Watches & Wonders: Budućnost je stigla u urarsku industriju

3 MINUTES READ
00:01:05

Na virtualnom showu Watches & Wonders koji je startao 25. travnja točno u podne 30 je brendova interaktivnim prezentacijama otkrio posjetiteljima uzbudljivi svijet satova

Umjesto najvećeg godišnjeg okupljanja kreativne i poslovne zajednice iz svijeta urarstva i draguljarstva u Ženevi, Fondation de la Haute Horlogerie prvi put u povijesti organizira virtualni show Watches & Wonders 2020 koji je startao 25. travnja u 12:00 na kojemu je 30 brendova predstavilo svoje luksuzne satove i nakit. Velika je to promjena i iskorak za prilično konzervativnu branšu čije se kreacije temelje na sofisticiranom ručnom radu i rijetkim vještinama koje se njeguju i usavršavaju u manufakturama smještenim u pitoresknim mjestašcima u švicarskim Alpama.

Watches & Wonders početak nove ere

Najkompliciraniji i najljepši primjerci satova i nakita ponekad nastaju godinama, da bi njihovi kreatori okupljeni u grupaciji Richemont ili pak rade u malim nezavisnim manufakturama, svoje novitete od 1991. prikazivali na Salonu visokog urarstva i draguljarstva u Ženevi (SIHH). Na njega su sudionici oduvijek dolazili samo s pozivnicom, ekskluzivnost se osjećala na svakom koraku. Isprobavanje satova, osluškivanje njihovih mehanizama, razgovori s dizajnerima i direktorima Cartiera, Piageta, IWC-a, Vacheron Constantina, Audemars Pigueta, Jaeger Le Coultrea, Paneraija, Ulysse Nardina i drugih renomiranih urarskih kuća, te druženja sudionika iz cijelog svijeta na elegantnim večernjim zabavama, bili su sastavni dio ove manifestacije. No ta era sada završava.

Pandemija COVID – 19 posve je promijenila show Watches & Wonders, pa je konzervativni Fondation de la Haute Horlogerie naglo ubrzao digitalizaciju koncepta okupljanja urarske zajednice

Još jesenas organizatori SIHH-a najavili su zaokret i okupljanje preimenovali u Watches & Wonders te njegovo održavanje iz siječnja premjestili na kraj travnja. Manifestaciju gotovo tri desetljeća zatvorenu samo za profesionalce i novinare koje ih prate, namjeravali su otvoriti za publiku, osobito mlađu, te joj na brojnim događanjima u gradu pružiti priliku da isproba skupe satove i snima selfije. Industrija luksuznih satova vidjela je u tome priliku da se putem društvenih mreža približi novim generacijama koje tek otkrivaju da je skupi sat na ruci mnogo više od modnog detalja.

Marketinški potencijal

‘Oduševljeni smo što ćemo u partnerstvu s najboljim urarskim brendovima oživjeti online koncept Watches & Wonders, i to u trenutku kada našoj industriji najviše treba’, objašnjava Fabienne Lupo, predsjednica i direktorica Fondation de la Haute Horlogerie, koja unatoč ovogodišnjoj potpunoj digitalizaciji, za iduću godinu najavljuje i fizičko okupljanje urarske zajednice u Ženevi.

Watches And Wonders Fabienne Lupo 01
Predsjednica i direktorica Fondation de la Haute Horlogerie Fabienne Lupo

Tome se vesele Luka i Ivan Marinović, čija je tvrtka Marli distributer, između ostalih, satova IWC i Panerai za hrvatsko tržište. U doba korona virusa njihov online dućan Watch-a-Porter.com sve bolje posluje, pa kaže Luka, ne sumnja ni u marketinški uspjeh novog koncepta Watches & Wonders.
‘Sjajno je da je FHH u relativno kratkom vremenu uspio posve digitalizirati cijelu manifestaciju i vjerujem da će svi sudionici dobiti sve potrebne informacije na jednom mjestu. No bio bih nesretan da to postane jedini susret, bez socijalnih kontakata i doživljaja koji su uistinu bili nezaboravni. Satovi i sve oko njih ipak su satkani od emocija’, smatra Marinović.

Naime, pandemija COVID – 19 posve je promijenila show Watches & Wonders, pa je konzervativni Fondation de la Haute Horlogerie naglo ubrzao digitalizaciju koncepta okupljanja urarske zajednice. Tako je 25. travnja u podne – na dan kada je trebao biti otvoren show u Ženevi – proradila online platforma – odredišna stranica watchesandwonders.com. Na tom centralnom portalu svaki od 30 brendova u dinamičnim interaktivnim prezentacijama otkrio je posjetiteljima uzbudljivi svijet satova.

Maximillian Buser Vlasnik Manufakture MB&F 01
Vlasnik manufakture MB&F Maximilian Büsser

‘Mi znamo da naše ekskluzivne satove po cijeni između 50 i 100 tisuća eura nitko neće naručiti online ako ih prethodno nije stavio na ruku, osluhnuo njihov mehanizam i pri tome osjetio emociju. To se može ostvariti samo fizičkim dodirom, no digitalne platforme su nam važne kako bi naši potencijalni kupci dobili što više informacija’, kaže Maximilian Büsser, vlasnik manufakture MB&F, koji će njihove ovogodišnje novitete umjesto u interakciji uživo, predstaviti virtualno.

Putem platforme watchesandwonders.com okupljeni brendovi kontinuirano će predstavljati svoje novitete, a u drugoj fazi, negdje krajem ljeta u planu je i formiranje strateških e-commerce partnerstava, koja će polako ali sigurno prodaju luksuznih satova preseliti na online platforme.

Tekst Dubravka Tomeković Aralica

Fotografije & video Watches & Wonders

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Putovanja

Musée Atelier Audemars Piguet: Urarstvo je umjetnost

Musée Atelier Audemars Piguet jedinstveni muzej posvećen povijesti, sadašnjosti i budućnosti urarstva, spoj tradicije i avangarde Audemars Pigueta, otvoren je u Le Brassusu, u švicarskim …

Ovo je fotografja rolex satovi explorer Luksuz

Novi Rolex satovi za 2021. godinu

Rolex predstavlja najnovije kreacije koje su oživljene njihovim jedinstvenim urarstvom. Ovi nas satovi vode od najdubljih špilja do najviših planinskih vrhova, od vanjskih dijelova Sunčeva …

Ovo je fotografija garmin sat Luksuz

Garmin MARQ satovi: Inspirirani strašću

Garmin je predstavio MARQ kolekciju. Serija je to povezivih satova kreiranih u skladu s tradicionalnim urarskim načinom izrade, stvorenih na temelju Garminove dugogodišnje baštine na …

Ovo je fotografija sata Omega za Americas Cup nautički satovi Luksuz

Nautički satovi: Morski vukovi za najprestižnije regate

Nautički satovi slavu su stjecali na svim morima svijeta, a kao profesionalni alat koriste se i na najprestižnijim svjetskim jedriličarskim regatama IWC Portugieser Povijest IWC-ova …

Ovo je fotografija novi Rolex Oyster Perpetual Luksuz

Rolex Oyster Perpetual: Istinski Rolex

Satovi Rolex linije Oyster Perpetual prave su bezvremenske ikona dizajna i funkcionalnosti, a čiste i elegantne linije ističu se univerzalnim i klasičnim stilom Satovi Rolex …

Ovo je fotografija Monice Belucci Luksuz

Monica Bellucci: Trijumf ženstvenosti

Prolaznost vremena ne šteti prirodnoj senzualnosti talijanske glumice Monice Bellucci, kao ni provokativnim, upečatljivim, jednostavno dizajniranim satovima i nakitu francuske draguljarske kuće koja slavi svoje …

Ovo je fotografija uvala vela luka otok krk marina punat Marine

Pet uvala za nautičare u blizini Marine Punat

Marina Punat idealna je polazišna točka za obilazak uvala u morskom prostranstvu Kvarnerića i upoznavanje ljepota Cresa, Krka, Raba, Paga, Oliba, Silbe, Ilovika i Lošinja …

Ovo je fotografija obrade vinograda Hrvatska

Biodinamička vina: Istinski terroir otkriva dinamika

Osiguravanje pravilne ravnoteže i stvaranje skladnih životnih uvjeta između zemlje, biljaka i okoliša unutar gospodarstva, ključ je za biodinamička vina Trend biodinamičke proizvodnje Premda ne …

Ovo je fotografija Yanmar testiranog broda Jahting

Yanmar nautički sustav pogonskih ćelija

Kuća Yanmar Holdings Co., Ltd. i njihova podružnica Yanmar Power Technology Co., Ltd. izveli su demonstracijski test za nautički sustav pogonskih ćelija. Međunarodna pomorska organizacija …

Putovanja

Musée Atelier Audemars Piguet: Urarstvo je umjetnost

Musée Atelier Audemars Piguet jedinstveni muzej posvećen povijesti, sadašnjosti i budućnosti urarstva, spoj tradicije i avangarde Audemars Pigueta, otvoren je u Le Brassusu, u švicarskim …

Ovo je fotografija Garmin MSC 10 Jahting

Garmin predstavlja MSC 10 nautički satelitski kompas

GPS uređaj za navigaciju s višestrukim GNSS-om pruža pouzdano i točno utvrđivanje smjera i pozicije Najveći proizvođač nautičke elektronike na svijetu, Garmin predstavlja MSC 10 …

Ovo je fotografija ronioc pod morem Hrvatska

Kakve će snimke Blucy isporučiti s prve istraživačke misije?

Na konferenciji ‘Inovativna rješenja za održivost Jadranskog mora’ predstavljen je autonomni podvodni dron Blucy koji će u prvo istraživanje krenuti sredinom svibnja u Splitu Sudeći …

Scroll to Top