Krešimir Perić

4 MINUTES READ

Novi kapetan RL broda

Jedno od vodećih leasing društava na tržištu odnedavno ima novog predsjednika Uprave koji planira daljnji porast portfelja leasinga, i to posebno u segmentu financiranja plovila

Novi predsjednik Uprave društva Raiffeisen Leasing Krešimir Perić bankarsku je karijeru započeo u Zagrebačkoj banci, a 2004. godine pridružio se Raiffeisenbank Austria, u Sektoru poslovanja s pravnim osobama. Četiri godine kasnije postaje direktor Direkcije poslovanja s velikim poslovnim sustavima, gdje je radio na značajnim transakcijama korporativnoga financiranja, financiranja akvizicija, investicijskih projekata, sindiciranih kredita i drugih oblika potpore poslovanju klijenata. Početkom 2013. godine postaje član Uprave Raiffeisen Factoringa, te istovremeno nastavlja obnašati funkciju direktora Direkcije poslovanja s velikim poslovnim sustavima u Banci. Ovog ljeta imenovan je predsjednikom Uprave Raiffeisen Leasinga.
Koji su vam glavni ciljevi i izazovi na novoj funkciji?
Raiffeisen Leasing vidim kao jedno od vodećih leasing društava na tržištu, s ponudom proizvoda koji zadovoljavaju potrebe klijenata, te upotpunjuju ukupnu ponudu proizvoda Raiffeisen grupe, kao njen bitan dio. Osnivači Raiffeisen Leasinga, još davne 1999. godine, bili su Raiffeisenbank Austria d.d. i Raiffeisen Leasing International GmbH, u omjeru 50:50. Odnedavno smo u 100-postotnom vlasništvu Raiffeisenbank Austria d.d. te je u skladu s tim potrebno prilagoditi organizacijski ustroj, strategiju i procedure kako bismo postali što učinkovitiji u svakom pogledu, te istodobno iskoristili prednosti koje nam Grupa pruža. Prvenstveno mislim na sinergiju koju zajednički možemo ostvariti, pogotovo u pogledu klijenata i njihova zadovoljstva, ali naravno i zadovoljstva naših zaposlenika te vlasnika. Dakle, organizacija, učinkovitost, strategija, sinergija, prodajna orijentiranost prema klijentima i zadovoljstvo radom u RL-u su iznimno važni.
U posao unosite novi pristup i novu energiju. Recite nam nešto više o tome.
Najveća snaga Raiffeisen Leasinga je u njegovim zaposlenicima, kvaliteti usluge koju pruža te individualnim, dugoročnim i partnerskim odnosom sa svojim klijentima i partnerima. Prepoznatljivost Raiffeisen brenda, usmjerenost na klijenta, kvalitetno upravljanje rizicima te poštovanje svih internih procedura i zakonske regulative, omogućuju da se ostvare svi zadaci postavljeni pred nas. Vjerujem da će ove vrijednosti još više doći do izražaja u budućnosti, posebno u pogledu učinkovitosti poslovanja. Očekujem da ćemo kao Društvo postati još bolji i učinkovitiji u svojim procesima te ostvariti veću sinergiju s Bankom i drugim članicama Grupe, što će, vjerujem, dovesti do ostvarenja boljih rezultata. Ovo se može postići samo sa zadovoljnim zaposlenicima, koji preuzimaju odgovornost i inicijativu, te koji znaju da je klijent na prvom mjestu, bilo eksterni ili interni. Također, komunikacija i timski rad je nešto na čemu ću inzistirati jer bez toga nema mogućnosti napredovanja u razvoju, povećanja prodaje te ostvarenja ciljeva.
Koliko dobro poznajete tržište brodova?
Tržište brodova u zadnje vrijeme značajno raste, potaknuto sve boljim rezultatima turističke sezone u Hrvatskoj te većim zanimanjem klijenata za kupnjom brodova, što u privatne svrhe, što za iznajmljivanje. Naruku nam ide i činjenica da su i ostala turistička tržišta, prvenstveno u okruženju, zbog raznih razloga, podbacila. Prema informacijama dobivenim od iznajmljivača, u špici sezone je zaista teško naći slobodan brod za najam, a i vezovi u marinama su prilično puni. Dobra je stvar što se u Hrvatskoj može ploviti od početka proljeća do kasne jeseni, pa onda i sezona korištenja plovila traje značajno dulje nego klasična turistička sezona. Mislim da sve više turista uviđa prednosti ovakve vrste turizma i onoga što im ona pruža. Ni plovila više nisu cjenovno nedostižna, a kako se na tržištu nude plovila raznih veličina, pa i rabljena, vjerujem da kvalitetnom kalkulacijom svaki zainteresirani korisnik može naći adekvatno plovilo u skladu sa svojim potrebama i mogućnostima.

Raiffeisen
Novi predsjednik Uprave Raiffeisen Leasinga vjeruje da će zajedničkim radom i sinergijskim pristupom RL nastaviti ostvarivati dobre rezultate

Koji su planovi u odnosu na financiranje plovila, odnosno mislite li povećati taj portfelj?
Plasmani Raiffeisen Leasinga u segmentu plovila su na kraju trećega tromjesečja ove godine porasli za 73 posto u odnosu na početak godine. Plan za sljedeće tri godine je daljnji rast plasmana, a očekivanja temeljimo na stabilnom okruženju i dobrim rezultatima turističke sezone, povratnim informacijama sa sajmova plovila te pripremama klijenata i zahtjevima za financiranjem, koje već danas rade za sljedeću sezonu.
Kakva su iskustva s dosadašnjim korisnicima u aktivnom portfelju RL-a?
Portfelj plovila u Raiffeisen Leasingu je zaista raznolik. Financiramo sve vrste plovila, a korisnici su iznimno zadovoljni pruženom uslugom naših zaposlenika, znanjem u tom segmentu, modelom financiranja koji imamo, pa su i korisnici posljedično vrlo uredni u plaćanju te nemamo nikakvih problema u naplati potraživanja. Cilj nam je da se zadovoljni korisnik vrati po novo plovilo i da dobavljači imaju model koji im omogućuje povećanje prodaje.
Priprema li RL povoljnije uvjete financiranja, budući da su plovila prosječno većih vrijednosti, s obzirom na atraktivne linije financiranja razvojnih banaka ili sličnih institucija?
Raiffeisen Leasing svoje izvore financiranja ostvaruje, među ostalim, i s domaćim i međunarodnim razvojnim bankama te u suradnji s njima nastojimo osigurati što povoljnije uvjete financiranja za naše korisnike. Naravno, tu je uvijek neupitna podrška i suradnja s bankama iz Raiffeisen grupe kao međunarodne korporacije. Pored redovitih linija financiranja, koje uključuju i financiranje plovila, povremeno radimo i akcije prema ciljanim skupinama korisnika i segmenata te tako pokušavamo i dodatno osigurati povoljnije uvjete.
Je li Raiffeisen strateški vezan kroz vendor partnere za neku posebnu marku plovila ili financira sve objekte leasinga?
Raiffeisen Leasing nema nekog strateškog ili preferiranoga vendor partnera, a samim time ni marku plovila. Otvoreni smo za razgovor i financiranje svih vrsta plovila.
Što biste preporučili našim čitateljima od financijskih proizvoda nevezano za plovila?
Raiffeisen Leasing u svojoj ponudi pruža usluge financiranja svih vrsta objekata leasinga: novih i rabljenih automobila, kamiona, autobusa, raznih strojeva i opreme te nekretnina. Osim plovila, u porastu je i interes za opremanje kampova (mobilne kućice, luksuzni kamperski šatori i dr.) te takvim financiranjem opremanja nautičkih kampova pomažemo razvoju Hrvatske kao jedne od najatraktivnijih turističkih destinacija.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Ovo je fotografija jedrilice Jahting

Yacht-Pool: Sigurna plovidba već 45 godina

Logičan koncept, predanost i pozitivno iskustvo klijenata pretvorili su Yacht-Pool u jednog od vodećih osiguravatelja za jahte Yacht-Pool je 1976. godine osnovao dr. Friedrich Schöchl, …

Intervjui

Luka Abrus: Petica iz biznisa

Jedan od suvlasnika agencije Five, Luka Abrus, za naš magazin govori o prodaji tvrtke, budućnosti s Endavom, projektu Dorado, koji je koristio pobjednik Vendée Globea, …

Ovo je fotografija poluživanja, hostesa na jahti Jahting

Poslovi na super jahtama: Yachtie je za mnoge posao iz snova

Kroz Luxury Yacht Crew Training kandidati se pripremaju za rad u luksuznom svijetu jahtinga kako bi se zadovoljile potrebe i najzahtjevnijih gostiju Super jahte kao …

Ovo je fotografija Ivan Kljaković Gašić, ACI Sail Intervjui

Ivan Kljaković Gašpić: Budućnost elitnog jedrenja na Jadranu

Istaknuti hrvatski jedriličar Ivan Kljaković Gašpić, osvajač srebra i bronce na svjetskim prvenstvima, višestruki europski prvak i trostruki sudionik Olimpijskih igara, nešto više od godinu …

Ovo je fotografija Damir Vanđelić Intervjui

Damir Vanđelić: Hrabrost, rad i znanje

Jedan od najboljih hrvatskih menadžera Damir Vanđelić u razgovoru za Yachts Croatia govori o biznisu, turizmu, razvoju Hrvatske… Jedan od najboljih hrvatskih menadžera Damir Vanđelić …

Ovo je fotografija D-Marin marine Borik Marine

D-Marin nudi posebne pogodnosti za vjerne klijente

S nadom da će nam nadolazeći mjeseci svima donijeti obilje sunčevih zraka, dobrog vjetra i povoljnog mora, ohrabrimo se i planirajmo idući odmor. Jeste li …

Ovo je fotografija Dominique Chenot Intervjui

Dominique Chenot: Protokol za odgodu starenja

Dominique Chenot, suosnivačica Chenota, čiji je posljednji Espace otvoren u One&Only Portonovi resortu, govori o njihovu medicinsko-terapeutskom wellness programu za zdraviji, dulji i kvalitetniji život …

Ovo je fotografija serviranog jela, Cap Aureo Gastronomija

Cap Aureo: Teatar istarskih okusa

Cap Aureo perjanica je Maistrina restoranskog portfelja i u protekle dvije godine, otkako je otvoren, postavlja visoke standarde fine dining scene. Umješnost visoke kuhinje sazdana …

Ovo je fotografija Bali 4.6 u plovidbi a testu Testovi

Bali 4.6 na testu: Predvodnik klase

Kao nasljednik modela 4.5, od kojeg su dizajneri uzeli najbolje sastojke, nastao je  moderan katamaran Bali 4.6 zaobljenih i mekih linija eksterijera, koji cilja na …

Jahting

Ljetna prilika za Frauscher 1414 Demon

Frauscher se svrstava među rijetke proizvođače čija ćete plovila prepoznati ‘na kilometar’, a upravo je takav ‘prvak stila’ i njihov najveći model 1414 Demon čiji …

Ovo je fotografija Teo Ivanišević i Luka Miletić, projekt Croeat Intervjui

Teo Ivanišević & Luka Miletić: Croeat jahtama nudi samo najbolje hrvatske proizvode

Prvoklasan izbor hrvatskih namirnica, vrhunska usluga i zarazni entuzijazam odlike su novog servisa za opskrbu jahti koji su pokrenuli Teo Ivanišević i Luka Miletić Teo …

Ovo je fotografija Breitling Superocean Heritage Ocean Conservancy Limited Edition ronilački satovi Luksuz

Ronilački satovi s ekološkim potpisom

Ronilački satovi posvećeni tajnovitim dubinama mora, veličanstvenim morskim bićima i legendarnim istraživačima podižu ekološku svijest o važnosti oceana za ljudsku civilizaciju IWC Aquatimer Chronograph Edition …

Scroll to Top