De Antonio 42 Open na testu: Luksuzan open mediteranskog šarma

3 MINUTES READ
00:01:59

De Antonio 42 Open pravi je ‘head turner’, a tirkizna boja presvlaka asocira na ono za što je ovaj snažan brod i namijenjen – brzom cruisingu po valama Mediterana, ali i mondenim marinama po talijanskoj i francuskoj rivijeri

Početak je lipnja, pandemijske mjere su odbačene, u akvatoriju pred Trogirom 20-ak Celzija u zraku i more poput zrcala s daškom sjeverozapadnjaka – uvjeti iz snova za testiranje vrlo trendy cruisera – De Antonio 42 Open. Od 2012. kompanija iz Barcelone svojim se jedinstvenim rješenjima, kvalitetom izrade, ali i dizajnerskim detaljima, vrlo brzo distancirala od velike konkurencije u ovom segmentu, pokrivajući raspon od 28 do 50 stopa i tržište u 15 država svijeta.

This is photo of a De Antonio 42 Open
De Antonio 42 Open

De Antonio 42 Open dizajn

Već pri ulasku preko krmene platforme (hidraulički prilagodljiva) primjećuje se, odnosno, bolje reći, skriva se pogonski sklop koji čine tri Mercury Verado pente (300 KS), a koje su inovativno smještene u posebnom bazenu ispod krmenog sunčališta. Takvo rješenje rezultiralo je visokom siluetom i bokovima, no to nije uopće utjecalo na ukupni izgled plovila. Dapače, De Antonio 42 Open je pravi ‘head turner’.

Na bazen s pentama naslonjen je vrlo duboki gavun u koji stane Torqeedo penta i druge ‘igračke’, ali i gdje se skriva tender, koji se pomoću mehaničke dizalice jednostavno izvadi i spusti u more. Izvrsna rješenja ostavila su tako čiste površine i pravi walkaround tlocrt, u kojem su raspoređene tri zone: velika U-sofa (modularni dijelovi) s dva sklopljiva stola, skiperski dio s navigacijskim uređajima koji su pregledni i nadohvat ruke, a iza kojeg je dnevna kuhinja s dva hladnjaka, te pramčani lounge u kojem se možete ispružiti na tri velika i udobna ležaja i mala sofa.

This is photo of a modular U-shaped sofa
Krmeno sjedište i sunčalište

Pametna i funkcionalna rješenja

Okomiti i duboki V-pramac, koji se malo iznad vodene linije lomi u stepenasti trup, optimiziran je za visoke performanse triju penti i zaslužan što De Antonio bez otpora probija svaki val i pri tome još i izgleda izvrsno, čak i s izbačenim sidrom. S četiri isprofilirana sjedala ispod kojih su spremišta, vidljivost i udobnost za skipera je izvrsna, ali za one osobe s oko dva metra visine, savjetujemo da čuvaju glavu, jer bi mogli osjetiti tvrdoću hard-topa.

Tri Mercury pente skrivene su ispod krmenog sunčališta

Zaobljeno i zatamnjeno staklo štiti od vjetra odlično, a hard top može se električnim prekidačem izvući do polovine krmenog sunčališta. Silaskom u unutrašnjost, na lijevoj strani nalazi se kontrolna ploča ispod koje je radna površina, a stajaća visina omogućena je čak i u toaletu koji se nalazi na desnom boku. U interijeru dominira meka kombinacija svijetlog furnira i bijelih presvlaka, i odmah je vidljivo koliko su se dizajneri, ali i zanatlije, posvetili skladu boja, ali i završnoj obradi.

This is photo of a De Antonio 42 Open bow
Interijer

Detalji poput kliznih vrata, drukera kojim se zatvaraju ormari, odličan su završni ‘touch’ na izvrstan interijer. Bračni krevet u pramcu po dimenzijama za ovu duljinu trupa dosta je velik, dok u salonu, iako nema stajaće visine, pametan razmještaj i obilje svjetla koje dolazi kroz velike pravokutne prozore tvore udoban kutak za odmaranje uz TV.

Istinski užitak plovidbe

Manevriranja u luci skoro da i ne iziskuju rad thrustera, na 3000 okretaja već glisirate, a odaziv upravljača u svim režimima je brz i direktan. Potencijal trostepenastog trupa najbolje se osjeća na oko 30-ak čvorova krstareće brzine, a kako je istinski užitak broditi s De Antoniom, osjetit ćete u oštrim zaokretima.

Pri najvišim okretajima (5100) u takvim manevrima, potrebno je malo trimati vanjske motore radi različitog opterećenja, no u većini slučajeva ostaje vam samo čvrsto držati upravljač u rukama, jer osjećaj je odličan, pruža obilje zabave i adrenalina, a za maksimalnu brzinu potrebno je oko 40 sekundi. Što možete više poželjeti u ovom posebnom ljetu gdje su pale sve zabrane, a morski putevi se otvorili za sve koji znaju i mogu u njemu uživati?

De Antonio 42 Open tehnički podaci

Duljina preko svega: 12,64 m
Širina: 3,99 m
Gaz: 0,70 m
Istisnina: 8 t
Spremnik za gorivo: 1300 l
Spremnik za vodu: 250 l
Motori: 3 x 300 HP
Mercury Verado (max 1200 HP)
Najveća brzina: 46 kn
Graditelj: De Antonio
Zastupnik: Baotić Yachting

Tekst Filip Bubalo
Fotografije & Video De Antonio Yachts

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Fiart P54 project Jahting

Fiart P54: Novi projekt s potpisom Stefana Pastrovicha

Fiart P54 je projekt koji obećava nova iskustva u plovidbi i sprema se postati nova ikona internacionalnog nautičkog tržišta Da bi tu filozofiju proveo u …

Ovo je fotografija 58wallypower project Jahting

Projekt 58wallypower: Evolucija dizajna

Tijekom konferencije za novinare Grupe Ferretti na Cannes Yachting Festivalu 2021. predstavljen je novi projekt 58wallypower Revolucionarni dodatak seriji Wallypower predstavlja prvi korak u obnovi …

Jahting

Cannes Yachting Festival 2021.: Traži se brod više

Cannes Yachting Festival, nakon dvije godine pauze održava se svečano i u punom sjaju, od 7. do 12. rujna, kako bi se svijetu predstavilo sve …

Ovo je fotografija Cranchi A46 Cannes Yachting Festival premijere Jahting

Ostale važne premijere na Cannes Yachting Festivalu 2021.

Brojne premijere novih brodova obilježit će 43. Cannes Yachting Festival. Odabrali smo nekoliko njih koje biste svakako trebali pogledati, od nove njemačke marke do Swana …

Ovo je fotografija Pardo GT52 Jahting

Nova motorna jahta Pardo GT52

Cantiere del Pardo sprema se predstaviti na tržištu svoju novu motornu jahtu Pardo GT52. Svjetska premijera predviđena je za sajam u Düsseldorf 2022. godine, a …

Ovo je fotografija projekta Cranchi Jahting

Cranchi Sessantasette: Nova generacija flybridge jahte

Inovativni projekt Cranchi Yachts, novost u seriji flybridge modela svog talijanskog graditelja, sve je bliže premijernom predstavljanju Nazvan prema svojoj duljini – nešto iznad 20,8 …

Ovo je fotografija zlatnog sata Luksuz

Zlatni satovi: Sedam modela koji će oduševiti i kralja Midu

Zlatni satovi ponovno su u modi, a mi vam donosimo nekoliko novih modela prestižnih urara koji jedva čekaju zasjati na vašem zglobu H. MOSER & …

Quintessentially Luksuz

Quintessentially: Vodeći svjetski privatni klub za luksuzni stil života

Quintessentially je najbolja i najnagrađivanija svjetska firma za upravljanje luksuznim životnim stilom. Počeci Quintessentiallya vežu se za London i 2000. godinu, kada osnivači Aaron Simpson, …

Ovo je fotografija panoramskog pogleda na Biograd Boat Show Jahting

Biograd Boat Show: 23 godine uspješne priče

Novo izdanje sajma održat će se od 20. do 24. listopada u Marini Kornati Najveća izložba plovila na moru srednje i istočne Europe slavi svoju …

Ovo je fotografija Technohull T7 u plovidbi Testovi

Technohull T7 na testu: Mini Techno

T7 predstavlja novu generaciju gumenjaka Technohull, poznatih prvenstveno po odličnim performansama i kvaliteti izrade, a ovaj model nije nas razočarao ni po jednom ni po …

This is photo of a new Fjord 53XL running Jahting

Fjord 53XL: Najveći i najluksuzniji model

Novi dragulj u kruni Fjorda će biti najveći i najluksuzniji model ovog sjevernonjemačkog brenda motornih brodova, te ponoviti mnoge dizajnerske osobine uspješnog modela Fjord 41XL. …

Ovo je fotografija Absolute 56 Fly Jahting

Magnetski privlačan model Absolute 56 Fly

Tehničke inovacije, talijanski dizajn i strastven pristup svakom detalju Snažna, samouvjerena osobnost modela 56 Fly prvo je što će svatko primijetiti, a provjerena kombinacija udobnosti …

Scroll to Top