Organizatori Pink Winga

by Yachts Croatia

Od 7. do 10. lipnja starta novo izdanje turističko-automobilističkog projekta Pink Wing, na novoj ruti i s obogaćenim sadržajima za sudionike

Treća godina projekta Pink Wing donosi značajne promjene tog jedinstvenog ‘eventa na kotačima’. U prvom redu mijenja se područje na kojem će se četverodnevni program odvijati, a ovogodišnji Pink Wing, osim što mijenja svoju rutu, bit će obogaćen s još više tematskih događanja, zabave, provoda, glazbeno-scenskih vratolomija, gastronomije, neobičnih lokacija kojima će proći i koja će posjetiti pomno odabrana grupa sudionika. Već nakon dva izdanja taj se projekt pokazao kao pun pogodak, kako za organizatore, tako i za njegove sudionike, a njegova popularnost prelazi hrvatske granice. Prema neslužbenim informacijama, mjesta na ovogodišnjoj utrci gotovo da više i nema, a mi smo o ostalim detaljima vezanim uz Pink Wing porazgovarali s njegovim osnivačima Markom Fratrićem i Robertom Bajsom, te Goranom Filipovićem, članom uprave tvrtke Lošinj Hotels & Villas koja ovogodišnjem Pink Wingu daje novu dimenziju.
Koje posebnosti možete izdvojiti iz ovogodišnje ‘ponude’ za sudionike?
Bajs: Jedna od novih ponuda koje mogu naglasiti je definitivno nova ruta i konačna destinacija samog događanja. Cesta koja vodi od Zagreba do finalne destinacije Malog Lošinja je jedna od najljepših i najzanimljivijih vozačkih ruta u Hrvatskoj, a posebnost će biti ta da je u našoj organizaciji prvi put uključen trajektni prijevoz samo i isključivo za sudionike Pink Winga, takoreći imat ćemo privatan trajekt. Track day na Grobniku, koji je rezerviran samo za sudionike Pink Winga, opet će biti prepun adrenalina i brze vožnje u kontroliranim uvjetima na stazi s potpuno novim i obnovljenim asfaltom. Tematska događanja tijekom cijele rute obogaćena su i još više inovativna, čime će se samo sudionici moći počastiti.
Od ove godine tvrtka Lošinj Hotels & Villas aktivno ulazi u priču?
Filipović: Mi smo od samog početka, dakle od 2016. godine, prepoznali ovaj zanimljiv i uspješan projekt, koji promovira Hrvatsku s idejom obogaćivanja luksuzne turističke ponude. Upravo su Lošinj i naša uvala Čikat sa svojom luksuznom ponudom idealna destinacija za ovaj event te nas stoga osobito veseli da će se ove godine Pink Wing održati i na Lošinju te da će se sudionici upoznati s ponudom hotelskog brenda Jadranka hotela – Lošinj Hotels & Villas, te ljepotama ekskluzivne uvale Čikat u kojoj se nalazi naš najbolji hotel, Boutique Hotel Alhambra, u kojem će sudionici biti smješteni. Ovaj projekt podržali su i Turistička zajednica grada Malog Lošinja i Grad Mali Lošinj, kao i Turistička zajednica Cresa i Grad Cres koji su za sve sudionike pripremili bogate sadržaje i gastroponudu. Ovaj event je dodatna zanimljivost i za sve turiste koji se u to vrijeme nalaze na otoku, a koji će imati priliku vidjeti rijetko viđene automobile na našim cestama i u središtima mjesta Cresa i Malog Lošinja.

Pink Wing

Pink Wing će se ove godine održati i na Malom Lošinju, a sudionike očekuju brojni zanimljivi sadržaji, poput personaliziranog jahting iskustva

Što su u dosadašnjim izdanjima sudionici prepoznali kao najvrjednije u projektu?
Bajs: Projekt Pink Wing i njegova snaga je jedinstveni oblik hospitality programa u kojem mogu uživati ljudi iz poslovnog svijeta na ovom neobičnom putovanju. Vožnjom kroz Hrvatsku u kontroliranim uvjetima, bez brzine i jurnjave, postao je već prepoznatljiv brend i lifestyle oblik turizma. Gastronomija lokaliteta koji se obilaze također je neodvojiv dio ponude za sudionike Pink Winga. Sam ulazak i sudjelovanje u projektu u samom startu potvrđuje pristupanje u zatvoreni poslovni krug. Bez obzira na financije pojedinih sudionika, osobni background svakog sudionika neophodan je za ostvarivanje jednog od mnogobrojnih kriterija odabira za prestižni Pink Wing.
Jahting ‘experience’ koji ste prošle godine predstavili zadržat ćete i ove godine?
Bajs: Ovogodišnji jahting segment mijenjamo u odnosu na prošlu godinu, u kojoj smo imali četiri megajahte prema zahtjevima i željama sudionika. Primjerice, u ponudi ćemo imati mogućnost da svaki sudionik izabere tip broda za koji je zainteresiran i prema tome ćemo kreirati personaliziranu jahting ponudu. Već se iz ovih kratkih natuknica može naslutiti kako će ovogodišnja ponuda biti još ekskluzivnija. Naglasak će biti i na vodenim sportovima i adrenalinskom užitku na vodi.
Koje sadržaje će, osim samog hotela na Lošinju, imati sudionici?
Filipović: Za sve sudionike organiziran je obilazak grada Cresa i upoznavanje s bogatim kulturno-povijesnim znamenitostima otoka te gastroponuda s creskim specijalitetima. Isto tako organizirano je i razgledavanje grada Malog Lošinja uz posjet jedinstvenom Muzeju Apoksiomena, te mogućnost odlaska na panoramski let avionom iznad otočja. Otok Lošinj našao se na visokom drugom mjestu od 11 najboljih destinacija svijeta u 2018. godini prema odabiru specijaliziranog portala Food, Wine & Travel Magazine zahvaljujući američkoj travel blogerici Cacindi Maloney, koja je lani boravila u uvali Čikat i u hotelu Bellevue. Cacinda u svom blogu ističe zadivljujuće spa iskustvo u SPA Clinici hotela Bellevue koja je nedavno proglašena dobitnikom Condé Nast Johansens nagrade za izvrsnost u kategoriji Best Destination Spa za 2018. godinu. I sudionici Pink Winga moći će uživati u jedinstvenoj spa ponudi u hotelu Bellevue i isprobati neke od najboljih medicinskih ili beauty tretmana.

Pink Wing

Pink Wing, osim što mijenja svoju rutu, bit će obogaćen s još više tematskih događanja, zabave, provoda, glazbeno-scenskih vratolomija, gastronomije, neobičnih lokacija

Gastronomija je također neizostavan dio ponude u Alhambri?
Fratrić: Glavni chef ekskluzivnog à la carte restorana Alfred Keller Boutique Hotela Alhambra Melkior Bašić pripremit će vrhunske delicije kako bi gostima pružili najbolje okuse i arome Lošinja. Filozofija njegove kuhinje temelji se na kvalitetnim lokalnim namirnicama. Koncept počiva na tome da im tretiranjem i začinima koje koristi uzme minimalno kako bi u konačnici gostima osigurao maksimum okusa. Želimo da svi sudionici, osim uživanja u vožnji, uživaju i u prirodnim i kulturnim ljepotama cresko-lošinjskog otočja te u spa ponudi naših hotela, kao i tradicionalnim gastronomskim specijalitetima koje će za njih pripremati vrhunski chefovi.
Osim Pink Winga, vaša tvrtka se isprofilirala i kao partner za event menadžment?
Fratrić: Trogodišnji uspješan rad tvrtke Pink Wing Production na samom turističko-gastronomskom projektu postavio je čvrste temelje u sferi event menadžmenta, ali i proširio svoje djelovanje u produkcijsko-snimateljske vode, kao i u organizaciji educiranog osoblja za hospitality. Uz podužu referentnu listu uspješno odrađenih projekata, osoblje Pink Winga uspješno je odradilo veća glazbena i edukativna događanja u Hrvatskoj. Nezanemariva činjenica je humanitarni karakter cjelokupnog događanja kojim smo u dvije godine prikupili više od 150.000 kuna za potrebite obitelji i bolnice. Kroz petogodišnji plan projekta i dalje ćemo se fokusirati na promidžbu Lijepe naše, humanitarno djelovanje, sportsko-automobilističku promociju, kao i promociju najsigurnijih i najljepših prometnica na svijetu.

Fotografije Damil Kalogjera & Pink Wing

Mate Pavić
Marko Dabrović