Igra obojenim dragim kamenjem

by Yachts Croatia

‘Ljubav je moja vječna inspiracija i najveća vrijednost’ objašnjava Caroline Scheufele, kopredsjednica i umjetnička direktorica Choparda

‘Ljubav je moja vječna inspiracija i najveća vrijednost.’ Tako Caroline Scheufele, kopredsjednica i umjetnička direktorica Choparda, objašnjava zašto je svoju novu kolekciju nakita, predstavljenu na filmskom festivalu u Cannesu, nazvala – Ljubav. Chopard je službeni partner kanskog Festivala od 1988. Svake godine broj draguljarskih kreacija podudara se s rednim brojem Festivala, pa su najveće holivudske zvijezde u svibnju predstavile 72 komada nakita iz Chopardove draguljarske radionice. Pogled na njih oduzima dah, no uz senzacionalne orhideje, osobito je sjajila ogrlica od bijelog zlata i titana sa srcolikim tanzanitima, izuzetno rijetkim Paraiba turmalinima, ametistima te dijamantima – a njezina izrada trajala je 14 tjedana.

Caroline Scheufele svjesna je da je crveni tepih najljepši izlog za modnu i draguljarsku industriju, a sama je najbolja ambasadorica svog brenda. Ona je domaćica holivudskim uglednicima na humanitarnim zabavama, a najljepše glumice okićene su njezinim nakitom. Za vrijeme Festivala ormar Caroline Scheufele krcat je dizajnerskom odjećom: 30 dnevnih kombinacija, 25 dugačkih haljina, 30 pari cipela, 15 koktel kreacija i, naravno, njezinih dragulja. Dakako, ne stigne sve odjenuti, no dama uvijek mora biti spremna izabrati ono što u danom trenutku najviše odgovara njezinu raspoloženju. No, glamurozni život na crvenom tepihu za Caroline Scheufele ima dublje značenje: ostaviti ekološki pečat. Chopard je obiteljska tvrtka, što joj omogućuje da njome upravlja kako želi jer račune podnosi samo obitelji. Zbog toga si i može priuštiti lidersko ponašanje u postavljanju trendova, da kroz program promoviranja etičkog zlata ukazuje na odgovornost industrije za održivost izvora.

Julianne Moore Caroline Scheufele

Julianne Moore & Caroline Scheufele / Fotografija Greg Williams

‘Koristeći 100 posto etičko zlato za izradu svih naših kreacija nametnuli smo se kao lider industrije. Stvarno nam je stalo pokazati da u svijetu luksuznih satova i dragulja postoje razlike. Kada shvatiš da muškarci, žene i djeca kopaju zlato i dijamante u nesigurnim radnim uvjetima, da su za svoj teški rad neadekvatno nagrađeni, ljudskost ti nalaže da nešto poduzmeš.’ Kćerka njemačkih biznismena Karin i Karla Scheufela III., koji su kuću Chopard kupili 1963., tvrtku vodi s bratom Karlom-Freidrichom. Dok je on fokusiran na muške satove, vinsko imanje Chateau Monestier La Tour, te čuvenu automobilsku utrku Mille Miglia, ona je kraljica ženske divizije Choparda. Kada je u svibnju 2013., u suradnji s Liviom Firth, osnivačicom platforme Eco-Age, kreirala svoju prvu Green Carpet kolekciju, bio je to početak nove ere Choparda. ‘Počeli smo usko surađivati s Alliance of Responsible Mining, kako bismo pomogli rudarskoj zajednici u dobivanju certifikata, da im osiguramo edukaciju, zdravstvenu zaštitu i podršku u zaštiti okoliša. Krenuli smo sa zlatom, potom smo pronašli održive smaragde i opale, na redu je sada i obojeno drago kamenje. Bit će to dugo putovanje, ali ispravno.’

Tekst Dubravka Tomeković Aralica Fotografije Chopard Archives

Volite svoja stopala
Tudorovi noviteti u Zagrebu