SACS Strider 13 na testu: Novi standard u segmentu maxi gumenjaka



4 min
00:01:00
00:01:00

Nova generacija Sacsova maxi gumenjaka idealan je izbor za vlasnike koji traže savršenu kombinaciju sporta i luksuza

Novi SACS Strider 13 doživio je premijeru na nautičkom sajmu u Cannesu prošlog rujna. Redizajn već uspješnog modela, koji je postavio standarde u segmentu maxi gumenjaka, brodogradilište SACS Tecnorib povjerilo je Christianu Grandeu.

Što donosi novi Strider 13?

Talijanski dizajner je povećao dimenzije novog modela i unio niz inovacija, tako da s pravom možemo reći da se ovdje radi o potpuno novom gumenjaku koji će, kao i prethodnik, postati mjerilo u klasi. Nakon što smo već testirali manji Strider 11 i veći Strider 15, smatramo da novi Strider 13 postiže jedinstvenu ravnotežu između performansi, udobnosti i svestranosti.

Pogled iz zraka na maxi gumenjak SACS Strider 13

Koje su glavne novosti na novoj generaciji Stridera 13? Trup gumenjaka u potpunosti je izmijenjen i ujedinjuje performanse sportskog gumenjaka i komfor jahte na dužim putovanjima. Dužina preko svega novog modela povećana je za 12 cm, dok je širina povećana za impresivnih 50 cm u odnosu na prethodni model.

Još dinamičniji izgled

Iako većih dimenzija, Strider je zadržao niski profil i dobio još dinamičniji i sportskiji izgled. Nove dimenzije omogućile su smještanje tri pilotska sjedala na centralnoj konzoli iza upravljača, puno širi ulaz i stube u kabinu, dva stolića u kokpitu, široke bočne prolaze i više mjesta na krmenim i provenim sunčalištima.

Kabina na SACSU Strider 13

U kabini su sada dva odvojena bračna kreveta i odvojena kupaonica s tuš-kabinom, što model čini komfornijim i primamljivim za duži boravak na moru. Promjer tubusa povećan je s 55 cm na 73 cm, dok je broj komora povećan s osam na devet, što je model učinilo dodatno sigurnijim u plovidbi.

Kako se SACS Strider 13 ponaša na moru?

Testirani model pokretala su dva Volvo dizel motora D6 s po 400 konjskih snaga smještena ispod prostranih sunčališta na krmi broda. Putnu brzinu od 22 čvora postigli smo pri 2560 okretaja u minuti s potrošnjom od 71 litre na sat, dok smo maksimalna 44 čvora postigli pri 3580 okretaja u minuti. Pri testiranju ubrzanja Strider je izglisirao već nakon sedam sekundi bez puno naprezanja.

Na testu broda bilo je pet odraslih osoba te oko 800 litara goriva dok je stanje mora bilo umjereno valovito i zahtjevno za test. Usprkos vremenskim prilikama Strider 13 je položio test s odličnim uspjehom, jer koliko god smo se trudili ‘trinaesticu’ uhvatiti nespremnom, to nismo uspjeli. Svi okreti, sva ubrzanja ili usporavanja bila su bez prskanja mora, naginjanja ili proklizavanja trupa.

Brojna poboljšanja u kokpitu

Robusno vjetrobransko staklo s tvrdim krovom pruža odličnu zaštitu od vjetra pri punoj brzini, sjedala su ergonomska, dok je buka motora umjerena, tako da se može međusobno pričati ili uživati u glazbi tijekom plovidbe. U vožnji krmom preglednost s povišenog upravljačkog mjesta je odlična, a brod odgovara izrazito precizno na komande. Pri naglom usporavanju krmeni val ne prelazi krmenu platformu, a gumenjak se odmah zaustavlja.

SACS Strider 13 glisira u punoj brzini

Upravljačko mjesto smješteno je na centralnom mjestu te pruža odličnu preglednost i udobnost. Centralnom upravljačkom konzolom dominiraju dva Raymarine multifunkcionalna ekrana na dodir, na kojima su svi podaci o navigaciji, snimka krmene kamere ili podaci o radu motora. Komande motora, pramčanog propelera kao i svi prekidači prikladno su smješteni i lako dostupni skiperu iz sjedećeg ili stojećeg položaja.

Velike mogućnosti personalizacije

Brodogradilište nudi i opciju s izvanbrodskim motorima, ali tada se gubi velika krmena platforma prekrivena tikovinom koja dolazi kod modela s unutrašnjim motorima. Prednji dio kabine promijenjen je i neodoljivo podsjeća na masku sportskog automobila, tim više što se sa svake strane nalaze LED svjetla koja osvjetljavaju bočne prolaze i pramčano sunčalište te povećavaju vidljivost u navigaciji.

Bočna linija Stridera 13

Kvaliteta materijala i završna obrada su na najvišem nivou, a posebna pažnja posvećena je detaljima. Brodogradilište nudi nekoliko paketa opreme kod narudžbe te niz dodatnih opcija koje omogućavaju personalizaciju Stridera 13. Kupac može birati boju trupa, tikovine, gumenih tubusa, kabine, hard topa ili fuga na tikovini.

Svestrani gumenjak

Povećane dimenzije novog Stridera 13 izvedene dinamičnim sportskim linijama koje prate jednako sportske i dinamične performanse garancija su da ćemo novu Sacs ‘trinaesticu’ viđati u različitima ulogama, bilo kao tender za superjahte, gumenjak za vikend-odmor ili kao plovilo za dnevne izlete i transfere vezan ispred vila i hotela na obali. U svakoj od tih uloga Strider 13 će se odlično snaći.

SACS Strider 13 tehnički podaci

Duljina: 13,47 m
Širina: 4,26 m
Spremnik za gorivo: 1150 l
Spremnik za vodu: 200 l
Motori: Volvo D6 2 x 400 KS
Najveća brzina: 44 čvora
Graditelj: SACS
Zastupnik: Princess Yachts Adriatic

Fotografije & video SACS

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above