Kod za uspjeh Sophie Guillon

4 MINUTES READ

Glavna direktorica švicarske kozmetičke kuće Valmont Sophie Guillon upustila se u novi izazov – kreiranje mirisa Storie Veneziane za kozmopolitsku generaciju koja s lakoćom uspostavlja ravnotežu između moći i ženstvenosti

Sophie Guillon jedna je od najvažnijih žena u svijetu kozmetike. Glavna direktorica švicarske kuće Valmont, koju je 1984. osnovao njezin svekar, zajedno sa suprugom Didierom više od dva desetljeća razvija carstvo celularnih preparata za njegu i koncept ekskluzivnih tretmana u spa centrima najboljih hotela svijeta, od Ženeve, preko Pariza do Tokija, pa i Hrvatske. Njihove kreme, serumi i maske za pomlađivanje prodaju se u jako luksuznim robnim kućama i parfumerijama ili u specijaliziranim Maison Valmont otvorenim u odabranim metropolama.

Valmont
Llimitirano luksuzno pakiranje kreme Elixir Glaciers dizajnirao je Didier Guillon

Moćni par Guillon u obiteljskom je poslu podijelio teritorij: suradnja sa znanstvenicima, proizvodnja u Švicarskoj i komunikacije njezin su okvir, a Didier Guillon umjetnički je direktor kompanije, osmišljava i kontrolira distribuciju te upravlja zakladom Valmont, smještenoj u njihovoj nedavno obnovljenoj palači Bonvicini u Veneciji. Za otvorenu i spontanu direktoricu, majku troje djece, koja je, kaže, na početku šestog desetljeća života ‘našla mir sa samom sobom,’ bila je ovo vrlo dinamična godina. Ljetos je predstavila toniranu kremu kreiranu kao hibrid vrhunske njege i make-upa iz njihove luksuzne linije Elixir de Glaciers, a u kasnu jesen iznenadila je kolekcijom mirisa Storie Veneziane: čak šest toaletnih voda i tri parfema, različitih po mirisnim notama, baš kao i grad iz kojeg crpi nadahnuće. Dan prije nego je poplava poharala Veneciju, Sophie je za grupicu europskih novinara organizirala druženje, a predstavljanju mirisa prethodilo je razgledavanje izložbe ‘Hansel i Gretel: White Traces In Search Of Your Self’ u palači Bonvicini, čiji su autori Silvano Rubino, Isao i Didier Guillon. Međunarodno prepoznata bajka o Ivici i Marici, napuštenima i izgubljenima u dubini šume gdje im se šarena kućica zle vještice učini kao utočište, inspirirala ih je za umjetničku artikulaciju potrage za vlastitim identitetom. Nimalo slučajno, jer i par Guillon prolazi svoju fazu pročišćenja. Didier se u mladosti razvijao kao umjetnik, no prevladala je očeva želja da završi studij prava i biznisa. Sophie je, pak, nakon studiranja marketinga radila u parfemskim odjelima renomiranih modnih kuća. Danas kada je Valmont vrlo uspješna obiteljska tvrtka, a djeca su odrasla i na svom su profesionalnom putu, i roditelji si mogu priuštiti ostvarenje mladenačkih snova. Prethodnu vrlo luksuznu parfemsku liniju Storie Veneziane od šest mirisa upakiranih u bočice presvučene kožom i ukrašene maskama od murano stakla, zajedno su kreirali prije dvije godine: ona se bavila ekstraktom, a on dizajnom. Dvije nove kolekcije – ‘Pallazo Nobile’, zbirku od šest osvježavajućih toaletnih voda, i ‘Collezione Privata’, liniju od tri ekskluzivna parfema – kreirala je sama.

Valmont
Olfaktorna priča šest toaletnih voda kolekcije Palazzo Nobile

Čak devet mirisnih kreacija na tržište stižu početkom veljače iduće godine. ‘Svijetom putujem 35 godina i po aerodromima, hotelima, restoranima i dućanima promatram žene: elegantne, zaigrane, prekićene, zamišljene, klasične i sportske tipove, njegovane i razbarušene… Šest različitih cvjetnih mirisa podsjećaju na šest okusa i objašnjavaju ženska raspoloženja u različito doba dana, a i odnose s različitim ljudima. Samo jedan miris ne može ih sve objediniti i zato sam željela kreirati posvetu ženama svijeta, stvoriti kolekciju u kojoj će svaka od njih prepoznati sebe. Radila sam s master nosovima parfumerijskog svijeta, no neću mahati njihovim imenima jer ne želim biti urednica za parfeme, već služiti mojim kupcima – ženama i muškarcima. Dakako, moje obožavano cvijeće frezija, tahićanska tiara, klasični i arapski jasmin, helotrop i ruža snažno se osjeti u svakom mirisu, osim u Casanovi 2161, gdje dominira vetiver, a kreirao ga je Didier’, kazuje Sophie. Palazzo Nobile mjesto je u palači gdje domaćin prima goste, predstavlja javni dio njegova doma. Živopisan je poput taraca, šarenog, kamenog poda kakav je dominirao u venecijanskim palačama u 18. stoljeću, a tim motivom oslikane su i kutije s mirisima. Collezione Privata selektivnija je priča. U njoj su tri parfema: Private Mind, Jazzy Twist i, Sophie najdraži, Lady Code. Još jačim intenzitetom naglašavaju želju kreatorice da istakne kontraste. Jer olfaktorna skala svih devet novih mirisa je jednostavna: snažan je kontrast između top i završne note, a prijelaz između njih je cvjetni. ‘Život se sastoji od kontrasta’, kaže Sophie i nastavlja: ‘Pravokutna bočica i okrugli čep, ili, pak, oporo-kiselkast okus bobičastog voća i slatkoća badema koji se miješaju s mirisom jasmina, kao u parfemu Lady Code. To je moj miris, elegantan, strog, a na kraju seksi. Da, miris razotkriva i kreatora i onoga tko ga nosi. Želim biti šik mama i sretna sam što u mojim godinama više nemam potrebu za borbom. Kao i većini žena, dugo mi je trebalo da to osvijestim, da steknem više samopouzdanja i shvatim kako nije najvažnije uvijek udovoljiti drugima, nego sebi te da od inzistiranja na kvaliteti ne smijem odustati. Čini mi se da su nove generacije žena mudrije u uspostavljanju ravnoteže između moći i ženstvenosti. Kao što rekoh: i jedno i drugo imaju puno lica, a ljepota života je u bogatstvu razmjenjivanja različitosti i uspostavljanju ravnoteže sa sobom.’

Tekst Dubravka Tomeković Aralica
Fotografije Valmont

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
BMW X1 Automobili

Treća generacija novog BMW-a X1 u Hrvatskoj

U zagrebačkom BMW Tomić City Store na Roosveltovom trgu ekskluzivno je predstavljena treća generacija novog BMW-a X1 Robusna aura novog BMW-a X1, s motorom s …

Luksuz

Čaroban svijet luksuznog nakita u butiku Mamić 1970

U Hrvatskoj su od sada dostupni prestižni, svjetski poznati brendovi luksuznog nakita: Chaumet, Damiani i Messika Renomirana tvrtka Mamić 1970, s tradicijom duljom od 40 …

Putovanja

Blue Kotor Bay Premium Spa Resort: Moć mora

Dignite sidro i uputite se prema marini Blue Kotor Bay i Retreatu De’MAR u čijem je središtu filozofija wellbeinga Vrhunsko spa odmaralište Blue Kotor Bay …

Automobili

Porsche 911 GT3 RS ultimativni je cestovni bolid

Novi Porsche 911 GT3 RS službeno je predstavljen kao ultimativni sportski cestovni automobil, koji je, s 518 konjskih snaga najsnažniji serijski Porsche s atmosferskim motorom …

maslina resort otok hvar Hoteli

Maslina Resort: Promišljeni luksuz na Hvaru

Da biste nešto promijenili, morate prvo poznavati stvar koju mijenjate. Ako želite vidjeti kako se može promijeniti poimanje luksuza, posjet Maslina Resortu na otoku Hvaru …

Automobili

Jedan od samo 99 proizvedenih The 8 X Jeff Koons predstavljen je u zagrebačkom salonu BMW-a

Predstavljanje osvježenog izdanja najprodavanije BMW serije 3 pomalo je zasjenio popartistički model iz serije 8, sportski M850i xDrive Gran Coupe The 8 X Jeff Koons, …

Jahting

Sajam nautike Genova: Na putu prema novoj budućnosti

Za hrvatsko i talijansko tržište sajam nautike u Genovi je uvijek imao veliko značenje zahvaljujući svojoj blizini i velikom broju predstavljenih proizvođača, pogotovo talijanskih koji …

Gastronomija

Michelin restorani u Hrvatskoj

Nagrađeni restorani nastoje na inovativan način prezentirati lokalnu namirnicu imajući na umu hrvatsku gastronomsku tradiciju Kada je 2017. godine, početkom veljače, na svom Twitter profilu …

Biograd Boat Show održava se u marini kornati Jahting

Biograd Boat Show: Najveći srednjoeuropski sajam na moru

Ovogodišnje, 24. izdanje sajma, održat će se od 26. do 30. listopada u Marini Kornati Najveća izložba plovila na moru u srednjoj i istočnoj Europi …

BMW X1 Automobili

Treća generacija novog BMW-a X1 u Hrvatskoj

U zagrebačkom BMW Tomić City Store na Roosveltovom trgu ekskluzivno je predstavljena treća generacija novog BMW-a X1 Robusna aura novog BMW-a X1, s motorom s …

Gastronomija

Međunarodnim festivalom Taste the Mediterranean počinje Mjesec gastronomije u Splitu

Jubilarnim 10. izdanjem najprestižnijeg domaćeg festivala mediteranske kuhinje, Taste the Mediterranean, u Splitu će započeti 1. Mjesec gastronomije Obilježit će ga čitav niz uzbudljivih događanja: …

Jahting

Brend Posillipo vraća se u grupu InRizzardi

Brend Posillipo vraća se u grupu InRizzardi, a ovom viješću završava ponovna akvizicija poznatog brenda i otvara novi ciklus koji će donijeti budući razvoj za …

Scroll to Top