
MBF 2025 u Rovinju: Najvažniji regionalni B2B susret investitora i lidera industrija od 2. do 5. listopada
Drugo izdanje MBF-a najavljeno je za listopad čime Rovinj i početak jeseni polako, ali sigurno, postaju sinonim za najvažnije gospodarsko okupljanje u Hrvatskoj, koje se već u prvoj godini etabliralo kao susret svih sektora gospodarstva, uz dašak svjetske razine takvih događanja, i najviši stupanj produkcije
Prošle jeseni održana je premijera gospodarskog događanja pod nazivom MBF, te je strelovito dobilo status eventa na kojem želite biti prisutni, ili koji ne smijete propustiti. MBF je okupio veliki broj ‘decision makera’, bilo vlasnika, direktora ili članova menadžerskih struktura etabliranih tvrtki iz različitih sektora, a konceptom se ugledao na neke od najetabliranijih europskih okupljanja u svijetu.
Kako smo već pisali pravi cilj MBF-a je da u Hrvatskoj postoji poslovni događaj svjetske razine, a to nam potvrđuje i ovogodišnja najava organizatora za događaj koji će se ponovno održati od 2. do 5. listopada u prostorima bivšeg TDR-a u Rovinju. Već sada možemo kazati da je MBF u nepunu godinu dana postao najprestižniji i najekskluzivniji B2B networking događaj u Adria regiji, kao gospodarski događaj namijenjen svima koji su povezani u investicijsko-dobavljačkom lancu i šire.
Događaj je koncipiran kroz izložbeni prostor, konferencijski program i zabavna događanja s ciljem osnaživanja kontakata među industrijama, praćenja tržišnih trendova i inovacija te prezentacije uspješnih poslovnih praksi.
Zahvaljujući enormnom trudu organizatora popis industrija prisutnih na MBF-u je impozantan: Investitori | Javno i privatno partnerstvo | Turizam | nekretnine | Upravljanje objektima | Arhitektura | dizajn | Građevina | Radna snaga | Trgovina | Proizvođači i prodavatelji materijala | Transport i logistika | Financije | Fondovi | Zdravstvo | Pravo | Konzultanti | Osiguranja | Institucije | Obrazovanje | Energetika i obnovljivi izvori | Tehnologije | IT | Start up.
Ove godine oformljen je i organizacijski odbor čime raste i sama organizacija MBF-a, a članovi organizacijskog odbora lideri su u svojim industrijama. Tu je ponovno i bogati konferencijski program, prigodna zabavna događanja, ali i nova VIP zona u kojoj će se dobro ‘snaći’ i luksuzni brendovi.
Tekst Darko Šupuk
Fotografije MBF