Ana Rončević

by Yachts Croatia

Nova generacija marketinga luksuznih brendova

Luxury Network Adria želi olakšati razvoj poslovnih prilika za vodeće luksuzne brendove kroz iznimnu koncentraciju na klijenta i iskustvene doživljaje

Nakon četrnaest godina stjecanja iskustva i učenja o svijetu vrijednosnica, međunarodnim bankarskim instrumentima, brodarstvu i teretnim brodovima, Ana Rončević jednog je dana odlučila zaploviti u drugu karijeru – ne samo zato što je imala diplomu iz menadžmenta u turizmu, nego prije svega zato što je bila svjesna potencijala Hrvatske kao luksuzne turističke destinacije. Dotad pasivni promatrač nautičkog turizma, koji se u regiji razvijao godinama, napokon se odlučila postati njezin dio. Malu boutique čarter kompaniju Sea Soul Yachting osnovala je 2016. godine s jednim glavnim ciljem: stvoriti domaće nautičko iskustvo na Jadranu. ‘Prošla sam nekoliko stručnih tečajeva kako bi što više naučila o toj industriji. Nakon tri godine još uvijek učim. Proces cjeloživotnog učenja posjeduje ogromnu moć i to je fantastičan poticaj. Mnogo mojih kolega i drugih turističkih djelatnika složit će se da, iako smo okruženi obiljem prirodnih ljepota, još mnogo toga treba učiniti da bi Hrvatska ponosno mogla zakoračiti u krug najpoznatijih svjetskih destinacija za čarter. Međutim, uvjerena sam da to što svi mi imamo istu viziju i djelujemo s istim ciljem ima potencijal dovesti do važnih promjena nabolje. Tako sam se odlučila za još jedan cilj u karijeri’, kazuje Rončević.

Ana Roncevic

U veljači ove godine posjetila je sjedište TLN-a u Londonu kako bi potpisala ugovor za službeno lansiranje Luxury Network Adria

U britanskim medijima predstavljena kao ‘nova generacija marketinga luksuznih brendova’, Luxury Network je vodeća svjetska marketinška grupa za luksuzne proizvode i usluge. Taj klub s privatnim članstvom ima sjedišta luksuza u glavnim gradovima ili zemljama diljem svijeta, u sklopu kojeg vrhunske tvrtke blisko surađuju kroz kontakte viših direktora, s ciljem pomaganja u razvoju poslovanja i nalaženja klijenata’, objašnjava Rončević. Luxury Network nastavlja rasti na globalnoj razini s gotovo 40 ureda širom svijeta i oko 600 luksuznih brendova i ponuđača vrhunskih usluga. Ured Adria bit će zadužen za Hrvatsku, Crnu Goru, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju. ‘Jedan izvještaj koji sam nedavno pročitala kaže da će temelj uspjeha u 21. stoljeću biti sposobnost suradnje, i to kreativne, s drugima koji imaju dijelove slagalice koje mi nemamo. Točno s tim ciljem djeluje Luxury Network Adria: želi olakšati razvoj novih poslovnih prilika i koordinirati zajedničke ili slične marketinške aktivnosti za vodeće luksuzne brendove u regiji kako na lokalnoj, tako i na međunarodnoj razini. Posebno stoga što u današnjoj turbulentnoj industriji luksuznih dobara i usluga, brendovi moraju biti iznimno koncentrirani na klijenta i tržište sve češće teži iskustvenom konceptu. Veselim se izvanrednim eventima i uspješnim partnerskim pričama koje ćemo zajedno stvarati’, ističe Rončević.

Ana Roncevic

Godišnja nagrada Luxury Network održana u Dubaiju i Luxury Summit u Istanbulu samo su neka od globalnih događanja koje organizira Luxury Network

Događanja kao što su godišnja nagrada Luxury Network, koja je održana u Dubaiju u veljači ove godine i Luxury Summit koji se održao u travnju u Istanbulu u Turskoj, primjeri su globalnih događanja koje organizira Luxury Network, svaki ured u svojoj regiji organizira brojna druga događanja. ‘Bez obzira na to koliko zna biti teško, pogotovo ako ste majka dvaju sinova poput mene, nikada nisam požalila što sam slijedila svoje snove. Moj put nije bio lagan i sigurna sam da ću naići na još prepreka, ali nikad ne dopustite preprekama da vas obeshrabre. Ako volite ono što radite i radite ono što volite, svaki dan vam je lijep. Na kraju krajeva, ono što mene tjera naprijed jest želja težnja da rastem kao osoba, a ne toliko ambicija da nešto postignem. Vjerujem da ovakav način razmišljanja uvijek vodi prema dobrim rezultatima’, zaključuje Rončević.

Fotografije Arhiva

Zlatko Dalić
Horacio Pagani