
Galeon 560 Fly na testu: Svestrana jahta
U upoznavanju s ovom jahtom poznatoj po sklopivim balkonima i odrješitom, agresivnom dizajnu, otkrili smo obilje udobnosti u kombinaciji s dobrim plovnim osobinama i respektabilnim performansama
Vanjski dizajn
Galeon 560 Fly je jahta s flybridgeom dugačka 17,82 metra koja se nadovezuje na uspjeh modela 500 Fly, nudeći poboljšanja u optimizaciji prostora, komforu i funkcionalnosti. Djelo poljskog brodogradilišta Galeon Yachts u suradnji s britanskim projektantom Tonyjem Castrom, ovaj model donosi nekoliko profinjenih dizajnerskih elemenata i praktičnih značajki.
Prepoznatljiv stil i praktični detalji
Izvana, 560 Fly zadržava prepoznatljiv stil kuće, karakteriziran odrješitim, modernim linijama i agresivnim profilom. Upadljivi bočni prozori uokvireni su crnim okvirima koji tvore vizualni motiv koji podsjeća na široki V, prepoznatljivi znak serije Fly.
Nadgrađe je vizualno podijeljeno na dva kontrastna dijela: donji dio kojim dominiraju tamno zatamnjeni salonski prozori i gornji bijeli dio koji tvori bazu i krov flybridgea. Nad fly se nadvija kruti krov protočnih linija koji doprinosi dinamičnom izgledu jahte.
Beach mode
Na krmi se nalazi hidraulična platforma za kupanje koja omogućuje praktičan pristup vodi i može poslužiti za spremanje tendera ili jet skija do 500 kg. Ovo područje također uključuje pristup kabini za posadu (opcija) i stube koje vode do kokpita. Krmeni kokpit izravno je povezan sa salonom širokim kliznim staklenim vratima i ima klupu koja može biti okrenuta prema naprijed ili prema natrag.
Jedna od prepoznatljivijih značajki jahte su sklopivi bočni balkoni, koje brodograditelj naziva 'beach mode', koji znatno proširuju širinu i stvaraju prostrano, otvoreno područje za druženje i razonodu.
Dodatne vanjske zone za opuštanje uključuju pramčano sunčalište i palubu za sunčanje na flybridgeu, pa jahta nudi i više nego dovoljno prostora za uživanje na otvorenom.
Sam flybridge je vrhunski izveden, opremljen s više mjesta za sjedenje, elementom s roštiljem i velikim prostorom za blagovanje s dva stola i sofama. Kruti krov omogućava uživanje u obrocima u sasvim pristojnoj hladovini, dok gornje upravljačko mjesto nudi izvrsnu preglednost i ima ergonomske kontrole.
Komforna unutrašnjost
Unutra, glavna paluba je pretežno salon otvorenog tipa. Kuhinja, smještena s lijeve strane, uključuje prostranu radnu površinu i moderne uređaje. Preko puta kuhinje nalazi se mali prostor za sjedenje sa stolom i dvije sofe, a prozori se tamo mogu otvoriti da povežu taj prostor s bočnim balkonima.
Naprijed, blagovaonica uključuje sofu u obliku slova C sa središnjim stolom s lijeve strane i manju sofu s desne strane. Donje upravljačko mjesto, također s desne strane, ima dva sjedala, velike navigacijske zaslone i bočna vrata za brz pristup desnom dijelu palube. Iako je preglednost iznutra pretežno dobra, može biti donekle ograničena prije glisiranja.
Veliki panoramski prozori u cijelom salonu propuštaju obilje prirodnog svjetla i snažnu vizualnu vezu s morem. Unutarnja završna obrada može se prilagoditi željama kupca, s opcijama kao što su mat orah, hrast, polirani furnir, vrhunske tkanine i detalji od nehrđajućeg čelika.
Raspored kabina
Ispod palube, jahta može primiti do šest gostiju u tri kabine, s dvije kupaonice i kabinom za posadu na krmi (opcija).
Vlasnička kabina se proteže cijelom širinom trupa u sredini i ima bračni krevet, toaletni ili radni stol, mali salon i vlastitu kupaonicu.
VIP kabina u pramcu također ima bračni krevet, dovoljno prostora za pohranu i vlastitu kupaonicu, dok je dvostruka gostinska kabina s lijeve strane idealna je za goste ili djecu.
Dodatna kabina za posadu, s pristupom s platforme za kupanje, nudi fleksibilnost za vlasnike koji svoju jahtu namjeravaju ponuditi u čarter.
Ponašanje na moru
Primjerak koji smo testirali bio je opremljen s dva motora Volvo Penta D13-900 s osovinskim pogonom, što je najsnažnija dostupna konfiguracija. Sa svim punim spremnicima, postigao je maksimalnu brzinu od 31,4 čvora pri 2340 okretaja u minuti i ugodnu brzinu krstarenja od 24 čvora pri 2000 okretaja u minuti, trošeći oko 130 litara na sat po motoru.
Trup, koji je dizajnirao Tony Castro, jamči stabilnost i efikasne performanse, s minimalnim prskanjem na palubi tijekom plovidbe. Stabilizator Seakeeper povećava udobnost u teškim uvjetima, dok pramčani i krmeni potisnici, upravljanje joystickom i daljinski sustavi Dockmate olakšavaju manevriranje na ograničenom prostoru.
Kao i drugi modeli kuće Galeon, 560 Fly nudi visok stupanj prilagodbe. Vlasnici mogu birati između različitih vrsta drva u interijeru, presvlaka, vanjskih završnih obrada i opreme na brodu. Raspored može biti prilagođen za privatna krstarenja ili čarter, s opcijama kao što su dodatni hladnjaci, ledomati ili alternativne konfiguracije kabina.
Konačna ocjena
Ukratko, Galeon 560 Fly se ističe u segmentu jahti od 15 do 18 metara kombinacijom performansi, dizajnerskih inovacija i komfora. Mudra upotreba prostora, a pogotovo sklopivi balkoni, poboljšava iskustvo na moru i dokazuje predanost Galeona inovacijama u dizajnu.
Jednako prikladan za privatnu upotrebu i za čarter, Galeon 560 Fly nudi svestranost, luksuz i osjećaj prostranosti koji nadmašuje očekivanja.
Galeon 560 Fly tehnički podaci
Opće | |
---|---|
Loa (m) | 17,82 |
Širina (m) | 4,82 |
Gaz (m) | 1,05 |
Istisnina (t) | 27,6 |
Kabine | 3 |
Ležajevi | 6 |
Spremnik za gorivo (l) | 2 x 1100 |
Spremnik za vodu (l) | 700 |
Max brzina (kts) | 30 |
Brzina krstarenja (kts) | 25 |
Proizvođač | Galeon Yachts |
Prodavač | Atal Nautica |
Standardni motori |
---|
2 x 725 |
Opcionalni motori |
---|
2 x 900 |
Tekst Mlađan Marušić
Fotografije Atal Nautica