EVO V8 na testu: Plovidba budućnosti

5 MINUTES READ

Na najvećoj EVO jahti naglasak je na inovativnim zonama, kako u interijeru, tako i eksterijeru. Svojim rješenjima ova jahta izlazi iz okvira ustaljene nautičke filozofije i postavlja nove koncepte življenja na moru

Već nekoliko godina dizajner Valerio Rivellini svojim inovativnim idejama oduševljava svijet nautike, no kada dizajnerske skice u potpunosti ožive, a vi se nađete uživo ispred njih, kao ispred novog i dosad najvećeg modela EVO V8, znatiželja je na vrhuncu. Pomno promišljena rješenja, originalnost ideja i prilagodljivost dizajna, te multifunkcionalnost gotovo svake zone na brodu, za neke su možda čak inženjering preko mjere. No, prilikom testa u društvu samog Valerija, koji je odgovoran za vanjski dizajn, interijer i izgled trupa, nedvosmisleno smo se uvjerili kako sve te ideje na jednom mjestu itekako imaju smisla.

EVO V8 salon
Sofisticirani interijer salona

Naime, pogledate li V8 iz bilo kojeg kuta, aluzije na jedrilicu su neizbježne i nimalo slučajne, jer je otpočetka to bila intencija EVO hibridnog kruzera. Pored toga što je Rivellini u duši jedriličar, i prije nego što je znao tko će njegov koncept realizirati uspio je uklopiti već gotova rješenja poznate tvrtke Besenzoni i kreirati nešto jedinstveno i krajnje funkcionalno.

Pomno promišljena rješenja, originalnost ideja i prilagodljivost dizajna odlike su dosad najvećeg EVO-a

Kontakt s morem bila mu je najveća vodilja u fazi dizajniranja V8-ice, a dva karbonska kormila stilski su, ali i funkcionalno, najljepši detalji ovog hibridnog dizajna. Zanimljivo je kako se, osim ova dva, na brodu nalazi i skipersko mjesto u salonu, te još jedno na samom hard topu. Sustav upravljanja kombinacija je Volvo IPS motora (joystick), Humphree peraja i Garminove elektronike, što s fantastičnom preglednošću iz bilo kojeg skiperskog mjesta čini plovidbu i manevriranje V8-icom pravim užitkom.

EVO V8 ostakljeni salon obiluje svjetlom
Ostakljeni salon obiluje svjetlom

Ipak, na ovom najvećem EVO-u naglasak je na inovativnim zonama, kako u interijeru, tako i eksterijeru, i teško se odlučiti koja je zona najinteresantnija. Velika krmena platforma sa skrivenom pasarelom bez presedana je u ovoj klasi i nalik je privatnoj plaži na kojoj ima mjesta za cijelo društvo. Naime, kada se spuste bokovi, dobiva se ravna i čista površina širine čak 9,5 metara, što nadilazi sve dosad viđeno na brodovima ove duljine, a uz pomični namještaj, sve što vam po danu treba jest more i dobro opremljen bar.

U potpunosti ostakljen salon obiluje svjetlom, a dizajnerski namještaj čini cijeli interijer sofisticiranim

U podnici su i tri spremišta, odnosno prolaz do strojarnice, mjesto za tender, sea bob ili jet ski, te hidraulična dizalica. Nakon kupanja i sunčanja, stubama zalazite u zonu potpunog užitka, jer prije samog ulaska u iznenađujuće veliku vlasničku kabinu, na raspolaganju vam je lounge zona, gdje se možete otuširati i ‘chillati’ na ugodnoj sofi, ponovno se okupati ili, pak, zatvoriti u privatni prostor vlasničke kabine.

EVO V8 lounge prostor vlasničke kabine

EVO V8 vlasnička kabina garderoba
Vlasnička kabina

Od tri kabine za sedam gostiju (kabina za posadu), vlasnička kabina je po svemu impresivna. Od otvorenosti prostora i količine svjetla, preko kombinacije dizajnerskog namještaja, do mramornih površina, te detalja od mesinga, cijeli interijer prožima sofisticirana jedriličarska nota. Prostor iza uzglavlja rezerviran je za veliki ‘walk in’ ormar u koji kroz staklenu stijenku prolazi svjetlo, te obilje prostora u ormarima decentno obloženim bijelom nabuk kožom za ekstra ‘feeling’.

Uz tri kabine, vlasnička kabina je najimpresivnija zona na brodu, a lounge prostor ispred kabine rezerviran je za potpuno uživanje

Tikove podnice u dvije zone s umetcima od javora stilski povezuju cijeli taj dio, koji je rezerviran isključivo za vlasnike bez obzira na ostale goste. Dalje u interijeru nalazi se gostinska soba s duplim krevetima te vlastitom kupaonicom, dok u samom pramcu možete uroniti u predivan spoj orahova drva, paletu zemljanih tonova i zaobljenih površina, te obilje svjetla koje kroz staklene stijenke pada na krevet. Salon je egzemplaran primjer totalnog dizajna, a s dvije sofe i blagovaoničkim stolom itekako je poželjno mjesto za cjelodnevni boravak, no cijeli interijer ionako je prilagodljiv budućim vlasnicima.

EVO V8 kormilarnica
Sustav upravljanja kombinacija je Volvo IPS motora (joystick), Humphree peraja i Garminove elektronike

Neprekinuti pogled od 360° je jedno, no kad staklene stijenke spustite i propustite svjež zrak, u salonu ste okruženi svim elementima baš kao na jedrilici. Dodatna značajka staklenih površina je što se, zahvaljujući japanskoj tehnologiji polimera u staklu, s jednim pritiskom prekidača sve staklene stijenke mogu zatamniti, pa salon u sekundi postane ‘nevidljiv’ za okolinu. Jednostavan, ali intuitivan raspored u salonu omogućava posadi da se stubama spusti u vrlo dobro opremljenu kuhinju, ali i do svoje kabine.

U prednjem dijelu salona s drugim stubama vlasnici imaju neometan i intiman prilaz svojim kabinama. Kada je V8 usidren, gosti pak mogu birati između izležavanja po sofi C-oblika na pramcu, koja se lako natkrije, ili okupljanja oko stola na krmi. Upravo tu se krije i jedno iznenađenje, jer hidraulične stube koje se spuštaju iz hard topa vode na potpuno iznenađujući, rekli bismo, ‘penthouse’ krov, gdje vas čekaju četiri sunpada, hladnjak/dinette i potpuno funkcionalne komande koje se električki izvlače iz trupa!

EVO V8 sunčalište
Vlasnička kabina s lounge prostorom i izlazom na sunčalište

Na more smo isplovili sa 70 posto opterećenja i desetak putnika, a s 1800 okretaja gotovo u tišini brodili smo vrlo ugodnih 15 čvorova, s ukupnom potrošnjom od 187 l/h. To je svakako forte ovog modela, jer smo s još dvije tisuće okretaja dobili dva čvora više, što je neznatno više u brzini, ali jest u potrošnji. Kako je ovaj prvi trup već prodan, nismo ga ‘stiskali’, no potegnuli smo solidna 22 čvora na mirnom moru bez uzbuđenja.

Okreti su, s obzirom na težinu, odmjereni i sigurni, kao da se radi o puno većoj jahti, jer ne smije se zaboraviti da prazan V8 teži 64 tone. Stoga je 15-ak čvorova krstareće brzine s ovakvim motorima više nego dobar rezultat, jer je među kupcima zahtjev za ekonomičnošću ogroman, pa je u tom pogledu V8 izgledom ‘sportaš u koži trawlera’.

EVO V8 u plovidbi
EVO V8

Već nekoliko godina nismo vidjeli jahtu koja svojim idejama izlazi iz okvira ustaljene nautičke filozofije i postavlja nove koncepte življenja na brodu poput EVO V8. A činjenica da je Rivellini uspio na jedinstven i impresivan način objediniti elemente gotovo oprečnih struja u nautici u jednoj intrigantnoj jahti, a sve kako bi redefinirao doživljaj plovidbe za budućnost, zaslužuje poštovanje, bez obzira sviđao li se cjelokupni proizvod nekome ili ne. Mi smo definitivno oduševljeni krajnjim ishodom.

EVO V8 tehnički podaci

Duljina preko svega: 23,71 m
Širina: 7,17 m
Gaz: 1,50 m
Istisnina: 64 t
Spremnik za gorivo: 4150 l
Motori: 2 x Volvo IPS 1350 (1000 KS)
Najveća brzina: 24 čvora
Brzina krstarenja: 19 čvorova
Autonomija (14 čv.): 400 nm
Graditelj: Blu Emme Yachts

Tekst Filip Bubalo
Fotografije Studio Borlenghi

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Jahting

Svjetska premijera modela Absolute 56 Fly u Rovinju

Apsolutna zvijezda događanja Absolute Weekend Rovinj bit će novi Absolute 56 Fly na svojoj službenoj svjetskoj premijeri Pripreme za ljetnu sezonu u punom su jeku …

Testovi

Bluegame BG72 na testu: Izvan okvira

Novi model talijanskog Bluegamea odvažna je jahta namijenjena vlasnicima koji vole avangardni dizajn i obilje prostora U klasičnom pogledu na jahte i brodice mnogi vlasnici …

nova Absolute Navetta 75 Jahting

Neosporan luksuz nove Absolute Navette 75

Dvadeset godina nakon što je osnovano, brodogradilište Absolute slavi svoj uspjeh predstavljanjem Navette 75, novog najvećeg modela svoje flote Ovaj model predstavlja sve modele prije …

Ovo je fotografija Fabjan Viđak i Davor Pavić Rand Shipyard Brodogradilišta

Rand Shipyard: Nautička budućnost gradi se u Splitu

Velik dio ukupne proizvodnje Rand brodova gradi se u pogonima partnerske tvrtke Rand Shipyard u Kaštelima, koju vode Davor Paić i Fabjan Viđak Rand Boats, …

Ovo je fotografija Azimut 68 plovidba Testovi

Azimut 68 na testu: Lakoća postojanja

Novi Azimut 68 slijedi svjež dizajnerski stil Azimutove flybridge kolekcije. Uz sportsku siluetu, nudi mirne i estetski pažljivo oblikovane unutrašnje prostore, te prvi put na …

Jahting

Novi broj Yachtsa u prodaji: Zimska toplina i kvaliteta življenja

Dočekali smo i ovaj, sedamdeseti broj naše revije, koji izlazi u smiraj još jedne izazovne pandemijske godine. Kakva god ona poslovno bila, najvažnije je da …

jedrilica scuderia 65 Testovi

Scuderia 65 na testu: Sexy jurilica

Naručitelj ove fantastične i jedinstvene ljepotice pod jedrima strastveni je jedriličar, koji Scuderiju 65 koristi za offshore regatavanje, ali i za krstarenje kao na ‘običnoj’ …

Plovidba

Hvar: Vodič za najspektakularniji otok na Jadranu

Hvar je kao najpopularniji otok na Jadranu savršena kombinacija glamura, nautičkog hedonizma i fascinantne prirode koja jamči bajkovitu morsku avanturu Otok Hvar predstavlja prestižni nautički …

Luksuz

Cascade Dubrovnik: Luksuzna vila u blizini Starog grada

Oduvijek ste sanjarili o životu u gradu, u atraktivnoj nekretnini koja istodobno predstavlja pametno ulaganje i idealnu oazu s najljepšim pogledom koji možete zamisliti? Neupitno …

dubrovnik stradun Destinacije

Dubrovnik: Jadranski simbol slobode i ljepote

Svojom prirodnom ljepotom, bogatom poviješću, zavodljivim šarmom, ugodnom klimom i obalom neusporedive ljepote, UNESCO-ov grad Dubrovnik spada među najposjećenije mediteranske destinacije Dubrovnik kao da je …

nova generazija aperitiva Chandon Garden Spritz Luksuz

Prvi gutljaj ljeta uz Chandon Garden Spritz

Profinjen i drukčiji, jednostavan no intrigantan, Chandon Garden Spritz je nova generacija aperitiva, koji klasičan spritz podiže na sasvim novu razinu Savršene ravnoteže između slatkoće …

Luksuz

U Splitu otvoren Move Moto

Dobra vijest za sve ljubitelje vrhunskih motocikala i skutera. Naime, u Splitu na adresi Poljička cesta 26, otvoren je novi prodajni servisni centar Move Moto …

Scroll to Top