Scroll to Top