Riva 66 Ribelle na testu: Buntovnik sa stilom



6 min

Sportski izgled bio je primaran kod dizajna, ali Riva 66 Ribelle postaje i klasik elegancije, koji sjajno ocrtava duh Carla Rive i legendarnih brodova od drva

Riva 66 Ribelle Krstarenje 01
Rivu 66 Ribelle dizajnirao je Officina Italiana Design

Riva 66 Ribelle vanjski dizajn

Od same ideje, preko dizajna do finalnog proizvoda, Riva 66 Ribelle zamišljena je kao model koji bi se isticao u ionako impresivnoj Rivinoj gami. Ovaj model u potpunosti krasi novi dizajn te je od početka rađen kao sport fly, odnosno model s malenim flybridgeom, prvenstveno namijenjenim kao vanjsko upravljačko mjesto. Za njegov dizajn zadužen je dizajnerski tim Officina Italiana Design i odbor za strategiju proizvoda grupacije Ferretti, na čijem je čelu trenutno sin Enza Ferrarija – Piero Ferrari.

Riva 66 Ribelle U Luci 01
Elegantne linije ocrtavaju duh legendarnog Carla Rive

Izvana, već na samome sajmu u Cannesu gdje smo je imali priliku testirati, Riva 66 Ribelle isticala se od ostalih modela prvenstveno po plavosafirnoj boji trupa, posebno odabranoj od strane vlasnika. Tamni bočni prozori na trupu, sjajni usisi za zrak, koji su sjajili na suncu, elegantno su uklopljeni u jedinstvenu cjelinu, a čitava kombinacija visokog trupa i niskog, sportskog nadgrađa, koje se gotovo cijelo sastoji od zatamnjenog vjetrobranskog i bočnih stakala, te već spomenuti sport fly daju do znanja da je sportski izgled bio primarni fokus pri dizajnu. Profil Ribelle ukrašen je elementima od mahagonija visokog sjaja, poput rukohvata na nadgrađu, krmi i trupu te elegancija jahte dobiva pečat brodogradilišta Riva i ocrtava duh Carla Rive i legendarnih Rivinih klasičnih glisera od drva.

Riva 66 Ribelle Krmena Platforma 01

Riva 66 Ribelle Krma 01
Krmena platforma Rive 66 Ribelle omogućava lagan ulazak u more te korištenje tendera ili Sea Boba

Na brod ulazimo s krme koja je, kao i ostatak broda, pažljivo dizajnirana da ostavi monumentalan osjećaj pri ulasku. Krmena platforma spušta se u more omogućavajući lagan ulazak u more te izvlačenje ili uvlačenje tendera od 3,25 m ili Sea Boba koji se kriju u garaži ispod krmenog sunčališta. Najviše prostora na krmenom prostoru glavne palube rezervirano je upravo za sunčalište, a uz sam ulaz u nadgrađe postavljen je i maleni rasklopivi stol za objedovanje, taman dovoljan za uživanje u doručku na otvorenom.

I sport fly većinu svoje površine ima rezerviranu za sunčalište, a upravljačko mjesto smješteno naprijed je najviša točka broda te pruža odličnu preglednost u svim smjerovima i, naravno, vrhunski osjećaj plovidbe kada upravljate njime budući da se nalazi točno na sredini trupa. Još jedno prostrano sunčalište smjestilo se na pramcu, a napravljeno je kao prostrana sofa s visokim naslonom za leđa, s kojega u polusjedećem položaju možete uživati u vožnji iz prvog reda.

Jahta Uzivanje More 01
Pramčano sunčalište nudi VIP pogled na more

I dok je vanjski dio glavne palube relativno jednostavan u dizajnu, unutrašnjost nadgrađa pravo je remek-djelo iskorištenja kompaktnog prostora koji u isto vrijeme služi kao dnevni boravak, mjesto za objedovanje i upravljačko mjesto, a sve je, kako smo navikli od Rive, uređeno s maksimalnim stilom i finim detaljima. Tako je većina elemenata napravljena od luksuznog rebrastog drva kombiniranog s dijelovima od sjajnog, nehrđajućeg čelika te plavog tapeta i plave kože na sjedištu upravljačkog mjesta. Sofa u obliku slova L, prekrivena bijelom tkaninom i smještena na desnoj strani salona, ujedno je mjesto za objedovanje jer se stol ispred nje podiže te tako postaje stol za objedovanje, a nasuprot nje je komoda u kojoj je smješten i LCD televizor.

Riva Ribelle 66
Izvana je Riva 66 Ribelle klasična Riva, ali donosi mnogo novosti kad je riječ o uređenju i funkcionalnosti

Upravljačko mjesto dolazi s prostranim sjedištem za dvoje. Većina navigacijskih informacija i funkcija mogu se očitati s dva multifunkcijska touchscreen displeja, dok je za praćenje rada motora tu i treći displej koji pruža sve potrebne informacije – od broja okretaja, temperature do količine goriva. Za lakše upravljanje dana je i mogućnost ugradnje joysticka za upravljanje u marini. Zahvaljujući prostranim prozorima nadgrađa, pregled s upravljačkog mjesta je dobar, a čitav unutarnji prostor lijepo osvijetljen dnevnim svjetlom.

Izuzetna okretnost broda

Nakon ulaska u trup nalazi se potpuno opremljena kuhinja, a na suprotnoj strani je dnevna kupaonica koja je ujedno i kupaonica gostinske kabine smještene na lijevoj strani trupa i koja je opremljena s dva pojedinačna kreveta. Vlasnička kabina smještena je na sredini trupa i odlikuje se većom uporabom bijelih elemenata i prostranim bočnim prozorima koji unose dosta dnevnog svjetla, kao i u salonu. Uz prostrani bračni krevet, kabina ima površinu od sedam metara četvornih, a tu je i sofa na lijevoj strani kabine koja može poslužiti kao dodatni ležaj.  Kod VIP kabine u pramcu krevet je postavljen dosta visoko kako bi se maksimalno iskoristio prostor uz nagib pramca, a kabina je prepoznatljiva i po uređenju u kojemu prevladava plava boja.

Talijanska Jahta Vlasnicka Soba 01

Riva Ribelle 66
I unutrašnjost je uređena u Riva stilu – od mahagonija, čelika i laka u različitim plavo-bijelim nijansama do kožnih elemenata

Riva Ribelle je pokretana dvama motorima MAN 1550HP V8 s V osovinskim prijenosom koji brodu daju odlične performanse i ekonomičnost. Test broda izveli smo pri stanju mora 2, s 10 ljudi na brodu, i s 1300 litara goriva i 250 litara vode u spremnicima. Pri 600 rpm brzina broda bila je osam čvorova, a potrošnja samo 20 litara. Povećavajući broj okretaja na 1000 rpm, došli smo do brzine od 11,6 čvorova i potrošnje od 85 litara. Daljnjim povećanjem broja okretaja motora sustav Autospeed sam je regulirao položaj flapsova te je pri 1400 okretaja i 18 čvorova brod već potpuno izglisirao.

Riva 66 Ribelle Dron 01
Rivu 66 Ribelle u potpunosti krasi novi dizajn te je od početka rađen kao sport fly, odnosno model s malenim flybridgeom

Brzina krstarenja od 23 čvora postignuta je pri 1600 rpm dok je maksimalna postignuta brzina bila 36,7 čvorova, pri čemu su motori trošili 610 l/h. Okretnost broda pri najvećoj brzini je izuzetna, kao i reakcija automatski upravljanih flapsova koji umanjuju naginjanje u okretima. Upravljač je električni te lagan i vrlo precizan za upravljanje.

Kao opcija, u Ribelle se može ugraditi i SeeKeeper stabilizator. Ribelle 66 najmanji je sport fly na tržištu te je upravljačko mjesto na flyu predviđeno za manevriranje u marinama i upravljanje do brzine krstarenja, dok je pri većim brzinama ipak ugodnije upravljati iznutra. Ipak je to sport fly, a Ribelle 66, koliko god bila buntovna, postaje instant-klasik Rivine elegancije, na čijim 20 metara udobnosti možete naći i opuštanje i uzbuđenje.

Riva 66 Ribelle tehnički podaci

Duljina preko svega: 20,54 m
Širina: 5,29 m
Gaz: 1,80 m
Istisnina: 39.500 kg
Spremnik za gorivo: 3800 l
Spremnik za vodu: 710 l
Motori: MAN V 12 1550
Najveća brzina: 37 čv.
Brzina krstarenja: 33 čv.
Autonomija: 250 nm
Zastupnik: MennYacht Group

Još slika i video Rive 66 Ribelle pogledajte ispod:

Riva Ribelle Usidrena 01

Riva 66 Ribelle Na Sidru 01

Lijepa Zena Na Moru 01

Par Na Jahti 01

Talijanska Jahta Odmor Zena 01

Fotografije & video Riva / Alberto Cocchi

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above