Sanlorenzo Adria & Bluegame Elite Weekend na Lošinju: Diskretan luksuz
Od 22. do 24. kolovoza otok Lošinj ugostio je Sanlorenzo Adria & Bluegame Elite Weekend, ekskluzivni događaj koji je Čikat Bay pretvorio u pozornicu posvećenu jahtama, dizajnu i mediteranskom načinu života
U intimnom i diskretnom ozračju, okupili su se pažljivo odabrani uzvanici iz Hrvatske i inozemstva, među kojima su bili i istaknuti poslovni ljudi iz Kine, Srbije, Njemačke, Mađarske, Češke, Slovenije i Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Autentičan doživljaj
Tijekom tri dana program je bio osmišljen tako da spoji iskustvo boravka na Lošinju s prezentacijom jahti Sanlorenzo i Bluegame. Uzvanici su imali priliku doživjeti probne vožnje na moru, među kojima su bile Sanlorenzo SX76, Frauscher 1414 Demon, Oceanis Yacht 54 i Lagoon 38. Svaka od jahti predstavljena je u prirodnom okruženju lošinjskog arhipelaga, čime je gostima omogućen autentičan doživljaj plovidbe i boravka na brodu.
Središnji društveni trenutak Elite Weekenda bila je gala večera održana na terasi Hotels & Villas Lošinj. Renomirani chefovi kreirali su četveroslijedni meni koji je bio uparen s odabranim vinima, a ambijent je dodatno naglasio pogled na mirnu uvalu Čikat. Pod zvjezdanim nebom i uz laganu glazbenu pozadinu, večer je protekla u znaku druženja, fine gastronomije i prezentacije jahti koje su „zaplesale“ na vodi.
Posebnu važnost događaju dao je dolazak visokih menadžera iz Sanlorenzo brodogradilišta. Njihova prisutnost naglasila je ulogu Sanlorenzo Adria & Bluegame Elite Weekenda u kalendaru privatnih nautičkih događaja na Jadranu, a ujedno i povezanost brenda sa svojim klijentima i partnerima u regiji.
Uspjeh u Splitu
Ovogodišnji Elite Weekend nadovezao se na prošlogodišnji Sanlorenzo Adria Impression u Splitu, kada su luksuzne jahte vrijedne 20 milijuna eura bile predstavljene u gradu pod Marjanom. Taj je događaj obilježila kombinacija atraktivne lokacije, glazbenih nastupa i visoke gastronomije, a vrhunac je bio večernji program u Dioklecijanovoj palači. Organizacijska izvrsnost tada je nagrađena globalnim priznanjem za Best Marketing na Cannes Yachting Festivalu.
Nakon Splita, Lošinj je potvrdio status Sanlorenzo Adria događaja kao trenutaka u kojima se spajaju destinacija, gosti i jahte. Ovogodišnje izdanje donijelo je novu interpretaciju luksuza – diskretniju, usmjerenu na intimnu atmosferu i izravno iskustvo na moru. Ograničen broj vezova, mjesta za gala večeru i smještajnih paketa dodatno je naglasio ekskluzivnost Elite Weekenda, dok je pažljivo odabrana lista uzvanika stvorila ozračje privatnog, ali međunarodnog okupljanja.
Sanlorenzo Adria & Bluegame Elite Weekend na Lošinju time je ispunio očekivanja, predstavio je jahte, ponudio gastronomski doživljaj u vrhunskom ambijentu i ponovno pokazao da su događaji ovog brenda više od predstavljanja plovila, oni su prilika za stvaranje posebnih trenutaka na Jadranu.
Tekst Marija Vuković
Fotografije Sanlorenzo Adria, Timm Oppermann