Ana Rončević: Nova generacija marketinga luksuznih brendova

3 MINUTES READ

Luxury Network Adria želi olakšati razvoj poslovnih prilika za vodeće luksuzne brendove kroz iznimnu koncentraciju na klijenta i iskustvene doživljaje

Nakon četrnaest godina stjecanja iskustva i učenja o svijetu vrijednosnica, međunarodnim bankarskim instrumentima, brodarstvu i teretnim brodovima, Ana Rončević jednog je dana odlučila zaploviti u drugu karijeru – ne samo zato što je imala diplomu iz menadžmenta u turizmu, nego prije svega zato što je bila svjesna potencijala Hrvatske kao luksuzne turističke destinacije.

Dotad pasivni promatrač nautičkog turizma, koji se u regiji razvijao godinama, napokon se odlučila postati njezin dio. Malu boutique čarter kompaniju Sea Soul Yachting osnovala je 2016. godine s jednim glavnim ciljem: stvoriti domaće nautičko iskustvo na Jadranu.

Što je Luxury Network?

‘Prošla sam nekoliko stručnih tečajeva kako bi što više naučila o toj industriji. Nakon tri godine još uvijek učim. Proces cjeloživotnog učenja posjeduje ogromnu moć i to je fantastičan poticaj. Mnogo mojih kolega i drugih turističkih djelatnika složit će se da, iako smo okruženi obiljem prirodnih ljepota, još mnogo toga treba učiniti da bi Hrvatska ponosno mogla zakoračiti u krug najpoznatijih svjetskih destinacija za čarter. Međutim, uvjerena sam da to što svi mi imamo istu viziju i djelujemo s istim ciljem ima potencijal dovesti do važnih promjena nabolje. Tako sam se odlučila za još jedan cilj u karijeri’, kazuje Ana Rončević.

Ana Roncevic
U veljači 2019. godine Ana Rončević posjetila je sjedište TLN-a u Londonu kako bi potpisala ugovor za službeno lansiranje Luxury Network Adria

U britanskim medijima predstavljena kao ‘nova generacija marketinga luksuznih brendova’, Luxury Network je vodeća svjetska marketinška grupa za luksuzne proizvode i usluge. Taj klub s privatnim članstvom ima sjedišta luksuza u glavnim gradovima ili zemljama diljem svijeta, u sklopu kojeg vrhunske tvrtke blisko surađuju kroz kontakte viših direktora, s ciljem pomaganja u razvoju poslovanja i nalaženja klijenata’, objašnjava Ana Rončević.

Luxury Network nastavlja rasti na globalnoj razini s gotovo 40 ureda širom svijeta i oko 600 luksuznih brendova i ponuđača vrhunskih usluga. Ured Adria bit će zadužen za Hrvatsku, Crnu Goru, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju.

Partner industriji luksuza

‘Jedan izvještaj koji sam nedavno pročitala kaže da će temelj uspjeha u 21. stoljeću biti sposobnost suradnje, i to kreativne, s drugima koji imaju dijelove slagalice koje mi nemamo. Točno s tim ciljem djeluje Luxury Network Adria: želi olakšati razvoj novih poslovnih prilika i koordinirati zajedničke ili slične marketinške aktivnosti za vodeće luksuzne brendove u regiji kako na lokalnoj, tako i na međunarodnoj razini. Posebno stoga što u današnjoj turbulentnoj industriji luksuznih dobara i usluga, brendovi moraju biti iznimno koncentrirani na klijenta i tržište sve češće teži iskustvenom konceptu. Veselim se izvanrednim eventima i uspješnim partnerskim pričama koje ćemo zajedno stvarati’, ističe Rončević.

Ana Roncevic
Godišnja nagrada Luxury Network održana u Dubaiju i Luxury Summit u Istanbulu samo su neka od globalnih događanja koje organizira Luxury Network

Događanja kao što su godišnja nagrada Luxury Network, koja je održana u Dubaiju u veljači ove godine i Luxury Summit koji se održao u travnju u Istanbulu u Turskoj, primjeri su globalnih događanja koje organizira Luxury Network, svaki ured u svojoj regiji organizira brojna druga događanja.

‘Bez obzira na to koliko zna biti teško, pogotovo ako ste majka dvaju sinova poput mene, nikada nisam požalila što sam slijedila svoje snove. Moj put nije bio lagan i sigurna sam da ću naići na još prepreka, ali nikad ne dopustite preprekama da vas obeshrabre. Ako volite ono što radite i radite ono što volite, svaki dan vam je lijep. Na kraju krajeva, ono što mene tjera naprijed jest želja težnja da rastem kao osoba, a ne toliko ambicija da nešto postignem. Vjerujem da ovakav način razmišljanja uvijek vodi prema dobrim rezultatima’, zaključuje Ana Rončević.

Fotografije Arhiva

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Luksuz

Zaboravite na novčanik, plaćajte Garmin satom

Garmin Pay je brz, siguran i praktičan način plaćanja na svim mjestima koja omogućuju beskontaktno plaćanje – sada uz Visa debitne kartice Zagrebačke banke Ponekad …

Jahting

Carl Rand: Nautički vizionar

Nije uvijek lako biti inovativan. Potrebno je puno odlučnosti i vjere da biste podnijeli brojne izazove. Kad u to uvrstite jedrenje i održivost, suočavanje s …

Ovo je fotografija panoramskog pogleda na Biograd Boat Show Jahting

Biograd Boat Show: 23 godine uspješne priče

Novo izdanje sajma održat će se od 20. do 24. listopada u Marini Kornati Najveća izložba plovila na moru srednje i istočne Europe slavi svoju …

Ovo je fotografija Romano Pičuljan Intervjui

Romano Pičuljan: Rapski kalafat

Priča o Pičuljanu priča je o strasti prema drvenim brodovima i nautičkoj bajci na otoku Rabu Možemo slobodno kazati da je Romano Pičuljan sinonim za …

Ovo je fotografija zaposlenika tvrtke Adriatic Wave Jahting

Adriatic Wave: Na valu uspjeha

Tvrtka Adriatic Wave iskazala se ovog proljeća nizom događanja koja su za svoje kupce organizirali diljem Jadrana, a uspjeh rovinjske tvrtke temelji se na dugogodišnjem …

Ovo je fotografija Mirjan Vlahović Jahting

Mirjan Vlahović: Elitni jahting

Voditelj novootvorenog ureda tvrtke Expersea Yacht Management u Hrvatskoj Mirjan Vlahović govori o jahtingu i svojoj domovini, kojoj se vraća nakon karijere provedene u inozemstvu …

Ovo je fotografija pogled odozgo na otok Silbu Destinacije

Otok Silba: Skriveni kutak Dalmacije

Premda je površinom malen otok, Silba obiluje pješčanim i šljunčanim plažama i uvalicama, područjima obraslim crnikom, te nesvakidašnjim znamenitostima Svaka usporedba otoka Silbe odnosno njegovih …

Ovo je fotografija srebrni olimpijac tonci stipanovic Intervjui

Tonči Stipanović: Srebrni letač

Tonči Stipanović jedini je hrvatski jedriličar koji je dva puta osvajao medalje na Olimpijskim igrama, u Riju i Tokiju Za one koji ne znaju, Srebrni …

Ovo je fotografija bundeva, jesenske delicije Gastronomija

Bundeva je gastronomska kraljica jeseni

Bundeva je jednostavna i nezahtjevna namirnica, nekad zanemarena, danas se na velika vrata vraća u restorane i kuhinje urbanih domaćinstava Cucurbita pepo ili u narodu …

Ovo je fotografija Only&Only Portonovi Putovanja

Luksuzna zimska avantura One&Only Portonovi čeka na vas

Okružen samotnim plažama, slikovitim otocima i srednjovjekovnim gradićima, One&Only Portonovi nudi opuštanje uz more, vrhunske restorane i pionirski pristup wellnessu Smješten na ulazu u Boku …

Gastronomija

Čokolatijer Claude Krajner oduševio čokoladnim desertom u Esplanadi

Čokolatijer Claude Krajner stigao je u Zagreb i u restoranu Zinfandel’s zagrebačkog hotela Esplanade pred brojnom publikom predstavio svoj poznati čokoladni desert mousse od gorke …

Luksuz

Zaboravite na novčanik, plaćajte Garmin satom

Garmin Pay je brz, siguran i praktičan način plaćanja na svim mjestima koja omogućuju beskontaktno plaćanje – sada uz Visa debitne kartice Zagrebačke banke Ponekad …

Scroll to Top