Veliki rođendan Mercedesovog terenca

by Yachts Croatia

Najpoznatija kocka na četiri kotača slavi 40. rođendan

Dobar dizajn neka je vrsta renesansnog stava koji kombinira tehnologiju, spoznajnu znanost, ljudske potrebe: ljepotu kako bi se stvorilo ono što svijet nije znao da nedostaje, riječi su Paole Antonelli, kustosice njujorškog Muzeja moderne umjetnosti. Mercedesova G-klasa zadovoljava sve gore spomenute kriterije. Riječ je o dizajnerskoj ikoni koja slavi 40. rođendan, jednom od najprepoznatljivijih oblika u svijetu automobila koji se nije mijenjao od 1979. godine. Kralj terenaca, kako mu tepaju, nastao je prema sugestiji iranskog Šaha koji je sedamdesetih godina bio dioničar Mercedesa. Ideja je bila napraviti vozilo sposobno za vojnu i civilnu upotrebu.

Mercedes Benz G Class

Kralj terenaca, kako mu tepaju, nastao je prema sugestiji iranskog Šaha koji je sedamdesetih godina bio dioničar Mercedesa. Ideja je bila napraviti vozilo sposobno za vojnu i civilnu upotrebu

Njemački se proizvođač za suradnju obratio austrijskom proizvođaču vojnih vozila Steyr-Daimler-Puchu i tu je počela legenda o Geländewagenu. Opsežna testiranja uključivala su Arktički krug, pustinju Saharu i vojne poligone. Tijekom 40 godina karijere više od 60 zemalja koristi ga u svojim vojskama, a civilna je inačica dosegnula kultni status. Pogotovo pomaknute izvedbe poput G63 AMG 6×6, G 500 4×42 ili Maybacha G 650 Landauleta na kojima se vidi da su Mercedesovi inženjeri jako duhoviti tipovi. ‘G je najbolje usporediti s Rolexom. Nije važno imate li stariji model ili ste ga tek kupili, to je Rolex. Takav je i G. Kupili ste dio povijesti. Bezvremenu ikonu’, sjajno je Mercedesov model opisao jedan američki stručnjak za G-klasu.

Mercedes Benz G Class

Tijekom veljače najpoznatija kocka na četiri kotača slavi 40. rođendan. Svijet bi definitivno bez nje bio siromašnije mjesto

Imajući sve ove činjenice na umu dizajneri Mercedesa su uoči novog predstavljanja imali težak zadatak. G je trebao ostati G, samo prilagođen današnjem dobu. ‘Nova G-klasa pomiče ljestvicu u svim važnim područjima – po pitanju performansi na asfaltiranim i neasfaltiranim cestama, kao i po pitanju udobnosti i telematskih opcija. Naša je ‘najdugovječnija’ serija modela tako savršeno opremljena za nastavak svoje uspješne priče. Ukratko, nova G-klasa i dalje je ‘G’, samo bolja’, naglašava Ola Källenius, član Uprave tvrtke Daimler AG odgovoran za odjel istraživanja grupacije i razvojni odjel tvrtke Mercedes-Benz Cars. Izvana je G nježno evoluirao. Svi elementi upečatljivog dizajna i dalje su prisutni: karakteristične kvake vrata i prepoznatljiv zvuk zatvaranja, robusna vanjska zaštitna letvica, vidljiv rezervni kotač na stražnjim vratima i izbočeni pokazivači smjera.

Te iznimne značajke u kombinaciji s pravocrtnim linijama ovog terenskog modela su ono što definira njegov poseban izgled. Solidnost i dojam da je isklesan iz jednog komada. Dok je vanjština zadržala ikonski, klasičan izgled, unutrašnjost G-klase iz temelja je modernizirana i redizajnirana uz zadržavanje genetskog koda klasičnog modela kako bi bila usklađena s vanjštinom. Kao u novoj E-klasi i S-klasi, ploča s instrumentima u obliku velikog zaslona s prikazom virtualnih instrumenata u vidnom polju vozača i središnji zaslon iznad središnje konzole dostupni su kao opcija. U ovom se slučaju dva 12,3-inčna zaslona savršeno vizualno uklapaju u kokpit vjetrobranskog stakla ispod zajedničkog staklenog pokrova.

Fotografije i video Mercedes-Benz

Paganijeva galerija snova
BMW M850i xDrive First Edition