Jahtica od 65 stopa u potpunosti je opravdala naša očekivanja zahvaljujući osebujnom dizajnerskom stilu i nizu naprednih skrivenih rješenja preuzetih od većih jahti
Zvijezda splitskog sajma nautike ove je godine nedvojbeno bila motorna jahta Monte Carlo Yachts 65. Iako je riječ o dvije godine starom modelu talijanskog brodogradilišta, ta jahta važna je zbog dvije činjenice. Prva je da smo prvi put vidjeli plovilo relativno mladog brenda Monte Carlo Yachts izloženo na sajmu u Hrvatskoj. Druga je činjenica da je ovog ljeta krajem srpnja predviđena prezentacija najvećeg modela tog brenda, jahte od 105 stopa. Njegov najmanji ‘rođak’ baštini mnoge kvalitete koje imaju sva plovila brenda, pa možemo slobodno reći da se radi o pravoj jahti u relativno malom ‘pakiranju’ od 65 stopa. Za početak, ona vuče sve dizajnerske značajke većih modela, što u njenoj veličini znači puno, to plovilo jednostavno odskače zasebnim stilom, svojstvenim samo Monte Carlo jahtama. Kao zaštitni znak brenda, tu su okrugla prozorska okna na boku, ravan ‘flush deck’ pramac i pokrov gornjeg mosta izrađen od karbonskih vlakana.
Ono što je još jedna direktna poveznica ovog plovila s jahtama značajno većih dimenzija jest velika mogućnost prilagodbe željama vlasnika, kroz izbor velikog broja materijala za unutrašnje uređenje, do smještaja brodske kuhinje. Za brodogradilište nebitan detalj, ali za budućeg vlasnika svakako važan, jest boja trupa, koja može biti u nijansi koju poželite, što je također zaštitni znak brenda. Kada se zbroje navedeni elementi, sigurno je da nitko neće imati jahtu poput vas, što je nekim kupcima važno. Nevidljivi dijelovi broda također su organizirani po uzoru na velike jahte. To se poglavito odnosi na organizaciju strojarnice, kabinu za posadu koja lako prima dva člana i automatizirane sisteme za upravljanje brodskim uređajima za što je zaslužna suradnja s tvrtkom Boning, što je također rješenje preuzeto s velikih jahti. Još jedan bitan element u dobroj prodaji ovog modela je i njegova cijena koja je za osnovni brod manja od dva milijuna eura, što ga, usprkos atraktivnom dizajnu i ‘hrpi’ ozbiljnih tehničkih rješenja, svrstava među jeftinije na tržištu. Testirano plovilo imalo je klasični raspored od tri kabine u potpalublju od kojih je impresivna vlasnička kabina smještena u punoj širini plovila. Glavna paluba podijeljena je u dvije cjeline, pramčanu i krmenu, koje su odijeljene stubom.
Interijer je uređen slijedeći moderne trendove u uređenju jahti, u kombinaciji svijetlih i tamnih tonova, uz primjetno korištenje kožnih elemenata, smeđe nijanse na glavnoj palubi, a olovnoplave u potpalublju. To je još jedan detalj koji je dizajnerski dvojac Nuvolari/Lenard usadio ovom brendu s velikih jahti. I ovo plovilo ima ‘portugalski most’ te lijepi prostor na pramcu osvijetljen skrivenim svjetlima opisujući pravi novi kokpit. Nama se kao glavni otvoreni prostor na plovilu najviše sviđa gornji most, namješten jednostavno kombinacijom sjedišta i sunčališta, ali u značajno velikim dimenzijama. Testirano plovilo izuzetno je i štedljivo, jer na 20 čvorova brzine troši ispod 100 litara po motoru. Za plovidbu većim brzinama trebat ćete ipak malo povećati potrošnju i stisnuti ručicu gasa, čime možete postići dizajniranih 30 čvorova maksimalne brzine. Upravljivost je odlična, dijelom zahvaljujući i dinamičkim flapsovima kojima također upravlja automatizirani Boning sistem. Nama su se svidjele dodatne komande na krmi plovila koje su jako korisne prilikom manevara u marini, te tzv. Dynamic position sistem kojim se plovilo, inače pogonjeno osovinama, uz pomoć krmenog i pramčanog potisnika drži preko GPS signala na mjestu.