Sting

3 MINUTES READ

Sting – Povratak legende

Nakon trinaest godina glazbenik Sting vraća se na pozornicu, spreman za novu rundu rocka

‘Nikad ne priznajem da radim na novom albumu dok nije pri kraju’, izjavio je jednom Sting, ali čak i kad to uzmemo u obzir, najava njegova najnovijeg albuma ‘57th and 9th’ zatekla je glazbenu scenu. Prvim albumom u trinaest godina nekadašnji frontmen grupe The Police i jedan od najuglednijih glazbenika današnjice vraća se na velika vrata. Sting je rođen prije 65 godina na samom sjeveru Ujedinjenog Kraljevstva, u Northumberlandu, a ime je dobio po križanju 57. i 9. ulice kojim je glazbenik svakoga dana prolazio na putu do studija. Sting ističe kako je novi album rezultat suradnje, koliko god on sam bio talentiran. ‘Unajmio sam studio, pozvao glazbenike i malo smo improvizirali’, pojašnjava. ‘Sve se odvijalo vrlo spontano. Radim s nadarenim glazbenicima, s ljudima koji imaju mnogo za ponuditi, a na meni je da iz toga izvučem ono najbolje.’ Iako je Sting kao glazbenik ili skladatelj sudjelovao na albumima koji su zajedno prodani u više od 100 milijuna primjeraka, ima šesnaest Grammyja, tri nominacije za Oscara i kraljica ga je odlikovala Redom Britanskog Carstva, smatra da ima još mnogo za postići. ‘Želim iznenaditi i suradnike i slušatelje’, kaže. ‘Za mene je to smisao glazbe, da iznenadi nas koji je stvaramo, i one kojima je predstavljamo. Ne želim stvarati glazbu kao da koristim matematičke formule, niti prema nekakvim pravilima. Slijedim instinkte i ne znam kamo idem dok onamo ne stignem. Na ovom smo albumu stvorili nešto glasno, puno energije, ali i promišljeno.

Sting
Stingov dvanaesti studijski album, 57th & 9th, objavila je kuća Polydor Records

’ Prvi singl s albuma nosi ime ‘I Can’t Stop Thinking About You’ i na neki način sažima Stingovo putovanje od početaka do križanja 57. i 9. ulice. ‘Sjeo sam za stol s praznim listom papira pred sobom ne znajući što će se na njemu naći. Izgledao je poput svježe napadanog snijega bez tragova’, kaže Sting o singlu. ‘Ta je prva pjesma koju sam tada napisao postala i prvi singl, a tema joj je baš ta opsesija, taj nagon koji nas tjera u potragu za nadahnućem, za muzama, za temom kojom ćemo otkriti nešto o sebi samima.’ Naposljetku se ispostavilo da je baš jedna takva pjesma bila dovoljna da Sting pronađe nadahnuće za ostalih devet pjesama na albumu. ‘Ako živite u grču, kao umjetnik ćete se brzo istrošiti. Napisat ćete nešto o onome što vas je mučilo i isprazniti se – a što onda? Ja svoje pjesme pišem brzo’, razmišlja Sting naglas. ‘I ovaj sam album brzo napisao, jer tako radim. Prisilim se da se bacim na novu pjesmu čim je prethodna gotova. Zapravo sam imao i rok, menadžer mi ga je zadao, što inače nije slučaj. Ali pokazalo se da mi takav pritisak odgovara, samo me potiče na stvaranje, tjera me da iskoristim energiju koja se u meni nakupi, tjera me na spontanost bez previše predomišljanja. Kad znate da nemate neograničeno vrijeme, svjesni ste da ga morate iskoristiti što bolje možete.’ ‘I Can’t Stop Thinking About You’ je možda pjesma koju će svi čuti i zapamtiti, no ostalih devet su čak zanimljivije, jer redom obrađuju teme koje muče Stinga osobno ili cijelo čovječanstvo. ‘Inshallah’ dotiče temu izbjegličke krize, koju glazbenik smatra najvećim problemom trenutka, dok ‘One Fine Day’ održava lekciju svima koji su nemarni prema okolišu. Jedna pjesma na albumu Stingu mnogo znači – ‘50.000’ je nadahnuta tragičnim smrtima kulturnih ikona koje je odnijela 2016., a koje su njega pogodile koliko i sve nas, na osobnoj razini.

Nekadašnji frontmen grupe The Police nastupit će ovog ljeta i u pulskoj Areni, bit će to njegov jedini koncert u regiji

‘Dotaknuo sam se iznenađenja, šoka u kojem se svi nađemo kad premine netko poznat i važan, svijesti o vlastitoj smrtnosti koja nas obuzme u tom trenutku’, kaže. ‘Želio sam dati vlastito viđenje toga sa stajališta rock-zvijezde. Ja sam poznata osoba, stajao sam pred stotinama tisuća obožavatelja koji su uglas pjevali moje pjesme, pa sam zbog toga svjesniji lažnosti ideje o besmrtnosti. Svi smo mi ljudi jako krhki. Zvijezde su jednako smrtne koliko i svi drugi. O tome govori ta pjesma. O onima koje smo izgubili, ali i o meni. Mislim da sam u toj pjesmi iskreno rekao što mislim o starenju.’ Koliko ga god voljeli i kritičari i slušatelji, Sting je i dalje rock-zvijezda samo zbog toga što radi. ‘Ne osjećam se posebnim’, kaže. ‘Nemam posebnih ciljeva osim raditi nešto što volim, izraziti nešto što osjećam. Da mogu na kraju radnog dana otići doma i pokazati supruzi: Slušaj što sam skladao danas. Kao i mnogi drugi radni ljudi, volim imati rezultate. To je sve.’

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Heritage Hotel Martinis Marchi Hrvatska

Živo ljeto na Šolti: Mjesečina u Martinis Marchiju i kino pod zvijezdama

Kad stignete u luku Maslinica, šarmantno ribarsko mjesto na otoku Šolti, prvo što ćete primijetiti bit će impresivna palača baštinskog hotela Martinis Marchi iz 18. …

ovo je fotografija pogled iz sobe, Hotel Armerun Hoteli

Heritage Hotel Armerun: U gradskoj jezgri Šibenika

Heritage Hotel Armerun smješten u srcu grada Šibenika u potpunosti je renovirana povijesna lokacija i pretvoren je u hotel baštine Hotel raspolaže sa 17 smještajnih …

Ovo je fotografija Tom Brady, najuspješniji američki sportaš Sport

Tom Brady: Američki san

Njegova veličanstvena karijera sjajno se uklapa u tezu kako se football igra glavom, a ruke i noge su tu samo da pomažu. Tom Brady poput …

Ovo je fotografija Six Senses Zil Pasyon, privatni otoci Putovanja

Privatni otoci: 5 luksuznih oaza na kraju svijeta

Ako od odmora tražite potpunu intimu, savršen mir, prvoklasnu uslugu i netaknutu prirodu, privatni otoci pravo su oličenje luksuznog putovanja SIX SENSES ZIL PASYON, Seychelles …

ovo je fotografija Spa centra Falkensteiner Punta Skala Hoteli

Top Level Falkensteinerova resorta Punta Skala

Falkensteiner resort Punta Skala skriveno je mjesto koje nudi vrhunsku uslugu, savršene delicije, sigurnost i netaknutu prirodu Ovdje su se hedonizam, mediteranski šarm i suživot …

Ovo je fotografija BMW 4 Series Automobili

BMW serija 4 Cabrio: Ekskluzivan osjećaj u vožnji

Karakteran dizajn, vrhunski motori, karakterističan spoj sportskog duha i sofisticirane elegancije odlike su novog bavarskog premium automobila Istaknuti element modela u novoj BMW seriji 4 …

Ovo je fotografija Impatia stol za stolni tenis Luksuz

Društevene igre omiljen su način zabave

Bez obzira na modernu tehnologiju, društvene igre ostale su omiljeni način zabave. Bilijar, stolni nogomet ili Lego pravi su klasici koji oduševljavaju i djecu i …

Ovo je fotografija Croatia Yachting- nova korporativna stranica Jahting

Nova Croatia Yachting korporativna stranica

Kao i do sad, Croatia Yachting želi omogućiti što bolji doživljaj Yachtinga – bilo da se radi o čarteru, prodaji brodova ili posebnim čarter menadžment …

Ovo je fotografija novi Tudor satovi 2021 Luksuz

Novi Tudor satovi u 2021.: Bezvremenski i elegantni

Švicarska urarska tvrtka Tudor otkrila je svoje najnovije modele i predstavila dvije nove verzije popularnog sata Black Bay Fifty-Eight, Black Bay Chrono i nova izdanja …

Ovo je fotografija Heritage Hotel Martinis Marchi Hrvatska

Živo ljeto na Šolti: Mjesečina u Martinis Marchiju i kino pod zvijezdama

ovo je fotografija pogled iz sobe, Hotel Armerun Hoteli

Heritage Hotel Armerun: U gradskoj jezgri Šibenika

Ovo je fotografija jedrilice Jahting

Yacht-Pool: Sigurna plovidba već 45 godina

Logičan koncept, predanost i pozitivno iskustvo klijenata pretvorili su Yacht-Pool u jednog od vodećih osiguravatelja za jahte Yacht-Pool je 1976. godine osnovao dr. Friedrich Schöchl, …