Watches & Wonders: Budućnost je stigla u urarsku industriju

3 MINUTES READ
00:01:05

Na virtualnom showu Watches & Wonders koji je startao 25. travnja točno u podne 30 je brendova interaktivnim prezentacijama otkrio posjetiteljima uzbudljivi svijet satova

Umjesto najvećeg godišnjeg okupljanja kreativne i poslovne zajednice iz svijeta urarstva i draguljarstva u Ženevi, Fondation de la Haute Horlogerie prvi put u povijesti organizira virtualni show Watches & Wonders 2020 koji je startao 25. travnja u 12:00 na kojemu je 30 brendova predstavilo svoje luksuzne satove i nakit. Velika je to promjena i iskorak za prilično konzervativnu branšu čije se kreacije temelje na sofisticiranom ručnom radu i rijetkim vještinama koje se njeguju i usavršavaju u manufakturama smještenim u pitoresknim mjestašcima u švicarskim Alpama.

Watches & Wonders početak nove ere

Najkompliciraniji i najljepši primjerci satova i nakita ponekad nastaju godinama, da bi njihovi kreatori okupljeni u grupaciji Richemont ili pak rade u malim nezavisnim manufakturama, svoje novitete od 1991. prikazivali na Salonu visokog urarstva i draguljarstva u Ženevi (SIHH). Na njega su sudionici oduvijek dolazili samo s pozivnicom, ekskluzivnost se osjećala na svakom koraku. Isprobavanje satova, osluškivanje njihovih mehanizama, razgovori s dizajnerima i direktorima Cartiera, Piageta, IWC-a, Vacheron Constantina, Audemars Pigueta, Jaeger Le Coultrea, Paneraija, Ulysse Nardina i drugih renomiranih urarskih kuća, te druženja sudionika iz cijelog svijeta na elegantnim večernjim zabavama, bili su sastavni dio ove manifestacije. No ta era sada završava.

Pandemija COVID – 19 posve je promijenila show Watches & Wonders, pa je konzervativni Fondation de la Haute Horlogerie naglo ubrzao digitalizaciju koncepta okupljanja urarske zajednice

Još jesenas organizatori SIHH-a najavili su zaokret i okupljanje preimenovali u Watches & Wonders te njegovo održavanje iz siječnja premjestili na kraj travnja. Manifestaciju gotovo tri desetljeća zatvorenu samo za profesionalce i novinare koje ih prate, namjeravali su otvoriti za publiku, osobito mlađu, te joj na brojnim događanjima u gradu pružiti priliku da isproba skupe satove i snima selfije. Industrija luksuznih satova vidjela je u tome priliku da se putem društvenih mreža približi novim generacijama koje tek otkrivaju da je skupi sat na ruci mnogo više od modnog detalja.

Marketinški potencijal

‘Oduševljeni smo što ćemo u partnerstvu s najboljim urarskim brendovima oživjeti online koncept Watches & Wonders, i to u trenutku kada našoj industriji najviše treba’, objašnjava Fabienne Lupo, predsjednica i direktorica Fondation de la Haute Horlogerie, koja unatoč ovogodišnjoj potpunoj digitalizaciji, za iduću godinu najavljuje i fizičko okupljanje urarske zajednice u Ženevi.

Watches And Wonders Fabienne Lupo 01
Predsjednica i direktorica Fondation de la Haute Horlogerie Fabienne Lupo

Tome se vesele Luka i Ivan Marinović, čija je tvrtka Marli distributer, između ostalih, satova IWC i Panerai za hrvatsko tržište. U doba korona virusa njihov online dućan Watch-a-Porter.com sve bolje posluje, pa kaže Luka, ne sumnja ni u marketinški uspjeh novog koncepta Watches & Wonders.
‘Sjajno je da je FHH u relativno kratkom vremenu uspio posve digitalizirati cijelu manifestaciju i vjerujem da će svi sudionici dobiti sve potrebne informacije na jednom mjestu. No bio bih nesretan da to postane jedini susret, bez socijalnih kontakata i doživljaja koji su uistinu bili nezaboravni. Satovi i sve oko njih ipak su satkani od emocija’, smatra Marinović.

Naime, pandemija COVID – 19 posve je promijenila show Watches & Wonders, pa je konzervativni Fondation de la Haute Horlogerie naglo ubrzao digitalizaciju koncepta okupljanja urarske zajednice. Tako je 25. travnja u podne – na dan kada je trebao biti otvoren show u Ženevi – proradila online platforma – odredišna stranica watchesandwonders.com. Na tom centralnom portalu svaki od 30 brendova u dinamičnim interaktivnim prezentacijama otkrio je posjetiteljima uzbudljivi svijet satova.

Maximillian Buser Vlasnik Manufakture MB&F 01
Vlasnik manufakture MB&F Maximilian Büsser

‘Mi znamo da naše ekskluzivne satove po cijeni između 50 i 100 tisuća eura nitko neće naručiti online ako ih prethodno nije stavio na ruku, osluhnuo njihov mehanizam i pri tome osjetio emociju. To se može ostvariti samo fizičkim dodirom, no digitalne platforme su nam važne kako bi naši potencijalni kupci dobili što više informacija’, kaže Maximilian Büsser, vlasnik manufakture MB&F, koji će njihove ovogodišnje novitete umjesto u interakciji uživo, predstaviti virtualno.

Putem platforme watchesandwonders.com okupljeni brendovi kontinuirano će predstavljati svoje novitete, a u drugoj fazi, negdje krajem ljeta u planu je i formiranje strateških e-commerce partnerstava, koja će polako ali sigurno prodaju luksuznih satova preseliti na online platforme.

Tekst Dubravka Tomeković Aralica

Fotografije & video Watches & Wonders

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija svemirski satovi Luksuz

Svemirski satovi: Šest ura za put na Mjesec

Svemirski satovi poput Omega Speedmaster Professional upisani su u povijest urarstva. Tajanstvenost i mističnost Svemira i danas je dobra inspiracija za urarske kuće LOUIS MOINET …

Ovo je fotografija Tudor Clair de Rose Luksuz

Klasičan, ženstven i elegantan Tudor Clair de Rose

Tudor donosi ženstvenu liniju Clair de Rose na profinjen i bezvremenski način. Predstavljeni na sajmu Baselworld 2017., ovi novi modeli dostupni su u nekoliko veličina, …

Ovo je slika Rolex Submariner Date Plavi Prsten 01 Luksuz

Ronilačka legenda Rolex Oyster Perpetual Submariner

Rolex je predstavio novu generaciju linije Oyster Perpetual Submariner i Oyster Perpetual Submariner Date, satovi koji savršeno prikazuju povijesnu povezanost između tvrtke Rolex i svijeta …

Tudor Black Bay Fifty Eight Navy Blue 01 Luksuz

Tudor Black Bay Fifty-Eight ‘Navy Blue’: Plava je nova crna

Ostajući vjeran svojoj dugoj tradiciji plavih sportskih satova, nagrađivani švicarski proizvođač satova Tudor predstavio je ‘Navy Blue’ (mornarsko plavu) verziju svog najatraktivnijeg modela Black Bay …

Garmin On Deck Sistem 01 Jahting

Garmin predstavio OnDeck rješenje za nautičare

Garmin, vodeći svjetski proizvođač elektronike za nautičare, predstavio je svoj novi OnDeck Sistem, potpuno integrirano rješenje za povezivost na daljinu koja pruža nautičarima 24 sata …

Novi Rolex Submariner 01 Luksuz

Novi Rolex satovi za 2021. godinu

Rolex je otkrio najnovije modele svoje kolekcije Oyster Perpetual i neočekivanim modelima oduševio brojne ljubitelje satova. Novi Rolex satovi, u odnosu na prošle godine, predstavljeni …

Ovo je fotografija Dufour 470 Jahting

Dufour predstavio dvije nove jedrilice

Dvije nove Dufour jedrilice, 470 i 61, novi najveći modeli svojih serija, premijerno će se predstaviti u virtualnoj marini na sajmu Paris Virtual Nautic. Dufour …

Ovo je fotografija novi Porsche Taycan Automobili

Električni Porsche Taycan postao još poželjniji

Novi model u porodici Taycan odlikuje se stražnjim pogonom, karizmom i sportskim performansama kao i svaki Porsche. Početna cijena u Hrvatskoj iznosit će 681.500 kuna …

Ovo je fotografija Numarine 37XP Jahting

Superjahta Numarine 37XP dobila vlasnika

Numarine 37XP nova je superjahta dugačka 37 metara s velikim četvrtastim prozorima i snažnim karakterom, po čemu je prepoznatljiva već na prvi pogled. Na modelu …

Ovo je fotografija Premužićeve staze šetnja Hrvatska

Premužićeva staza: Velebitski Walk of Fame

Prije više od osamdeset godina nastala je Premužićeva staza, najljepši planinarski put u Hrvatskoj, koji i danas plijeni svojom ljepotom, ali i majstorstvom graditelja koji …

Ovo je fotografija mercedes c klasa nova Automobili

Nova Mercedes C-klasa: Naglasak na luksuzu

Nova Mercedes C-klasa pod kodnom oznakom W206 predstavljena je kao limuzina i karavan, a prodaja započinje krajem ožujka ove godine Tijekom posljednjih deset godina Mercedes …

Ovo je fotografija Luna Rossa Prada Cup Sport

Luna Rossa osvojila Prada Cup: Viva Italia!

Luna Rossa pobijedila je britanski Ineos Team UK 7-1 i osvojila Prada Cup. Time su Talijani postali službeni izazivač za 36. America’s Cup koji počinje …

Scroll to Top