Krešimir Perić

4 MINUTES READ

Novi kapetan RL broda

Jedno od vodećih leasing društava na tržištu odnedavno ima novog predsjednika Uprave koji planira daljnji porast portfelja leasinga, i to posebno u segmentu financiranja plovila

Novi predsjednik Uprave društva Raiffeisen Leasing Krešimir Perić bankarsku je karijeru započeo u Zagrebačkoj banci, a 2004. godine pridružio se Raiffeisenbank Austria, u Sektoru poslovanja s pravnim osobama. Četiri godine kasnije postaje direktor Direkcije poslovanja s velikim poslovnim sustavima, gdje je radio na značajnim transakcijama korporativnoga financiranja, financiranja akvizicija, investicijskih projekata, sindiciranih kredita i drugih oblika potpore poslovanju klijenata. Početkom 2013. godine postaje član Uprave Raiffeisen Factoringa, te istovremeno nastavlja obnašati funkciju direktora Direkcije poslovanja s velikim poslovnim sustavima u Banci. Ovog ljeta imenovan je predsjednikom Uprave Raiffeisen Leasinga.
Koji su vam glavni ciljevi i izazovi na novoj funkciji?
Raiffeisen Leasing vidim kao jedno od vodećih leasing društava na tržištu, s ponudom proizvoda koji zadovoljavaju potrebe klijenata, te upotpunjuju ukupnu ponudu proizvoda Raiffeisen grupe, kao njen bitan dio. Osnivači Raiffeisen Leasinga, još davne 1999. godine, bili su Raiffeisenbank Austria d.d. i Raiffeisen Leasing International GmbH, u omjeru 50:50. Odnedavno smo u 100-postotnom vlasništvu Raiffeisenbank Austria d.d. te je u skladu s tim potrebno prilagoditi organizacijski ustroj, strategiju i procedure kako bismo postali što učinkovitiji u svakom pogledu, te istodobno iskoristili prednosti koje nam Grupa pruža. Prvenstveno mislim na sinergiju koju zajednički možemo ostvariti, pogotovo u pogledu klijenata i njihova zadovoljstva, ali naravno i zadovoljstva naših zaposlenika te vlasnika. Dakle, organizacija, učinkovitost, strategija, sinergija, prodajna orijentiranost prema klijentima i zadovoljstvo radom u RL-u su iznimno važni.
U posao unosite novi pristup i novu energiju. Recite nam nešto više o tome.
Najveća snaga Raiffeisen Leasinga je u njegovim zaposlenicima, kvaliteti usluge koju pruža te individualnim, dugoročnim i partnerskim odnosom sa svojim klijentima i partnerima. Prepoznatljivost Raiffeisen brenda, usmjerenost na klijenta, kvalitetno upravljanje rizicima te poštovanje svih internih procedura i zakonske regulative, omogućuju da se ostvare svi zadaci postavljeni pred nas. Vjerujem da će ove vrijednosti još više doći do izražaja u budućnosti, posebno u pogledu učinkovitosti poslovanja. Očekujem da ćemo kao Društvo postati još bolji i učinkovitiji u svojim procesima te ostvariti veću sinergiju s Bankom i drugim članicama Grupe, što će, vjerujem, dovesti do ostvarenja boljih rezultata. Ovo se može postići samo sa zadovoljnim zaposlenicima, koji preuzimaju odgovornost i inicijativu, te koji znaju da je klijent na prvom mjestu, bilo eksterni ili interni. Također, komunikacija i timski rad je nešto na čemu ću inzistirati jer bez toga nema mogućnosti napredovanja u razvoju, povećanja prodaje te ostvarenja ciljeva.
Koliko dobro poznajete tržište brodova?
Tržište brodova u zadnje vrijeme značajno raste, potaknuto sve boljim rezultatima turističke sezone u Hrvatskoj te većim zanimanjem klijenata za kupnjom brodova, što u privatne svrhe, što za iznajmljivanje. Naruku nam ide i činjenica da su i ostala turistička tržišta, prvenstveno u okruženju, zbog raznih razloga, podbacila. Prema informacijama dobivenim od iznajmljivača, u špici sezone je zaista teško naći slobodan brod za najam, a i vezovi u marinama su prilično puni. Dobra je stvar što se u Hrvatskoj može ploviti od početka proljeća do kasne jeseni, pa onda i sezona korištenja plovila traje značajno dulje nego klasična turistička sezona. Mislim da sve više turista uviđa prednosti ovakve vrste turizma i onoga što im ona pruža. Ni plovila više nisu cjenovno nedostižna, a kako se na tržištu nude plovila raznih veličina, pa i rabljena, vjerujem da kvalitetnom kalkulacijom svaki zainteresirani korisnik može naći adekvatno plovilo u skladu sa svojim potrebama i mogućnostima.

Raiffeisen
Novi predsjednik Uprave Raiffeisen Leasinga vjeruje da će zajedničkim radom i sinergijskim pristupom RL nastaviti ostvarivati dobre rezultate

Koji su planovi u odnosu na financiranje plovila, odnosno mislite li povećati taj portfelj?
Plasmani Raiffeisen Leasinga u segmentu plovila su na kraju trećega tromjesečja ove godine porasli za 73 posto u odnosu na početak godine. Plan za sljedeće tri godine je daljnji rast plasmana, a očekivanja temeljimo na stabilnom okruženju i dobrim rezultatima turističke sezone, povratnim informacijama sa sajmova plovila te pripremama klijenata i zahtjevima za financiranjem, koje već danas rade za sljedeću sezonu.
Kakva su iskustva s dosadašnjim korisnicima u aktivnom portfelju RL-a?
Portfelj plovila u Raiffeisen Leasingu je zaista raznolik. Financiramo sve vrste plovila, a korisnici su iznimno zadovoljni pruženom uslugom naših zaposlenika, znanjem u tom segmentu, modelom financiranja koji imamo, pa su i korisnici posljedično vrlo uredni u plaćanju te nemamo nikakvih problema u naplati potraživanja. Cilj nam je da se zadovoljni korisnik vrati po novo plovilo i da dobavljači imaju model koji im omogućuje povećanje prodaje.
Priprema li RL povoljnije uvjete financiranja, budući da su plovila prosječno većih vrijednosti, s obzirom na atraktivne linije financiranja razvojnih banaka ili sličnih institucija?
Raiffeisen Leasing svoje izvore financiranja ostvaruje, među ostalim, i s domaćim i međunarodnim razvojnim bankama te u suradnji s njima nastojimo osigurati što povoljnije uvjete financiranja za naše korisnike. Naravno, tu je uvijek neupitna podrška i suradnja s bankama iz Raiffeisen grupe kao međunarodne korporacije. Pored redovitih linija financiranja, koje uključuju i financiranje plovila, povremeno radimo i akcije prema ciljanim skupinama korisnika i segmenata te tako pokušavamo i dodatno osigurati povoljnije uvjete.
Je li Raiffeisen strateški vezan kroz vendor partnere za neku posebnu marku plovila ili financira sve objekte leasinga?
Raiffeisen Leasing nema nekog strateškog ili preferiranoga vendor partnera, a samim time ni marku plovila. Otvoreni smo za razgovor i financiranje svih vrsta plovila.
Što biste preporučili našim čitateljima od financijskih proizvoda nevezano za plovila?
Raiffeisen Leasing u svojoj ponudi pruža usluge financiranja svih vrsta objekata leasinga: novih i rabljenih automobila, kamiona, autobusa, raznih strojeva i opreme te nekretnina. Osim plovila, u porastu je i interes za opremanje kampova (mobilne kućice, luksuzni kamperski šatori i dr.) te takvim financiranjem opremanja nautičkih kampova pomažemo razvoju Hrvatske kao jedne od najatraktivnijih turističkih destinacija.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Biograd Boat Show održava se u marini kornati Jahting

Biograd Boat Show: Najveći srednjoeuropski sajam na moru

Ovogodišnje, 24. izdanje sajma, održat će se od 26. do 30. listopada u Marini Kornati Najveća izložba plovila na moru u srednjoj i istočnoj Europi …

Jahting

SOS Yachting: Tim posvećen bezbrižnoj plovidbi

Usklađenost s PDV-om za komercijalne jahte koje posluju u EU-u može predstavljati značajnu regulatornu prepreku i pretvoriti čak i najugodnije iskustvo čartera u stresno. SOS …

Intervjui

Ludovit Cernak: Hrvatska je raj za jahting

Boutique resort LIOQA je rješenje bez komplikacija, novi standard u kojem se vlasnici tamošnjih vila ne moraju brinuti ni o čemu SITNO HOLDING Real Estate …

Intervjui

Darko Valentić: Brodovi za prave nautičare

Zagrebački nautički brend ime je dobio prema jednoj komiškoj legendi, a Terra Nauta 30 i 40 brodovi su namijenjeni ljudima koji vole dobar dizajn i …

Franz Schillinger Jahting

Franz Schillinger: Ispunjavanje snova

Austrijski poduzetnik za naš magazin govori o usponu brenda Sanlorenzo u regiji, poslovnoj filozofiji, Frauscherovim brodovima i Hrvatskoj kao ekskluzivnoj destinaciji Sanlorenzo Adria pokazuje znakove …

brodogradilište Adriatic42 crna gora Brodogradilišta

Adriatic42: Profesionalna razina usluga

Puštanje u promet najvećeg plutajućeg doka na Jadranu označava početak nove ere za brodogradilište Bijela, koje postaje remontni servis za superjahte. Novi projekt vode međunarodni …

Jahting

Sajam nautike Genova: Na putu prema novoj budućnosti

Za hrvatsko i talijansko tržište sajam nautike u Genovi je uvijek imao veliko značenje zahvaljujući svojoj blizini i velikom broju predstavljenih proizvođača, pogotovo talijanskih koji …

Gastronomija

Michelin restorani u Hrvatskoj

Nagrađeni restorani nastoje na inovativan način prezentirati lokalnu namirnicu imajući na umu hrvatsku gastronomsku tradiciju Kada je 2017. godine, početkom veljače, na svom Twitter profilu …

Biograd Boat Show održava se u marini kornati Jahting

Biograd Boat Show: Najveći srednjoeuropski sajam na moru

Ovogodišnje, 24. izdanje sajma, održat će se od 26. do 30. listopada u Marini Kornati Najveća izložba plovila na moru u srednjoj i istočnoj Europi …

BMW X1 Automobili

Treća generacija novog BMW-a X1 u Hrvatskoj

U zagrebačkom BMW Tomić City Store na Roosveltovom trgu ekskluzivno je predstavljena treća generacija novog BMW-a X1 Robusna aura novog BMW-a X1, s motorom s …

Gastronomija

Međunarodnim festivalom Taste the Mediterranean počinje Mjesec gastronomije u Splitu

Jubilarnim 10. izdanjem najprestižnijeg domaćeg festivala mediteranske kuhinje, Taste the Mediterranean, u Splitu će započeti 1. Mjesec gastronomije Obilježit će ga čitav niz uzbudljivih događanja: …

Jahting

Brend Posillipo vraća se u grupu InRizzardi

Brend Posillipo vraća se u grupu InRizzardi, a ovom viješću završava ponovna akvizicija poznatog brenda i otvara novi ciklus koji će donijeti budući razvoj za …

Scroll to Top