Živopisnim motivima, od kojih su najupečatljiviji oni nadahnuti remek-djelima majstora slikarstva kao što su Monet, Klimt, Hundertwasser i Mucha, nakit Freywille na jedinstven način oduševljava ljubitelje umjetnosti i profinjene estetike diljem svijeta
U središtu Beča od davne 1951. godine, s najvećom pažnjom i posebnom ljubavlju, tehnikom emajliranja izrađuje se nakit Freywille ukrašen 24-karatnim zlatnim prahom. Drevni proces pečenja emajla iznimno je složen te podrazumijeva više od 80 pojedinačnih koraka, od kojih je većina ručni rad. Posebno kompleksan je postupak ornamentiranja u kojem se svaki najsitniji detalj i motiv raskošnog dizajna dugotrajno osmišljava i vrlo precizno oslikava. Autentičan Freywille stil na posve novi način spaja umjetnost oslikavanja s visokokvalitetnom tehnikom pečenja emajla.

Radi se o inovativnoj tehnici fuzije 18-karatnog zlatnog praha s emajlom, čime se postiže iznimna postojanost i sjaj svakog komada nakita. Freywille tehnika emajliranja proizlazi iz tradicionalnog ručnog oslikavanja nakita iz 18. stoljeća, kada se svaka boja nanosila pojedinačno te posebno pekla na točno određenoj visokoj temperaturi.
Emajliranje je vrhunsko zanatstvo i uvijek mora biti postignuta stopostotna preciznost jer pogrešno vrijeme ili temperatura pečenja dovode do pucanja emajla pa se zato potkraj 18. stoljeća odustalo od izvorne tehnike, a umjetnički radovi bili su preskupi.
Pri kreativnom stvaranju osebujnog dizajna Freywille umjetnici izrađuju skice gvaš tehnikom. Najteži i najvažniji dio u procesu izrade nakita je prenošenje tih skica na pripremljeni emajl bez ijedne promjene bogatih nijansi snažnih boja i uz zadržavanje svakog detalja dizajna, baš kao na izvornoj skici. Od brojnih izvornih skica gvaš bojama odabiru se samo potpuno savršena umjetnička djela, te će kao takve biti prenesene u dizajn na emajlu, staklenom materijalu pomiješanom s posebnim dodacima. Smjesa staklenog praha i minerala se usitnjava pomoću porculanskih kuglica i vode u mlinu, sve dok se ne dobije emajl pasta.
Gotove raskošno obojene dragocjene pločice emajla ručno se postavljaju između okvira nakita od 24-karatne pozlate, rodij-paladij prevlake ili 18-karatnog čistog zlata
Ova procedura izvodi se posebno za svaku boju emajla u točno određenim, preciznim i ponovljivim omjerima. Formule tih mješavina su dobro čuvana poslovna tajna jer su upravo one zaslužne za jedinstveni sjaj boja koje nikada ne blijede. Aplikacija dizajna započinje baznim slojem 24-karatnog žutog ili bijelog zlata u prahu koji se ručno nanosi i topi specijalnim postupkom. Nakon toga, baš kao što se slažu kamenčići u mozaiku, jedna za drugom apliciraju se raskošne boje. Prilikom njihova nanošenja izbor odgovarajućih nijansi određen je umjetničkim opredjeljenjem.
Naime, povijesni izvor dizajna, bez obzira je li posrijedi povijesno-umjetnička epoha ili remek-djelo velikana slikarstva, definira i boje kojima će se postići umjetnička autentičnost. Kada se nanesu sve boje, brojni slojevi na emajlu se sjedinjuju i povezuju posebnim postupkom pečenja koji se zove dekorbrand.
Nakon pečenja, svaki pojedini komad emajla se pažljivo polira i završno precizno ručno oslikava pa ponovno još jednom peče. Konačno, gotove raskošno obojene dragocjene pločice emajla ručno se postavljaju između okvira nakita od 24-karatne pozlate, rodij-paladij prevlake ili 18-karatnog čistog zlata. Nakon stroge kontrole kvalitete izrade, malo umjetničko djelo spremno je za budućeg vlasnika – strastvenog ljubitelja nakita, kulture i umjetnosti.
Fotografije & video Freywille