Pirelli Pzero 1100 Cabin

3 MINUTES READ
00:00:43

Pirelli Pzero 1100 Cabin – Gumeni Ferrari

Gumena brodica ili brza jahta? Pirelli je pomirio ta dva pojma u modelu s kabinicom i unutarnjim motorima, koji se odlikuje lijepim dizajnom i visokim performansama

Kada se spomene ime Pirelli, većina ljudi odmah pomisli na kvalitetne gume za motocikle i automobile istoimenoga talijanskog proizvođača, no nautičari će prije pomisliti na istoimene kvalitetne gumenjake koji već desetak godina predstavljaju sam vrh ponude u svijetu velikih gumenjaka. Istina, istoimeni proizvođač guma nije jedini proizvođač, već su gumenjaci rađeni u suradnji s talijanskim brodogradilištem Technorib koje proizvodi gumenjake još od pedesetih godina prošlog stoljeća. Početkom lipnja dobili smo priliku testirati jedan od njihovih gumenjaka, model Pirelli PZero 1100 Cabin. Gledajući specifikacije, odmah je očito da ovo nije samo poveći gumenjak s plastičnim dnom, već je riječ o punokrvnom dnevnom krstašu s centralnom konzolom i malenom kabinom. S ukupnom dužinom od 10 metara i unutarnjim motorima Pirelli PZero 1100 Cabin možda će nekima i izgledati kao plastični brod s dodanim zračnim komorama, no prednost ovakvog dizajna brodova već desetljećima uživaju službe za spašavanje s obzirom da on omogućuje puno bolje ponašanje na nemirnom moru. PZero 1100 Cabin, unatoč veličini, nimalo ne bježi od svojih ‘gumenjačkih’ korijena te zadržava relativno uzak trup koji mu daje odličnu brzinu, a, kao i svi gumenjaci, ima puno prostora za boravak na otvorenom. Spomenuti model na testu nas je dočekao u ozbiljnom izdanju sa svijetlosivim trupom. Ipak, kada se na njega postave narančasti jastuci, sva ozbiljnost sivog trupa pada u vodu u lijepoj kombinaciji boja, sivog i narančastog. Krmena platforma preko koje smo ušli u brod proteže se metar od kraja samog trupa, što čini odličnu zaštitu od propelera motora i lijepo mjesto za ulazak u more.

Pirelli
Novi Pirelli 1100 Cabin s lakoćom postiže 40 čvorova brzine

Cijela krma broda zauzeta je mjestom za jastuke sunčališta, s prolazom u sredini koji se također može pokriti jastukom. Sam kokpit je vrlo jednostavan, s polukružnom sofom te mjestom za montažni stol i dvodijelnim barom u kojemu se nalazi sudoper, mjesto za električni roštilj, te hladnjak. Središnji prolaz između dva dijela bara vodi nas do centralne konzole koja ujedinjuje upravljačko mjesto te ulaz u kabinu, a sama konzola natkrivena je malenim čvrstim krovom koji se nastavlja na vjetrobransko staklo te pruža odličnu zaštitu od vjetra, mora i sunca, a u vožnji i dalje imate osjećaj da ste u potpunosti na otvorenom. Na pramcu se nalazi još jedno sunčalište, a bitno je naglasiti da su bočni prolazi pokriveni tikovinom umjesto protuklizne podloge, za prolazak do vrha pramca. Kabina u unutrašnjosti je vrlo jednostavna, tu se nalazi tek ležaj za dvoje, malena kupaonica s WC-om, umivaonikom te tušem. Iako sama unutrašnjost nema stajaću visinu, osjećaj boravka u njoj nije nimalo klaustrofobičan, što često zna biti slučaj kod glisera namijenjenih dnevnoj plovidbi, te će poslužiti svrsi ako se želite odmoriti od sunca ili prespavati jednu noć na vikend-krstarenju do malo udaljenije lokacije. Kabina možda i neće biti potrebna s obzirom na performanse ovoga broda; opremljen s dva Mercruiser 4.5 litrena dizelska motora, s po dva puta 250 konjskih snaga, postiže maksimalnu brzinu od 40 čvorova. I pri maksimalnim brzinama PZero 1100 zadržava odličnu upravljivost te zračne komore pomažu u sprječavanju previše naginjanja u okretima.

Pirelli
Gumenjak krasi vrhunska kvaliteta izrade i privlačan dizajn

Za krstarenje, optimalna brzina je oko 24-25 čvorova pri 2.300-2.400 okretaja. Za one kojima to nije dovoljno proizvođač je ponudio čitav niz verzija s različitim motorima, bilo benzinskim ili dizelskim, do maksimalne snage od dva puta po 320 konjskih snaga, a isti model dostupan je i u verziji s izvanbrodskim motorima. Pirelli PZero 1100 Cabin pravi je pokazatelj zašto je brend Pirelli jedan od najboljih proizvođača iz svijeta velikih gumenjaka. Nešto poput Ferrarija gumenjaka, samo puno praktičniji.

Tehnički podaci

TEHNIČKI PODACI
Duljina: 11,37 m
Širina: 3,54 m
Spremnik za gorivo: 750 l
Spremnik za vodu: 160 l
Istisnina: 3.000 kg
Motor: Gasoline Inboard 2 x Mercruiser 4.5L DTS BRAVO 1 (2 x 250 HP)
Najveća brzina: 40 čv.
Brzina krstarenja: 25-30 čv.
Graditelj: Technorib s.r.l.
Zastupnik: Navis Marine

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Ribco Venom 44 Jahting

Inovativni Ribco Venom 44 s karbonskim T-Topom

Teško je vrhunski gumenjak kao što je Ribco Venom 44 učiniti još boljim, ali moguće je. Novi Venom 44 dolazi s T-Topom koji je napravljen …

Ovo je fotografija Technohull Explorer 40 Testovi

Technohull Explorer 40 na testu: Gumenjak za užitke

U Technohullu nisu razmišljali o klasičnim gumenjacima, već o tome kako napraviti brza i istodobno sigurna plovila koja će izdržati teške vremenske uvjete. Explorer 40 …

Ovo je fotografija novog Pirelli 35 View Jahting

Novi Pirelli 35: Prostran i funkcionalan

Novi Pirelli 35 svoju svjetsku premijeru imao je na Boat Showu u Genovi i brzo pronašao put do ljubitelja gumenjaka. Švedski studio Mannerfelt Design Team …

Testovi

Ribco Seafarer 33 na testu: Gumenjak s X-faktorom

Ribco Seafarer 33 atraktivno je dizajniran brod od gotovo 10 metara koji može služiti kao luksuzan tender ili dnevni cruiser za četiri osobe Grčki proizvođač …

Sunseeker Hawk 38 Testovi

Sunseeker Hawk 38 na testu: Rođen za brzinu

Hawk 38 već na prvi pogled impresionira svojim agresivnim dizajnom, a trup duljine 12 metara i širine od samo 2,32 metra zaintrigirat će vas, ne …

Technohull Testovi

Technohull Omega 45 na testu: Brži od metka

Najveći model tvrtke Technohull testirali smo jurnjavom na moru ispred Monaka, a nevjerojatne performanse postignute po lošim uvjetima u praksi su dokazale tvrdnju kako ova …

Ovo je fotografija grad Rovinj Hrvatska

Rovinj: Grad u kojem Istra ljubi more

Rovinj su slikari, pisci i moderni turistički nomadi proglasili jednim od najromantičnijih europskih gradića. U njemu ljeti na terasama gore svijeće, a putnik namjernik – …

Ovo je fotografija CRN M/Y 142 Jahting

CRN napreduje u gradnji M/Y 142

Kuća CRN, legendarno brodogradilište koje sad pripada grupi Ferretti, lijepo napreduje u gradnji custom jahte CRN M/Y 142. Ovu aluminijsku megajahtu dizajnirao je tehnički ured …

Ovo je fotografija jedrilice ClubSwan 36 u plovidbi Testovi

ClubSwan 36 na testu: Monoklasa na raketni pogon

ClubSwan 36 iznenadit će vas performansama koje su plod izuzetno pametnih rješenja smišljenih u konstrukciji jedrilice, da bi je prilagodili modernim jedriličarskim trendovima u kojima …

Ovo je fotografija mercedes EQS Automobili

Mercedes EQS prva je električna luksuzna limuzina na svijetu

Model EQS je prva potpuno električna limuzina iz serije Mercedes-EQ. S ovom limuzinom Mercedes-EQ ponovo definira ovaj segment vozila. EQS je također prvi model koji …

Ovo je fotografja rolex satovi explorer Luksuz

Novi Rolex satovi za 2021. godinu

Rolex predstavlja najnovije kreacije koje su oživljene njihovim jedinstvenim urarstvom. Ovi nas satovi vode od najdubljih špilja do najviših planinskih vrhova, od vanjskih dijelova Sunčeva …

Ovo je fotografija Porsche Ladies Day 2021 Automobili

Porsche Ladies Day 2021.: Prvi Porsche event samo za žene

Povodom Dana žena, prvi put u Hrvatskoj organiziran je Porsche Ladies Day 2021., vozački event Porschea samo za žene. Odabrane dame imale su priliku isprobati …

Scroll to Top