Pirelli Pzero 1100 Cabin na testu: Gumeni Ferrari



3 min
00:00:43
00:00:43

Gumena brodica ili brza jahta? Pirelli je pomirio ta dva pojma u modelu s kabinicom i unutarnjim motorima, koji se odlikuje lijepim dizajnom i visokim performansama

Kada se spomene ime Pirelli, veฤ‡ina ljudi odmah pomisli na kvalitetne gume za motocikle i automobile istoimenoga talijanskog proizvoฤ‘aฤa, no nautiฤari ฤ‡e prije pomisliti na istoimene kvalitetne gumenjake koji veฤ‡ desetak godina predstavljaju sam vrh ponude u svijetu velikih gumenjaka. Istina, istoimeni proizvoฤ‘aฤ guma nije jedini proizvoฤ‘aฤ, veฤ‡ su gumenjaci raฤ‘eni u suradnji s talijanskim brodogradiliลกtem Technorib koje proizvodi gumenjake joลก od pedesetih godina proลกlog stoljeฤ‡a. Poฤetkom lipnja dobili smo priliku testirati jedan od njihovih gumenjaka, model Pirelli PZero 1100 Cabin. Gledajuฤ‡i specifikacije, odmah je oฤito da ovo nije samo poveฤ‡i gumenjak s plastiฤnim dnom, veฤ‡ je rijeฤ o punokrvnom dnevnom krstaลกu s centralnom konzolom i malenom kabinom. S ukupnom duลพinom od 10 metara i unutarnjim motorima Pirelli PZero 1100 Cabin moลพda ฤ‡e nekima i izgledati kao plastiฤni brod s dodanim zraฤnim komorama, no prednost ovakvog dizajna brodova veฤ‡ desetljeฤ‡ima uลพivaju sluลพbe za spaลกavanje s obzirom da on omoguฤ‡uje puno bolje ponaลกanje na nemirnom moru. PZero 1100 Cabin, unatoฤ veliฤini, nimalo ne bjeลพi od svojih โ€˜gumenjaฤkihโ€™ korijena te zadrลพava relativno uzak trup koji mu daje odliฤnu brzinu, a, kao i svi gumenjaci, ima puno prostora za boravak na otvorenom. Spomenuti model na testu nas je doฤekao u ozbiljnom izdanju sa svijetlosivim trupom. Ipak, kada se na njega postave naranฤasti jastuci, sva ozbiljnost sivog trupa pada u vodu u lijepoj kombinaciji boja, sivog i naranฤastog. Krmena platforma preko koje smo uลกli u brod proteลพe se metar od kraja samog trupa, ลกto ฤini odliฤnu zaลกtitu od propelera motora i lijepo mjesto za ulazak u more.

Pirelli
Novi Pirelli 1100 Cabin s lakoฤ‡om postiลพe 40 ฤvorova brzine

Cijela krma broda zauzeta je mjestom za jastuke sunฤaliลกta, s prolazom u sredini koji se takoฤ‘er moลพe pokriti jastukom. Sam kokpit je vrlo jednostavan, s polukruลพnom sofom te mjestom za montaลพni stol i dvodijelnim barom u kojemu se nalazi sudoper, mjesto za elektriฤni roลกtilj, te hladnjak. Srediลกnji prolaz izmeฤ‘u dva dijela bara vodi nas do centralne konzole koja ujedinjuje upravljaฤko mjesto te ulaz u kabinu, a sama konzola natkrivena je malenim ฤvrstim krovom koji se nastavlja na vjetrobransko staklo te pruลพa odliฤnu zaลกtitu od vjetra, mora i sunca, a u voลพnji i dalje imate osjeฤ‡aj da ste u potpunosti na otvorenom. Na pramcu se nalazi joลก jedno sunฤaliลกte, a bitno je naglasiti da su boฤni prolazi pokriveni tikovinom umjesto protuklizne podloge, za prolazak do vrha pramca. Kabina u unutraลกnjosti je vrlo jednostavna, tu se nalazi tek leลพaj za dvoje, malena kupaonica s WC-om, umivaonikom te tuลกem. Iako sama unutraลกnjost nema stajaฤ‡u visinu, osjeฤ‡aj boravka u njoj nije nimalo klaustrofobiฤan, ลกto ฤesto zna biti sluฤaj kod glisera namijenjenih dnevnoj plovidbi, te ฤ‡e posluลพiti svrsi ako se ลพelite odmoriti od sunca ili prespavati jednu noฤ‡ na vikend-krstarenju do malo udaljenije lokacije. Kabina moลพda i neฤ‡e biti potrebna s obzirom na performanse ovoga broda; opremljen s dva Mercruiser 4.5 litrena dizelska motora, s po dva puta 250 konjskih snaga, postiลพe maksimalnu brzinu od 40 ฤvorova. I pri maksimalnim brzinama PZero 1100 zadrลพava odliฤnu upravljivost te zraฤne komore pomaลพu u sprjeฤavanju previลกe naginjanja u okretima.

Pirelli
Gumenjak krasi vrhunska kvaliteta izrade i privlaฤan dizajn

Za krstarenje, optimalna brzina je oko 24-25 ฤvorova pri 2.300-2.400 okretaja. Za one kojima to nije dovoljno proizvoฤ‘aฤ je ponudio ฤitav niz verzija s razliฤitim motorima, bilo benzinskim ili dizelskim, do maksimalne snage od dva puta po 320 konjskih snaga, a isti model dostupan je i u verziji s izvanbrodskim motorima. Pirelli PZero 1100 Cabin pravi je pokazatelj zaลกto je brend Pirelli jedan od najboljih proizvoฤ‘aฤa iz svijeta velikih gumenjaka. Neลกto poput Ferrarija gumenjaka, samo puno praktiฤniji.

Tehniฤki podaci

TEHNIฤŒKI PODACI
Duljina: 11,37 m
ล irina: 3,54 m
Spremnik za gorivo: 750 l
Spremnik za vodu: 160 l
Istisnina: 3.000 kg
Motor: Gasoline Inboard 2 x Mercruiser 4.5L DTS BRAVO 1 (2 x 250 HP)
Najveฤ‡a brzina: 40 ฤv.
Brzina krstarenja: 25-30 ฤv.
Graditelj: Technorib s.r.l.
Zastupnik: Navis Marine

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadrลพaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadrลพaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above