Ana Rončević: Nova generacija marketinga luksuznih brendova

3 MINUTES READ

Luxury Network Adria želi olakšati razvoj poslovnih prilika za vodeće luksuzne brendove kroz iznimnu koncentraciju na klijenta i iskustvene doživljaje

Nakon četrnaest godina stjecanja iskustva i učenja o svijetu vrijednosnica, međunarodnim bankarskim instrumentima, brodarstvu i teretnim brodovima, Ana Rončević jednog je dana odlučila zaploviti u drugu karijeru – ne samo zato što je imala diplomu iz menadžmenta u turizmu, nego prije svega zato što je bila svjesna potencijala Hrvatske kao luksuzne turističke destinacije.

Dotad pasivni promatrač nautičkog turizma, koji se u regiji razvijao godinama, napokon se odlučila postati njezin dio. Malu boutique čarter kompaniju Sea Soul Yachting osnovala je 2016. godine s jednim glavnim ciljem: stvoriti domaće nautičko iskustvo na Jadranu.

Što je Luxury Network?

‘Prošla sam nekoliko stručnih tečajeva kako bi što više naučila o toj industriji. Nakon tri godine još uvijek učim. Proces cjeloživotnog učenja posjeduje ogromnu moć i to je fantastičan poticaj. Mnogo mojih kolega i drugih turističkih djelatnika složit će se da, iako smo okruženi obiljem prirodnih ljepota, još mnogo toga treba učiniti da bi Hrvatska ponosno mogla zakoračiti u krug najpoznatijih svjetskih destinacija za čarter. Međutim, uvjerena sam da to što svi mi imamo istu viziju i djelujemo s istim ciljem ima potencijal dovesti do važnih promjena nabolje. Tako sam se odlučila za još jedan cilj u karijeri’, kazuje Ana Rončević.

Ana Roncevic
U veljači 2019. godine Ana Rončević posjetila je sjedište TLN-a u Londonu kako bi potpisala ugovor za službeno lansiranje Luxury Network Adria

U britanskim medijima predstavljena kao ‘nova generacija marketinga luksuznih brendova’, Luxury Network je vodeća svjetska marketinška grupa za luksuzne proizvode i usluge. Taj klub s privatnim članstvom ima sjedišta luksuza u glavnim gradovima ili zemljama diljem svijeta, u sklopu kojeg vrhunske tvrtke blisko surađuju kroz kontakte viših direktora, s ciljem pomaganja u razvoju poslovanja i nalaženja klijenata’, objašnjava Ana Rončević.

Luxury Network nastavlja rasti na globalnoj razini s gotovo 40 ureda širom svijeta i oko 600 luksuznih brendova i ponuđača vrhunskih usluga. Ured Adria bit će zadužen za Hrvatsku, Crnu Goru, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju.

Partner industriji luksuza

‘Jedan izvještaj koji sam nedavno pročitala kaže da će temelj uspjeha u 21. stoljeću biti sposobnost suradnje, i to kreativne, s drugima koji imaju dijelove slagalice koje mi nemamo. Točno s tim ciljem djeluje Luxury Network Adria: želi olakšati razvoj novih poslovnih prilika i koordinirati zajedničke ili slične marketinške aktivnosti za vodeće luksuzne brendove u regiji kako na lokalnoj, tako i na međunarodnoj razini. Posebno stoga što u današnjoj turbulentnoj industriji luksuznih dobara i usluga, brendovi moraju biti iznimno koncentrirani na klijenta i tržište sve češće teži iskustvenom konceptu. Veselim se izvanrednim eventima i uspješnim partnerskim pričama koje ćemo zajedno stvarati’, ističe Rončević.

Ana Roncevic
Godišnja nagrada Luxury Network održana u Dubaiju i Luxury Summit u Istanbulu samo su neka od globalnih događanja koje organizira Luxury Network

Događanja kao što su godišnja nagrada Luxury Network, koja je održana u Dubaiju u veljači ove godine i Luxury Summit koji se održao u travnju u Istanbulu u Turskoj, primjeri su globalnih događanja koje organizira Luxury Network, svaki ured u svojoj regiji organizira brojna druga događanja.

‘Bez obzira na to koliko zna biti teško, pogotovo ako ste majka dvaju sinova poput mene, nikada nisam požalila što sam slijedila svoje snove. Moj put nije bio lagan i sigurna sam da ću naići na još prepreka, ali nikad ne dopustite preprekama da vas obeshrabre. Ako volite ono što radite i radite ono što volite, svaki dan vam je lijep. Na kraju krajeva, ono što mene tjera naprijed jest želja težnja da rastem kao osoba, a ne toliko ambicija da nešto postignem. Vjerujem da ovakav način razmišljanja uvijek vodi prema dobrim rezultatima’, zaključuje Ana Rončević.

Fotografije Arhiva

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija jedrilice Jahting

Yacht-Pool: Sigurna plovidba već 45 godina

Logičan koncept, predanost i pozitivno iskustvo klijenata pretvorili su Yacht-Pool u jednog od vodećih osiguravatelja za jahte Yacht-Pool je 1976. godine osnovao dr. Friedrich Schöchl, …

Intervjui

Luka Abrus: Petica iz biznisa

Jedan od suvlasnika agencije Five, Luka Abrus, za naš magazin govori o prodaji tvrtke, budućnosti s Endavom, projektu Dorado, koji je koristio pobjednik Vendée Globea, …

Ovo je fotografija poluživanja, hostesa na jahti Jahting

Poslovi na super jahtama: Yachtie je za mnoge posao iz snova

Kroz Luxury Yacht Crew Training kandidati se pripremaju za rad u luksuznom svijetu jahtinga kako bi se zadovoljile potrebe i najzahtjevnijih gostiju Super jahte kao …

Ovo je fotografija Ivan Kljaković Gašić, ACI Sail Intervjui

Ivan Kljaković Gašpić: Budućnost elitnog jedrenja na Jadranu

Istaknuti hrvatski jedriličar Ivan Kljaković Gašpić, osvajač srebra i bronce na svjetskim prvenstvima, višestruki europski prvak i trostruki sudionik Olimpijskih igara, nešto više od godinu …

Ovo je fotografija Damir Vanđelić Intervjui

Damir Vanđelić: Hrabrost, rad i znanje

Jedan od najboljih hrvatskih menadžera Damir Vanđelić u razgovoru za Yachts Croatia govori o biznisu, turizmu, razvoju Hrvatske… Jedan od najboljih hrvatskih menadžera Damir Vanđelić …

Ovo je fotografija D-Marin marine Borik Marine

D-Marin nudi posebne pogodnosti za vjerne klijente

S nadom da će nam nadolazeći mjeseci svima donijeti obilje sunčevih zraka, dobrog vjetra i povoljnog mora, ohrabrimo se i planirajmo idući odmor. Jeste li …

Ovo je fotografija Bali 4.6 u plovidbi a testu Testovi

Bali 4.6 na testu: Predvodnik klase

Kao nasljednik modela 4.5, od kojeg su dizajneri uzeli najbolje sastojke, nastao je  moderan katamaran Bali 4.6 zaobljenih i mekih linija eksterijera, koji cilja na …

Jahting

Ljetna prilika za Frauscher 1414 Demon

Frauscher se svrstava među rijetke proizvođače čija ćete plovila prepoznati ‘na kilometar’, a upravo je takav ‘prvak stila’ i njihov najveći model 1414 Demon čiji …

Ovo je fotografija Teo Ivanišević i Luka Miletić, projekt Croeat Intervjui

Teo Ivanišević & Luka Miletić: Croeat jahtama nudi samo najbolje hrvatske proizvode

Prvoklasan izbor hrvatskih namirnica, vrhunska usluga i zarazni entuzijazam odlike su novog servisa za opskrbu jahti koji su pokrenuli Teo Ivanišević i Luka Miletić Teo …

Ovo je fotografija Breitling Superocean Heritage Ocean Conservancy Limited Edition ronilački satovi Luksuz

Ronilački satovi s ekološkim potpisom

Ronilački satovi posvećeni tajnovitim dubinama mora, veličanstvenim morskim bićima i legendarnim istraživačima podižu ekološku svijest o važnosti oceana za ljudsku civilizaciju IWC Aquatimer Chronograph Edition …

Ovo je fotografija restoran festa Gastronomija

Tri kornatske prijestolnice gastronomije: Fešta, Opat i Žakan

Plovidba predivnim labirintom Kornata nije potpuna bez užitaka na tanjuru. Restoran Fešta, Konoba Opat i Konoba Žakan nautičarima nude jedinstven doživljaj lokalne povijesti, tradicije i …

Ovo je fotografija Ivica Kostelić regata Sport

IVICA KOSTELIĆ BLOG Ocean dobrih ljudi i sjajnih jedriličara

U novom blogu za Yachts Croatia, Ivica Kostelić piše o svojem prvom prelasku oceana s jedrilicom Klase 40, Optimus Prime, na regati Les Sables-Horta Les …

Scroll to Top