Quintessentially je vodeći svjetski privatni klub za luksuzni stil života čija je usluga prilagođena svakom članu
Quintessentially je najbolja i najnagrađivanija svjetska firma za upravljanje luksuznim životnim stilom. Počeci Quintessentiallya vežu se za London i 2000. godinu, kada osnivači Aaron Simpson, Ben Elliot i Paul Drummond kreću nuditi concierge usluge klijentima visoke platežne moći. Od tada je kompanija prerasla u globalnu grupu s uredima na više od 50 lokacija širom svijeta, među njima i uredom u Zagrebu koji vodi Katarina Larisa Ham.
Osobni pristup i razumijevanje potreba članova su ključ usluge
Quintessentially je vodeći svjetski privatni klub za luksuzni stil života čija je usluga prilagođena svakom članu. Najvažnija stvar koju Quintessentially radi za svoje članove je da štedi njihovo vrijeme, a time i njihov novac. Svaki član dobiva svog lifestyle managera koji s članom gradi prisan i pouzdan odnos te zaista upozna njega i njegovu obitelj. Na temelju onoga što lifestyle manager saznaje o načinu života i potrebama člana, ne samo da pomaže u ispunjavanju zahtjeva člana, već i koristi u proaktivnoj komunikaciji i informiranju o onom najboljem iz svijeta luksuza.
Bilo da se radi o praktičnim svakodnevnim ili ekskluzivnim zahtjevima, ne prihvaćamo ne kao odgovor i pružamo pristup najekskluzivnijim svjetskim događajima, rasprodanim koncertima, modnim revijama… Ono što Quintessentially čini tako posebnim je cjelokupna usluga koju pruža. Ako član želi putovati i zatraži rezervaciju hotela, dobit će i preporuku za najbolje restorane, najbolja lokalna iskustva, transfer od zračne luke do hotela i natrag.
Članovi Quintessentiallya dolaze iz svih krajeva svijeta u kojem je i Hrvatska zastupljena svojim članovima. Članovi iz naše regije bez problema pariraju svjetskim članovima sa znanjem o najnovijim svjetskim trendovima te odlaze na ista mjesta kao i svi drugi globalni trendseteri, kao što je Art Basel, Victoria’s Secret Fashion Show, Wimbledon, ali i traže stolove u prestižnim restoranima poput Nome u Kopenhagenu ili Osteria Francescana u Modeni te dogovaraju luksuzne odmore u Four Seasons Megeve ili Cheval Blanc Randheli na Maldivima.
Osim lokalnih članova, hrvatski ured brine se i za članove svjetskih Quintessentially ureda koji borave u našoj regiji. Hrvatska i Crna Gora iznimno su popularne ljetne destinacije, pa nije rijetkost da svjetski članovi traže booking privatnih vile i svjetionika, luksuznih jahta s posadom ili privatnih aviona i helikoptera do finalne destinacije.
Quintessentially usluga u svijetu nautike
Nautički turisti, bilo domaći ili strani, su Quintessentiallyu možda i najdraži klijenti. Nautičarima su na raspolaganju asistencija u pronalasku odgovarajućeg broda i posade, predlaže im se itinerar plovidbe, a isto tako za njih se rade rezervacije u restoranima i barovima duž Jadrana.
Quintessentially radi s odličnim partnerima koji razumiju visoki standard članova kada govorimo o luksuznosti broda, dodatnim sadržajima na brodu i visoko kvalificiranoj posadi. Poznavanje ponude i odlična povezanost s partnerima iznimno su bitni za ovaj posao kako bi se upiti realizirali u najkraćem mogućem roku, što je članovima od velike važnosti.
Asistencija koju nudi ovaj ekskluzivni klub je sveobuhvatna i pokriva sve aspekte njihovog života, bilo gdje da se članovi u tom trenutku nalazili. Često su upiti o preporukama i last-minute rezervacije u najboljim nautičarskim restoranima na Jadranu, no Quintessentially rješava i upite o dostavi posebnih stranih alkoholnih pića na brod, organiziranje frizera i šminkera za posebna slavlja, bookiranja restorana s Michelinovim zvjezdicama, svjetskih glazbenika…
Tu opet globalni doseg Quintessenitallya dolazi do izražaja jer se hrvatski ured može obratiti za pomoć bilo kojeg od svojih 50 ureda u svijetu.
Trendovi u nautičkom turizmu i pogled u budućnost
Nautički turizam je doživio svojevrsni boom u prošloj godini. Iako se na promociji Hrvatske kao svjetskog nautičkog odredišta već radi godinama, globalna pandemija Covida-19 je dodatno potvrdila Jadran kao destinaciju koja daje privatnost, samoću i bijeg od realnosti života, kojima je svima bila prijeko potrebna prošle godine.
No, bitno je naglasiti da ljepota hrvatske obale nije dovoljna za UHNWI klijente. Uz čisto more, bogatu vegetaciju, ugodnu klimu mora ići i adekvatna infrastruktura i popratni sadržaji. Napredak u infrastrukturi i marinama već je vidljiv jer one sve češće obuhvaćaju i hotele s 4 i 5 zvjezdica. Hrvatska i dalje treba inzisitirati na takvom standardu ako se želi profilirati kao luksuzna nautička destinacija.
Quintessentially članstvo
Quintessentiallyjev jedini oblik marketinga je kvaliteta usluge jer najveći broj članova dobivaju upravo kroz preporuku zadovoljnih članova. Članstva se razlikuju od visine članarine koje idu od 2500 funti do 25 tisuća funti godišnje, a samim time se, naravno, razlikuju i pogodnosti.
Najviši oblik članstva sa sobom donosi posebne pogodnosti poput pristupa privatnim poslovnim klubovima u Londonu i privatnom shoppingu u Hermesu. Svi članovi imaju pristup asistenciji 24h na dan, 7 dana u tjednu, no sami troškovi hotela, avionskih karata ili shoppinga, idu na njihov račun. Članstvo je svojevrsna ulaznica u svijet luksuza.
Za više informacija obratite se na membershipad@quintessentially.com ili na tel: +385 1 7776 164.
Fotografije Quintessentially