Heron Yacht 56

  • Read caption

Heron Yacht 56

3 MINUTES READ

Profinjen i elegantan dizajn broda posljedica je inovativnih rješenja ispod vodene linije, koja omogućavaju kretanje morem uz najmanji mogući otpor

Heron – ili, u prijevodu, čaplja – jahta je od 56 stopa nastala po nacrtima dizajnera i navalnog arhitekta Massima Picca i studija Picco Yacht Design, dizajnera brodova koji je svjetsko iskustvo stekao u prvom redu na području jedrilica, u sektoru u kojem se vodi više računa o hidrodinamičkim silama koje djeluju na trup broda, u pravilu, poželjno što otpornijeg na udare valova. Stoga se trup brodova na jedra projektira na temelju istraživanja protoka vode oko uronjenoga dijela, pri čemu se koriste simulacije radi stjecanja podataka o sigurnosti, sve da bi se izbjeglo ugrožavanje performansa dijela trupa izvan vode. Prostor za inovacije pri oblikovanju ove jahte zbog toga je morao biti stvoren na području smanjenja otpora korita, pa je ono posve glatko, bez uobičajenih rebara za hidrodinamičku potporu. Cilj je bio stvoriti trup koji će stvarati što manji otpor u plovidbi, zahtijevati umjerenu potrošnju goriva, pružiti izvrsne performanse uz skromnu snagu pogona i maksimalnu udobnost. Linije uronjenog dijela određene su tako da jamče ustaljen otpor neovisno o brzini: plod takvog koncepta je korito koje podržava tzv. brzinu delta, jednaku mokru površinu bilo da se plovi brzinom krstarenja ili najvećom brzinom.

Heron Yacht 56
Trup Herona 56 projektiran je tako da jamči sjajne performanse i dobro držanje smjera pri svakoj brzini, uz umjerenu potrošnju goriva

Druga osobitost ovog trupa je okomiti pramac, blago uzdužno povijen, tako da pomaže hidrodinamičkom profilu plovila usmjeravajući vodu da protječe sa što manje otpora. Jednako načelo slijedi cjelokupni oblik uronjenog dijela trupa, sve do kobilice, s tim što je baricentar – u usporedbi s tradicionalnim brodovima – pomaknut prema pramcu, a krmeni dio oblikovan tako da podupire hidro i aerodinamičnost žive građe (dijela trupa iznad vodene linije). Izvanredan estetski dojam takvog dizajna pojačan je izborom metaliziranog laka, koji brodu daje elegantan izgled. Što se tiče funkcionalnosti, ova jahta potiče osjećaj slobode jer je cijela paluba dizajnirana za boravak na svježem zraku. Prolazi i drugi dijelovi palube obloženi su tikovinom, zapovjedno mjesto smješteno je centralno, a od njega se uzduž ograde prostiru udobna sjedala. Konzola s instrumentima (sa zaslonima osjetljivim na dodir) zaštićena je krovićem od nehrđajućeg čelika i sintetskog materijala perspex, a sve je izrazito ergonomski oblikovano. Središnji položaj ima i otok na kojem se nalaze kuhinjski elementi i sve potrebno za pripremu jela i čuvanje namirnica, a kad nije u upotrebi, taj se set ulaže u stijenu. Prema krmi se nalazi prostor za dnevni boravak s naslonjačima za osam osoba i stolom koji se može preoblikovati po potrebi.

Osim s T-krovićem, pedesetšestica će biti dostupna i u open verziji; na donjoj palubi su vlasnička kabina i kabina za goste s dva ležaja

Jednako je udobna i cjelina na krmenom dijelu palube na kojoj se nalazi veliki jastuk za sunčanje, a pod kojom je izvedeno spremište za pomoćnu brodicu manjih dimenzija. Slijedi kupališna platforma s uvlačivim ljestvama, a sve je to noću lijepo osvijetljeno. Druga sunčališna zona nalazi se na pramcu, a jastuci su razdvojeni tako da ne pokrivaju okno kroz koje svjetlost dopire do prostora u potpalublju. Središnji dio jahte natkriven je T-krovićem od karbonskog laminata. Na donjoj palubi, vlasnička kabina položena je poprijeko pramčanim dijelom i ima privatnu kupaonicu s odvojenim tušem, dok se dvokrevetna kabina za goste nalazi u sredini broda. Na krmi je izvedena kabina za jednog člana posade sa zasebnim ulazom, da se ne narušava privatnost vlasnika i gostiju. Interijer je izveden u bijeljenoj hrastovini, presvlake su kožne, a stropovi u svim prostorijama lakirani metaliziranom sivom bojom. Što se tiče pogona, serijski se ugrađuje par motora Volvo Penta IPS600 ukupne snage 870 KS, dok je na zahtjev naručitelja moguće brod opremiti motorima Volvo Penta IPS800 ili klasičnim, za prijenos linijskim osovinama s uronjenim ili površinskim vijcima. Izbor pogona u svakom slučaju savršeno će odgovarati hidrodinamički besprijekorno oblikovanom trupu ove istisninske jahte i omogućiti vrhunske performanse. Heron 56 svakako je iznimna jahta, jedinstvena na tržištu i jedinstvena nizom osobina, tako da će vlasniku omogućiti uvijek poželjan odmak od prosjeka, odnosno tradicionalno dizajniranih brodova. Projektantski studio SC Superyacht Design pripremio je još dva modela od 38 i 45 stopa, kojima će se upotpuniti gama Heron Yacht.

Tehnički podaci

Duljina preko svega: 17,90 m
Širina: 4,71 m
Istisnina: 14 – 16,5 t
Spremnik za gorivo: 2200 l
Motori: 2 x 435 KS Volvo Penta IPS600
2 x 600 KS Volvo Penta IPS800
Najveća brzina: 32 čv. (Volvo Penta IPS800)
Graditelj: Heron Yacht

Fotografije Heron Yacht

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Yachts Croatia 62 Cover Mockup Jahting

Novi broj u prodaji: Prekrasni Pershing 8X, gastro Baskija i vodič kroz Krk

Od 12. ožujka u prodaji je proljetno izdanje našeg luksuznog jahting magazina br. 62. Otvaramo sezonu s pet testova S proljetnim izdanjem na neki način …

Vis Archipelago Destinacije

Ljepota koja je zadivila UNESCO

Dijelovi Viškog arhipelaga, posebno oni oko Jabuke i Brusnika, kao i unutrašnjost otoka Visa, izgrađeni su od vulkanskih stijena, koje su nastale prije 220 milijuna …

Kajaci Aktivni odmor

Tisuću otoka i jedan kajak

Obala i otoci idealni su za istraživanje kajakom jer se uz malo napora stiže do nepristupačnih mjesta i spektakularnih doživljaja Među nautičarima dosta je onih …

Marin Maletic Intervjui

Marin Maletić

Inženjer elektrotehnike želi popularizirati priznatu i efikasnu metodu za mentalni fitness, koja pomaže djeci kroz Umo igraonice Osnivač tvrtke Umo neuroscience, poduzetnik i magistar znanosti …

Bentley Automobili

Stoljeće stila

Simbol diskretnog britanskog šarma, zanatske izvrsnosti, udobnog putovanja i vrhunske ručne izrade Walter Owen Bentley, ili W.O., kako je volio da ga se zove, odmalena …

NP Kornati Destinacije

Krstarenje kornatskim labirintom

Svaki kornatski vrh ostavlja bez daha, a u 16 uvala u kojima je dopušteno sidrenje i noćenje vaši su prijatelji prekrasno zvjezdano nebo, tišina i …

Sunseeker Hawk 38 Testovi

Sunseeker Hawk 38 na testu: Rođen za brzinu

Hawk 38 već na prvi pogled impresionira svojim agresivnim dizajnom, a trup duljine 12 metara i širine od samo 2,32 metra zaintrigirat će vas, ne …

Sedam Dana Kvarnera Otocic Zeca 01 Plovidba

Pet dana Kvarnera: Nautički hedonizam na sjevernim otočnim biserima

Yachtsova preporuka za nezaboravnih pet dana Kvarnera i krstarenje magičnim morskim prostranstvima Cresa, Lošinja, Unija i Suska U vrijeme ‘korone’ kao da je jače do …

Priceless.com Digitalna Iskustva 01 Hrvatska

Kuhajte sa svjetski priznatim chefovima i posjetite Cirque du Soleil – iz udobnosti vlastitog doma

Digitalna platforma Priceless Cities premošćuje granice i povezuje korisnike kroz neprocjenjiva virtualna iskustva U posljednjih nekoliko mjeseci svijet se iz temelja promijenio. Jedinstvene lokacije i …

Bernardo Zuccon Naval dizajn

Bernardo Zuccon: Dizajner asimetričnih jahti

Bernardo Zuccon dio je glasovite talijanske dizajnerske obitelji Zuccon koja preko četiri desetljeća sudjeluje u dizajnu brojnih jahti i superjahti Mladi talijanski dizajner Bernardo Zuccon …

Boris Kacan Mljet 01 Hrvatska

Boris Kačan: More snova majstora pejzažne fotografije

Nakon petnaestak godina profesionalne karijere, malo je divota Hrvatske, bilo da je riječ o obali, moru ili planinskim krajolicima, koje Boris Kačan nije zabilježio svojim …

Frederic Buyle Oznacavanje Modrulja 00 Luksuz

Frederic Buyle: Veliko plavetnilo i tajni život modrulja

Ronilac i podvodni fotograf Fred Buyle, urarska manufaktura Ulysse Nardin i Centar za istraživanje podmorja na Azorima, neinvazivnim senzorima označavaju plave morske pse u Atlantskom …

Scroll to Top Skip to content