Fjord 44 Open

  • Read caption

Fjord 44 Open

3 MINUTES READ

U skladu s vrijednostima brenda Fjord, novi model nudi eleganciju, kvalitetu i užitak u plovidbi

Fjord 44 zamišljen je kao evolucija vrlo uspješnog prethodnika Fjorda 40, koji je možda i najzaslužniji za moderni imidž ovog brodogradilišta. Kod vanjskog izgleda gotovo je nemoguće promašiti da je riječ o Fjordu: centralno smješteno upravljačko mjesto natkriveno jedinstvenim tvrdim roll-barom oblika slova T, te oštar, ravan pramac kao kod jedrilice, neke su od odlika koje olakšavaju prepoznavanje. U samome vrhu pramca prostor je za sidro koje se zajedno sa svojim nosačem hidraulički podiže i spušta u svoje unutrašnje spremište kako bi se očuvale savršene linije trupa, bez nepotrebnih detalja. Tu na pramcu počinje i diskretno nadgrađe na koje se nastavlja upravljačko mjesto, a na vrhu nadgrađa je prednje sunčalište. Pomalo utilitaran dizajn omogućava jednostavno kretanje budući da je čitava paluba broda na istoj razini. Upravljačko mjesto sa svoja tri blago povišena sjedišta, smješteno točno na sredini trupa, i nudi odličnu preglednost. Zaštićeno od vjetra jednostavnim, ali efektivnim vjetrobranskim staklom i natkriveno već spomenutim tvrdim krovom, nudi zaštićenost u plovidbi, a ako hoćete vjetar u kosi, dovoljno je podignuti se na noge ili preklopiti sjedište kako bi se povisila visina sjedenja.

Fjord 44
Jahte Fjord imaju nedvojbenu privlačnost, kako dizajnom, tako i namjenom. Testirani model može jednako dobro poslužiti za luksuzne izlete ili romantičnu obiteljsku plovidbu

Kokpit je čitav izrađen u sjajnoj plastici, dok su prekidači izrađeni od nehrđajućeg čelika s okruglim dizajnom dugmadi, nudeći tako lijepu dozu klasičnog dizajna u svijetu touch-screenova. No, Fjord ne preza od opremanja modernom navigacijom, te se tako svi navigacijski podaci iščitavaju s dva Simradova multifunkcijska displeja, a uz klasično kormilo i dvodijelne Volvo Penta ručice gasa tu su i joystici za upravljanje Volvo IPS sustavom pri pristajanju. Stražnji dio kokpita zamišljen je kao mjesto na kojemu će se provoditi najviše vremena, te uključuje bar koji je iza upravljačkih sjedišta i koji se može bogato opremiti kao vanjska kuhinja, a iza njega prema krmi je mjesto za dva rasklopiva stola sa sjedištima za petero ljudi. Kako bi se moglo objedovati u hladu, iz stražnjeg dijela roll-bara izvlači se tenda koja pokriva točno ovaj dio kokpita. Na ovaj dio se nastavlja prostrano krmeno sunčalište ispod kojeg je spremište predviđeno za SeaBob ili ronilačku opremu. Prostrana krmena platforma još je jedna od upadljivih odlika ovog modela, dostupna i u pomičnoj varijanti, koja se hidraulički spušta u more za one koji žele lakši ulazak u more ili, možda, mjesto za tender.

Unutrašnjost je jednostavna i sasvim dostatna za vikend-izlete za dvoje, a čitava je smještena u nadgrađu na pramcu. U samome vrhu je bračni krevet trapezoidnog oblika, a tu je još i kupaonica s toaletom, umivaonikom i odvojenom tuš-kabinom. Fjord je kupcima ponudio bogat izbor materijala u unutrašnjosti, kao i mogućnost da se prostor ispod upravljačkog mjesta uredi u spremište ili u kabinu za goste, koja je zbog nižeg stropa idealna za djecu. U pogledu maritimnih sposobnosti, uzak trup visoke finese odlično drži pravac i brodu daje visoku učinkovitost, pogotovo u brzoj plovidbi, a Volvo Penta IPS propeleri zbog svog smještaja djeluju kao podvodni stabilizatori. Već pri 11 čvorova Fjord 44 će izglisirati, a zanimljivo je da je na testu ista potrošnja od 4 litre po milji bila pri 16 i 20 čvorova, a na 25 čvorova čak je blago pala na 3,8 litara. Maksimalna brzina je 40 čvorova, a pri svim brzinama brod reagira jako brzo i precizno. Pri probijanju valova sva gibanja su dosta mekana. Bez obzira na veličinu i otvorenost, brod nudi vrlo suho iskustvo plovidbe budući da visoke bočne stranice trupa, ali i dobar dizajn podvodnog dijela, sprečavaju da prskanje mora završi na palubi. Fjord 44 savršeno opravdava dugogodišnju reputaciju svog proizvođača budući da su se i ovaj put elegancija, kvaliteta izrade i odlične plovne karakteristike opet susrele u još jednom predivnom modelu.

Tehnički podaci

Duljina preko svega: 13,45 m
Širina: 4,25 m
Gaz: 1,04 m
Spremnik za gorivo: 900 l
Spremnik za vodu: 295 l
Istisnina: 9,57 t
Motori: 2x Volvo Penta IPS500
Motori (opcija): 2x Volvo Penta IPS600
Graditelj: Fjord Boats
Zastupnik: Croatia Yachting

Fotografije i video HanseYachts AG

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ferretti Yachts 500 Jahting

Ferretti 500: Potpuna revolucija stila

Nova dizajnerska rješenja i dva ‘raspoloženja’ u interijeru: Ferretti Yachts fokusira se na udobnost i blagostanje, a sve počinje s novim Ferretti 500 Tradicionalna talijanska …

Princess R35 Glisiranje 10 Testovi

Princess R35 na testu: Brz, lijep, uzbudljiv i crven!

Sa zavodljivim linijama Pininfarine koje podsjećaju na talijanske sportske automobile i dizajnom trupa za koji je zaslužan BAR Technologies, Princess R35 je jahta koja redefinira …

Custom Line Navetta 30 Jahting

Custom Line Navetta 30: Budućnost linije Navetta

Custom Line Navetta 30 prvo je plovilo brodogradilišta koje je nastalo kombinacijom vanjskog dizajna arhitekta Filippa Salvettija i dizajna interijera arhitektonske tvrtke Antonio Citterio Patricia …

Absolute 47 Fly Testovi

Absolute 47 Fly na testu: Osjećaj kao na većem brodu

Proporcionalne dimenzije kabina nude iznenađujuće veliku udobnost dok mogućnost izbora materijala za uređenje unutrašnjosti na zahtjev kupca čini svaki 47 Fly posebnim i jedinstvenim Absolute …

Pershing 8X Testovi

Test Pershing 8X: Jahta koja svira ‘Stairway to Heaven’

Najnaprednija tehnologija gradnje, snažni motori u kombinaciji s površinskim propelerima, sofisticiran sustav upravljanja te nepogrešivi dizajn sa spektakularno lijepim stubama za krmu čine Pershing 8X …

MCY70skylounge Jahting

MCY 70 Skylounge: Udobna jahta vitkih linija

Monte Carlo Yachts najavio je gradnju jahte MCY 70 Skylounge, prototipa druge generacije brodova ove kuće, čija će temeljna odlika biti veće i bolje osvijetljene …

Sunseeker Hawk 38 Testovi

Sunseeker Hawk 38 na testu: Rođen za brzinu

Hawk 38 već na prvi pogled impresionira svojim agresivnim dizajnom, a trup duljine 12 metara i širine od samo 2,32 metra zaintrigirat će vas, ne …

Sedam Dana Kvarnera Otocic Zeca 01 Plovidba

Pet dana Kvarnera: Nautički hedonizam na sjevernim otočnim biserima

Yachtsova preporuka za nezaboravnih pet dana Kvarnera i krstarenje magičnim morskim prostranstvima Cresa, Lošinja, Unija i Suska U vrijeme ‘korone’ kao da je jače do …

Priceless.com Digitalna Iskustva 01 Hrvatska

Kuhajte sa svjetski priznatim chefovima i posjetite Cirque du Soleil – iz udobnosti vlastitog doma

Digitalna platforma Priceless Cities premošćuje granice i povezuje korisnike kroz neprocjenjiva virtualna iskustva U posljednjih nekoliko mjeseci svijet se iz temelja promijenio. Jedinstvene lokacije i …

Bernardo Zuccon Naval dizajn

Bernardo Zuccon: Dizajner asimetričnih jahti

Bernardo Zuccon dio je glasovite talijanske dizajnerske obitelji Zuccon koja preko četiri desetljeća sudjeluje u dizajnu brojnih jahti i superjahti Mladi talijanski dizajner Bernardo Zuccon …

Boris Kacan Mljet 01 Hrvatska

Boris Kačan: More snova majstora pejzažne fotografije

Nakon petnaestak godina profesionalne karijere, malo je divota Hrvatske, bilo da je riječ o obali, moru ili planinskim krajolicima, koje Boris Kačan nije zabilježio svojim …

Frederic Buyle Oznacavanje Modrulja 00 Luksuz

Frederic Buyle: Veliko plavetnilo i tajni život modrulja

Ronilac i podvodni fotograf Fred Buyle, urarska manufaktura Ulysse Nardin i Centar za istraživanje podmorja na Azorima, neinvazivnim senzorima označavaju plave morske pse u Atlantskom …

Scroll to Top Skip to content