Olivier Poncin: Dva brenda na dva trupa

3 MINUTES READ

Na tragu čuvenog brenda katamarana Catana, Oliver Poncin je osmislio liniju proizvoda Bali namijenjenih krstarenjima i čarter tržištu. Dvotrupci su to koji imaju odličan početak i u Hrvatskoj, a uskoro dolazi njihov novi, najveći model

Kada je 2014. na tržištu predstavljen novi brend dvotrupaca, vjerujemo da nitko nije očekivao da će se već danas njihova proizvodnja približiti brojci od 100 proizvedenih plovila godišnje. Upravo je to slučaj s brendom Bali, a glavni ‘krivac’ za takav uspjeh njegov je vlasnik Olivier Poncin. Dobre odluke i strategija temelji su za uspjeh brenda, ali i činjenica da se Bali kao nova linija proizvoda oslonio na tri i pol desetljeća iskustva gradnje dvotrupaca Catana, brenda koji je također u istom vlasništvu.

Otkad se pojavio na hrvatskom tržištu posredstvom zastupnika Croatia Yachting, Bali se pokazao kao vrlo atraktivan brend. Gospodina Poncina smo za početak upitali što misli o dobrom plasmanu svojih proizvoda u Hrvatskoj. ‘Hrvatsko je tržište jedno od najvećih na svijetu za čarter, a linija Bali je osmišljena uz brojne savjete profesionalaca iz čarter industrije o tome što je za tu specifičnu djelatnost važno, što je i na vašem tržištu očito dobro primljeno. Također, unijeli smo puno inovacija, poput sada već čuvenog otvaranja salona prema kokpitu. Mislim da je, osim u Hrvatskoj, proizvod odlično prihvaćen za čarter u cijelom Sredozemlju.’

Vaši modeli se povećavaju?
I razvijaju i povećavaju, imamo Bali 4.0, a njegova evolucija će se zvati 4.1 i počet će se isporučivati u 2018. godini. Tu su Bali 4.3 i 4.5, a veliki Bali 5.4 bit će predstavljen na sajmu Grand Motte sljedećeg travnja, kao ‘admiralska’ jahta naše flote.

ovo je fotografija katamarana Bali, Oliver Poncin

Možete li nam kazati malo više o novom plovilu?
Bit će to naš najveći katamaran, ujedno i najveći s otvaranjem salona, imat ćemo odvojeni pramčani salon s vratima, što daje vrlo lijepu protočnost kroz sve brodske prostore. Imat će šest kabina uz vrlo komfornu dodatnu kabinu za dva člana posade, veliki gornji most i općenito komfor koji će biti jedinstven za njegovu veličinu. Glavni razlog tome su kokpit i salon, koji, kada se spoje, čine ogroman životni prostor. Što se tiče cijene, mogu kazati kako ćemo biti izjednačeni s konkurentima na tržištu.

Koliko katamarana danas proizvodite?
Prve godine proizveli smo petnaest plovila, pretprošle četrdeset i pet, prošle godine šezdeset i pet, a ove godine oko devedeset novih katamarana Bali. Povećali smo kapacitet jer smo uredili i optimizirali proizvodnju novih linija, te posljedično podigli efikasnost, što nam omogućava povećanje kapaciteta za 25 posto.

Gdje se Bali danas prodaje?
Plovila prodajemo u cijelom svijetu, jer se i Catana prodaje u cijelom svijetu u nešto više od trideset pet godina postojanja brenda, pa imamo jaku prodajnu mrežu. Naravno da pritom Catana i Bali nisu konkurencija, sasvim su drugi kupci za jedna i druga plovila. Što se tiče vrste kupaca za Bali, pola su privatni kupci, a pola čarter kompanije.

Ovo je fotografija interijera katamarna Bali, Oliver Poncin

Što je Bali naslijedio od brenda Catana?

Iskustvo u projektiranju i izgradnji dvotrupaca u prvom redu. Catana je sofisticirano plovilo s pomičnim perajama, s puno sila na trupu i na strukturi. To nam je omogućilo da Bali bude pun inovacija koje se i ne vide, poput uklanjanja nekih pregrada u trupovima, a to možemo upravo zato što po pitanju strukture i konstrukcije dvotrupaca imamo veliko iskustvo.

Danas su katamarani s ‘krilima’ novi hit u svijetu brzih katamarana za krstarenje?

Treba biti realan, ne možemo raditi sve proizvode za cijelo tržište, a ti ekstremi nisu naša tržišna niša. Catana je brzo plovilo za krstarenja koje mnogi ljudi kupuju da bi oplovili svijet jer znaju da mogu vjerovati u brod koji će istovremeno biti i pouzdan i jako brz. Objavili smo svjedočanstva tri kupca koji su odradili plovidbu oko svijeta i čiji su brodovi u potpunosti bez mane, možete ih odmah prodati ako želite.

To je na neki način zaštitni znak Catana kojih gradimo između 15 i 20 godišnje, jer nema puno ljudi koji žele ploviti oko svijeta na katamaranima. Bali je napravljen više za krstarenje, i pripada sasvim drugoj filozofiji proizvoda, ali u sebi nosi pečat Catane. Primjerice, oblik trupa je također brz jer smo ih napravili uske na vodenoj liniji, nismo radi volumena htjeli napraviti loš brod. Ta kombinacija je očito dobra jer je tržište zaista pozitivno odgovorilo na Bali katamarane.

Fotografije Bali

 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija Bali 4.6 u plovidbi a testu Testovi

Bali 4.6 na testu: Predvodnik klase

Kao nasljednik modela 4.5, od kojeg su dizajneri uzeli najbolje sastojke, nastao je  moderan katamaran Bali 4.6 zaobljenih i mekih linija eksterijera, koji cilja na …

Ovo je fotografija Bali 4.6 Jahting

Bali katamarani su poput doma na moru

Croatia Yachting se prilagođava ukusima i potrebama modernih nautičara, a Bali katamarani brodovi su koji u prvi plan stavljaju udobnost, komfor i maksimalno opuštanje Odlučni …

Ovo je fotografija Yachts izlog 2021 nova plovila Jahting

Nova plovila 2021.: Uzbudljive premijere stižu i u Hrvatsku

Najavljujući nova plovila i njihov dolazak u Hrvatsku kroz Yachts izlog 2021 predstavnici vodećih jahting tvrtki priželjkuju još jednu lijepu i zanimljivu nautičku godinu u …

Ovo je fotografija 41XL Jahting

Rekordna godina za Hanse grupaciju

Vlasnik tvrtke Croatia Yachting je splitski poduzetnik Domagoj Milišić. Osim što se bavi prodajom plovila Hanse grupacije te Bali katamarana, Croatia Yachting je i uspješna …

Jahting

Croatia Yachting na Cannes Yachting Festivalu

Croatia Yachting, jedna od vodećih tvrtki u natičkom sektoru, i ove će godine prisustvovati na Cannes Yachting Festivalu, kao predstavnik brendova čiji su službeni zastupnici. …

CBS Hanse 548 Premiera Jahting

Croatia Yachting na Croatia Boat Showu 2018.

Pet hrvatskih premijera Croatia Yachting, hrvatski ovlašteni prodavatelj za Hanse, Dehler, Fjord, Sealine i Bali Catamarans, za ovogodišnji Croatia Boat Show priprema čak pet hrvatskih …

Ovo je fotografija pogled odozgo na otok Silbu Destinacije

Otok Silba: Skriveni kutak Dalmacije

Premda je površinom malen otok, Silba obiluje pješčanim i šljunčanim plažama i uvalicama, područjima obraslim crnikom, te nesvakidašnjim znamenitostima Svaka usporedba otoka Silbe odnosno njegovih …

Ovo je fotografija srebrni olimpijac tonci stipanovic Intervjui

Tonči Stipanović: Srebrni letač

Tonči Stipanović jedini je hrvatski jedriličar koji je dva puta osvajao medalje na Olimpijskim igrama, u Riju i Tokiju Za one koji ne znaju, Srebrni …

Ovo je fotografija bundeva, jesenske delicije Gastronomija

Bundeva je gastronomska kraljica jeseni

Bundeva je jednostavna i nezahtjevna namirnica, nekad zanemarena, danas se na velika vrata vraća u restorane i kuhinje urbanih domaćinstava Cucurbita pepo ili u narodu …

Ovo je fotografija Only&Only Portonovi Putovanja

Luksuzna zimska avantura One&Only Portonovi čeka na vas

Okružen samotnim plažama, slikovitim otocima i srednjovjekovnim gradićima, One&Only Portonovi nudi opuštanje uz more, vrhunske restorane i pionirski pristup wellnessu Smješten na ulazu u Boku …

Gastronomija

Čokolatijer Claude Krajner oduševio čokoladnim desertom u Esplanadi

Čokolatijer Claude Krajner stigao je u Zagreb i u restoranu Zinfandel’s zagrebačkog hotela Esplanade pred brojnom publikom predstavio svoj poznati čokoladni desert mousse od gorke …

Luksuz

Zaboravite na novčanik, plaćajte Garmin satom

Garmin Pay je brz, siguran i praktičan način plaćanja na svim mjestima koja omogućuju beskontaktno plaćanje – sada uz Visa debitne kartice Zagrebačke banke Ponekad …

Scroll to Top