Princess 82 Motor Yacht

5 MINUTES READ

Princess 82 Motor Yacht – Respektabilne performanse

Predstavljena prije tri godine, motorna jahta Princess 82 predstavlja dopunu game između modela Princess 75 i Princess 88, a priliku za testiranje još jedne lijepe ‘princeze’ iskoristili smo u trogirskom akvatoriju

Iako je Princess 82 zamišljen kao model koji će popuniti prazninu između modela Princess 75 i Princess 88, po dizajnu i rasporedu ipak je bliži Princess 88, a mi smo se još jednom uvjerili u sposobnost brodogradilišta Princess da stvori unutarnji volumen koji svojim izgledom nadilazi mjere koje se daju iščitati iz specifikacije. Kada pobliže pogledate interijer, vidjet ćete da se ne radi o potpuno novom konceptu, već o kombinaciji dobro promišljenog prostornog uređenja, naprednih konstruktivnih elemenata te pažljivog odabira namještaja. Velike staklene površine salona tome još više doprinose, tako da imate dojam da ste na puno većem brodu nego što je njegova stvarna veličina. Pomična staklena stijenka iz prostranog kokpita vodi u salon. Salon ima klasičan raspored na koji smo već navikli kod Princess jahti ovih dimenzija. Obično prvi dio salona bude sastavljen od dvije garniture za sjedenje od kojih je jedna velika oblika slova U, dok je druga preko puta u obliku dvosjeda. Među njima se nalazi niski stol. Model koji smo mi testirali ima nešto drugačiji raspored garnitura za sjedenje. Tako je, za razliku od standardnog U oblika garniture, na ovom modelu sjedeća garnitura pravokutnog oblika kojem su dodane dvije fotelje, prema želji vlasnika. Za razliku od klasičnog dvosjeda koji se nalazi nasuprot veće garniture za sjedenje, na testiranom modelu je smješten nešto veći trosjed. Iza njega, u bočnoj stijenci, nalazi se smart TV koji se daljinskim upravljačem podiže i spušta. U nastavku se nalazi stol za kojim se ugodno može smjestiti osam osoba. Nasuprot njemu je niska dugačka komoda u koju je moguće smjestiti sav pribor potreban za objedovanje.

Princess 82
Veliki bočni prozori propuštaju veliku količinu dnevnog svjetla i nude gotovo neomeđen pogled

Cijeli prostor salona okružen je velikim staklenim površinama koje mu daju osjećaj još veće prostranosti i omogućuju vizualnu povezanost s okolišem. Ukrasni pregradni zid dijeli salon od kuhinje, tako da je blizina kuhinje i stola za objedovanje smanjena na minimum i uvelike olakšava služenje jela. Kuhinja je svojom veličinom i opremom optimizirana za ovu veličinu broda, funkcionalna i veoma praktično složena. Također je povezana s vanjskim dijelom broda kroz zasebna vrata. U nastavku prema pramcu smještena je još jedna garnitura za sjedenje te upravljačko mjesto opremljeno svim navigacijskim instrumentima, kontrolama motora i stubama koje vode u potpalubni dio gdje su kabine. U potpalublju opet imamo klasičan raspored s četiri gostinske kabine. U samom pramcu je VIP kabina, bočno su smještene dvije kabine od kojih je jedna s duplim ležajem, a druga s bračnim, te centralno smještena vlasnička kabina koja je, razumljivo, i najveća. Vlasnička kabina je opremljena najluksuznije i obiluje prostorom. Velike staklene stijenke na boku broda vizualno integriraju unutrašnji i vanjski dio, tako da je boravak u kabini ugodan i osjeća se izravna povezanost s morem. Osjećaj ekskluzivnosti također prati i stil kupaonice: dva umivaonika te veliki prostor tuš-kabine. I ostale su tri kabine opremljene zasebnim sanitarnim čvorovima. Na krmi ispod prostora kokpita nalazi se kabina za posadu s duplim ležajem i vlastitim sanitarnim čvorom. Oprema i materijali u kabinama, kao i na cijelom brodu, izrađeni su od visoko kvalitetnih komponenti i odgovaraju kategoriji broda. Princess 82 i 88 prati skoro identičan raspored, dok je kombinacijom svjetlijih boja interijera i manjim kozmetičkim zahvatima dobiven dojam da je Princess 82 ‘rame uz rame’ s Princess 88. Općenito gledajući, cijela linija proizvoda Princess u ovoj kategoriji najviše ovisi o potrebi kupca za većim ili manjim brodom.

Princess 82
Vlasnička kabina na ovoj jahti je prostrana, smještena u punoj širini po sredini potpalublja

Eksterijer Princess 82 je gotovo pa identičan kao i kod Princess 88. Gornji most ima potpuno isti raspored, koji se sastoji od garnitura za sjedenje, upravljačkog mjesta, bara, sunčališta i jacuzzija, koji, kada se natkrije, postaje veliki ležaj. Upravljanje s gornjeg mosta je pregledno osim u slučaju vožnje unatrag, kada se uplovljava krmom u marinu, što je normalno za veličinu broda. Tada se koriste kamere postavljene na krmi, a brod je inače opremljen daljinskim komandama, pa je moguće njime upravljati i s krme. Razlika između ove dvije ‘princeze’ što se tiče eksterijera je u nešto većoj prostornosti kod 88 i male razlike u dizajnu pramčanog dijela, gdje je smješten ležaj za sunčanje i prostrana klupa za sjedenje. Razlike postaju izraženije kod maritimnih sposobnosti. Linije trupa su doživjele manje izmjene zbog povećanja volumena interijera kod 82. Unatoč tome brzine su i dalje na strani manjeg modela, što je i razumljivo zbog manje težine te odabira motora. Tako su u ponudi tri opcije pogonskih dizelskih motora: Twin Caterpillar C32 A (2 x 1.622 mph), Twin MTU 10V 2000 M94 (2 x 1.624 mph) i Twin Caterpillar C32 A (2 x 1.723 mph). Nas je iznova oduševila lakoća upravljanja, velika okretnost i brzina. Prilikom vožnje, Princess 82 ostavlja dojam da upravljate puno manjim brodom, a zadržavate sve prednosti koje donosi veći brod. Maksimalna brzina koju postiže doseže i više od 30 čvorova, ovisno o uključivanju ili isključivanju stabilizatora i uvjeta na moru. Za ovu veličinu broda to su respektabilne performanse. Konstrukcija trupa omogućava ugodnu plovidbu i kod izraženo valovitog mora. Uključivanjem stabilizatora taj osjećaj je još više izražen.

Princess 82
Eksterijer Princess 82 je gotovo identičan kao i kod Princess 88

Ono što posebno može zanimati potencijalne kupce je potrošnja goriva, koja ovisi o tome je li brod opremljen stabilizatorima. Tako motor CAT C32 1.723 mhp s uključenim stabilizatorima pri brzini od 22 čvora na sat troši 436 litara, dok isti motor s isključenim stabilizatorima (ili model kojem nisu ugrađeni stabilizatori) troši 359 litara. Maksimalnu brzinu smo postigli na 2.350 okretaja, i to od 31 čvora uz potrošnju od 679 litara po motoru s uključenim stabilizatorima. Kod isključenih stabilizatora pri maksimalnom dodavanju gasa postigli smo 2.360 okretaja i brzinu od 34 čvora i potrošnju od 665 litara. Pri manjim brzinama stabilizatori ne stvaraju toliki otpor kao pri maksimalnim, ali se cijena plaća udobnošću vožnje. Na kraju možemo zaključiti da Princess 82 pruža jako puno u odnosu na veličinu i performanse i da je uspješno popunila prazninu između modela 75 i 88.

Tehnički podaci

TEHNIČKI PODACI
Duljina preko svega: 25,22 m
Širina: 5,74 m
Gaz: 1,75 m
Istisnina: 50,7 t
Motori: 2 x 1.622 KS Caterpillar C32 ACERT diesel inboards
Maksimalna brzina: 33 čvora
Spremnik za gorivo: 6.442 l
Spremnik za vodu: 1.386 l
Graditelj: Princess Yachts
Zastupnik: Princess Yachts Adriatic

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
This is photo of a new Princess Y72 Jahting

Potpuno novi model Princess Y72

Kuća Princess Yachts najavljuje potpuno novi model Princess Y72, postaje najnoviji dodatak sofisticiranoj paleti Y klase i pruža novu razinu dizajna, luksuza, interijera i prostora …

Ovo je fotografija Yachts izlog 2021 nova plovila Jahting

Nova plovila 2021.: Uzbudljive premijere stižu i u Hrvatsku

Najavljujući nova plovila i njihov dolazak u Hrvatsku kroz Yachts izlog 2021 predstavnici vodećih jahting tvrtki priželjkuju još jednu lijepu i zanimljivu nautičku godinu u …

Ovo je fotografija Princess Y72 zastupnik Princess Adriatic Group Jahting

Princess Yachts Adriatic: Nova X serija i SACS u Agani

Direktor tvrtke Princess Yachts Adriatic Sven Delić istaknuo je važnost nedavno predstavljenog prvog modela iz nove linije s nazivom X95, kao i sljedeći model iste …

Ovo je slika Princess X 95 Pramac Testovi

Princess X95 na testu: A sad nešto potpuno drukčije

Igra na sigurno, bez rizika i bez straha, bila bi jednostavnija, ali Princess je očito već prvog dana rada na projektu X95 odbacio sve takve …

Princess S 66 Bocni Pogled 01 Testovi

Princess S66 na testu: Najbolje od oba svijeta

Princess S66 besprijekorna je jahta s četiri kabine, udobnim salonom i tri odvojene vanjske cjeline koja zadržava svoj sportski duh, uz nedvojbenu eleganciju i kvalitetu …

Princess R35 Glisiranje 10 Testovi

Princess R35 na testu: Brz, lijep, uzbudljiv i crven!

Sa zavodljivim linijama Pininfarine koje podsjećaju na talijanske sportske automobile i dizajnom trupa za koji je zaslužan BAR Technologies, Princess R35 je jahta koja redefinira …

Ovo je fotografija Azimut S8 Testovi

Azimut S8 na testu: Savršena sportska jahta

Zanimljiv iz više aspekata, Azimut S8 nudi odlične performanse, velike prostore za boravak na otvorenom i moderan dizajn vanjštine i unutrašnjosti, u skladu s novim …

Heritage hoteli Lopud 1483 Hoteli

Heritage hoteli na Jadranu: 5 palača uz more

Vodimo vas u neke od najljepših heritage hotela na Jadranu, koji pružaju kraljevski odmor i koji su savršena utočišta za opuštanje – u prirodnom okruženju …

Ovo je fotografija bazen Villa Nai 3.3 Hoteli

Villa Nai 3.3: Arhitektonski dragulj

Villa Nai 3.3 može se promatrati kao jedna rezidencija s osam soba ili kao butik hotel s osam soba i suiteva s pogledom na more, …

ovo je fotografija mjesta Rab Destinacije

Otok Rab: Carstvo smaragdnih uvala i pješčanih plaža

Premda ga okolni otoci nadmašuju u površini, otok Rab svoju veličinu vješto nadomješta brojnim smaragdnim uvalama, prebogatom kulturnom baštinom i geološkim diverzitetom te zanimljivim otočnim …

Ovo je fotografija fine dining restoran bowa Gastronomija

Fine dining na dalmatinski način: Bowa, LD i Pelegrini

Predstavljamo tri restorana u Dalmaciji za fine dining koji su popularni među nautičarim LD Restaurant – otok Korčula Chef Marko Gajski dobitnik je nagrade Gault …

Ovo je fotografija maleza modna kuća Moda

Upoznajte slow fashion boutique modne kuće Maleza

Snaga. Moć. Strast. Ženstvenost. Neustrašivost. Hrabrost. Sve su ovo karakteristike žena koja nose Maleza modele Maleza je boutique modna kuća osnovana u vrijeme početka pandemije …

Scroll to Top