Pirelli Pzero 1100 Cabin

3 MINUTES READ
00:00:43

Pirelli Pzero 1100 Cabin – Gumeni Ferrari

Gumena brodica ili brza jahta? Pirelli je pomirio ta dva pojma u modelu s kabinicom i unutarnjim motorima, koji se odlikuje lijepim dizajnom i visokim performansama

Kada se spomene ime Pirelli, većina ljudi odmah pomisli na kvalitetne gume za motocikle i automobile istoimenoga talijanskog proizvođača, no nautičari će prije pomisliti na istoimene kvalitetne gumenjake koji već desetak godina predstavljaju sam vrh ponude u svijetu velikih gumenjaka. Istina, istoimeni proizvođač guma nije jedini proizvođač, već su gumenjaci rađeni u suradnji s talijanskim brodogradilištem Technorib koje proizvodi gumenjake još od pedesetih godina prošlog stoljeća. Početkom lipnja dobili smo priliku testirati jedan od njihovih gumenjaka, model Pirelli PZero 1100 Cabin. Gledajući specifikacije, odmah je očito da ovo nije samo poveći gumenjak s plastičnim dnom, već je riječ o punokrvnom dnevnom krstašu s centralnom konzolom i malenom kabinom. S ukupnom dužinom od 10 metara i unutarnjim motorima Pirelli PZero 1100 Cabin možda će nekima i izgledati kao plastični brod s dodanim zračnim komorama, no prednost ovakvog dizajna brodova već desetljećima uživaju službe za spašavanje s obzirom da on omogućuje puno bolje ponašanje na nemirnom moru. PZero 1100 Cabin, unatoč veličini, nimalo ne bježi od svojih ‘gumenjačkih’ korijena te zadržava relativno uzak trup koji mu daje odličnu brzinu, a, kao i svi gumenjaci, ima puno prostora za boravak na otvorenom. Spomenuti model na testu nas je dočekao u ozbiljnom izdanju sa svijetlosivim trupom. Ipak, kada se na njega postave narančasti jastuci, sva ozbiljnost sivog trupa pada u vodu u lijepoj kombinaciji boja, sivog i narančastog. Krmena platforma preko koje smo ušli u brod proteže se metar od kraja samog trupa, što čini odličnu zaštitu od propelera motora i lijepo mjesto za ulazak u more.

Pirelli
Novi Pirelli 1100 Cabin s lakoćom postiže 40 čvorova brzine

Cijela krma broda zauzeta je mjestom za jastuke sunčališta, s prolazom u sredini koji se također može pokriti jastukom. Sam kokpit je vrlo jednostavan, s polukružnom sofom te mjestom za montažni stol i dvodijelnim barom u kojemu se nalazi sudoper, mjesto za električni roštilj, te hladnjak. Središnji prolaz između dva dijela bara vodi nas do centralne konzole koja ujedinjuje upravljačko mjesto te ulaz u kabinu, a sama konzola natkrivena je malenim čvrstim krovom koji se nastavlja na vjetrobransko staklo te pruža odličnu zaštitu od vjetra, mora i sunca, a u vožnji i dalje imate osjećaj da ste u potpunosti na otvorenom. Na pramcu se nalazi još jedno sunčalište, a bitno je naglasiti da su bočni prolazi pokriveni tikovinom umjesto protuklizne podloge, za prolazak do vrha pramca. Kabina u unutrašnjosti je vrlo jednostavna, tu se nalazi tek ležaj za dvoje, malena kupaonica s WC-om, umivaonikom te tušem. Iako sama unutrašnjost nema stajaću visinu, osjećaj boravka u njoj nije nimalo klaustrofobičan, što često zna biti slučaj kod glisera namijenjenih dnevnoj plovidbi, te će poslužiti svrsi ako se želite odmoriti od sunca ili prespavati jednu noć na vikend-krstarenju do malo udaljenije lokacije. Kabina možda i neće biti potrebna s obzirom na performanse ovoga broda; opremljen s dva Mercruiser 4.5 litrena dizelska motora, s po dva puta 250 konjskih snaga, postiže maksimalnu brzinu od 40 čvorova. I pri maksimalnim brzinama PZero 1100 zadržava odličnu upravljivost te zračne komore pomažu u sprječavanju previše naginjanja u okretima.

Pirelli
Gumenjak krasi vrhunska kvaliteta izrade i privlačan dizajn

Za krstarenje, optimalna brzina je oko 24-25 čvorova pri 2.300-2.400 okretaja. Za one kojima to nije dovoljno proizvođač je ponudio čitav niz verzija s različitim motorima, bilo benzinskim ili dizelskim, do maksimalne snage od dva puta po 320 konjskih snaga, a isti model dostupan je i u verziji s izvanbrodskim motorima. Pirelli PZero 1100 Cabin pravi je pokazatelj zašto je brend Pirelli jedan od najboljih proizvođača iz svijeta velikih gumenjaka. Nešto poput Ferrarija gumenjaka, samo puno praktičniji.

Tehnički podaci

TEHNIČKI PODACI
Duljina: 11,37 m
Širina: 3,54 m
Spremnik za gorivo: 750 l
Spremnik za vodu: 160 l
Istisnina: 3.000 kg
Motor: Gasoline Inboard 2 x Mercruiser 4.5L DTS BRAVO 1 (2 x 250 HP)
Najveća brzina: 40 čv.
Brzina krstarenja: 25-30 čv.
Graditelj: Technorib s.r.l.
Zastupnik: Navis Marine

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Technohull T7 u plovidbi Testovi

Technohull T7 na testu: Mini Techno

T7 predstavlja novu generaciju gumenjaka Technohull, poznatih prvenstveno po odličnim performansama i kvaliteti izrade, a ovaj model nije nas razočarao ni po jednom ni po …

Ovo je fotografija Cranchi A46 Cannes Yachting Festival premijere Jahting

Ostale važne premijere na Cannes Yachting Festivalu 2021.

Brojne premijere novih brodova obilježit će 43. Cannes Yachting Festival. Odabrali smo nekoliko njih koje biste svakako trebali pogledati, od nove njemačke marke do Swana …

Ovo je fotografija Ribco Venom 44 Jahting

Inovativni Ribco Venom 44 s karbonskim T-Topom

Teško je vrhunski gumenjak kao što je Ribco Venom 44 učiniti još boljim, ali moguće je. Novi Venom 44 dolazi s T-Topom koji je napravljen …

Ovo je fotografija Technohull Explorer 40 Testovi

Technohull Explorer 40 na testu: Gumenjak za užitke

U Technohullu nisu razmišljali o klasičnim gumenjacima, već o tome kako napraviti brza i istodobno sigurna plovila koja će izdržati teške vremenske uvjete. Explorer 40 …

Ovo je fotografija Pirelli 35 Jahting

Novi Pirelli 35: Prostran i funkcionalan

Novi Pirelli 35 svoju svjetsku premijeru imao je na Boat Showu u Genovi i brzo pronašao put do ljubitelja gumenjaka. Švedski studio Mannerfelt Design Team …

Testovi

Ribco Seafarer 33 na testu: Gumenjak s X-faktorom

Ribco Seafarer 33 atraktivno je dizajniran brod od gotovo 10 metara koji može služiti kao luksuzan tender ili dnevni cruiser za četiri osobe Grčki proizvođač …

Putovanja

Blue Kotor Bay Premium Spa Resort: Moć mora

Dignite sidro i uputite se prema marini Blue Kotor Bay i Retreatu De’MAR u čijem je središtu filozofija wellbeinga Vrhunsko spa odmaralište Blue Kotor Bay …

Automobili

Porsche 911 GT3 RS ultimativni je cestovni bolid

Novi Porsche 911 GT3 RS službeno je predstavljen kao ultimativni sportski cestovni automobil, koji je, s 518 konjskih snaga najsnažniji serijski Porsche s atmosferskim motorom …

Franz Schillinger Jahting

Franz Schillinger: Ispunjavanje snova

Austrijski poduzetnik za naš magazin govori o usponu brenda Sanlorenzo u regiji, poslovnoj filozofiji, Frauscherovim brodovima i Hrvatskoj kao ekskluzivnoj destinaciji Sanlorenzo Adria pokazuje znakove …

Hoteli

Prijeko Palace: Dodir renesanse

U srcu grada Dubrovnika, hotel Prijeko Palace i restoran Stara Loza savršeno skladno spajaju prošlost i sadašnjost Ako tražite nezaboravno i drukčije mjesto za odmor …

Cranchi E26 Rider u plovidbi Testovi

Cranchi E26 Rider na testu: Talijanski žigolo

Klasične gliserske linije i prekrasna tamnoplava boja s efektom, koju je Christian Grande savršeno spario s tamno crvenim kožnim tapecirungom, čine Cranchi E26 Rider modernim …

Putovanja

Nikki Beach: Nova destinacija za jahtaše

Doživite ljetnu idilu kompleksa Nikki Beach Montenegro uz nezaboravan spoj zabave, uživanja i gastro–avanture Nikki Beach Montenegro, dio svjetskog lanca luksuznih odmarališta, je restoran i …

Scroll to Top