Službeno predstavljena na sajmu u Cannesu prošlog rujna, Riva 76 Perseo je zadivila i članove žirija za nagradu Invictus Yacht Trophies i osvojio trofej u dvoje kategorije, za dizajn eksterijera i opći dojam
Riva 76 Perseo dizajn
Riva 76 Perseo rezultat je suradnje studija Officina Italiana Design, čiji su dizajneri zaslužni i za ostale modele brenda Riva, i grupe Ferretti. Taj 23 metra dugački sportfly skladnih linija, naglašenih odvažnim izborom boja – metalik siva za trup i nadgrađe, blistava crna i krom za detalje – ima relativno maleno nadgrađe, no gotovo potpuno okruženo staklom, što doprinosi atmosferi u unutrašnjosti. Krma Persea vrlo je skladna, dovoljno prostrana za platformu velikodušnih dimenzija i dva stubišta uz garažu, ali i za poveći kokpit obložen tikovinom (do kojeg vodi hidraulični mostić). Kokpit je uređen kao salon i blagovaonica, i vrlo ugodan, a čitava krma opremljena je estetski vrlo privlačnim materijalima, među kojima se ističu rukohvati od nehrđajućeg čelika.
S lijeve se strane iz kokpita moguće uspeti na fly palubu ili krenuti prema pramcu, do kojega se pruža i lijepo dizajnirana ograda ugrađena u nadgrađe. Pramac je također uređen kao salon, ima klupicu koja gleda prema naprijed i prostrano sunčalište. Fly paluba Persea gotovo je neprimjetna kad brod gledate s doka i majstorski uklopljena u profil nadgrađa. Opremljena je prije svega funkcionalno, a njome dominira klupica u obliku slova U koja se pruža uz pramčani dio i postaje skiperov naslonjač kad se brodom upravlja s tog sekundarnog upravljačkog mjesta, koje po želji može biti i natkriveno. Iza klupice nalazi se još jedno sunčalište, što je zgodan pomak u odnosu na većinu sportskih coupéa, na kojima je taj prostor neiskorišten.
Unutrašnjost glavne palube od kokpita je odvojena električno pokretanim sklopivim vratima i podijeljena na tri glavna prostora prema konceptu open space – salon s naslonjačem oblika slova L, blagovaonicu za šest osoba i upravljačko mjesto s dva naslonjača. Ovaj je dio unutrašnjosti okružen staklenim površinama i preplavljen prirodnom svjetlošću, no ništa manje svjetlosti nema ni u potpalublju. Stube s glavne palube vode u hodnik donje palube, iz kojega se ulazi u tri kabine i zatvorenu kuhinju.
Otmjena vlasnička kabina
Najveća je kabina ona za vlasnika, koja je široka koliko i sam trup Persea i ima vrlo velika okna, ugrađenu garderobu, lijepo uređen privatni salon i otmjenu kupaonicu uređenu u mramoru. Na desnoj strani pramca nalazi se gostinska kabina s dva kreveta, dok je treća kabina VIP.
Skiper testiranog primjerka, kapetan Michele, rekao nam je da je ponosan na brod kojim upravlja i odmah nas obavijestio o snazi njegovih motora: dva puta po 1.800 KS (u standardnoj verziji Riva 76 Perseo ima 1.550 KS). Na testu nam je Perseo dokazao da je istina sve što promotivni materijali brodograditelja o njemu kažu – s 500 litara vode i 3.000 litara goriva u spremnicima postigao je brzinu od 37,3 čvora (pri 2.350 okr./min), ne gubeći ni u jednom trenutku ravnotežu i smirenost.
Riva Perseo zapravo je savršen predstavnik segmenta sportfly; klasičan koliko i originalan, moderan i funkcionalan. Odvažne estetike i lijepih performansa, Riva 76 Perseo je model koji će vjerojatno mnogima postati njihova prva Riva.