Fabrizio Iarrera

4 MINUTES READ

MCY postaje veći, jači i – hrvatski

Monte Carlo Yachts, s rastućim međunarodnim ugledom i svojim najboljim brodom do sada, modelom od 105 stopa, spremnim za premijeru u srpnju 2015., velikim koracima grabi prema sjajnoj budućnosti

Monte Carlo Yachts bili su potpuno nepoznati na tržištu do prije pet godina, kada su u Veneciji predstavili svoje prvo plovilo od 76 stopa. Danas nema ljubitelja jahti koji ne poznaje ovaj brend, koji u gami ima čak četiri modela te vrhunski brod od 105 stopa čija se premijera očekuje u srpnju. Osim toga, svoj su prvi MCY prodali pod hrvatskom zastavom, a jahta je bila zvijezda sajma u Splitu. To je bila savršena prilika da porazgovaramo s glavnim direktorom tvrtke Fabriziom Iarrerom koji je u kompaniji od samog početka i jedan je od najvažnijih sudionika ove priče o uspjehu na Jadranskom moru, u Monfalconeu gdje se ove jahte grade.
Čestitke na prodaji prve jahte Monte Carlo Yacht u Hrvatskoj. Što to za vas znači?
U Hrvatskoj plovi već nekoliko jahti Monte Carlo Yachts, no one očito dolaze iz drugih dijelova Europe pa nam je ova prodaja važna jer znamo da jahta ide hrvatskom klijentu. Jahta će se nalaziti u Splitu, kod jednog od naših partnera – Nautika Centar Nava, čime ova transakcija još više dobiva na važnosti.
Koja su vaša očekivanja od ovoga tržišta?
Ovo nam je tržište vrlo bitno. Važno je da što više MCY brodova krstari ovim vodama koje posjećuju brojni klijenti iz cijele Europe, iz Njemačke, Austrije, Hrvatske, Italije. Ključno je pokazati naše jahte u plovidbi tijekom ljetnih mjeseci, pa smo stoga jako zahvalni na prilici koju nam je Nava omogućila.
Što nam možete reći o tvrtki koja je prodala ovaj MCY?
Dugogodišnji su partneri Beneteau Grupe i imaju bogato iskustvo s jahtama kakve trenutno gradimo i prodajemo. Upravo je to najveća vrijednost koju nam donose, vrhunski su stručnjaci za tip plovila koje gradimo. Nava je također jedan od najvažnijih partnera Beneteau Grupe. Važnost ovoga za nas je dvostruka, jer oni donose stručnost našim klijentima te su se pridružili MCY-ju kao tvrtka partner Beneteau Grupe.
Podrška Beneteau Grupe jako vam je važna?
Imamo divnu podršku Beneteau Grupe, a Nava su partneri koji s njima uspješno surađuju već neko vrijeme. Na nekim tržištima moramo u mrežu uključiti nove distributere, a to je vrijednost koju Monte Carlo Yachts donosi Beneteau Grupi; dok na drugima dobivamo suradnike s kojima Grupa radi već dugi niz godina. To je jedna od tajni brzog uspjeha MCY-ja i jedan od razloga odluke Beneteaua da podrži MCY. Na taj način imali smo partnere spremne uložiti energiju u proizvode kakve Grupa nema, za klijente koji traže luksuzne jahte poput naših.

Fabrizio Iarrera
Fabrizio Iarrera

Možete li nam reći nešto više o brodu čija će premijera biti u srpnju – vašem novom modelu od 105 stopa, najboljem Monte Carlo Yachts proizvodu do sada?
Većinu podataka još ne otkrivamo. Već smo imali kratke prezentacije po cijelom svijetu, pogotovo klijentima, a predstavnike tiska pozvat ćemo da se pridruže svjetskoj premijeri u Veneciji 26. srpnja. Ovo je prva jahta dulja od 24 metra koju je MCY izgradio, no dio je obitelji svih MCY brodova, što znači da će biti dosljedna stilu ranije predstavljenih MCY modela, te dati lijep uvid u ono što možete očekivati u budućnosti.
Možete li nam otkriti sljedeći korak?
Korak po korak Grupa nam je odobrila nastavak izgradnje zahvaljujući činjenici da smo pokazali dosljednost i uspjeh s jahtama koje smo izgradili i predstavili tržištu. Model 105 je dobio odobrenje pa sada možemo reći da se projekt pokazao vrlo uspješnim. Prva dva broda prodana su godinu dana prije nego smo model uopće izbacili na tržište. A sada smo dobili i dozvolu od Beneteau Grupe da krenemo s proizvodnjom većih jahti.
Što za vas znači postati dio segmenta ’30 plus’ metara?
Ovaj korak nam je vrlo važan, a planirali smo ga još u početku kada smo predstavili Monte Carlo Yachts tržištu. Ovime slijedimo isti stil dizajna i izgradnje kakav Monte Carlo Yachts uvijek primjenjuje, počevši od modela MCY 65. Na neki način MCY 65 tretiramo kao polupersonaliziranu jahtu, te je projektiramo i gradimo uz iznimno inovativan pristup. Isti takav pristup primjenjujemo i na modelu MCY 105, što nam pruža mnoštvo prednosti u smislu kreiranja pouzdane kvalitete, uz industrijaliziran pristup, a to će vam se naročito svidjeti u našem brodogradilištu: mi projektiramo i gradimo jahte potpuno drukčije nego ostale tvrtke na tržištu.
Na koji način?
Gradnja je modularna. Jahte se grade iz tri velika modula – nadgradnja, paluba i interijer. Gradnja se odvija paralelno i svi unutarnji moduli mogu se izgraditi izvan trupa. Na taj način vrijeme gradnje se skraćuje. Primjerice, prije dvije godine predstavili smo model MCY 86, čiji prototip se gradio četiri i pol mjeseca. Sada gradimo MCY 105. Gradnja je započela početkom siječnja, a jahta će biti porinuta u more u lipnju. Ako nas posjetite u tvornici, vidjet ćete kako paralelno gradimo dva modela 105 za klijente s različitim zamislima i željama. Pomoću modularnog sustava skratili smo vrijeme proizvodnje za do 50 posto. Također smo reinvestirali u bolji i kvalitetniji proizvod. Nastojimo prodavati najbolji proizvod na tržištu u smislu stila i tehničkih rješenja. Ponajviše nas se dojmilo kada smo otkrili u kojoj mjeri je postizanje vrhunskih razina kvalitete djelomično personaliziranog dizajna moguće i izvedivo kada koristimo ovakav pristup. Ako detaljno ne proučite proizvodnju, teško ćete razumjeti kako je moguće izraditi brod u tako kratkom vremenu i pritom poštovati želje kupca. Ove jahte u isto vrijeme moraju se graditi uz pristup serijske proizvodnje jer ne želimo troškove kakve podrazumijeva gradnja po narudžbi ili gradnja djelomično personaliziranih brodova. Trudimo se naći optimalan omjer uštede na vremenu i postavljanja visokih standarda u luksuznoj proizvodnji: današnji klijent kupit će samo najbolje, što je bilo sasvim jasno kada su naše jahte krenule u osvajanje tržišta.
Kako to postižete?
Puni smo energije i pozitivne atmosfere, što se i vidi kada posjetite tvrtku. Lijepo je imati ekipu punu optimizma, entuzijazma i  koncentracije.
Vidite li konkurenciju u liniji Prestige koju gradi Beneteau Grupa?
Volimo osmišljavati i razvijati poslovanje na način da se ova dva brenda Grupe natječu s različitim proizvodima na tržištu. Brodovi su slični, ali nisu isti, a to pogotovo vrijedi kada je riječ o najvećim jahtama. Nastojimo zadovoljiti kriterije klijenata koji nisu jednaki za ova dva tipa proizvoda. Moramo se natjecati s različitim brendovima na tržištu. Glavna su razlika upravo klijenti sa svojim različitim potrebama i očekivanjima. Monte Carlo Yacht može za vas izgraditi personalizirani brod s unutarnjim rasporedom kakav vi želite, a možete odabrati i djelomično prilagođenu jahtu.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
OTP Leasing na Adriatic Lagoon Regatti Jahting

OTP Leasing potvrđuje svoju posvećenost nautici

OTP Leasing nastavlja realizirati želje svojih klijenata i svoju je raznoliku ponudu proizvoda i akcija obogatio mogućnošću otplate financijskog leasinga kroz tzv. sezonske rate. Takva …

Internautica nauticki sajam Jahting

Internautica 2022. ponovno u Portorožu

Nakon nekoliko godina neodržavanja, najveći slovenski, i jedan od najznačajnijih jadranskih sajmova vraća se u Portorož. U terminu od 5. do 8. svibnja u marini …

Intervjui

Tanya Golesic: Pokreće me strast prema životu

Glavna izvršna direktorica američke modne kompanije Mackage i jedna od najmoćnijih žena u svijetu luksuzne mode Tanya Golesic govori o svojim hrvatskim korijenima i promjenama …

Ovo je fotografija Maud Truchi Intervjui

Maud Truchi: Luksuz na poseban način

Uvijek je zadovoljstvo upoznati istinske vizionare. Maud Truchi je stvorila nešto vrlo vrijedno u našem dvorištu, da se tako izrazimo, pozitivno utječući na naš okoliš …

Ovo je fotografija Booking Manager Summita Jahting

Idući tjedan kreće 3. Booking Manager Summit

Booking Manager Summit nastavlja sa svojom misijom educiranja i osnaživanja charter industrije. Tri dana, od 10. do 12. studenog 2021., Hilton Garden Inn hotel u …

Brodogradilišta

Najveća investicija u Iskra brodogradilište Šibenik

Iskra brodogradilište Šibenik potpisalo je u Kijevu s ukrajinskim državnim brodogradilištem Pallada iz Khersona ugovor o izgradnji novog plutajućeg doka dugog 120 metara, širokog 32 …

nova generazija aperitiva Chandon Garden Spritz Luksuz

Prvi gutljaj ljeta uz Chandon Garden Spritz

Profinjen i drukčiji, jednostavan no intrigantan, Chandon Garden Spritz je nova generacija aperitiva, koji klasičan spritz podiže na sasvim novu razinu Savršene ravnoteže između slatkoće …

Jedriličar Filip Jurišić Sport

Prvi blog Filipa Jurišića za Yachts Croatia

Čovjek na moru nikad nije sam, lijepa je misao Ernesta Hemingwaya koja mi prolazi kroz glavu dok se na obzoru naziru škoji mog djetinjstva, a …

Sunreef 70 Anima Testovi

Sunreef 70 na testu: Performanse s pedigreom

Sunreefova ekspertiza i ovdje je došla do izražaja jer, uz čvrstu superstrukturu i trup, katamaran Sunreef 70 uz performanse nudi i obilje životnog prostora, koji …

Luksuz

štof by prostoria: Novi život starom namještaju

Zagrebački dućan Štof mjesto je okupljanja ljudi koji poštuju kvalitetan namještaj, autentične vrijednosti, majstorstvo i održivi razvoj, a veliki izbor tkanina za unutrašnju i vanjsku …

dubrovnik stradun Destinacije

Dubrovnik: Jadranski simbol slobode i ljepote

Svojom prirodnom ljepotom, bogatom poviješću, zavodljivim šarmom, ugodnom klimom i obalom neusporedive ljepote, UNESCO-ov grad Dubrovnik spada među najposjećenije mediteranske destinacije Dubrovnik kao da je …

Jahting

Svibanjski broj Yachtsa u prodaji

Novo izdanje našeg časopisa je na kioscima s pregršt zanimljivih tema Yachts Croatia u svojem 72. broju donosi test rasne jedrilice Scuderia 65, koja je …

Scroll to Top