Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE najsnažnije je serijski proizvedeni automobil iz Affalterbacha. Kombinacija ovog 4,0-litrenog V8 biturbo motora i električnog motora generira snagu sustava od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment sustava od preko 1.400 Nm. Ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h traje samo 2,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 316 km/h
Prvi Mercedes-AMG hibridni model visokih performansi ulazi u serijsku proizvodnju, a baziran je na tehnologijama iz Formule 1. Ovaj koncept uključuje prepoznatljivi raspored pogona s električnim motorom i baterijom na stražnjoj osovini kao i vlastitim snagama razvijenu bateriju visokih performansi.
Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE objedinjuje superiorne performanse i impresivnu dinamiku vožnje s maksimalnom učinkovitosti zahvaljujući specijalnom pogonskom sklopu. Mogli bismo reći da E PERFORMANCE model prenosi DNK AMG Driving Performance filozofije u elektrificiranu budućnost.
Kombinacija 4,0-litrenog V8 biturbo i električnog motora generira snagu sustava od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment sustava od preko 1.400 Nm. Trenutni odziv električnog pogona na stražnjoj osovini, brzi rast okretnog momenta i poboljšana raspodjela mase, omogućuju novo i izuzetno dinamično iskustvo vožnje. Kao u Formuli 1, baterija je specifično projektirana za brzu isporuku i povlačenje snage. Električni domet od 12 kilometara omogućuje praktični domet, primjerice u gradu ili u stambenim četvrtima.
‘S novim modelom Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE transportiramo DNK naše marke u elektrificiranu budućnost. Na taj način slijedimo vlastiti tehnički put, što je ono što je uvijek činili marku AMG tako posebnom i poželjnom. U potpunosti razvijen u Affalterbachu, ovaj hibrid visokih performansi nudi fascinantnu razinu dinamike vožnje i s pravom nosi našu novu tehnološku naljepnicu E PERFORMANCE. S ovim novim konceptom, istovremeno se i otvaramo novim ciljanim skupinama koje će iskusiti Mercedes-AMG kao luksuznu marku visokih performansi za 21. stoljeće.
Naš odlazak u AMG-tipičnu elektrifikaciju podržan je kampanjom na širokoj skali. Oduševljen sam što smo uspjeli ostvariti suradnju s posebnim partnerom, glazbenom superzvijezdom will.i.am, kojeg smo uspjeli nadahnuti našom tehnologijom’, objašnjava Philipp Schiemer, predsjednik Upravnog odbora tvrtke Mercedes-AMG GmbH.
Izražajni dizajn s niskim prednjim dijelom, mišićavim tijelom, niskim krovom i dinamičnim stražnjim krajem, ističe sportske gene ovog coupea sa četiri vrata. Druga privlačna značajka je karakteristični prednji donji spojler, koji je baziran na dizajnu modela AMG GT s dvoja vrata. Čini se kao da je dobiven iz jednog kalupa te se homogeno stapa s dinamičnim dizajnom ukupnog vozila. Vanjski usisnici zraka su širi i više usmjereno prema sredini automobila, a protok zraka je usmjeren prema hladnjacima u lukovima kotača koristeći tri okomita krilca.
Ekskluzivne identifikacijske značajke straga su stražnji donji spojler s integriranom plug-in zaklopkom za punjenje i oznaka modela u crvenoj boji. S ovim hibridom, AMG također predstavlja vanjske užlijebljene trapezoidne dvostruke ispušne cijevi. ‘E PERFORMANCE’ oznaka na blatobranima ukazuje na hibridni pogon.
Kao i u cijeloj seriji modela, za ovu hibridnu verziju dostupne su razne boje karoserije i značajke opreme. Primjerice, moguće je birati između četiri mat laka, pet metalnih lakova i dva nemetalna laka karoserije. Uz to, tu je sedam novih izvedbi laka iz proširene ponude.
Vanjski dizajn moguće je dodatno naglasiti s novim AMG Night paketom II ili kombinacijom Night i Carbon paketa. Uz to, tu su novi 20 i 21 inčni aluminijski kotači, svaki u dvije izvedbe boja. Za ovaj hibrid visokih performansi dostupna je ekskluzivna Edition izvedba.
U modelu AMG GT 63 S E PERFORMANCE, 4,0-litreni V8 biturbo motor se kombinira sa stalno pobuđivanim sinkronim električnim motorom, baterijom visokih performansi koja je razvijena u Affalterbachu i potpuno promjenjivim AMG Performance 4MATIC+ pogonom na sve kotače.
Kombinacija ovog 4,0-litrenog V8 biturbo motora i električnog motora generira snagu sustava od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment sustava od preko 1.400 Nm. Vozne performanse ovog do sada najsnažnijeg serijski proizvedenog vozila iz Affalterbacha su odgovarajuće impresivne: ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h traje samo 2,9 sekundi, a brzina od 200 km/h se može dostići za manje od deset sekundi. Ubrzanje završava na 316 km/h.
Električni motor snage 150 kW (204 KS) ugrađen je u stražnju osovinu, gdje je integriran s električki aktiviranim dvostupanjskim mjenjačem i elektronski kontroliranim stražnjim diferencijalom ograničenog proklizavanja u jednoj kompaktnoj jedinici električnog pogona (EDU). Stručnjaci nazivaju ovaj raspored P3 hibrid. Lagana baterija visokih performansi također je ugrađena iznad stražnje osovine.
Prilikom definirana strategije elektrifikacije, od početka je bilo jasno da će sve bitne komponente biti razvijene u Affalterbachu. U srcu toga je AMG baterija visokih performansi (HPB). Razvoj ove litij-ionske baterije je inspiriran tehnologijama koje su se već dokazale u najtežim uvjetima u Mercedes-AMG Petronas F1 timu Formule 1 na hibridnim trkaćim automobilima.
Fotografije & video Mercedes-AMG