Agencija FAB kreira vizualne priče za luksuzne brendove



5 min

Marko Mihaljević, profesionalni fotograf s dugogodišnjim iskustvom u fotografiji arhitekture i Ivana Valter set stilistica i vlasnica Studija 7 duo je koji spaja znanje, iskustvo i ambiciju te kreira vizualne priče za luksuzne brendove, hospitality i charter agencije.

Ivana i Marko klijentima osiguravaju custom made uslugu vizualnog sadržaja napravljenog po visokim standardima i po custom made pristupu. Drugim riječima, stvorili su FAB.

Što je FAB i kako se rodila ideja za pokretanje ove butik-agencije ?
Nakon nekog broja odrađenih projekata uvidjeli smo da se potrebe klijenata stalno ponavljaju, a da na tržištu nema takve ponude, koja bi obuhvatila sve tražene usluge.

Ukratko, shvatili smo da klijenti traže od nas da radimo vizualni sadržaj, odnosno fotografije i video, ali i da u svemu tome često nemaju iskustva i da svakodnevno rješavamo tisuću detalja vezanih za sve aspekte planiranja i organizacije produkcije vizualnog sadržaja.

FAB je suma toga iskustva i rezultat dugogodišnjeg rada, trenutak u kojemu mi nismo više samo osobe koje fotografiraju prostor, nego i savjetujemo klijenta o cijelom putu koji treba proći da bi vizualni sadržaj bio izvrstan.

Svakodnevno rješavamo tisuću detalja vezanih za sve aspekte planiranja i organizacije produkcije vizualnog sadržaja.

FAB nudi usluge fotografije i videa. Ta osnovna priča redovito se nadopunjava uslugama art direkcije projekta, ponekad soft-dekoracijama prostora, a u pravilu uvijek i produkcijskim uslugama. Što podrazumijeva produkcija?
Produkcija, kao vrlo širok pojam, na našim projektima znači suradnju s casting agencijama u pronalaženju modela ili glumaca, dovođenju stilista, make-up i hair artista, planiranju cjelokupnog transporta ekipe i opreme, razradi knjige snimanja.

Svaki dobar projekt započinje dobrim planiranjem i u tome je dijelu naša uloga postaviti prava pitanja klijentu u fazi formiranja budžeta, kako bi za svoj novac dobio najveću moguću vrijednost.

Pioniri ste ovakve usluge na ovom području, a potražnja za ovim tipom agencije sve je veća.
Tako je, klijenti su sve educiraniji, znaju što žele i uviđaju važnost vizualnog brandinga. Ono što se pokazalo ključno kod FAB-a jest da u naš kreativni proces uključujemo klijenta i zajedno kreiramo materijale, s kojima je kasnije jako zadovoljan.

Slušamo što klijent želi, zajedno s njim brainstormamo i savjetujemo ga. Mi smo zapravo produžena ruka klijenta, dio njegove radne, odnosno, kreativne snage.

Tema naših projekata uvijek je sklad čovjeka s prostorom oko njega. Bilo da je riječ o hotelu, brodu ili komadu namještaja, uvijek energiju crpimo iz prostora, koji je okosnica naše estetike. Osjetiti bitno i prenijeti to krajnjem korisniku, na istinit način.

Koja filozofija stoji iza FAB-a?
Vjerujemo u rješenja koja nastaju ne samo pažljivim promišljanjem nego i osjećanjem i promatranjem. Tema naših projekata uvijek je sklad čovjeka s prostorom oko njega. Bilo da je riječ o hotelu, brodu ili komadu namještaja, uvijek energiju crpimo iz prostora, koji je okosnica naše estetike. Osjetiti bitno i prenijeti to krajnjem korisniku, na istinit način.

Čak bismo se usudili reći da želimo krajnjeg korisnika i naučiti kako da gleda prostor oko sebe ili objekt koji ima ispred sebe, kako bi mogao bolje upoznati i vidjeti njegove ljepote. Poslovno, u suradnji s klijentima, naša je filozofija da uvijek budemo partner i saveznik, da nismo samo dobavljač koji izvrši neki zadatak.

Vodimo se time da sve što radimo sa strašću i željom da izvučemo maksimum, jer dokle god se radi tako, sve ovo ima smisla.

Tko su vaši najčešći klijenti?
Naši su klijenti raznoliki: od malih start-upova i obiteljskih firmi, preko domaćih poznatih brendova s renomiranim karijerama na domaćem i inozemnom tržištu, privatnih investitora, tvrtki s dugogodišnjim iskustvom, pa do velikih korporacija.

Najveća je čar u tome što od svakoga dobijemo neku drugačiju energiju, sa svima prolazimo jedinstven kreativni proces, što nama daje jako veliku motivaciju i strast za to što radimo. Neki od klijenata su Hidde, Grupa, Bluesun hotels, Amadria, Maistra, Le Meridien…

Ne volimo gotove forme briefova po kojima onda posao ‘odradimo’, naš je cilj u potpunosti razumjeti vrijednosti koje klijent reprezentira.

Zašto je vizualni branding danas posebno važan?
Živimo u digitalnom dobu u kojemu je sve vrlo brzo, vrlo dostupno i vrlo promjenjivo. U svega par klikova možete vidjeti kako će izgledati vaš godišnji na talijanskoj obali, Istri ili bilo gdje na svijetu…

S par klikova možete si dočarati kako opremiti svoj dom, koji namještaj odabrati, kako opremiti novu vilu ili vikendicu. Koju hranu nudi hotel koji želite posjetiti ili pak koje su najljepše lokacije i uvale na kojima ćete provesti vrijeme s obitelji i prijateljima. A to je moguće jer je danas sve vizualno i dostupno na par klikova…

I onda, ako tome ne pristupite ozbiljno, gubite priliku da vas gost ili potrošač odabere. Mislimo da uopće više nije tema zašto je fotografija važna, već kako brend može na najbolji mogući način prezentirati sebe i to što nudi.

Svaki brod ima svoju formu, a svaka je forma priča i osjećaj za sebe. Naš je zadatak napraviti najbolju moguću fotografiju, a najbolja fotografija prikazuje tu formu u optimalnom svjetlu.

Koji je najveći izazov u fotografiranju jahti?
Najveći izazov fotografiranja jahte jest stalna promjena koja je sveprisutna kad si na moru, bilo na pučini ili u uvali. Istovremeno, najveća ljepota fotografiranja jahte jest stalna promjena – more, nebo i vjetar, koji se neumoljivo mijenjaju i tjeraju brod i tebe da se prilagodiš.

Svaki je plan genijalan plan, dok odjednom ne zapuše jugo, ili dok ne uploviš u uvalu koja je planirana za snimanje, gdje odjednom shvatiš da se usidrila flota jedrilica, i brzo moraš ići na plan B ili C. Brodovi i more naučili su nas da je dobar plan osnova svega, ali da moramo biti fleksibilni, kreativni i organizirani da u trenutku promjene reagiramo ispravno, imajući na umu krajnji rezultat.

Svaki brod ima svoju formu, a svaka je forma priča i osjećaj za sebe. Naš je zadatak napraviti najbolju moguću fotografiju, a najbolja fotografija prikazuje tu formu u optimalnom svjetlu. To zahtjeva koncentrirano promatranje, let oko broda i plovidbu tenderom mnogo puta, kako bismo uhvatili baš pravi trenutak, pravo svjetlo i emociju u formi.

Fotografije Marko Mihaljević

Video FAB

Share this article:


Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude

Besplatni Newsletter

Pretplatite se za ekskluzivni sadržaj, vijesti i posebne ponude
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above
yachts.croatia
Let us open your eyes to Croatia!
Follow #YachtsCroatiaMagazine, find the magazine on the nearest newsstand & read us on the link above