Mercedes-Benz je ušao u segment SUV-ova srednje veličine 2008. godine s modelom GLK. ‘Trendseter u klasi vozila koja raste’ – tako su ga opisivali tadašnji mediji. Njegov vanjski dizajn nepogrešivo je bio izveden iz G-klase, praoca svih Mercedes-Benz SUV vozila. 2015. brend je predstavio svog nasljednika pod imenom GLC koji je nudio još više luksuza, učinkovitiji pogon i najsuvremenije sustave pomoći.
Od predstavljanja GLC-a i njegovog izravnog prethodnika GLK-a, Mercedes-Benz je prodao više od 2,6 milijuna primjeraka diljem svijeta, a nova generacija GLC i GLC Coupé modela nastavlja ovu uspješnu priču.
Standardna oprema novog GLC-a uključuje AVANTGARDE eksterijer s Chrome paketom uključujući kromirane okvire prozora i novu simuliranu donju zaštitu u kromiranom izgledu. To dodaje upečatljive značajke dizajna i poboljšava jedinstvene proporcije vozila. Jedan od glavnih naglasaka dizajna GLC-a je redizajnirani prednji kraj, s prednjim svjetlima koja se spajaju izravno na rešetku hladnjaka kako bi se naglasila širina vozila, te nova rešetka hladnjaka kao dio standardne AVANTGARDE eksterijera, koja sada ima kromirani okvir i sportska lamela u mat sivoj boji s kromiranim ukrasima. AMG line ima rešetku hladnjaka s Mercedes-Benz uzorkom.
Glavna značajka novog GLC Coupéa je njegova sportska silueta. Odmah se prepoznaje kao član Mercedes-Benzove SUV obitelji. Kao sportski brat modela GLC, zaokružuje najprodavaniju Mercedes-Benz seriju vozila. Prvi dojam, prije nego što je GLC Coupé uopće krenuo: elegancija, dinamika i offroad avantura. Upečatljive proporcije, dramatične površine i precizno oblikovani rubovi definiraju nepogrešiv profinjen izgled.
Oba modela imaju nova dvodijelna stražnja svjetla imaju interijer trodimenzionalnog izgleda i naglašavaju širinu stražnjeg kraja. Ovo također ima simuliranu kromiranu donju zaštitu koja pokriva ispušne cijevi simuliranog kromiranog izgleda.
Visoki standardi novog GLC i GLC Coupéa vidljivi su u svakom detalju. Unutrašnjost je standardno je opremljena modernom linijom AVANTGARDE. Armaturna ploča je jasno strukturirana. Gornji dio ima profil poput krila s novim, spljoštenim otvorima za ventilaciju. Donji dio ima veliko ukrasno područje koje se neprimjetno ulijeva u zakrivljenu središnju konzolu.
Čini se da 12,3-inčni (31,2 cm) LCD zaslon visoke razlučivosti ispred vozača slobodno lebdi iznad profila krila i ukrasne površine. Središnji zaslon od 11,9 inča (30,2 cm) izdiže se iz središnje konzole i isto tako izgleda kao da lebdi iznad ukrasne površine. Kao i nadzorna ploča, površina zaslona blago je nagnuta prema vozaču.
Posljednja generacija informacijsko-zabavnog sustava MBUX (Mercedes-Benz User Experience) čini ga još digitalnijim i inteligentnijim – i hardver i softver napravili su veliki korak naprijed: briljantne slike u vozačevom i središnjem zaslonu olakšavaju upravljanje vozilom i funkcije udobnosti. Dva LCD zaslona nude holistički, estetski doživljaj s informacijama predstavljenim na strukturiran i jasan način.
Navigacija preko cijelog zaslona daje vozaču najbolje moguće navođenje rutom. MBUX proširena stvarnost za navigaciju dostupna je kao opcija. Kamera bilježi okolinu ispred vozila. Središnji zaslon prikazuje pokretne slike i također superponira virtualne objekte, informacije i markere. To uključuje, na primjer, prometne znakove, strelice za smjer, preporuke za promjenu trake i kućne brojeve. To može znatno olakšati navigaciju, osobito u urbanim područjima.
Novi GLC i GLC Coupé dostupni su samo kao hibridi: bilo kao plug-in hibridi ili kao blagi hibridi s 48-voltnom tehnologijom i integriranim starter-generatorom. Plug-in hibridi nude domet veći od 100 kilometara (WLTP), što je savršeno za svakodnevnu pretežno električnu vožnju. Uz standardan 4MATIC pogon, Mercedes GLC je kao kod kuće na bilo kojem terenu: bilo na cesti ili izvan nje.
Više informacija možete pronaći na službenim stranicama Mercedes-Benz.
Fotografije & video Mercedes