Ana Rončević: Nova generacija marketinga luksuznih brendova

3 MINUTES READ

Luxury Network Adria želi olakšati razvoj poslovnih prilika za vodeće luksuzne brendove kroz iznimnu koncentraciju na klijenta i iskustvene doživljaje

Nakon četrnaest godina stjecanja iskustva i učenja o svijetu vrijednosnica, međunarodnim bankarskim instrumentima, brodarstvu i teretnim brodovima, Ana Rončević jednog je dana odlučila zaploviti u drugu karijeru – ne samo zato što je imala diplomu iz menadžmenta u turizmu, nego prije svega zato što je bila svjesna potencijala Hrvatske kao luksuzne turističke destinacije.

Dotad pasivni promatrač nautičkog turizma, koji se u regiji razvijao godinama, napokon se odlučila postati njezin dio. Malu boutique čarter kompaniju Sea Soul Yachting osnovala je 2016. godine s jednim glavnim ciljem: stvoriti domaće nautičko iskustvo na Jadranu.

Što je Luxury Network?

‘Prošla sam nekoliko stručnih tečajeva kako bi što više naučila o toj industriji. Nakon tri godine još uvijek učim. Proces cjeloživotnog učenja posjeduje ogromnu moć i to je fantastičan poticaj. Mnogo mojih kolega i drugih turističkih djelatnika složit će se da, iako smo okruženi obiljem prirodnih ljepota, još mnogo toga treba učiniti da bi Hrvatska ponosno mogla zakoračiti u krug najpoznatijih svjetskih destinacija za čarter. Međutim, uvjerena sam da to što svi mi imamo istu viziju i djelujemo s istim ciljem ima potencijal dovesti do važnih promjena nabolje. Tako sam se odlučila za još jedan cilj u karijeri’, kazuje Ana Rončević.

Ana Roncevic
U veljači 2019. godine Ana Rončević posjetila je sjedište TLN-a u Londonu kako bi potpisala ugovor za službeno lansiranje Luxury Network Adria

U britanskim medijima predstavljena kao ‘nova generacija marketinga luksuznih brendova’, Luxury Network je vodeća svjetska marketinška grupa za luksuzne proizvode i usluge. Taj klub s privatnim članstvom ima sjedišta luksuza u glavnim gradovima ili zemljama diljem svijeta, u sklopu kojeg vrhunske tvrtke blisko surađuju kroz kontakte viših direktora, s ciljem pomaganja u razvoju poslovanja i nalaženja klijenata’, objašnjava Ana Rončević.

Luxury Network nastavlja rasti na globalnoj razini s gotovo 40 ureda širom svijeta i oko 600 luksuznih brendova i ponuđača vrhunskih usluga. Ured Adria bit će zadužen za Hrvatsku, Crnu Goru, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju.

Partner industriji luksuza

‘Jedan izvještaj koji sam nedavno pročitala kaže da će temelj uspjeha u 21. stoljeću biti sposobnost suradnje, i to kreativne, s drugima koji imaju dijelove slagalice koje mi nemamo. Točno s tim ciljem djeluje Luxury Network Adria: želi olakšati razvoj novih poslovnih prilika i koordinirati zajedničke ili slične marketinške aktivnosti za vodeće luksuzne brendove u regiji kako na lokalnoj, tako i na međunarodnoj razini. Posebno stoga što u današnjoj turbulentnoj industriji luksuznih dobara i usluga, brendovi moraju biti iznimno koncentrirani na klijenta i tržište sve češće teži iskustvenom konceptu. Veselim se izvanrednim eventima i uspješnim partnerskim pričama koje ćemo zajedno stvarati’, ističe Rončević.

Ana Roncevic
Godišnja nagrada Luxury Network održana u Dubaiju i Luxury Summit u Istanbulu samo su neka od globalnih događanja koje organizira Luxury Network

Događanja kao što su godišnja nagrada Luxury Network, koja je održana u Dubaiju u veljači ove godine i Luxury Summit koji se održao u travnju u Istanbulu u Turskoj, primjeri su globalnih događanja koje organizira Luxury Network, svaki ured u svojoj regiji organizira brojna druga događanja.

‘Bez obzira na to koliko zna biti teško, pogotovo ako ste majka dvaju sinova poput mene, nikada nisam požalila što sam slijedila svoje snove. Moj put nije bio lagan i sigurna sam da ću naići na još prepreka, ali nikad ne dopustite preprekama da vas obeshrabre. Ako volite ono što radite i radite ono što volite, svaki dan vam je lijep. Na kraju krajeva, ono što mene tjera naprijed jest želja težnja da rastem kao osoba, a ne toliko ambicija da nešto postignem. Vjerujem da ovakav način razmišljanja uvijek vodi prema dobrim rezultatima’, zaključuje Ana Rončević.

Fotografije Arhiva

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Damir Vanđelić Intervjui

Damir Vanđelić: Hrabrost, rad i znanje

Jedan od najboljih hrvatskih menadžera Damir Vanđelić u razgovoru za Yachts Croatia govori o biznisu, turizmu, razvoju Hrvatske… Jedan od najboljih hrvatskih menadžera Damir Vanđelić …

Ovo je fotografija D-Marin marine Borik Marine

D-Marin nudi posebne pogodnosti za vjerne klijente

S nadom da će nam nadolazeći mjeseci svima donijeti obilje sunčevih zraka, dobrog vjetra i povoljnog mora, ohrabrimo se i planirajmo idući odmor. Jeste li …

Intervjui

Gordan Devivi: Odgovorno poslovanje u sektoru nautike

Gordan Devivi objašnjava kako je neovisno o trenutačnoj krizi i izazovima, OTP Leasing uspješno nastavio s prodajnim aktivnostima u nautici, a razvija i nekoliko proizvoda …

Ovo je fotografija boot dusseldorf Jahting

Organizatori otkazali boot Düsseldorf 2021.

boot Düsseldorf 2022 trebao bi se održati od 22. do 30.siječnja iduće godine Najveći svjetski nautički sajam boot Düsseldorf neće biti održan u 2021. godini. …

Ovo je fotografija Doktora Nikola Deskovic 00 Intervjui

Nikola Dešković: Doktor od biznisa i jedrenja

Pobjedom na ovogodišnjoj Mrdujskoj regati Nikola Dešković ostvario je još jedan san, a ovaj splitski poduzetnik s inozemnom adresom očito ima formulu kako ostvariti snove …

Ovo je fotografija Venice Boat Show 2021 00 Jahting

Venice Boat Show: Umijeće brodogradnje

Venecija je spremna ugostiti najnovije izdanje nautičkog sajma Venice Boat Show – od 29. svibnja do 6. lipnja Gradonačelnik grada na stotinu kanala, gospodin Luigi …

Ovo je fotografija grad Rovinj Hrvatska

Rovinj: Grad u kojem Istra ljubi more

Rovinj su slikari, pisci i moderni turistički nomadi proglasili jednim od najromantičnijih europskih gradića. U njemu ljeti na terasama gore svijeće, a putnik namjernik – …

Ovo je fotografija CRN M/Y 142 Jahting

CRN napreduje u gradnji M/Y 142

Kuća CRN, legendarno brodogradilište koje sad pripada grupi Ferretti, lijepo napreduje u gradnji custom jahte CRN M/Y 142. Ovu aluminijsku megajahtu dizajnirao je tehnički ured …

Ovo je fotografija jedrilice ClubSwan 36 u plovidbi Testovi

ClubSwan 36 na testu: Monoklasa na raketni pogon

ClubSwan 36 iznenadit će vas performansama koje su plod izuzetno pametnih rješenja smišljenih u konstrukciji jedrilice, da bi je prilagodili modernim jedriličarskim trendovima u kojima …

Ovo je fotografija mercedes EQS Automobili

Mercedes EQS prva je električna luksuzna limuzina na svijetu

Model EQS je prva potpuno električna limuzina iz serije Mercedes-EQ. S ovom limuzinom Mercedes-EQ ponovo definira ovaj segment vozila. EQS je također prvi model koji …

Ovo je fotografja rolex satovi explorer Luksuz

Novi Rolex satovi za 2021. godinu

Rolex predstavlja najnovije kreacije koje su oživljene njihovim jedinstvenim urarstvom. Ovi nas satovi vode od najdubljih špilja do najviših planinskih vrhova, od vanjskih dijelova Sunčeva …

Ovo je fotografija Porsche Ladies Day 2021 Automobili

Porsche Ladies Day 2021.: Prvi Porsche event samo za žene

Povodom Dana žena, prvi put u Hrvatskoj organiziran je Porsche Ladies Day 2021., vozački event Porschea samo za žene. Odabrane dame imale su priliku isprobati …

Scroll to Top