Galeon 650 Skydeck na testu: Zabava na moru



5 min

Ovaj model trebao bi odgovarati i mlađoj klijenteli, ‘osjetljivijoj’ na odvažan dizajn eksterijera i obilje prostora za zabave na moru s neizostavnom dozom luksuza

Galeon 650 Skydeck, iako dijeli trup i većinu odlika s modelom 640 Fly istog brodogradilišta, drugačije je osmišljena jahta, koja raspodjelom korisnog prostora kako u interijeru, tako i eksterijeru, te dinamičnim vanjskim linijama i velikim prednjim i bočnim staklenim stijenkama otkriva skladan spoj sportskog karaktera i komfora te najavljuje jednu novu viziju boravka na moru. Osim toga, implementacijom niza inovacija Skydeck 650 nadilazi svoju klasu, pa i konkurente, jer je na brodu duljine 20 metara prostor iskorišten do maksimuma.

Kao i kod Fly modela, tako i kod ovog Galeona jedna od glavnih značajki jest modularnost salona, odnosno mogućnost spuštanja bočnih stijenki uz pomoć hidraulike, nakon čega se otvaraju šestmetarski lounge prostori s barom – tzv. beach mode, i tako u potpunosti mijenjaju unutarnji layout i otvaraju nebrojene mogućnosti korištenja prostora. Uz mogućnost električnog pomicanja prednje staklene stijenke koja omogućava direktan pristup pramcu, cijela glavna paluba je prohodna po dužini i širini, te za 14 ljudi, koliko je maksimalno dopušteno, nema straha od gužve jer će svatko pronaći kutak privatnosti.

Tako je bilo i na testu, jer dok su neki uživali u klimatiziranom i luksuznom uređenom interijeru, drugi su se, pak, raskomotili na krmenom dijelu kokpita, dok se treća skupina odlučila izložiti suncu i vjetru u Cannesu na skydecku. Zamišljen kao flybridge, ali elegantnijih linija i funkcionalnosti hard topa, skydeck je snizio vizuru samog broda, a opet je zadržao sve potrebno, poput udobnog sjedišta koje se lako pretvori u sunčalište i skiperskog mjesta.

Ovo je fotografija Galeon 650 Skydeck interijer
Galeon 650 Skydeck nudi sva tradicionalna rješenja, a uz njih i sportski dizajn i mogućnost potpunog zatvaranja gornje palube

Tako se iza kormila nalaze tri sportska sjedala koja su presvučena, kao i sve uostalom na cijelom brodu, u kvalitetne materijale, u ovom slučaju bijelu kožu s tamnim obrubom. Kako je svatko od novinara htio iskušati ponašanje 650-ice na valovitom moru ispred Cannesa, lako je dolazilo do izmjena za kormilom jer se desno od skipera nalazi još jedno udobno mjesto za sjedenje i uživanje u pogledu. Čak i kad se sjedi, sa skiperske pozicije pruža se izvrstan pogled u svim smjerovima, a kada se ustane, i prema krmi, što je naravno korisno kod manevriranja ili sidrenja.

Kako je sidreni vinč skriven u tikovu podu, pramčani prostor lišen je suvišnih detalja i vrlo prohodan, te je zahvaljujući zanimljivim rješenjem s dvama odvojenim stolovima i sjedištima cijeli prostor pretvoren u jedan veliki prostor za uživanje, a spuštanjem stolova i u prostrano sunčalište.

Još jedno u nizu inovacija koje su nas osvojile jest mogućnost električnog zatvaranja skydecka staklenom stijenkom, čime su instrumenti i kožna sjedala u potpunosti zaštićeni od nepovoljnih vremenskih uvjeta i prljavštine, a sportska silueta dodatno naglašena. Stubama se sa skydecka komotno spuštamo u salon, gdje na lijevoj strani dominira kuhinjski blok s velikim radnim površinama i svim potrebnim aparatima, koji je dijelom naslonjen na blagovaonički stol, što olakšava izmjenu hrane i pića između stola i kuhinje.

Ovo je fotografija Galeon 650 kabina
Zahvaljujući inovativnom sustavu dvosmjernog stubišta moguća je izvedba tri kabine s maksimalnom dozom komfora i privatnosti

Nasuprot velikoj sofi smještena je pregrada koja skriva stube za potpalublje, odnosno master i VIP kabine, ali i veliki TV u svom okviru koji izlazi uz pomoć prekidača i pretvara salon u ugodan prostor za uživanje u multimediji. Posvećenost detaljima posebno je vidljiva na skiperskom mjestu, odnosno dvama stolcima prekrasno izvedenima iz tamnosmeđe kože, dok je kombinacija digitalnih i analognih instrumenata uvučena u panele presvučene kožom svijetle boje i jedna je od ljepših i udobnijih upravljačkih konzola koje smo vidjeli na brodovima ove klase.

Korištenjem sivih i smeđih tonova u kombinaciji s velikim bijelim površinama postignuta je mirnoća i sklad interijera, a paneli na kojima su diskretno vidljive šare drva pridonose ugodi pravog doma. Takav ‘feeling’ posebno se ističe u vlasničkoj kabini, uistinu kraljevskih dimenzija i s krevetom s baldahinom, te velikom zasebnom kupaonicom, gdje su šare izvrsno kombinirane s mramorom sivih i smeđih nijansi.

Poslovni ljudi zasigurno će cijeniti kutak s radnim stolom i sjedištem smještenim ispod velike staklene stijenke, iako je na ovakvoj jahti teško zamisliti bilo kakav posao osim uživanja. Zasebne stube lijevo od skiperske pozicije vode u pramčanu kabinu, koja u kvaliteti uređenja ne zaostaje za glavnom, te ima tri prozorska okna za ekstra priljev dnevnog svjetla. I treća gostinska soba s razdvojenim krevetima ima korist od činjenice da su sve tri sobe smještene od boka do boka, čime je iskorišten maksimalni kapacitet potpalublja.

Galeon 650
Implementacijom niza inovacija Galeon 650 Skydeck nadilazi svoju klasu, jer je na brodu duljine 20 metara prostor iskorišten do maksimuma

Za skipera i posadu rezervirana je kabina na krmi s vlastitim sanitarnim čvorom, dok uronjiva krma omogućava baratanje rekvizitima za zabavu na moru, kao i njihovo skladištenje. Testirani model opremljen je dvama Volvo D13 od 1000 KS, koji 650-icu, unatoč valovitom moru, povuku do maksimalnih 30 čvorova bez podrhtavanja i konačnog propadanja pramca, odnosno lupanja, u 15-ak sekundi.

Skretanja Galeon 650 Skydeck odrađuje mekano i precizno zadržavajući zadani kurs, što i ne čudi kada ovo brodogradilište izrađuje svoje kalupe, odnosno trupove po vrlo visokim standardima te s karbonskim ojačanjima. Kako se pri najvišim režimima motora od 2400 okretaja potrošnja penje do 200 litara po satu, nakon upozorenja Raymarine sistema da su razine goriva manje od potrebe, ‘smanjili’ smo na brzinu krstarenja od 24 čvora pri 1800 okretaja te potrošnju na 140 litara, a tada je plovidba Gaelonom uistinu ne samo štedljiva, već 650-ica upija mirno sve što dolazi pod trup, pa i bočne valove kojima je obilovao canneski zaljev u popodnevnim satima.

Iako je model 640 Fly u Cannesu osvojio nagradu kao najinovativnija jahta u rasponu od 60 do 80 stopa, naš glas ipak ide bratu blizancu 650 Skydecku zbog niže siluete, inovativnih rješenja i velikih staklenih stijenki. Oba modela nose prepoznatljiv DNK potpis i interijer se razlikuje tek po uzorcima i sitnim detaljima, no čini se da će ovaj model više odgovarati mlađoj klijenteli ‘osjetljivijoj’ na odvažan dizajn eksterijera i obilje prostora za partijanje na moru s dozom luksuza.

Tehnički podaci

Duljina preko svega: 20,80 m
Širina: 5,00 m
Gaz: 0,95 m
Spremnik za gorivo: 2 x 1.300 l
Spremnik za vodu: 800 l
Motori: 2 x 671/900 (kW/KS), 2 x 895/1.200 kW/KS
Graditelj: Galeon
Zastupnik: Yacht Centar Baotić (HR), Atal (SLO)

Fotografije Galeon

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above