Tesoro Yachts T40 na testu: Mediteranski šarmer



4 min
00:01:25
00:01:25

Upečatljiv španjolski dnevni krstaš sportskim linijama, prostranim kokpitom i mnoštvom profinjenih detalja u unutrašnjosti predstavlja savršen spoj brzine, luksuza i stila

Španjolsko brodogradilište Tesoro Yachts staro je tek nekoliko godina, a već se može pohvaliti s dva upečatljiva modela – T38 i T40. Nastalo je kao projekt dvojice iskusnih brokera, Juana Carlosa Olivaresa i Andrésa Martíneza, koji su svoje iskustvo u jahtama i poznavanje želja tržišta željeli pretočiti u dizajn koji bi prema njima bio walkaround model savršen kao tender ili dnevni kruzer.

Veći od ova dva modela, T40, imali smo priliku pogledati i probati u trogirskom zaljevu, nedaleko od ureda tvrtke Yacht centar Baotić, gdje je ovaj model ujedno i dostupan za čarter.

S trupom u dvodijelnoj ljubičasto-plavoj boji s efektom, ovaj primjerak odlično pokazuje mogućnosti odabira boja i mnogih elemenata koje naručitelji mogu birati kod Tesoro Yachtsa. S visokim trupom T40 odiše sportskom agresivnošću i bez da smo zaplovili s njime. Vrlo čistog dizajna trupa bez ijednog bočnog prozora na trupu, T40 ima i visoke bočne stranice, iznad kojih viri samo mali dio kabine, vjetrobransko staklo te T top izrađen od karbonskih vlakana čija je nosiva osnova kod ovog primjerka dizajnirana u stilu dvodijelnog slova Y koje nosi trapezoidni krov.

Ulazeći u brod s krme ne može se ne primijetiti vrlo prostrana krmena platforma koja je kod ovog primjerka bila fiksna, ali je u ponudi i izvedba s hidrauličnom spuštajućom platformom, a zanimljivo je da i verzija ovog modela s izvanbrodskim motorima može imati jednako veliku krmenu platformu.

Odmah nakon platforme očekuje nas prostrano krmeno sunčalište ispod kojeg je spremište te motorni prostor s dosta slobodnog prostora za ugradnju dodatne opreme poput generatora. Vrh samog sunčališta sa svojim pomičnim naslonima ujedno služi i kao jedan red sjedišta od stola za objedovanje.

Drugi red sjedišta dio vanjskog bara ujedno služi i kao osnova za nosač T-topa i koji je centralna točka broda na kojemu se smjestila i malena otvorena kuhinja na lijevoj strani s keramičkom pločom sudoperom te hladnjacima u podnožju. Na bar se naslanjaju i tri sjedišta upravljačkog mjesta. Ovakav dizajn sve podređuje maksimalnom prostoru na otvorenom i prostranim bočnim prolazima.

Upravljačko mjesto ima tri ugodna i duboka sjedišta dok je kontrolna ploča vrlo uredna s jednim centralnim Garminovim touchscreen ploterom i svim prekidačima postavljenima ispod. Upravljač je prekriven kožom za pravi sportski osjećaj, a desno od njega su ručice gasa te manevarski joystici Volvo Pente, dosta visoko postavljeni za dodatnu preciznost.

Čitavi prostor pramca rezerviran je za pramčano sunčalište koje je blago uzdignuto za dvije stube od glavne palube kako bi se osiguralo više mjesta u unutrašnjosti, ali i kako bi se stvorio jedinstven oblik sunčališta koje zauzima čitav prednji dio pramca, ali je istodobno zaštićeno bočnim stranicama pramca koje su postavljanjem jastuka postale nasloni sunčališta.

Ulaz u unutrašnjost vodi preko minimalističkih stuba koje vode u jedan jedinstveni prostor koji uključuje vlasnički bračni krevet u pramcu te dva odvojena kreveta za goste u krmenom dijelu koji ima nešto niži strop, ali se i dalje vrlo lako u njega ulazi.

Vlasnički krevet u pramcu postavljen je centralno radi bolje dostupnosti, a čitava unutrašnjost djeluje još prostranije korištenjem svijetlih tkanina i svijetlog drva te je dobro osvijetljena pomoći krovnih prozora. Kupaonica je vrlo prostrana za ovu veličinu broda s odvojenom tuš kabinom, a uporaba drva u kupaonici odlično prati uređenje ostatka broda.

Tesoro T40 interijer

U plovidbi svi elementi dizajna ovog modela sjaje punim sjajem. Tako na našem testu pri solidnom maestralu od 15 čvorova, uz agresivno manevriranje, niti jedna kap mora nije ušla u kokpit. T40 pokazuje sve karakteristike brodova sa stern driveom, a to je poletnost, sportsko naginjanje u okretima i okretnost čak i pri velikim brzinama.

Dobar dizajn sjedišta i kokpita učinit će da se osjećate sigurni koliko god forsirali brod u okretima, a divljati se može budući da je maksimalna brzina, koju smo postigli s dva motora Volvo Penta D6-380 od po 380 konjskih snaga, 40 čvorova sa skoro punim spremnicima. Pri toj brzini potrošnja je 160 litara na sat dok je brzina krstarenja oko 27 čvorova s potrošnjom od 88 litara na sat. Pri manevriranju u marini dovoljno je samo koristiti joystick kontrole s kojima brod jako brzo i precizno odgovara na komande.

Odličnog dizajna trupa koji ostavlja kokpit uvijek suh, te s unikatnim dizajnerskim elementima, Tesoro T40 je pravo zlato mediteranskog duha dnevnih krstaša.

Tesoro Yachts T40 tehnički podaci

Duljina: 12,36 m
Širina: 3,68 m
Istisnina: 7,5 t
Gaz: 0,9 m
Motori: 45 čvorova
Graditelj: Tesoro Yachts
Zastupnik: Danno Yachting

    Kontakt

    (obavezno)

    PRISTAJEM DA MOJI PODACI BUDU POHRANJENI U SKLADU SA SMJERNICAMA NAVEDENIM U POLITICI ZAŠTITE PRIVATNOSTI - (GDPR)

    Share this article:


    Besplatni Newsletter

    Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

    Besplatni Newsletter

    Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
    yachts.croatia
    Let us open your eyes to Croatia!
    Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
    yachts.croatia
    Let us open your eyes to Croatia!
    Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above