SACS Strider 11 na testu: Poletni pratitelj



5 min

SACS Strider 11 predstavlja savršen spoj talijanskog dizajna, sportske agilnosti i luksuznog komfora

Svaki model u Strider liniji poznatog talijanskog proizvođača gumenjaka SACS dizajniran je da utjelovljuje sportski duh, komfor i dobre karakteristike u plovidbi. U toj liniji koja započinje s malenim Striderom 700, a završava sa Striderom 19 koji je već klasični krstaš, Strider 11 zauzima točno sredinu linije sa svojih 11.51 m dužine.

Dizajn Stridera 11

SACS Strider 11 glisira

Kao i ostali modeli iz Strider linije prema riječima proizvođača ovaj model crpi inspiraciju za svoj dizajn iz dizajna auta, ali za ovaj model, koji smo imali prilike testirati tijekom Croatia Nautic Showa, mi bismo prije rekli da po elementima vanjskog dizajna više podsjeća na brzi trkaći motocikl.

Tako maleno nadgrađe koje se nalazi nakon blago povišenog pramca, nalikuje na prednju oplatu trkaćeg motocikla sa zaobljenim vjetrobranskim staklom koje je čisto dovoljno visoko da zaštiti vozača od vjetra i iza kojeg se nalazi komadno mjesto smješteno na desnoj strani pored kojega je ulaz u kabinu u trupu.

Uz upravljačko mjesto nalaze se dva sjedišta a čitav ovaj dio natkriven je minimalističkim i sportski dizajniranim tvrdim krovom koji taman natkriva upravljačko mjesto. Iza sjedišta upravljačkog mjesta nalazi se maleni bar sa sudoperom i mjestom za gril ili kuhalo skrivenim ispod poklopca koji je u stilu čitavog modela dizajniran vrlo sportski dok se u podnožju bara nalaze dva ladična hladnjaka.

SACS Strider 11 vanbrodski motori

Krmeni dio započinje s blago povišenim tvrdim bočnim stranicama koje se uzdižu iznad tubusa i koji zatvaraju krmeni prostor koji je kod Openback verzije koju smo testirali s izvanbrodskim motorima bio rezerviran za prostranu sofu u obliku slova U te prostranim rasklopivim stolom za objedovanje.

Naravno, ovaj stol se može spustiti na razinu sofe te postavljanjem jastuka čitav ovaj krmeni dio postaje jedna jako dobro zaštićeno sunčalište s bočnim stranicama. S prostranim pramčanim dijelom koji je potpuno ravan pa se cijeli može pokriti jastucima, Strider 11 nudi uistinu nudi mnogo prostora za sunčanje.

U ponudi je još i Sundeck verzija kod koje je čitavi ovaj krmeni dio rezerviran za nešto povišeno prostrano sunčalište dok je SACS Strider 11 s unutrašnjim motorima dostupan samo u samo u Sundeck verziji budući da ta verzija pruža dovoljno prostora za motorni prostor.

Upravljačko mjesto i kokpit

Kod ove verzije Strider 11 može se pohvaliti prostranom krmenom platformom, no i dvije platforme kod verzije s izvanbrodskim motorima mogu se pohvaliti lijepim izbačenim bočnim dijelovima koji su dovoljno veliki da mogu poslužiti za ugodan ulazak i izlazak iz mora preko bočno postavljenih stepenica unutar desne platforme. Između platformi nalaze se izvanbrodski motori koji su kod testiranog primjerka bili dva Mercury Verado od 400 konjskih snaga.

Sportski duh vidljiv u svakom centimetru, osjeća se i na upravljačkom mjestu. Dva upravljačka sjedišta postavljena su dosta visoko čime se dobiva odlična preglednost kao da stojite na nogama čak i kada se sjedi u njima. Komadna ploča je kompaktna kako ne bi ometala puno u plovidbi ovog modela kod kojeg plovidba zahtijeva dobru preglednost.

Pogled iz zraka na SAC Strider 11

Tako su svi instrumenti i pokazatelji statusa motora smješteni na jednom B&G touchscreen plotteru smještenom na sredini vertikalnog dijela table dok je horizontalni dio rezerviran za joystick pramčanog propelera na lijevoj strani, klasičnim prekidačima brodskih sustava u sredini te malim ekranom i komadnom tablom autopilota na desnoj strani.

U razini upravljača, koji je malenog obruča kako i priliči ovakvom modelu i koji se može dosta podešavati po nagibu od klasičnog do skoro horizontalnog, nalaze i se još i upravljač Fusion sound sistema na lijevoj strani te klasična dvodijelna ručica gasa na desnoj strani.

Kabina s bračnim krevetom i kupaonicom

Pored upravljačkog mjesta su i klizna vrata ulaza u kabinu koja se nalazi u unutrašnjosti malenog nadgrađa i koja zahvaljujući tome što se nalazi dvije stepenice niže u trupu od glavne palube ima stajaću visinu velikom dijelu svoga prostora kao i u malenoj kupaonici, što je standard koji bi svi slični moderni dnevni krstaš trebali imati.

U prednjem dijelu kabine smjestio se prostrani bračni krevet, dok je kupaonica opremljena s prostranim umivaonikom, električnim WC-om te zasebnom glavom tuša, maksimalno iskorištavajući dostupan prostor a u isto vrijeme da ne izgleda kao da je sve nagurano u njoj.

SACS Strider 11 modeli s unutrašnjim i vanbrodskim motorima

U manevriranju u lučici Strider 11 vrlo je okretan zahvaljujući širini trupa od 3 metra odnosno 3.79 metra s tubusima, a ako je riječ o stvarno uskoj marini tu je i pramčani propeler. S dva Mercury Verado V10 motora od po 400 KS, ovaj model je vrlo poletan te reagira jako brzo na dodavanje gasa. Na minimumu od 650 okretaja postiže već 4.2 čvora što će dovoljno za manevriranje u marinama.

SACS Strider 11 izglisira pri oko 12-13 čvorova dok je idealna krstareća brzina je 36 čvorova pri 4200 okretaja i s potrošnjom od 106.7 litara na sat ili brža krstareća brzina od 39 čvorova pri 4500 okretaja i potrošnjom od 122.4 litre na sat. Ako su vam ove brzine previše, možete krstariti i s ugodnih 26 čvorova pri 3350 okretaja i 76.8 litara na sat potrošnje.

Maksimum na koji smo uspjeli postići na testu je impresivnih 49.7 čvorova pri 5500 okretaja i potrošnjom od 262 litre na sat, a na testu su na brodu bile dvije osobe s 310 litara goriva u tanku maksimalnog kapaciteta od 530 litara te praznim tankovima vode.

SACS Strider 11 u plovidbi

Na blago valovitom moru tijekom testa, SACS Strider 11 pokazao se kao vrlo ugodan gumenjak u plovidbi koji sve okrete izvršava bez previše naginjanja zahvaljujući velikim tubusima te bez proklizavanja, a i radijus okreta pri krstarećoj brzini od oko 28 čvorova je solidan s gubitkom jednog čvora brzine.

Bočna linija luksuznog gumenjaka SACS Strider 11 u plovidbi

Karakteristika koja nas je najviše impresionirala je da tijekom cijelog testa gotovo niti jedna kapljica nije dospjela na vjetrobransko staklo, niti u prostor sofe na krmi.

Uz sigurnu i dinamičnu plovidbu te impresivni kapacitet nosivosti od čak 14 osoba, SACS Strider 11 je idealan kao chase boat superjahti, otvoreni cruiser za vikend krstarenja ili brod za transfere do ekskluzivnih destinacija ističući se kao atraktivan izbor za zahtjevne nautičare.

SACS Strider 11 tehnički podaci

Duljina: 11,51 m
Širina: 3,79 m
Gaz: 0,85 m
Istisnina: 4,2 t
Spremnik za gorivo: 530 l
Spremnik za vodu: 130 l
Motori: 2 X 300 KS (2 X 400 KS)
Najveća brzina: 48 čvorova
Graditelj: SACS
Zastupnik: Princess Yachts Adriatic

Tekst Mlađan Marušić

Fotografije SACS

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above