Donna Vekić: Od suza do glamura



5 min

U svojoj prvoj mirisnoj kolekciji teniska zvijezda Donna Vekić spojila je Murano i Grasse, a dio zarade od prodaje svijeća daruje za opstanak pčelinje zajednice u Parku prirode Kopački rit

Nakon pobjeda ili poraza, ritual u hotelskoj sobi već je godinama gotovo isti: opuštanje uz toplu kupku i mirisnu svijeću. To joj pomaže razbistriti um, analizirati poteze na terenu, maštati o planovima. Premda joj je tek 25 godina, Donna Vekić svjesna je da karijera profesionalne tenisačice neće trajati zauvijek.

Kako je mami Brankici i tati Igoru – u mladosti atletičarki i nogometašu – već na početku osnovne škole objavila da je tenis njezin sport, s jednakom sigurnošću sada ih je uvukla u svoj novi poslovni izazov.

This is photo of Donna Vekić

Kako je nastajao DNNA Interior Fragrance?

Kada sam u studenome prošle godine roditeljima rekla da želim stvoriti kolekciju mirisa za interijere, oni su me, kao i uvijek, podržali, te odmah prionuli na postavljanje poslovnog plana. Brzo smo definirali ime DNNA: podsjeća na DNK, jedinstveni trag koji svatko od nas nosi u sebi, a upravo tako želim da se svi osjećaju uz moje proizvode. Posebno i jedinstveno, neovisno o tome poznaju li me ili ne.

Kada zatvorim oči i poželim se sjetiti najdražeg mirisa, pomislim na hotele Baccarat u New Yorku i Dorchester Beverly Hills. Zato će DNNA surađivati s najluksuznijim hotelima u Hrvatskoj i svijetu, za njih možemo kreirati jedinstveni miris i uklopiti ga u našu kolekciju, a svaki gost može kući ponijeti uspomenu, pojasnila je Donna Vekić

Većina vaših kolegica iz sportskog svijeta upustila se u proizvodnju parfema. Kako to da ste vi izabrali svijeće i štapiće za interijere?

Zbog sporta puno putujem, obožavam lijepe interijere, a mirisne svijeće sastavni su dio mog rituala za opuštanje. Bez obzira na veliku gužvu na tržištu mirisa, tu vidim dobru poslovnu priliku neograničenog trajanja. Njima se želim baviti uz tenis i nakon njega. Brend DNNA želim razvijati u smjeru interijera, a mirisi su samo prva stepenica na tom putu. Još kao djevojčica voljela sam jesti sladoled od vanilije, on bi bio nagrada – ako sam dobra. Tako je vanilija ostala moj najdraži okus i miris, premda sam putujući otkrivala i nove note na raznim kontinentima.

Zašto su proizvodi upakirani u bočice od ručno rađenog murano stakla?

Kvaliteta svakog segmenta proizvoda mi je garancija da će svi uistinu uživati u kolekciji. Uvijek me zanima pročitati od kakvog je voska svijeća napravljena, što udišem i je li ambalaža reciklažna. Murano je simbol stoljetne tradicije puhanja stakla. Posjetila sam taj predivni otočić pokraj Venecije, zrači posebnom kulturom i uživala sam gledati kako su vrhunski majstori posvećeni svom poslu. Tamo sam osjetila pravu vrijednost murano stakla i veselim se ponovnom posjetu jer se još nisam okušala u puhanju stakla, što uopće nije lak proces.

Publika uglavnom vidi samo lijepu stranu svake profesije, no put koji prolazim nije samo blještavilo. Zato se DNNA temelji na dualnosti: krv, suze i znoj dovode do glamura, ljepote i luksuza, ispričala je Donna Vekić

Koje mirisne note dominiraju u vašoj kolekciji?

Kombinacije su relaksirajuće i energizirajuće, te seksi i mistične. Dakako, dojmovi su subjektivni, i upravo u tome vidim ljepotu. U mojoj prvoj kolekciji pet je različitih mirisa: mango i vanilija, šampanjac i jagode, divlja menta i mimoza, amber i kanabidiol, te bergamo i pačuli. Meni su hoteli drugi dom i zato mi je važna atmosfera koju stvorim u sobi. Kada zatvorim oči i poželim se sjetiti najdražeg mirisa, pomislim na hotele Baccarat u New Yorku i Dorchester Beverly Hills.

Zato će DNNA surađivati s najluksuznijim hotelima u Hrvatskoj i svijetu, za njih možemo kreirati jedinstveni miris i uklopiti ga u našu kolekciju, a svaki gost može kući ponijeti uspomenu. Potrudili smo se napraviti jednostavnu i edukativnu web-stranicu www.dnna.eu, uživamo u kreiranju sadržaja za društvene mreže, a uz hashtag #NotAnotherDonna skupljamo dojmove svih koji uživaju uz naše mirise.

Kako vas se dojmio Grasse, gradić na jugu Francuske, poznat kao prijestolnica parfema, gdje ste i vi birali svoje esencije?

Naši partneri parfumeri brzo su shvatili moju osobnost i uspješno je prenijeli u bočicu. Priroda je tamo prekrasna, dodatnu sam inspiraciju dobila udišući mirise toga raskošnog krajolika, a kako sam cijeli život na putu, bilo mi je važno uključiti i sastojke iz dragih krajeva svijeta. Tako je pačuli iz Indonezije, vanilija s Madagaskara, mimoza iz Maroka, a menta iz Indije.

Tko je ‘nos’ za DNNA kolekciju?

Mama Brankica (smijeh)! Tako je uvijek u timu nazivamo, no mirise je kreirao profesionalni parfumer Arnaud Fourre.

Kako pobjeda ili poraz na teniskom terenu utječu na vaš izbor mirisa za opuštanje?

I nakon jednog i drugog potreban mi je odmor pa čim se vratim u sobu volim odmah zapaliti mirisnu svijeću. Spojim li je s mirisnom kupkom, dobila sam savršenu večer i odmor za dušu. Publika uglavnom vidi samo lijepu stranu svake profesije, no put koji prolazim nije samo blještavilo. Zato se DNNA temelji na dualnosti: krv, suze i znoj dovode do glamura, ljepote i luksuza. Sve te faze koje proživljavam vide samo članovi moje obitelji i najbliži prijatelji, oni poznaju i moju tvrdoglavu stranu, ali i onu blažu u kojoj znam uvažiti kritike i savjete.

Obožavam hrvatsku obalu. Volim provoditi vrijeme na jahti i obilaziti naše predivne otoke. Uživam u suncu, moru i našim delicijama, opisala je Donna Vekić

Koje mjesto smatrate domom: Osijek ili Monako?

Osijek je moj rodni grad, tamo je moja obitelj i uvijek mu se vraćam. Ponosna sam ambasadorica kontinentalnog turizma Osječko-baranjske županije, a osobito me veseli što je na moju inicijativu u Osijeku napravljen prvi javni teniski teren u Hrvatskoj, besplatan za sve i namijenjen najprije djeci i mladima, koji sada imaju priliku češće igrati, a time i zavoljeti tenis. Monako je dom, u njemu treniram i pripremam se za nove izazove.

Kako tumačite da je u posljednjih godinu dana u svijetu znatno porasla potrošnja mirisa za interijere?

Više nego ikad ističe se briga o zdravlju. Zbog pandemije puno smo vremena provodili u zatvorenom prostoru, mnoge je to sigurno potaknulo da razmisle što udišu i kako da osvježe svoj dom. Naravno da i mene brinu štetni učinci na okoliš, zato sam inzistirala da naše svijeće budu izrađene od čistog pčelinjeg voska koji jedini ionizira i pročišćava zrak, te da su fitilji od materijala na bazi papira, a ne olova. Fasciniraju me pčele, ta mala marljiva bića koja nam daruju kisik, med i vosak, te su neizmjerno važna za naš opstanak. Želim doprinijeti opstanku pčela, zato smo i pokrenuli akciju DNNA for Bees, gdje od svake prodane svijeće izdvajamo iznos za pčelinju zajednicu te im olakšavamo život unutar njihova doma – Parka prirode Kopački rit.

Kako izgleda vaše idealno ljeto bez tenisa?

Vrlo jednostavno. Obožavam hrvatsku obalu. Volim provoditi vrijeme na jahti i obilaziti naše predivne otoke. Uživam u suncu, moru i našim delicijama. Kraj dana, zalazak sunca, povjetarac, užitak predvečerja uz DNNA svijeće na jahti… Možete me odmah odvesti!

Tekst Dubravka Tomeković Aralica
Fotografije Šime Eškinja, Jimmie48 tennis photography & Alen Večanin

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above