Ovaj model zamišljen je ponajprije kao tender superjahtama, no jedinstvene odlike bit će privlačne i onima kojima će ovo biti brod za kratkotrajna krstarenja, koji će moći uživati na njemu kao na svojoj privatnoj plaži
Od svog osnutka, Evo Yachts privlači pozornost od strane nautičkih medija i ljubitelja nautike. Oštre, svemirske linije njihovih modela, koje više izgledaju kao da pripadaju nevidljivom lovcu nego brodu za odmor, a uz to ako dolaze u crnoj boji u kojoj je bio primjerak Evo 43 koji smo imali prilike testirati, očito će svugdje privući pažnju, no osim samog izgleda ovaj model krije mnogo drugih kvaliteta.
Evo 43 dizajniran je da puži maksimalan prostor u kokpitu, tako da je krma potpuno otvorena i završava s krmenom platformom koja na svom kraju, umjesto klasičnih ljestvi za ulazak u more, posjeduje čitavo stubište koje se podiže, rastvara i spušta u more zajedno s platformom na vrhu koja zaranja ispod površine vode. No, ovo nije jedini dio koji se hidraulički rastvara na ovome brodu – krmeni dio kokpita se, kada brod miruje, može proširiti razmicanjem bočnih stranica broda povećavajući maksimalnu širinu s 4,52 metra na čak 6,31 metar.
Umjesto klasičnog odvojenog sunčališta, na ovome brodu jastuci za sunčanje postavljaju se direktno na pod kokpita, a na mjestu ih drže same bočne strane kokpita, dovoljno čvrsto da se bez problema može ploviti maksimalnom brzinom s njima. U slučaju da vam trebaju samo dvije pojedinačne ležaljke s pogledom prema krmi, one se isto mogu lagano podignuti iz poda kokpita.
Jastuci sunčališta, kao i jastuci sjedišta oko stola koji se nalazi dublje u kokpitu, žarko narančaste su boje i s tikovinom, koja prekriva čitavu površinu palube, kako u kokpitu, tako i na pramcu, čine efektan i elegantan kontrast. Stol u kokpitu može se rasklopiti na veću površinu i spustiti te tako postaje još jedno ležište u kokpitu. Nasuprot stola nalazi se bar sa sudoperom, roštiljem i hladnjakom, koji se isto može prekriti jastukom i postati još jedno mjesto za sunčanje.
Minimalizam i funkcionalnost koje su očite na svakom koraku na brodu vidljive su i na upravljačkoj ploči, prekrivenoj drvom, kod koje su svi instrumenti sadržani u dva Garminova touchscreen multifunkcijska displeja, a donji je dio rezerviran za ručice gasa, upravljač i Volvo IPS joystick.
Preglednost je odlična, a visoko vjetrobransko staklo koje okružuje kokpit odlično štiti od vjetra u vožnji, koja je pravi užitak na modelu koji smo imali priliku testirati na sajmu u Cannesu na popodnevnom maestralu. Evo 43 pri tome odlično probija valove, a upravljivost je isto odlična, kao kod maloga glisera. Unutrašnjost prati ideju broda kao dnevnog krstaša te se sastoji od salona sa stolom koji se može spustiti i pretvoriti u krevet za dvoje, potpuno opremljenom prostranom kupaonicom i krmenom kabinom s bračnim krevetom.
Čitava unutrašnjost uređena je s bijelim i svijetlim drvom tako da djeluje vrlo prostrano, a može se pohvaliti i stojećom visinom u većini prostora. S četrdeset tri stope dužine, Iako je zamišljen da prvenstveno služi kao tender superjahtama, Evo 43 bit će privlačan i onima kojima će ovo biti brod za kratkotrajna krstarenja i koji će moći uživati na njemu kao na svojoj privatnoj plaži.
Fotografije & video Evo Yachts